28. Nisan 2026, 15:33:45

Gönderen Konu: Şike Operasyonu !  (Okunma sayısı 753069 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Mustiusta

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 992
  • Yaş: 38
  • Yer: Aachen-Almanya
  • Galatasaray ruhu
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8208 : 10. Aralık 2011, 18:24:44 »
Herkes Göreve Temiz Futbol İçin Ses Cıkarıyoruz. İmza kampanyası başlamıştır. Lütfen herkese bildirin ve katılın.

http://www.ipetitions.com/petition/zero-tolerance-to-match-fixing/


Konu:

Şike ve Teşvik Primine Karşı Sıfır Tolerans
 
Bir ülke düşünün ki; Süper Ligin prosedürünü dahi değiştirmekten çekinmeyenler; daha çok maç, daha çok yayın, daha çok gelir sloganıyla hareket ederken; boş tribünlere, kötü futbola, şike ve teşvik gölgesindeki bir lige mahkum etti milyonlarca futbolseveri.
Bir ülke düşünün ki; sahada oynanan futbol, sonuca etki eden en son etmendir.
TFF'den, Kulüpler Birliği’ne kadar herkes ama herkes müsabaka sonucu hakkında sahadaki futbolcudan çok daha fazla söz sahibidir. Bir ülke düşünün ki; siyasi partileri futbolun içine sokmaktan, siyasi partilerde futbolun içine girmekten, en önemlisi, futbolun özerk yapısını hiçe saymaktan çekinmediler.
Bir ülke düşünün ki; 6 ay evvel yürürlüğe giren kanun soruşturma ve iddianamenin kamuya açıklanması sürecinde değiştirilerek; şike ve teşvik suçlamaları açıkça itiraf edilmiştir.
Bir ülke düşünün ki; bir kanunu "cezalar ağır" diye hafifleterek, o suçu işleme potansiyelinin maksimum olduğunu açıkça itiraf etmiştir. 6 ay evvel çıkan bir kanun, niçin ilk şike soruşturması sırasında apar topar değiştirilmeye çalışılır? Dürüst insanlar suçu ve suçun oluştuğu ortamı ortadan kaldırmakla yükümlüdür, cezaları kişilere göre düzenlemekle ve değiştirmekle değil.
Bir ülke düşünün ki; futbolu, sadece şikenin altında ezilmiş değil, aynı zamanda onunla mücadele etmek yerine cezalarını indirmekle meşgul.
Bu ülke ne yazık ki Türkiye.
"Eğer yaşananlara ağır bir yaptırım uygulanmazsa, dünyada futbolu yönetenlerin temiz futbol sözlerine olan güvenimiz sarsılacaktır. Bu olduğunda da her tribune çıktiğimizda ya da TV'den dünyanın herhangi bir yerindeki bir futbol maçını seyrettiğimizde sporun en büyük büyüsü olan "sonucu belli olmayan" temasının anlamını yitirdiğini bilerek tiyatro seyrettiğimizi düşüneceğiz. Bu futbolun gönlümüzde bittiği an olacaktır. Ve gün gelir tiyatronun stadyumlarda seyredilemeyeceğini herkes anlar. Türkiye'de stadyumlar gittikçe boşalıyor, yönetenler inkar etse de herkes olayı biliyor ve tiyatro seyretmek istemiyor."
Şike ve teşvik primi gölgesinde kalan, şeffaf ve dürüst olmaktan uzak, eşitlik ilkesini gözetmeyen ve özerk olmaktan uzaklaşıp siyaset ile içli dışlı bir futbolun parçası olmak istemiyoruz ve sizlerin temiz futbol isteğimize yardımcı olacağınızı umuyoruz.
kale: Muslera (Ufuk); defans: Eboue(Sabri) - Semih(Gökhan Zan) - Ujfalusi(Servet) - Hakan Balta(Çağlar)
ortasaha: Aydın(Mertan) - Selçuk (Okan)  - Melo(Ceyhun) - Emre (Riera)
forvet: Elmander(Necati) - Baros(Sercan)

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8209 : 10. Aralık 2011, 19:00:38 »
Ben katildim, e mail geldi, hepsi inglizce. Hic bir sey anlamadim.   :D

Ayrica katildiktan sonra bir sayfa ileri gidiyor, 2 dollar dan 500 dollara kadar bir seyler yaziyor. Orda birseye basmadan ciktim.   :D

