27. Nisan 2026, 05:58:04

Anket

Sizce Maç nasıl sonuçlanır?

Galatasaray kazanır
81 (82.7%)
Berebere biter
8 (8.2%)
Febe kazanır
9 (9.2%)

Toplam Oy Verenler: 98

Oylama kapandı: 27. Mart 2010, 21:31:39

Gönderen Konu: TSL | Galatasaray 0-1 F enerbahçe (27. Hafta)  (Okunma sayısı 92836 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

balrog23

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 307
  • Yer: ankara
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1152 : 29. Mart 2010, 02:37:25 »
sivas-------yeneriz(D)
d.bakır-----yeneriz
manisa-----???      (D)
bursa------yeneriz
i.b.b.------yeneriz (D)
antalya----yeneriz
g.birliği----!!!!!!!!!!!(D)

manisayı deplasmanda yenersek kesinlikle şampiyonuz beyler kimse kafaya takmasın yemişim febesini yarın şampiyonlar liginde oynarken hatırlamayacağız bile bu yenilgiyi.
şimdi kimse bana bu oyunla nasıl şampiyon olacakmışız demeye kalkmasın febeyi görüyoruz adamlar son 5 maçta toplam 6 pozisyona girmiş.kilit maçımız manisa maçı o maçı alalım ŞAMPİYONUZ...

not:bunu geri sayfalardada yazmıştım...

??? buna da eze eze gömerizde artık farkına varsınlar ya 7 de 7 yapın şampiyon olamasanız bile

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1153 : 29. Mart 2010, 02:37:58 »

Kardes ALLAH senı ınandırsın 2 yıldır bu yazıları yazıyorum tepkı alıyorum sezon basına franco kalecı degıl dedım ayhan mehmet topal mustafa sarp kazma dedım bıze consesau vardı bızde sonradan adam acayıp form tuttu suat kaya gıbı tugay gıbı ınce paslar atan lasım dedım .


Yazık ya su emeklere bize fızık gucu saglam yıkılmayacak calıskan oyuncular lasım.

Bende sezon basindan ozellikle Leo Franco ya kaleci degil dedim tepki aldim.
Hele Mustafa Sarpa 3.sinif futbolcu dedim cogu renktastan yine tepki aldim.
GS ye daha kaliteli futbolcular lazim hele ki 4-3-3 sisteminde. :(
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

koyucimbom07

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 8063
  • Yer: ALANYA
  • Galatasaray
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1154 : 29. Mart 2010, 02:38:43 »
mustafa bravo doğrı yorum
diaz0707

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1155 : 29. Mart 2010, 02:39:28 »
??? buna da eze eze gömerizde artık farkına varsınlar ya 7 de 7 yapın şampiyon olamasanız bile

Cok zor.
Bence artik Sampiyonlar Ligide hayal kendimizi kandirmayalim.Umit etmek elbette ki guzel ama gozlerimiz kor degil dimi renktaslarim.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Vartolu

  • Kımsoran
  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 173
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1156 : 29. Mart 2010, 02:40:40 »
7de 7ye bile gerek kalmıycak belki...arkadaşlar bjk fenerle trabzonla bursayla oynayacak..febeşinde bjk trabzon maçları var..biz tek bursayla oynuyoruz oda evimizde..aramızda 2 puan fark var..en avantajlı takım gsdir..bunu gsli olduğum için söylemiyorum...boşverin tv yorumcusu adamların dediklerini siz..göreceksiniz..her maç bizim topu 90dan rakip çıkarırken kalecimiz hata yapcak diye bişey yok.

abi en avantajli takım bizim takım diyosun da sen kendi söküğünü kendin dikmezsen o iş nasıl olacak söylesene bana. kayseriye puan ver, eskişehire, bjkye, trabzona puan dün de kalkıp kendi evinde febeye yenil sonra diğer maçlardaki avantaja bak olacak iş mi bu.. biz önce bunları yenecektik, hadi tamam hepsini yenemesen de en az puan kaybıyla atlatsaydık şu maçları şimdi çoktan şampiyonluğumuzu kutlamıyor muyduk ?? bundan sonra kendi maçımızda bile bi kulağımız radyoda rakiplerin maçını dinleyecez. böyle iş mi olur.. biz bu hale düşecek takım mıydık bee.. nerde sene başındaki o süper takım.. nerde o her önüne gelene 3 tane 5 tane çakan GS ???   :duvar:  :'(  :duvar:
Mecnun bilseydi Galatasaray sevgisini, sever miydi Leyla zillisini ..!


erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1157 : 29. Mart 2010, 02:41:00 »
Gerets döneminde cok mu iyi oynuyorduk..Cogu maca baktiginda oyunun sonlarina dogru forveti 3'e 4'e cikarip karambolden cok gol attik hatirlayin o dönemi...Cok sans golü attik bi gercek...Ali Sami Yen'de de onlarin sahada da yine magluk olduk!..2. yil ne oldu?..

