27. Nisan 2026, 12:21:23

Gönderen Konu: Aslantepe - İnşaat Alanı  (Okunma sayısı 14364283 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Creav

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 132
  • Yaş: 35
  • Yer: Eskişehir
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53520 : 03. Eylül 2010, 19:29:34 »
Sanırım koltukları dağıtıyorlar tribünlere daha sonra montajı başlanacaktır. . .

http://i56.tinypic.com/2ntcwg1.jpg
Aslantepe - İnşaat Alanı

yakupbalci

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 1640
  • Yaş: 37
  • Yer: fransa-YOZGAT
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53521 : 03. Eylül 2010, 19:43:52 »
Sanırım koltukları dağıtıyorlar tribünlere daha sonra montajı başlanacaktır. . .

(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

insallah oyledir

_GS_1905

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2009
  • İleti: 181
  • Yaş: 42
  • Yer: EDİRNE
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53522 : 03. Eylül 2010, 20:48:36 »
drenaj çalışmaları başlamış yakında çimler gelir ve döşenmeye başlanır.kadir has stadının çok çabuk bir şekilde döşenmişti.beraberinde koltuklarda takılır.en sonnda da çevre düzenlemesine geçilir.çatı işini biraz geçiştirdiler ama olsun.artık yönetim paraya kıyıp ilerde daha güzelini yaptırır.aslına balkarsanız eksik olan herşey ileride yönetim tarafından düzeltilebilir.o kadar da büyük paralar gerekmez bunları yapmak için.
....................

XxXozanXxX

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 4800
  • Yaş: 34
  • Yer: kartal
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53523 : 03. Eylül 2010, 20:57:43 »
Sanırım koltukları dağıtıyorlar tribünlere daha sonra montajı başlanacaktır. . .

(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

umarım koltuklardır...koltukların şantiyeye geldiği yönünde kesin bilgisi olan biri var mıdır..??

KANT 10

  • Yeni Üye
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 8
  • Yaş: 42
  • Yer: Almanya
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53524 : 03. Eylül 2010, 21:16:27 »
kamera 2 kirmislar :D :D :D

Fur[k]an

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 51
  • Yaş: 35
  • Yer: Kdz.EreğLii
  • Guiza ^^ Cs / Terörist
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53525 : 03. Eylül 2010, 21:19:04 »
kamera 2 kirmislar :D :D :D

cam2 şekilden şekile giriyor arkadaşşş..Bİride düzeltmiyor :atki:

mkmeric

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 65
  • Yaş: 50
  • Yer: İzmir
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53526 : 03. Eylül 2010, 21:26:49 »
Acilir-Kapanir Catiyla ilgili:
Son birkac haftadir kameralardan takip ediyorum, Agustos ayinda bile
gunun buyuk bir bolumunde cim olacak saha gunes isigini direk olarak alamiyor.
Kis aylarinda daha da kotu olacak.
Yapay gunes isiklarina her halikarda ihtiyacimiz olacak.
Yoksa cim pamuk gibi dagilir.

Sonucta stadi kapatma veya acik birakma arasinda buyuk bir kazancin olmayacak.

Sonuc: Stadin catisinin kapaklari ile cim saha arasinda direk bir baglanti yok.

Kalınlaştırdığım cümle için konuşuyorum. Ziraat mühendisiyim. Dediğin yanlış. Şunu diyebilirim. Eğer çatıya şeffaf bir kapak takılırsa takılan malzemenin özelliğine göre içeriye giren ışık şiddeti, ışığın dalgaboyu değiecektir. Bununla birlikte içeriye giren solar radyasyon (enerji) miktarı da değişecektir. Dolayısıyla içerisi bir çeşit sera olacaktır. Işığın şiddetinin ve enerjisinin ve kırılma ve yansıması nedeniyle değişen dalga boyunun bitki gelişimi üzerine etkisi vardır. Sonuç: Yapay ışıklarndırma gerekli olabilir. Bunu da en iyi yapanlarda biri Philips'dir. Kendileri seralar için yapay aydınlatmada kullanılmak üzere özel sodyum buharlı aydınlatıcılar yani ışıklandırma yaparlar. Daha fazla detay için googleda küçük bir arama yapmanız yeterlidir.