YİGİT_ASLAN

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 1080
  • Yer: AKSARAY
  • Galatasaray'lılık Asaletin Simgesi'dir
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8210 : 10. Aralık 2011, 20:57:24 »
Kısacası Vatandaşı temsil etmekle yükümlü bizim için TBMM de olan milletvekilleri büyük işadamları için yasa çıkarırlarmış emek hırsızlığını zorbalığı sıradan bir vatandaş yaparsa hayatı karar ama paran varsa korkma senin için yasa bile çıkar. vatandaş olarak ülkem ve kendim adına üzüldüm şikeci düşssün düşmesin ne farkeder ama halkın saf duygularına kara bir gölge Düşmüştür dün TBMM toplantısını sabaha kadar seyrettim dedimki kendi kendime vay beee bizi sözde temsil edenlere bak hepsi kulislerde ağız birliği etmiş Başbakanın takımına kıyak geçtiler .
 
 Bizim saf iyi niyetli halkımız halen maçlara gidecekmi acaba sonucunun zaten önceden belli olduğu maçlar? sırf potansiyeli var diye mazlumun hakkını gasp etmeye kalkan sözde klublerin düşmemesi için parayı adalete değişen anlayışı kim bitirecek? söz konusu bir anadolu takımı olsa anında düşerdi ama bu memlekette nedense hep zenginin borusu ötüyor.
 
 Sayın Başkakan acaba futbolun ergenekonunu neden bitirmekten vazgeçtiniz??Bu ülkede kime güvenecez artık adaleti bukadar hiçe sayanlarla nereye kadar gidecek bu güzelim memleket.
 YAZIKLAR OLSUN BU ÜLKENİN FUTBOLU BİTMİŞTİRRRRRRR.bir vatandaş olarakda beni ve milletini orda temsil etmekle yükümlü milletvekillerinede hakkımı helal etmiyorum   :boks: :boks: :boks:
« Son Düzenleme: 11. Aralık 2011, 01:19:09 Gönderen: YİGİT_ASLAN »

€€€((KRONOS))€€€

  • TTArena
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 1812
  • Yaş: 36
  • Yer: İZMİR/BAYRAKLI
  • I want to see next match
    • Space Alanım
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8211 : 10. Aralık 2011, 21:14:18 »
şuan dünyanın en karlı mesleği Türkiyede şike yapmak.şimdi başlasan 2-3 seneye zengin oluyorsun yalakanırsan 1-3 yıl arası hapis çokta önemli değil.hayatın kurtulur paraya para demezsin 1-2 yıl yatarsın içerde ama hayatın kurtulur.50-60 sene para içinde yaşarsın.yasa bunu söylüyor.
Türk futbolunun değeri zifiri karanlıkta kupa kaldırmaktır,soyunma odasında kirli çorapların yanında madalya almaktır

hoperen

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2011
  • İleti: 1548
  • Yer: istanbul
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8212 : 10. Aralık 2011, 21:58:54 »
herşeyi geçtim bir tek şunu anlamadım.yasa cumhurbaşkanına gidiyor veto ediliyor sonradan aynı şekilde hiç bir değişiklik olmadan tekrar gönderiliyor ama bu sefer veto etme şansı yok kabul edicek yada anayasa mahkemesine götürme ihtimalide varmış.şimdi

1.si cumhurbaşkanı boşunamı  veto etti ?
2.si cumhurbaşkanın ilkten onaylamadığı ve hiç bir değişiklik yapmadan aynı yasa nasıl kabul edilir ?
3.sü cumhurbaşkanın o zaman yetkisi yok formaliteden orda duruyor
4.sü anayasa taşımazsa gül bu yasayı işin içinde başka şeyler dönüyor demektir arkadaşlar.
5.si başımız sağolsun Türk futbolu yoğun bakımdaydı hakkın rahmetine kavuştu.

yanlışım varsa düzeltin.

Dawson_Gs

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 2223
  • Yaş: 14
  • Yer: Izmir
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8213 : 10. Aralık 2011, 22:44:24 »
herşeyi geçtim bir tek şunu anlamadım.yasa cumhurbaşkanına gidiyor veto ediliyor sonradan aynı şekilde hiç bir değişiklik olmadan tekrar gönderiliyor ama bu sefer veto etme şansı yok kabul edicek yada anayasa mahkemesine götürme ihtimalide varmış.şimdi

1.si cumhurbaşkanı boşunamı  veto etti ?
2.si cumhurbaşkanın ilkten onaylamadığı ve hiç bir değişiklik yapmadan aynı yasa nasıl kabul edilir ?
3.sü cumhurbaşkanın o zaman yetkisi yok formaliteden orda duruyor
4.sü anayasa taşımazsa gül bu yasayı işin içinde başka şeyler dönüyor demektir arkadaşlar.
5.si başımız sağolsun Türk futbolu yoğun bakımdaydı hakkın rahmetine kavuştu.