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: 29. Mart 2010, 02:44:02
ayhanı ayrı tutun arkadaşlar ya adama haksızlık etmeyin bizim 2 şampiyonluğumuzda büyük hakkı var o adamı görmek istiyorum ben sahada hatalıda pas atsa ileri pas atıyo 2 si rakibe gitsede 2 tane de pozisyon yaratıyor elano gibi 50m havadan,sarp gibi 5m geriye oynamıyor en azından

Mesajlar birleştirildi: 28. Mart 2010, 23:49:12
abdullah avcı

Hanfi teknik direktor gelsin tartismalari basladi demek.
Bu takimda tek sorun duz oyunculardi yazik gercekten Rejkard ne yapsin bu duz oyuncular ile 2 metre yaninda ki adama pas atamayan oyuncuya pas atmayimi ogretecek,zeki olmayan topcuya kendi futbol zekasini mi verecek. :duvar: :duvar: :duvar:
Rejkard ile yola devam.
« Son Düzenleme: 29. Mart 2010, 02:44:02 Gönderen: erkan »
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

koyucimbom07

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 8063
  • Yer: ALANYA
  • Galatasaray
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1158 : 29. Mart 2010, 02:46:31 »
abi en avantajli takım bizim takım diyosun da sen kendi söküğünü kendin dikmezsen o iş nasıl olacak söylesene bana. kayseriye puan ver, eskişehire, bjkye, trabzona puan dün de kalkıp kendi evinde febeye yenil sonra diğer maçlardaki avantaja bak olacak iş mi bu.. biz önce bunları yenecektik, hadi tamam hepsini yenemesen de en az puan kaybıyla atlatsaydık şu maçları şimdi çoktan şampiyonluğumuzu kutlamıyor muyduk ?? bundan sonra kendi maçımızda bile bi kulağımız radyoda rakiplerin maçını dinleyecez. böyle iş mi olur.. biz bu hale düşecek takım mıydık bee.. nerde sene başındaki o süper takım.. nerde o her önüne gelene 3 tane 5 tane çakan GS ???   :duvar:  :'(  :duvar:
haklısın kardeşimde olan oldu..ben yemezdim leonun yediği golü...

ne yapcaz önümüğzdeki maçlara bakınca bu akşamki gibi oynamamak şartıyla en şanslı takım genede biziz..o kadar  da kendimizi asmaya kesmeye gerek yok..
diaz0707

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1159 : 29. Mart 2010, 02:52:52 »
koşan adamların beyni yok,beyni olanlarda koşmuyorlar bu adamları koşturamayan teknik adamı kim ne yaptın barcaymış barca aldı guardiolayı aynı barca peki getirirmisiniz guardiolayı GS nin başına

Kim kosuyo Mustafa Sarp mi,Mehmet Topal mi,Ayhan mi kosuyor yapma ya anca geriye cekiliyorlar o kadar rakiplerden cekindikleri icin,kendilerine guvenmedikleri icin.......... :duvar:
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Vartolu

  • Kımsoran
  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 173
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1160 : 29. Mart 2010, 02:56:03 »
haklısın kardeşimde olan oldu..ben yemezdim leonun yediği golü...

hahahahhaaaaaaa hilmi abimm seni koyalım kaleye yav varyaa iddia ediyorum şimdi en az ikinciydik bu ligde.. avrupada da yarı final biletini cebimize koymuştuk çoktan  ;D

diğer sözlerin için de şunu söyliyeyim abi, dua ediyoruz ki bu varsayımda olan renkdaşların söylediği gerçek olur ve şampiyon oluruz inşşallah......  :yalvar:
Mecnun bilseydi Galatasaray sevgisini, sever miydi Leyla zillisini ..!


erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1161 : 29. Mart 2010, 02:58:15 »
basladik gene her sene td kovmaya
 ::)

Ya ne Teknik direktor kovmasi teknik direktor kova kova teknik direktor kalmadi yahu.
febe donup dolasip yine daum a dondu.
Ya sadece biraz sabir.
Bende cok kizginim,hele kardesim,bogazimiz agirdi bagirdik,cagirdik,macin 83 dk maci netten izliyordum kappattim ama disari hava almaya ciktim ve kardesimle biraz Galatasaray hakkinda dertlestiuk biraz degil cok aslinda ama sorun bizim orta sahada ki duz oyuncular:Mustafa Sarp,Mehmet Topal,Ayhan Akman,Baris Ozbek.
Rejkard ne yapsin Sarp cik Mehmet oyuna gir,Ayhan oyunda sonra Baris hadi sen oyuna gir bunlar mi GS futbolcusu.
O yuzden Rejkard a sabir lutfen :)
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Sc.Mafius

