27. Nisan 2026, 02:48:32

Anket

Sizce Maç nasıl sonuçlanır?

Galatasaray kazanır
81 (82.7%)
Berebere biter
8 (8.2%)
Febe kazanır
9 (9.2%)

Toplam Oy Verenler: 98

Oylama kapandı: 27. Mart 2010, 21:31:39

Gönderen Konu: TSL | Galatasaray 0-1 F enerbahçe (27. Hafta)  (Okunma sayısı 92281 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1040 : 29. Mart 2010, 00:56:07 »
          Senin takiminin 11'inde Mehmet Topal,Mustafa Sarp,Elano varsa sonuc sonuna kadar normal...(ayrica zaten sans da hic yanimizda olmaz)..Söylemekten dilimde tüy bitti..Bu ismini saydigim arkadaslara ilaveten senin orta alandaki diger alternatiflerin, Baris ve Ayhan da ayni...Bu adamlar sadece bu mac icin degil, herhangi bir macta ne atrilari olmustur Galatasaray'a sezon basindan beri bakin her maca?!...Pas yapabiliyorlar mi yok,calim atabiliyorlar mi yok,ayaklarinda top tutarlar mi yok yok yok...Bir orta saha oyuncusunda bu özellikler yoksa Galatasaray'da da isi yok...
         Dünyada hangi takim hangi cagda basarili olmussa ,en önemli pay orta saha oyuncularina aittir..Bakiniz bize en iyi örnek olan o efsana Galatasaray'in orta alanina..(okan,emre,suat birde ektra isler yapan Hagi)..Elbette Hakan Sükür'ünde Popescu'nunda Taffarel'in vs katkisi yadsinamaz ama bu adamlar kac top kaybederlerdi,ayaklarina aldiklari toplari nasil kullanirlardi..En can alici nokta orta saha..
           Bugünün dünyada en iyi futbolunu oynadigi herkes tarafindan kabul edilen Barca'ya bakin..Tabiki Messi'nin katkisi tartisilamaz dahi; ama Xavi ve İniesta, arkalarinda Busquets kac pas hatasi yapiyor kac top kaybediyor..Sende bu bölgelerde kim oynuyor İniesta=Elano, (aldigi her topu uzun oynamaktan baska birsey yapmaz her macta) Xavi=Mustafa Sarp,Baris,Ayhan,Busquets=Mehmet Topal (bu isimlerde her mac ortalama aldiklari 10 topun 8'ini stoperlere oynarlar istisnasiz)...Ee bu bölgede kullanabilecegin adamlar buysa hic kusura bakmayin bu sonuc cok normal dedim ya "sansda yanimizda olmaz asla"...
           Maclarin %90'inda diger bölgelerdeki oyuncularin performanslari cok iyi denilebilecek düzeyde..Ama iste ama orta saha orta saha orta saha :duvar:...Caresiz bu sezon bu sekilde bu oyuncularla devam etmek durumunda:duvar:...Hepinize Saygilar...

Yuzde yuz dogru.Tum dediklerine katiliyorum renktas.
 :(
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Serhat HIZLI

  • Tasarımcı
  • Editör
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4700
  • Yer: İstanbul
  • www.aslantepe.biz
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1041 : 29. Mart 2010, 00:56:20 »


"Futbol basit bir oyun, önemli olan basit oynayabilmekHendrik Johannes Cruijff

işte basit oynayabilmek için daha kaliteli futbolcular gerek.Sarp, Topal yapması gerekenleri yapamıyor.Sistem burada çöküyor zaten.
www.aslantepe.biz
TARAFTARLAR TARAFINDAN, TARAFTARLAR İÇİN!

AloNe_LioN

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 606
  • Yaş: 42
  • Yer: Kirsehir
  • Imparator Fatih Terim
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1042 : 29. Mart 2010, 00:57:46 »
                   ---

sabri      neil    ---      hakan(---)


        ---             ---
              elano

keita                    kewell
            baros


arda
dossantos
servet
---(solbek)
ufuk
emre g.
---(forvet)
sarp


Elano bizim oyuncumuz degil renktas..Daha fazla sorumluluk alacak oyuncuya ihtiyacimiz var onun yerine ve yanina
Ntvspor izleme izlettirme!!!

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1043 : 29. Mart 2010, 00:58:09 »
işte basit oynayabilmek için daha kaliteli futbolcular gerek.Sarp, Topal yapması gerekenleri yapamıyor.Sistem burada çöküyor zaten.
Evet. Ona görde iste teknigi'de cok iyi olan oyuncular lazim. Demin real - Atletico macina baktim.
"6" nolu oyuncularin teknik kapasitesi inanilmaz iyi.
Evet, mücadele ediyolar, topu kapiyorlar ama pas hatasi hic yok. Pres'de sie kolayca calim atabiliyorlar / topu zor kaybediyorlar.

TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1044 : 29. Mart 2010, 00:58:36 »
son dakikada keitanın şutunu le franco çıkaramazdı

Haklisin.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1045 : 29. Mart 2010, 00:59:47 »

Elano bizim oyuncumuz degil renktas..Daha fazla sorumluluk alacak oyuncuya ihtiyacimiz var onun yerine ve yanina
Elano tam bize göre bir oyuncu. Aa orta sahada tek basina. Kime pas vereceki?
Topala veya Sarpa verince onlar hemen kaybediyor.
Ardaylan daha iyi anlasiyor. Elano gibi defasn orta saha oyuncu lazim.
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1046 : 29. Mart 2010, 01:00:12 »
franco auta gidip banklar dan dönen topu tutar anca onu nasıl çıkartsın

 :iyi:
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Serhat HIZLI

  • Tasarımcı
  • Editör
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4700
  • Yer: İstanbul
  • www.aslantepe.biz
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1047 : 29. Mart 2010, 01:00:19 »
Evet. Ona görde iste teknigi'de cok iyi olan oyuncular lazim. Demin real - Atletico macina baktim.
"6" nolu oyuncularin teknik kapasitesi inanilmaz iyi.
Evet, mücadele ediyolar, topu kapiyorlar ama pas hatasi hic yok. Pres'de sie kolayca calim atabiliyorlar / topu zor kaybediyorlar.

aynen öyle.Topu alıp ileri taşıyabilecek oyuncularla buluşturmak yerine rakibi görünce dönüp geri atıyorlar.Teknik olacakki topu iyi kontrol etsin, baskıdan korkmasın, oyunu doğru yönlendirsin.Bunu topal ve sarp yapmalı ama neill onlardan daha çok yapıyor.
www.aslantepe.biz
TARAFTARLAR TARAFINDAN, TARAFTARLAR İÇİN!

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1048 : 29. Mart 2010, 01:00:55 »
elano tek orta saha oynuyo hatırlatırım   ;)

 :iyi:
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Murat A

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 7626
  • Yaş: 40
  • Inadina IMPARATOR
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1049 : 29. Mart 2010, 01:02:16 »
Elano tam bize göre bir oyuncu. Aa orta sahada tek basina. Kime pas vereceki?
Topala veya Sarpa verince onlar hemen kaybediyor.
Ardaylan daha iyi anlasiyor. Elano gibi defasn orta saha oyuncu lazim.

bencede Elano tam bize göre. Ama yalniz olmuyor. Futbol takim oyunu. Adam gibi orta saha olsa Keita ve Dos Santosdan da cok daha verim alirdik.
Dünya, mü'minin zindanı, kafirin de Cennetidir.
(Müslim, Zühd 1)

Serhat HIZLI

  • Tasarımcı
  • Editör
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4700
  • Yer: İstanbul
  • www.aslantepe.biz
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1050 : 29. Mart 2010, 01:03:17 »
riijkaard neill'ı boşuna övmedi oyunu iyi yönlendiriyor diye.Adam sezon başından beri bunu arıyor yapabilen yok :) ama problem;neill defans oyuncusu
www.aslantepe.biz
TARAFTARLAR TARAFINDAN, TARAFTARLAR İÇİN!

CaNeR DuRmAz

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 1110
  • Yaş: 41
  • Yer: İSTANBUL
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1051 : 29. Mart 2010, 01:03:54 »
aslında elimizde var orta sahaya uygun fuutbolcumuz emre çolak ama eksiği çok rijkaardın yerinde olsam ağırlık çalıştırtırım bol bol fiziki açıdan güçlenmesini sağlarım  kodummu adama yere yapışcak mesela bugün baktımda blica hayvan gibiydi onunla ikili mücadeleye giren hep kaybetti adam fiziğini iyi kullanıyor ,emre çolağa kondisyon ve ve fiziki açıdan yetiştirecen koyacan 11 e

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1052 : 29. Mart 2010, 01:04:14 »
ya arkadaş sen hangi maçı izledin ya,santos ve keitanın bireysel beceriyle yaptığı ataklar dışında atak mı vardı,organizasyon namına tek bir şey yoktu ya..

Zaten simdiye kadar maclarin %90 ninda hep bireysel oyuncularin becerisiyle mac kazanmisizdir.Yoksa takim oyunu sifir. :(
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1053 : 29. Mart 2010, 01:04:51 »
Elano tam bize göre bir oyuncu. Aa orta sahada tek basina. Kime pas vereceki?
Topala veya Sarpa verince onlar hemen kaybediyor.
Ardaylan daha iyi anlasiyor. Elano gibi defasn orta saha oyuncu lazim.
aynen öyle, tamamina katiliyorum

gsx

  • Ziyaretçi
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1054 : 29. Mart 2010, 01:05:04 »
bakin bugün kücük kiz kardesim mac sirasinda bana bunu sordu..

"...GS niye şikeci gibi akili oynamiyor.. ??   ::)"..    "..GS niye hep kaybediyor.." 

o bile fenerin oyun plani oldugunu fark ediyor her isin arkasinda bir mantik var cünkü.. feneri izliyorum keski bizimkiler'de böyle kafayla oynasa diyorum hep..  bilenler bilir bunu bi kac hafta önce'de yazdim..   ben daumun el yazisini görüyorum sahada .. ama bizim ne yaptigimizi halen cözemedim.. 

bizim oyun planimiz böyle..   kaptigin toplari arda'ya ver .. keita'ya ver ve takim olarak izle.. hee ikisi markaj altinda elano'ya ver..  elano ne yapar.. söyle bi bakar 50m'lik top atar.. rakip topu kapar.. ondan sonra sil basdan.. 

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: TSL | Galatasaray - F enerbahçe (27. Hafta)
« Yanıtla #1055 : 29. Mart 2010, 01:05:18 »
aynen öyle.Topu alıp ileri taşıyabilecek oyuncularla buluşturmak yerine rakibi görünce dönüp geri atıyorlar.Teknik olacakki topu iyi kontrol etsin, baskıdan korkmasın, oyunu doğru yönlendirsin.Bunu topal ve sarp yapmalı ama neill onlardan daha çok yapıyor.
geriye atmak problem degil
ki barca bunu cok yapiyor
yeterki geriye atilan apslar gelsin ve defasndaki adamin teknigide iyi olsun
bizde o degil iste
ya orta sahadan gelen pas cok kötü ve tac vs oluyor yada stoper topu tutamiyor vs
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)