yanlışım varsa düzeltin.

yanlis duzeltmek olarak görme renkdas ama biraz bilgi gerektiren hukuksal mevzular bunlar.
3. sunden başlarsak Cumhuriyet ile yönetilen bir devlette hicbir Cumhurbaşkanı formaliteden yerinde oturmaz.Cumhurbaşkanın bircok yetkisi bulunmaktadır.
1.si Boşuna veto etmedi sonucta yasayı inceletip buna göre anayasada kendine verilen hakkı kullanarak kendi fikri cercevesinde veto hakkını kullandı.
2. Milletvekilleri her zaman yaptıgı gibi isin kolayına kaçtılar sonucta onlar millet adına yasa yapmada yetkileri fazla olan insanlar ve malum Basbakan meclis Baskanı da Fenerbahceli olması da ayrı bir mevzu.
4.sü konusunda kimsenin günahını almak istemem :) (ki sahsi fikrim anayasa mahkemesine tasimaz)
5.si de Türk Futbolulu Azizin Fenere baskan oldugu ve şikeci eski yöneticisi M.Ali aydınların özellikle şike iddaları bu kadar ayan beyan ortadayken fb yi kurtarmaya calısmaya basladıktan sonra ölmüştü...
En buyuk Asktir Galatasaray

burAk35

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 3191
  • Yaş: 40
  • Yer: izmir
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8214 : 10. Aralık 2011, 22:48:45 »
bildiğim ve düşündüğüm kadarıyla cevap vermeye çalışayım:
1:boşuna etmedi,hiç etkisi olmasa bile(ki etkisi var) koskoca TÜRKİYE cumhuriyetinin başkanı iradesini belli etmiş oldu.
2:tbmm nin kendi hazırladığı yasayı tekrar kabul etme hakkı var tabiki.
3:c.başkanı isterse şimdi yasayı kabul eder,imzayı atar..ya da anayasa mahkemesine gider..veyahut sanmıyorum ama referandum yapılır,sandıklara gideriz..

cezalar azalsa bile daha kötüsü federasyon gerekli cezaları verebilir mi?? sanmıyorum ki 6 tane takıma birden küme düşme versin..
benim de yanlışlım varsa düzeltin arkadaşlar :)


Ismail Keles

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1450
  • Yaş: 41
  • Yer: Augsburg
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8215 : 11. Aralık 2011, 01:00:24 »
cübbeliyide metrise göndermisler, fetva verecekmis seks ve şike caizdir diye

tövbe tövbe :D
HAYDI TARAFTAR, SIMDI DESTEK ZAMANI, ORJINAL ÜRÜNLERE HÜCUM

XxXozanXxX

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 4800
  • Yaş: 34
  • Yer: kartal
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8216 : 11. Aralık 2011, 11:40:37 »
kulupler birliği baskanının yıldırım demirören olması herşeyi açıklıyor....kendini kurtarmak için herşeye varım dıyor...feneride bunlar kurtaracak görürsünüz...bu işi cumhurbaskanı çözer...ikinci kez geldiği için yasa kabul etmek zorunda ama anayasa mahkemesıne yurutmeyı durdurma davası acacak...o yasa taca cıkacak....

XxXozanXxX

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 4800
  • Yaş: 34
  • Yer: kartal
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8217 : 11. Aralık 2011, 12:53:15 »

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15484
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8218 : 11. Aralık 2011, 13:29:09 »
kulupler birliği baskanının yıldırım demirören olması herşeyi açıklıyor....kendini kurtarmak için herşeye varım dıyor...feneride bunlar kurtaracak görürsünüz...bu işi cumhurbaskanı çözer...ikinci kez geldiği için yasa kabul etmek zorunda ama anayasa mahkemesıne yurutmeyı durdurma davası acacak...o yasa taca cıkacak....
Kulupler birliğinin %90'ı bu pisliğe bulaşmış.Bu adamlar nasıl karar alabilir.akp okey demeden yasa çıkmaz akp başkanvekili giresunlu adam kulis yapıp yasayı geçirdi.Giresun ceza alacak enbaştaki kulupdü.
Taraf olan adamlardan tarafsız olmasını beliyoruz.En büyük pislik bunlar.
O levent bıçakcınında ....