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 180
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1162 : 29. Mart 2010, 03:05:53 »
Benim merak ettigim bir konu var ; Rakibi kendi yarı sahanın ortasına kadar rahatca gelmesini saglamak bir taktikmidir ? bunu anlamıs degilim top rakibin ayagına geciyor ve rakip cok rahat bi şekilde hiç bir baskı olmadan kendi yarı sahamızın ortasına kadar baskı görmeden gelebiliyor.. Ben bu taktik zihniyetini anlayamıyorum , Fatih Terimi sevdigim pek söylenemez ama adam adama markaj ve takım halinde pres oyununu özlüyorum .
Hakkımda Bilgin yoksa ,, Fikrinde olmasın

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1163 : 29. Mart 2010, 03:06:20 »
rijckard gitmesin ama onun mantelitesini anlıyan futbolcular gelsin.

Coooooooook dogru be ranktas.
Orta sahaya kaliteli 2-3 oyuncu gerek.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

koyucimbom07

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 8063
  • Yer: ALANYA
  • Galatasaray
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1164 : 29. Mart 2010, 03:06:36 »
hahahahhaaaaaaa hilmi abimm seni koyalım kaleye yav varyaa iddia ediyorum şimdi en az ikinciydik bu ligde.. avrupada da yarı final biletini cebimize koymuştuk çoktan  ;D

diğer sözlerin için de şunu söyliyeyim abi, dua ediyoruz ki bu varsayımda olan renkdaşların söylediği gerçek olur ve şampiyon oluruz inşşallah......  :yalvar:
sen beni beğenmiyormusun :)
diaz0707

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1165 : 29. Mart 2010, 03:09:08 »
Başarısızsa kovacaz tabii şampiyon olan luçeskuyu gönderen şampiyon olamamış reijkaarda nasıl tahammül eder.bizden başka herkes tasasız gözüküyor.hırstan bahsediyorum 10 yıldır hırs fenerde.

Kovmak care degil.


Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:10:20[/time]
Biz sezon başında demedik mi bu sene şampiyon olamasakta sabredeceğiz diye ama daha lig bitmeden hocayı gönderiyoruz.Her şampiyon olamadığında hoca mı değiştirilir Allah aşkına ki daha şampiyon olamayacağımız kesin mi?Sonuçta hersene oyuncu değiştirmekle başarılı olamayız her şeyin başı sabır.

Kesinlikle sabredilmeli.Kizacagiz,uzulecegiz,bagirip,cagiracagiz ama birazcik daha sabir be.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:13:40[/time]
iyide Mustafa'da Xavi Mehmet'ten Busquets mi yaratsin birader ya...Sene sonunda da o bölgelere yapilacak takviye...Bazi arkadaslar gibi ilk sezonunda İspanya'da devreyi 14. bitirdiginde Barca, sokaklara dökülmüstü Barca taraftari gönderin bu adami diye ne oldu sonra!..Sabredeceksin bizde yasadik bunu Fatih Terim'in ilk yilina baktigimiz zaman görecegiz kendi evizimde 4 yedik eziklerden, sonraki yillarda bugün halen tekrarlanamayan basarilar elde edildi.. :tez1:

Cok dogru Rejkard ne yapsin eldeki duz oyuncular ile hele ki 4-3-3 siteminde.
Orta sahada ki duz oyuncular cok kotu futbolcular, bu yuzden onumuzde yil ki o bolgeye 2-3 transfer sart.
Rejkard a sabir lutfen.
Yani sana katiliyorum renktas. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:14:57[/time]
Barca peki niye kovmadi
veya Barca nyie Cyruff ilk 4 sesinde kovmadi
ManU niye Fergusonu ilk 5 senede kovmadi

Hep ayni olay Türkiyede. her sene yeni TD, her sene yeni kadro.
Istikar diye birsey yok

Cok dogru yazmissin renktas.Istikrar sart. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:15:49[/time]
Rijkaard ve ekibi hata yapabilir ama bu kovulmalarını gerektirmez. Her sene teknik ekip değiştirerek bir yere varılamaz. Yarış devam ediyor; eksikler belirlenir, takviyeler yapılır, şampiyon olunur...

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:16:43[/time]
Bu sene olmazsa seneye olur ama yeni bir td getirisek gene 1 senemiz boşa gider bunu kimse göremiyor mu ama Rijkaard ile yola devam edersek seneye sistemimiz kadromuz oturur artık.