:)

Ek: Dünyada aydınlatması en iyi stadlardan birinin belki de en iyisinin Hollandadaki Philips stadı olmasının nedeni de budur. Sanırım Ajax'ın idi... ???
« Son Düzenleme: 03. Eylül 2010, 21:28:59 Gönderen: mkmeric »
Adnan Sezgin : "Beleş olsun, dinamit olsun, **çımda patlasın..."

mustafa46

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 4034
  • Yaş: 38
  • Yer: kahramanmaraş
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53527 : 03. Eylül 2010, 21:30:34 »
koltuklar konusunda bir gelişme yokmu
hayallerizin bittigi yerde bizim gerçeklerimiz başlar

Creav

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 132
  • Yaş: 35
  • Yer: Eskişehir
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53528 : 03. Eylül 2010, 21:40:56 »
Kalınlaştırdığım cümle için konuşuyorum. Ziraat mühendisiyim. Dediğin yanlış. Şunu diyebilirim. Eğer çatıya şeffaf bir kapak takılırsa takılan malzemenin özelliğine göre içeriye giren ışık şiddeti, ışığın dalgaboyu değiecektir. Bununla birlikte içeriye giren solar radyasyon (enerji) miktarı da değişecektir. Dolayısıyla içerisi bir çeşit sera olacaktır. Işığın şiddetinin ve enerjisinin ve kırılma ve yansıması nedeniyle değişen dalga boyunun bitki gelişimi üzerine etkisi vardır. Sonuç: Yapay ışıklarndırma gerekli olabilir. Bunu da en iyi yapanlarda biri Philips'dir. Kendileri seralar için yapay aydınlatmada kullanılmak üzere özel sodyum buharlı aydınlatıcılar yani ışıklandırma yaparlar. Daha fazla detay için googleda küçük bir arama yapmanız yeterlidir.

:)

Ek: Dünyada aydınlatması en iyi stadlardan birinin belki de en iyisinin Hollandadaki Philips stadı olmasının nedeni de budur. Sanırım Ajax'ın idi... ???

PSV Eindhoven :)

XxXozanXxX

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 4800
  • Yaş: 34
  • Yer: kartal
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53529 : 03. Eylül 2010, 21:43:42 »
Kalınlaştırdığım cümle için konuşuyorum. Ziraat mühendisiyim. Dediğin yanlış. Şunu diyebilirim. Eğer çatıya şeffaf bir kapak takılırsa takılan malzemenin özelliğine göre içeriye giren ışık şiddeti, ışığın dalgaboyu değiecektir. Bununla birlikte içeriye giren solar radyasyon (enerji) miktarı da değişecektir. Dolayısıyla içerisi bir çeşit sera olacaktır. Işığın şiddetinin ve enerjisinin ve kırılma ve yansıması nedeniyle değişen dalga boyunun bitki gelişimi üzerine etkisi vardır. Sonuç: Yapay ışıklarndırma gerekli olabilir. Bunu da en iyi yapanlarda biri Philips'dir. Kendileri seralar için yapay aydınlatmada kullanılmak üzere özel sodyum buharlı aydınlatıcılar yani ışıklandırma yaparlar. Daha fazla detay için googleda küçük bir arama yapmanız yeterlidir.

:)

Ek: Dünyada aydınlatması en iyi stadlardan birinin belki de en iyisinin Hollandadaki Philips stadı olmasının nedeni de budur. Sanırım Ajax'ın idi... ???
aynen katılıyorum...phılıphs stadının ısıklandırmaları çim gelişimine katkı sağlıyor....aynı ışıklandırma amsterdam arenada da var...

Mesajlar birleştirildi: 03. Eylül 2010, 21:45:45
koltuklar konusunda bir gelişme yokmu
valla gelende yok gıden de...
« Son Düzenleme: 03. Eylül 2010, 21:45:45 Gönderen: XxXozanXxX »

mkmeric

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 65
  • Yaş: 50
  • Yer: İzmir
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53530 : 03. Eylül 2010, 21:49:13 »
PSV Eindhoven :)

 :iyi: Philips Stadion V....... ????
« Son Düzenleme: 03. Eylül 2010, 21:51:04 Gönderen: mkmeric »
Adnan Sezgin : "Beleş olsun, dinamit olsun, **çımda patlasın..."