hoperen

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2011
  • İleti: 1548
  • Yer: istanbul
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8219 : 11. Aralık 2011, 13:52:55 »
bildiğim ve düşündüğüm kadarıyla cevap vermeye çalışayım:
1:boşuna etmedi,hiç etkisi olmasa bile(ki etkisi var) koskoca TÜRKİYE cumhuriyetinin başkanı iradesini belli etmiş oldu.
2:tbmm nin kendi hazırladığı yasayı tekrar kabul etme hakkı var tabiki.
3:c.başkanı isterse şimdi yasayı kabul eder,imzayı atar..ya da anayasa mahkemesine gider..veyahut sanmıyorum ama referandum yapılır,sandıklara gideriz..

cezalar azalsa bile daha kötüsü federasyon gerekli cezaları verebilir mi?? sanmıyorum ki 6 tane takıma birden küme düşme versin..
benim de yanlışlım varsa düzeltin arkadaşlar :)

renkdaş anlamadığım nokta cumhurbaşkanın veto ettiği yasağı sen aynen değişiklik yapmadan kabul ediyorsun.o zaman ilkten neden kabul etmesini yada veto etmesini  bekledin? veto ettikten sonra hiç değiştirmeden kabul edilirse o zaman vetonunda bi anlamı kalmıyorki bu yüzsüzlüktür ya böyle bişey olabilirmi.adamlar zaten 6 ay yattılar 6 ayda yatıp 1 sene tamamlarlar oldu bitti sonra küme düşmede kalkıyor ne biçim iş lan bu.

bazı febelerin hala konuşmaya yüzleri var küme düşme kalkmasın herkes cezasını çeksin ama Galatasaray'ıda unutamayın diyolar.hödüğün biride febe suçsuz olursa Galatasaraylılar ne dicek diye düşünüyor. sığır gebe suçlu çıkarsa sizin yapıcak hiç bişeyiniz olmayacak bu zamana kadar adamları göğe çıkardınız.böyle bir zihniyet cahillerin içinde futbolu yürütmeye çalışıyorz Allah hepimizi sabır güç ihsaneylesin.

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8220 : 11. Aralık 2011, 13:55:42 »
o hak veto hakkı değil. cumhurbaşkanı diyor ki bu yasayı bir daha görüşün. onlarda biz doğru iş yaptık diyor ve aynen geçiriyor. şimdi önünde kabul edip anayasa mahkemesine götürmek var ya da referanduma götürmek var.

Ismail Keles

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1450
  • Yaş: 41
  • Yer: Augsburg
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8221 : 11. Aralık 2011, 14:17:36 »
referanduma götürmek sacmalik üstü bisey olur bence, uyuyan yilanin kuyruguna basmak gibi bisey olur, gereksiz yere halk icinde gerginlige sebep olur, hatta ve hatta iddia ediyorum ayni ailenin icinden gelen iki kardes bile kavga ederler icabinda

kimse bunu göze almaz diye düsünüyorum
HAYDI TARAFTAR, SIMDI DESTEK ZAMANI, ORJINAL ÜRÜNLERE HÜCUM

ahmetgs17

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 739
  • Yaş: 55
  • Yer: çanakkale
    • ahmetgs17.wordpress.com
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8222 : 11. Aralık 2011, 14:22:20 »
Olay Türk Futbolunun kurtulması falan değil, hikaye anlatıyorlar...

Olay o pastayı bölüşenlerin kavgası...

Yukarıda filler tepişir,
altta karıncalar ezilir...


bu kadar basit...

Ayrıca eli FB ye ceza vermeye gitmeyen TFF daha dün elazığ amatörde 4 klübü alaşağı edebiliyor. evet aynı durumda aynı şiddette değil ama ...
ayrıca birde tersten okuyun olayı;

adı geçen klüp biz olsaydık acaba şu an ağlayıp sızlayanlar ile TFF nasıl bir tavır sergilerdi...

ipucu; bizim yaptığımızın en az 10 mislini yapmazsa ben 40 yaşıma kadar boşuna yaşamışım

« Son Düzenleme: 11. Aralık 2011, 14:26:18 Gönderen: ahmetgs17 »

burAk35

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 3191
  • Yaş: 40
  • Yer: izmir
Ynt: Şike Operasyonu !
« Yanıtla #8223 : 11. Aralık 2011, 14:27:27 »
referandum olursa hiç de bişey olmaz korkmayın..herkes gider paşa paşa evet-hayır oyunu kullanır..elbetteki tartışmalar yaşanır ama bu kavgaya şiddete dönüşmez