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:18:09[/time]
bunları diyorum ama bu sene ligi 10. bile bitirsek rijkaard kalmalı yanar döner olmayalım arkadaşlar rijkaard geldiğinde herkes saygı duyulsun zaman tanınsın bu adama deniyordu daha lig bitmedi hayrola hemen galeyana gelmişsiniz helal size

 :iyi:
Hala sistem oturmadi bu yuzden kaliteli oyuncular gerek orta sahanin ortasina bu yuzden sabir renktaslarim sabir.


Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:18:51[/time]
suanki durumda hangi td gelirse gelsin ayni problemlernen ugrasir, hic bir sey degismez. sadece zaman nan degisir. bize günlük basrai lazim degil.  uzun vadeli basarinin adimlarini atmak icin en iyisi rijkaard dir

Dogru. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:24:54[/time]
bize teknik direktör degil.. 11 aslan lazim..   cikip savasan! her topa basan! ölümüne kosan bir kadro lazim..
üstüne 1-2 yildiz..  bakin nasil oynariz..


böyle 5-6 dandik yildizla 0 kosan ve mücadele eden pamuk takimla hic birsey yapamayiz türkiyede

Renktas dandik yildiz degil ne yani Keita dandik yildizmi A.Madrid maclarinda takimin gollerini kim atti,ya Baros,Arda kac oyuncumuz asist yaptirdi forvet oynadi,Neill defansi toparladi,Kewell tam bir yildiz ve profesyonel ama orta sahadaki futbolcular dandik.

Tabi febe bizi yendi ya febe de yildiz oyuncu var tikpi selcuk sahin gibi dimi,tabi bize gol atti yildiz oldu.

Dandik olan,naylon oyuncu olan oyuncularimiz var takimda tipki Mustafa Sarp,Ayhan Akman,Mehmet Topal,Baris Ozbek,Leo,Servet,Serkan Kurtulus,Ugur Ucar,Aykut gibi oyuncular istersen onlara bir bak. :duvar: :duvar: :duvar:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:36:18[/time]
Takım ümitde vermese varsın şampiyonda olamasak rjkardla en az 1 yıl daha devam etmemiz lazım.İstikrar çok önemlidir bununda meyvelerini toplarız yeterki rjkadın sistemine uygun oyuncuları getirebilerim.Bir mağlubiyette veya takım kötü oynuyor diye hemen hocanın kellesini isteyenleri buradan kınıyorum.İstikrar sabır bunları sene başındada yazmıştık eee ne değişti o zaman da hocanın görevine derhal son verilmesini istiyorsunuz.Günü değil yarınlarımızı kurtarmaya baksak.

Cok haklisin.Sabir.Rejkard in sistemine uyacak oyuncu sart. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:39:48[/time]
Feldkampla hedef sampiyonluktan ziyade yeni bir yapilanmaya girmekti...Nitekim baktigimiz zaman o sezonu Cevat Güler'le noktaladik...Gerets dönemi icinse yine söylüyorum takimin bir sablonu yoktu bana göre sistem anlaminda...Caresiz kaldimi forveti 4'lemekten baska hamlesi yoktu..O da ilk sezon yaradi ise,sonraki sezon ayni sans yaninizda olmadi olmaz da..Gerets'in ilk sezonunda en az 10 puan kazanmisizdir son dk'larda...Sonuna Kadar Rijkaard

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:41:30[/time]
Ne yapsınlar renktaş bugünki Giovanni'nin golü kaçırması da mı Rijkaard'ın hatasıydı Leo Franconun golü yemeside mi Rijkaardın hatasıydı ne yapalım olmayınca olmuyor.

Dogru.
Sanki Guardiola nin cok hamleleri var.
Rejkard a sabir. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:47:21[/time]
CLye gidemezsek bile birsey olmaz ve olmamali.
Kisa vadeli düsünmeyin.
Yahu altyapi bu sene ilk defa a takimlan ayni sistem oynamaya basladi.
Cyruffun 1988de Barcada yaptigini Rijkaard bizde yapiyor suan.

Kisacasi sabretmemiz gerek ki bende katiliyorum.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:49:53[/time]
Arkadaşlar bence takımın tek eksiği adam gibi orta saha 2 tane çif yönlü orta saha olsa bu takımı kimse tutamaz ama şu anda takım ikiye bölünmüş durumda 6 defans 3 forwet elano ortalarda yok zaten.Hoş bu gün jo da pek birşey yapmadı ama rijkaard falan gitmemeli bu takıma 2 tane çift yönlü orta saha alınıp m.topal sarp barış ayhan gönderilmeli fuzuli yer işgal ediyorlar rijkaarda bunlara güveniyor.Geri dönen toplar veya geri veriler paslarda ne elano ne topal ne de sarp vardı bu böyle olmaz total futbol diyoruz oynadığımız futbola bak.Ayrıca bu fenere şansımız tutmuyor febe maçlarını ayrı tartışmalıyız.Fenerin pozisyonu yok maç 1-0 bitiyor....