Adnan Sezgin

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 729
  • Yaş: 72
  • Yer: Istanbul
  • Misimoviç transferi beni çok yordu
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53531 : 03. Eylül 2010, 22:08:23 »
:iyi: Philips Stadion V....... ????
Philips Sport Vereniging ( Phillips Spor Derneği)
« Son Düzenleme: 03. Eylül 2010, 22:10:07 Gönderen: Adnan Sezgin »

XxXozanXxX

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 4800
  • Yaş: 34
  • Yer: kartal
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53532 : 03. Eylül 2010, 22:10:12 »
Philips Sport Vereniging
bızım stadın ısıklandırması phılıps stadı örnek alınarak yapılacak...model olarakta örnek alınmıştı...

Aussie61

  • Ziyaretçi
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53533 : 03. Eylül 2010, 22:12:23 »
Kalınlaştırdığım cümle için konuşuyorum. Ziraat mühendisiyim. Dediğin yanlış. Şunu diyebilirim. Eğer çatıya şeffaf bir kapak takılırsa takılan malzemenin özelliğine göre içeriye giren ışık şiddeti, ışığın dalgaboyu değiecektir. Bununla birlikte içeriye giren solar radyasyon (enerji) miktarı da değişecektir. Dolayısıyla içerisi bir çeşit sera olacaktır. Işığın şiddetinin ve enerjisinin ve kırılma ve yansıması nedeniyle değişen dalga boyunun bitki gelişimi üzerine etkisi vardır. Sonuç: Yapay ışıklarndırma gerekli olabilir. Bunu da en iyi yapanlarda biri Philips'dir. Kendileri seralar için yapay aydınlatmada kullanılmak üzere özel sodyum buharlı aydınlatıcılar yani ışıklandırma yaparlar. Daha fazla detay için googleda küçük bir arama yapmanız yeterlidir.

:)

Ek: Dünyada aydınlatması en iyi stadlardan birinin belki de en iyisinin Hollandadaki Philips stadı olmasının nedeni de budur. Sanırım Ajax'ın idi... ???

Eminim sen haklisindir, benim cim yetistirmeyle ilgili genel kulturden daha fazla bilgim yok.
Benim deginmek istedigim konu catinin acilir kapanir olmasinin cim sahaya negatif bir
etkisi olmayacagiydi. Zaten cim saha gunun buyuk bolumunde gunes isigini direk alamayacak.

Ama tabii ki seffaf cati yaparlarsa, sizin belirttiginiz gibi cim uzerinde olumlu etkileri olabilir.
Zaten uygun olmayan durumlar haricinde cati kapaklari yilin buyuk bir bolumunde acik durumda olacak.

mkmeric

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 65
  • Yaş: 50
  • Yer: İzmir
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53534 : 03. Eylül 2010, 22:23:37 »
Eminim sen haklisindir, benim cim yetistirmeyle ilgili genel kulturden daha fazla bilgim yok.
Benim deginmek istedigim konu catinin acilir kapanir olmasinin cim sahaya negatif bir
etkisi olmayacagiydi. Zaten cim saha gunun buyuk bolumunde gunes isigini direk alamayacak.

Ama tabii ki seffaf cati yaparlarsa, sizin belirttiginiz gibi cim uzerinde olumlu etkileri olabilir.
Zaten uygun olmayan durumlar haricinde cati kapaklari yilin buyuk bir bolumunde acik durumda olacak.

Sert konuşmak istemedim. Öyle algılandı ise özür dilerim.  :)
Ancak çatı kapakları şeffaf bile olsa yine de içeride yapay ışıklandırma gibi ekstra şeyler yapmak gerekir diye düşünüyorum.

Ayrıca üst tribünler ile çatı arasında kalan ve 2 m yükseklikte cam ile??? kaplanacağı söylenen kısımın da tamamen kapatılmamasının nedeni doğal havalandırmayı sağlayarak hava sirkülasyonunu sağlamak bana göre; ki çok çok doğru bir hareket. Kapalı bir kapak, tamamen kapalı bir stad ve 90 dk boyunca yükselen stad içi nem :))) Obarey... :)
Adnan Sezgin : "Beleş olsun, dinamit olsun, **çımda patlasın..."

Attack

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 541
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #53535 : 03. Eylül 2010, 22:27:10 »
koltukları takılması çocuk oyuncağı delikler delindikten sonra..
100bin - 200 bin arasında delik delinecek prekastlarda,

koltukları bırakın arkadaşlar, deliklerden haber varmı ?  :smiley:
İT ürür, CİMBOM yürür