Orta sahanin ortasina kaliteli 2 oyuncu sart 4-3-3 sitemi icin umarim gelecek yil kaliteli transferler olur.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 03:50:40[/time]
aynen..güzel günlere erisebilmek icin cefa cekmekde hostur senin ugruna Cimbomum

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:01:56[/time]
sarp topal gitmeli falan diyoruz da bi düşünüyrum adamlar selçuk danasıyla yeniyor bizi her maç da golü var bize

Selcuk danasi Avrupada ne ise yariyor peki.
Ya da Mustafa,Mehmet,Baris,Ayhan,Servet,Ugur,Leo,Aykut gibi oyuncular bu yuzden en azindan bunlarin ucte ikisi gitmeli.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:03:39[/time]
evet maalesef, cünkü saglam alt yapimiz yok dige. artik öyle olmiyacak, biraz sürer ama artik dogru yoldayiz altyapi da dogru adimlari attik bile

 :iyi: :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:04:52[/time]
yine aynı hatayı yapıyoruz size kalsa rijkaardı yollayalım abdullah avcıyı getirek oda başarısız olsa capelloyu getirek oda başarısız olsa  arsen wengeri getirek başarısız olsa lucescuyu getirek başarısız olsa fatih terimi oda başarısız olsa alex fergusuno oda başarısız olsa lippi  çözüm bu değilllllllllllllllllll  çözüm istikrar   ama şu gerçek mehmet topal  barış özbek mustafa sarp ayhan akman ve elanonun olduğu göbekte oynuyanlar yetersiz  ona bişey diyemem ama ben rijkaardın sonuna kadar arkasındayım  yukarda saydığım oyunculara  şunlarıda dahil edip  servet, leo franco,caner hatta joo yollasın yerlerine formayı hak edecek ve rijkaardın oyun sistemine uyacak ve koşup ter dökecek ve topu aldığında  mal mal oynamicak futbolcu alalım yeter .

Cok dogru.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:07:14[/time]
Ben bu kadroya hakkımı helal etmiyorum.feneri yenmeyen bir kadro kötü kadrodur.yenmeyen t.d kötü teknik direktördür.

 :kötü:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:09:13[/time]
laf dönüp dolaşıp sarpla topalla olmaza geliyor da bizim üzerimizdeki 3 takımın ortasahasında xavi ve iniesta gibi adamlar mı oynuyor sanki. yani bu üç takımı geçebilmek için illa ki barcelona gibi bir kadroya mı ihtiyacımız var. bu kadar iyi mi bu adamlar. yoksa biz kendi oyuncularımızı fazla mı abartıyoruz, ben çözemedim bu işi.

Zaten biz febe maci icin degil butun sezondan bahsediyoruz 4-3-3 siteminde bu  duz oyuncular ile basit bir takima bile yenilebiliriz,onu demek istiyoruz kisacasi renktas. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:12:00[/time]
topalla ayhan ın tek suçu yabancı olmamaları yoksa keita kerim elano emre olsaydı ne küfür yerlerdi şimdiye

Tabi tabi.Ya ne alakasi var be rentas 2 metre yaninda ki adama pas atamayan oyuncular Mehmet Topal ile Ayhan. :duvar:


Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:15:59[/time]
baroş hariç hiçbir yabancı da hagi ışığı yok hepsi 5 sene sonra Galatasaray kimdi diyecekler ama ayhan,topal ölümüne bizim çocuklarımız olacaklar

Arda yi Messi ile kiyaslayanlar var simdide yabancilarimizi Hagi ile.  :S
Ya biz halen takim olamadik ve sabir gerekli.Sarun bizim duz oyuncularda  ki orta sahanin ortasinda yenetekli Turk oyuncu yoook malesef.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:17:37[/time]
mustafa sarp koşmayıca 2.ligde bile oynayamaz.şaka değil gerçek gönderilmeli GS formasının bir kıymeti olmalı

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 00:34:40[/time]
burdaki herkes Galatasarayı seviyor ama herkes futbol oynayamaz tıpkı topal gibi.Tam bir hayal kırıklığı.

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:23:08[/time]
arkadaslar bu maci unutun artik , kendimizi strsse yeter soktuk , klasik laf olacak " artik önümüzdeki maclara bakacaz ", aslantepe'de seytanin bacagini kiracaz hayalleriyle yola devam

En cok kortugum sey ne biliyormusunuz?Allah korusun febe ye karsida Turk Telekom Arena stadinda bu sansizlik umarim olmaz. :duvar: :duvar: :duvar:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:28:24[/time]
Arkadaslar mactan hemen sonra cok sinirliydim ve hepsini kovmustum kafamda. Futboldan ilgimi Bayan Basketbola bile yöneltmistim. Ama simdi düsünüyorum. Yaz mevsiminde eksik yerlere Rijkaardin istedigi oyunculari alip seneye bambvaska olabiliriz.
Yalniz su Deplasman ve Fenev Fobimizi yillardir asamadik

Evet. Yaz mevsiminde gerekli yerlere ozellikle orta sahanin ortasina iki tane kaliteli futbolcu gerekli.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:31:57[/time]
frank problemi görüyor ama söyleyemedigi sey..


"..beyinsiz ve beceriksiz futbolcularla calisiyorum"

adamlar ister istemez böyle oyniyorlar cünkü ellerinden daha fazlasi gelmiyor..

topal sarp caner falan.. bunlarla ancak bu kadar

Bence de Rejkard goruyor. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:35:22[/time]
aynen öyle.Topu alıp ileri taşıyabilecek oyuncularla buluşturmak yerine rakibi görünce dönüp geri atıyorlar.Teknik olacakki topu iyi kontrol etsin, baskıdan korkmasın, oyunu doğru yönlendirsin.Bunu topal ve sarp yapmalı ama neill onlardan daha çok yapıyor.

Kesinlikle Neill topal ve sarptan bu isleri daha iyi yapabiliyor.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:36:58[/time]
bencede Elano tam bize göre. Ama yalniz olmuyor. Futbol takim oyunu. Adam gibi orta saha olsa Keita ve Dos Santosdan da cok daha verim alirdik.

Elano orta sahada duz oyuncular ile oynadigi icin hic verim alamiyoruz bu kadar basit.


Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:40:04[/time]
aslında elimizde var orta sahaya uygun fuutbolcumuz emre çolak ama eksiği çok rijkaardın yerinde olsam ağırlık çalıştırtırım bol bol fiziki açıdan güçlenmesini sağlarım  kodummu adama yere yapışcak mesela bugün baktımda blica hayvan gibiydi onunla ikili mücadeleye giren hep kaybetti adam fiziğini iyi kullanıyor ,emre çolağa kondisyon ve ve fiziki açıdan yetiştirecen koyacan 11 e

Gercekten Emre Colak ah bi guclense,fizik bakiminda tam kapasite olsun ilac olur ama.......

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:42:51[/time]
Onu diyorum tabiki barcada çok yapıyor izliyorum ama hep yapmıyor bizimki hep aynı

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:46:18[/time]

acaba niye uzun top kullaniyorki? yandakiler topu zaten kaybediyor

Evet.Elanonun uzun top kullanmasinin tek nedeni yaninda ki adamlara guvenmiyor da ondan.Yanin dedigin dogru renktas. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:47:30[/time]
Sanki kısa pas futbolu oynuyoruzda elano eşlik etmiyor :angel: zaten uzun top oynamaktan başka çare kalmıyorki beceremiyorlar çünkü neill ve elanonun uzun toplarıda olmasa zaten kendi yarı sahamızdan çıkamayacağız ;D

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:48:23[/time]
vallah gercekden bakiyorum herkes ayni düsüncede.. ve problemi görüyor bu da bana umut veriyor.. demek'ki system iyi oyuncular kötü bu da böyle maclarda ortaya cikiyor..

bu acidan bu mac iyi oldu bizim icin..

Yasa renktas cok dogru. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:50:56[/time]
sivas-------yeneriz(D)
d.bakır-----yeneriz
manisa-----???      (D)
bursa------yeneriz
i.b.b.------yeneriz (D)
antalya----yeneriz
g.birliği----!!!!!!!!!!!(D)

manisayı deplasmanda yenersek kesinlikle şampiyonuz beyler kimse kafaya takmasın yemişim febesini yarın şampiyonlar liginde oynarken hatırlamayacağız bile bu yenilgiyi.
şimdi kimse bana bu oyunla nasıl şampiyon olacakmışız demeye kalkmasın febeyi görüyoruz adamlar son 5 maçta toplam 6 pozisyona girmiş.kilit maçımız manisa maçı o maçı alalım ŞAMPİYONUZ...

Imkansiz  :(

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:51:31[/time]
ne hoca ne system deyismeli..
systeme göre oyuncu alinmali..bu da artik seneye

iyi geceler

En mantiklisi da bu zaten.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:52:24[/time]
elano tamam çok verimli oynayamıyor ama allah aşına şu canere ne demeli.. her topta kafası yerde topu ileriye doğru gelişi güzel vurdu.. bir değil 5 değil... dos santos onun arkasında top kesiyor caner efendi top kendisine gelince ileri doğru vuruyor.. bu kadar artist adam görmedim ben.. resmen bencil adam...

franco desen zaten kova..

topal,sarp,barış,ayhan bunları al biribirine çarptır bir tane ortasaha etmez..

tamam adamlar selçukla yeniyor bizi ama selçuk gibi adam bile elini sallaya sallaya şut çekecek alan buluyor..

Haklisin.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:53:18[/time]
bizim gördüğümüzü rijkaardla neskenste görüyorlardır elbette  onlarda elindeki futbocuların kapasitesini biliyorlar o yüzden  sabırlı olmamız lazım ne demişler sabreden derviş muradına erermiş ,tamam bugün üzüldük yine ama bu sabrımızın meyvesini toplicaz birgün benim yönetime rijkaarda güvenim sonsuz ama özellikle göbekteki ve hepimizin bildiği kapasitesi sınırlı oyunculara güvenim ve tahamülüm kalmadı umarım en az 2. oluruzda seneye şampiyonlar liginde oynarız yeni stadımızda tek istediğim bu.

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:55:58[/time]
Arda gitmeyecek ama bu sene

Gitmesinde zaten. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:56:37[/time]
Arkadaşlar dikkat ettiyseniz oyuncularımız sürekli olarak diagonal paslar vermeye çalışıyorlar ki Rijkaard' ın sisteminin temellerinden biridir. Ancak maalesef pasların %90' ı isabetsiz oluyor. İsabet oranı yükseldiğinde inanılmaz işler olacak. Fakat bu sistemin oturması zaman alacak ya da mevcut kadroya bazı takviyeler gündeme gelecektir. Ben de özellikle orta sahaya mutlaka yeni isimlerin monte edilmesi gerektiğini düşünüyorum...

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:57:54[/time]
Bu ara saka maka, gelcek sene orta sahya iyi oyuncu alsak bile, Arda, Kewell, Gio ve belki Gio yerinde oyuncu alinmali.

Gelecek sene orta saha iyi olur ama öndekiler iyi degilse yandik.

Onun icin CL cok önemli. En azindan Arda ve Keitai tutriz ve GIOnun bonservisini aliriz.

Dogru.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 04:58:53[/time]
bu ASY deki son derbi mactı galiba kazanmak isterdik ama olmadı olsun TTNET arenada yeneriz onları  :) :)

Umarim bu buyu TTNET te de devam etmez.Tek korkum o. :duvar:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:05:03[/time]
Aslında maçın başında Sarpın kaçırdığı gol pozisyonundan sonra bugünde kaybedeceğimizi anlamıştım.Öyle bir şey ki kaç senedir ne futbolcular geldi geçti bu takıma, hiçbirinin şansı tutmadı şu febeye.Ve bir kere atamadıkmı maç boyu atamıyoruz.O gol olsa ikinci bir 5-1 maçı olurdu.Ama bir kere atamayınca daha atamıyoruz malesef.

Aynen.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:08:01[/time]
oncekı sayfalarda rejikart istifa etmeli demisler kendı gorusleri saygı duymak lazım ama rejikart bir skibbe degil ben kalmasını ıstıyorum   :iyi:

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:10:34[/time]
Valla bence barışta kalsın zaten ne ödüyoruzki adama.Onada işimiz düşer, çok tempolu oynuyor ben beğeniyorum her ne kadar tekniği biraz zayıf kalsada

Ya yapmayin arkadaslar Baris Ozbek in mi biraz teknigi zayif,teknigi sifirin aldinta yine sifir.
Bos kosmak.Baris gibi oyuncular ile mi Arvupada basarili olcak.Bu Baris Ozbek gibi oyunculardan dolayi A2 de ki oyunculardan yararlanamiyoruz Baris gibi oyunculara yer acmak icin.
Yazik bu gibi teknik kapasitesi sifir oyuncular GS de oynamamali. :duvar:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:13:40[/time]
uğur iyi bir sağ bek

Ugur madem cok iyi neden sabri sakat iken hep uguru elestiriyorduk.Hatta cogu kisi artik ugur boyle oynamaya devam ederse adanolu takimlardinda kendini bulur demisti ki bana gore de dogru.

Sakatliktan once cok iyi oynuyordu simdi ise cok kotu.
Gelecek yil boyle kotu oynamaya devam edersen yolu acik olsun.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:14:27[/time]
Sahsen Mehmet Topal'da cok ümitliydim ilk zamanlar..özellikle Rijkaard'la birlikte kendini gelistirmesi yönünde, ama o kadar yildir biraz olsun üzerine koymaz mi bir insan.. :boks:

 :iyi:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:19:30[/time]
uğur yedek kalır..satılmaz daha çok genç..sakatlıktan sonra toparlayamadı..canerde gerektiğinde kullanabileceğimiz bir oyuncu..
bence 2 transfer lazım takıma..1-kaleci en iyisinden paraya kıyıcan aga
2-m.topalın yerine veya ardanın yerine oyunu iki yönlü oynayabilecek süper bi adam..iniesta emsali...

Ben Ufuk Ceylan in oynamasindan yanayim.
Ama Rejkard Ufuk u tercih etmese bence GS icin en iyi kaleci Carlos Kameni olur.

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:21:19[/time]
bu Ali turanla musayı rıjkard mı istedi yoksa bedava diye bizimkiler mi alıyor.


Ya Rejkard onlari nerden tanir.Kesin Rejkardtan habersiz alinmiztir tipki leo,mustafa sarp gibi.
 :duvar: :duvar: :duvar:

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:23:02[/time]
ugur da haklisin, ama caner yaramaz bize. arda giderse en az bir robben gelmeli yoksa bizim icin cok kötü olur, üstelik de kalici birisi olmali. tobali 8 milliona satsak süper olur

Arda gitmemeli.GS her oyuncu geldi Kewell,Keita,Gio ama yine Arda yi ariyoruz.Bu yuzden Arda kalmalidir. :)

Mesajlar birleştirildi: [time]29. Mart 2010, 05:24:08[/time]
Musa'yi bi kac mac tv'den izleme sansi buldum..Sanki Mehmet ve Mustafa'dan farksiz gibi geldi bana umarim yaniliyorumdur :-\

Bencede oyle.offf

Mesajlar birleştirildi: 29. Mart 2010, 05:26:06
al kasımpaşadan yektayı . denizliden çagları . bizim aydın noldu es es de

Ya renktas sakin bana denizlisporlu Caglar i deme tipki Caner in kopyasi biraz baski gordumu devamli uzun top DAN DUN.Teknik kapasitesi sifir caglar in bildigin duz oyuncu iste.
« Son Düzenleme: 29. Mart 2010, 05:26:07 Gönderen: erkan »
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

milan-alp

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 2187
  • Yer: istanbul
  • tedavisi olmayan hastalık..GALATASARAYLILIK !!
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1166 : 29. Mart 2010, 07:30:54 »
artik sampiyonlar ligi icin dua edecez..zaten fenere asy de yenildikten sonra sampiyonluk cok da tat vermez.... jo  giovanni ve mehmet topal i seneye takimda gormek istemiyoruz..

Eurzaiz

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 371
  • Yaş: 47
  • Yer: Rusya
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1167 : 29. Mart 2010, 08:20:09 »
Beyler kabul etmeliyiz ki ezikler son 10 yildir derbilerin hatta yuksek tansiyonlu kritik maclarin krali.. Adamlar yuksek tansiyonlu butun maclari oynamayi ogrendiler.. Evvelden biz boyleydik.Bir de kendimize bakalim butun kritik maclarda istenilmeyen sonuclari aliyoruz. Son 10 yilda deplasmanda kazandigimiz 2. derbi macini hatirlayan var mi?(1. 2006 Inonu Stadi 1-2 H.Kabze) Baska da yok...Derbilerde deplasmanda alinan 1 puani basari saymaya basladik..Bu cok agirima gidiyor..Sanirim oyuncu secimlerinde yanlislik yapiyoruz.Hepimiz gol seyretmeyi seviyoruz ve boyle takimlar kurulmasini istiyoruz.Bu yuzden son 10 yildir hep dengesiz takimlar kurduk.Takim savunmamiz zayif kaldi. Icerde kucuk takimlara karsi show yapiyoruz,ama disarda biraz direncli takimlara karsi silik kaliyoruz. Efsane 2000 kadrosundan sonra,Lucescu'nun 2.senesi haric kurdugumuz takimlar muhallebi gibi,yumusacik..Ve su artik kanitlandi ki bize Guney Amerikali oyuncu yaramiyor..Avrupa'da sert liglerde oynayan fizik gucu iyi,disiplinli oyunculara ihtiyacimiz var...Orn.Lucas Neill. Bir taraftarimizin bile bu oyuncudan rahatsizlik duydugunu zannetmiyorum..Takimdaki Lucas Neilllerin sayisini arttirmaliyiz...