27. Nisan 2026, 01:21:22

Anket

Sizce Maç ne olur ?

Trabzonspor kazanır
Berabere biter
Galatasaray Kazanır

Gönderen Konu: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)  (Okunma sayısı 69004 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ultrasaray06

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2009
  • İleti: 2900
  • Yaş: 43
  • Yer: Ankara
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #608 : 22. Mart 2010, 11:14:17 »
tamam rijkaard`in ilk szonu türkiyede, gercekten cok görmüyorum. Rakiplermizin Teknik patronlari TSl`yi cepleri gibi biliyor yani rijkaard burda biraz dezavantajli. Bir hatirla eskisehir deplasmaninda yedigimiz ilk gol ve ikinci gol ( gerci el vardi, ama olsun), es-es 2-3 futbolcu ile hücum presi yaptilar onun akabinde topu kaptiktan sonra gol yaptilar. 2 hafta sonra trabzona karsi kopya bir gol yiyorsun. Rijkaard artik bunu görmesi lazim, bizim takim hücum presi gördümü defans oyuncularimiz panik yapiyorl, elleri ayaklari biribirine dolaniyor. Yarin obirgün sivas, manisada , genclerbirligi aynisi yapacak .

adam bu konuda inan senden benden daha muzdariptir...

elindeki malzeme bu...bu hatayı güngör yaptı..peki servetin kapasitesi ne o çalımı orda o ata bilirmi...yaptığı en iyi şey topu ileri deptirmek olur ve bu özelliği onu milli takım ve GS de senede 3 4 trilyon almasına kafi...

ya emre böyle..servet nasıl..aşık nasıl...topal barış sarp nasıl..

türk futbolunda diğerlerinin durumu ne..

bu kabiliyet özürlü topa vurmayı adam geçmeyi orta yapmayı bilmeyen(yanlız bizim topçularımızın özelliği değil bu) jenerasyona bişeler öğretmek 8 ayda olmasa gerek
sahada aslan,tribünde ALPASLAN

x-berg

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 825
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #609 : 22. Mart 2010, 11:22:11 »
adam bu konuda inan senden benden daha muzdariptir...

elindeki malzeme bu...bu hatayı güngör yaptı..peki servetin kapasitesi ne o çalımı orda o ata bilirmi...yaptığı en iyi şey topu ileri deptirmek olur ve bu özelliği onu milli takım ve GS de senede 3 4 trilyon almasına kafi...

ya emre böyle..servet nasıl..aşık nasıl...topal barış sarp nasıl..

türk futbolunda diğerlerinin durumu ne..

bu kabiliyet özürlü topa vurmayı adam geçmeyi orta yapmayı bilmeyen(yanlız bizim topçularımızın özelliği değil bu) jenerasyona bişeler öğretmek 8 ayda olmasa gerek
benim demek istedigimde bu zaten, rijkaard tek hatasi su, uygulamak istedigi oyun stratejisine bu futbolcular ayak uyduramiyor. O zaman bu inat niye, bak daum ne yapti baktiki olmuyor febe nin oyun satrtejisini  degistirdi. Adma baktiki elindeki oyuncular cogu fos.
simdi ASY de sorun yok, fakat rijkaard deplasman stratejisini degistirmesi lazim cünkü elindeki futbolcular istediklerini yapamiyorlar.

MIL@N B@ROS

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 829
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #610 : 22. Mart 2010, 11:22:35 »
işte bu sebepten dolayı 100 yıldır bu ülke futbolunda zerre ilerleme yok...bi elin baş parmağını geçmeyen başarılar hariç..

bi adamın 8 ayda...100 yıllık ülke tarihinin geleneklerini değiştirmesini beklersek daha çok bekleriz korkarım..

ertuğrul hoca bjk den kasap havası eşliğinde kovulmadımı...onun gidişi de hataydı..ama hesaplar günü birlik olunca malesef böyle oluyor...

evet bjk fb bize kıstas değil...ben bunla övünelim demedim zaten..ama onların başında tr futbolunun inciğini cinciğini bilen adamlar varken bizede az müsade
bu sadece bizde değil her yerde böyle chelseayi 50 yıl sonra 2 yıl üst üste şampiyon yapan mourinhoya kovulmadımı?capella madridi şampiyon yapmasına rağman yinede kovuldu avrupada  başarı yok diye interde manciniyi kovdu ve daha bir sürü örnek
kimse rijkarddan türkiyede futbolda yeni şeyler icat etmesini beklemiyor
kimse 3-5 yıl sabretmek zorunda değil rijkard 10 yılda kalsa 4-3-3ten başka sistem oynatmaz barcada oynarsın ama burada bu sistem iş yapmıyor
bu saaten sonra şampiyon olacağımıza inanmıyorum feneri yenip şampiyonlar ligi için 2. olalım eğer feneride yenemezsek 4. olup yine intertotadan avrupaya başlarız

Mesajlar birleştirildi: 22. Mart 2010, 11:25:42
rijkaardin gönderilmesi konusunda sana katilmiyorum renkdas, kusura bakma. Ben inaniyorumki gelecek sezondan itibaren gercek rijkaard ve gercej galatasaryi izlecegiz.
renktaş neden şampiyon olamayıp rijkardla devam edelimki bülent korkmaz olsa takımın başında o zaman gönderilsin derler başarısız olunca tabi rijkard ünlü tanınmış başarısız olsda kalsın
diğer hocalara haksızlık bu
« Son Düzenleme: 22. Mart 2010, 11:25:42 Gönderen: ELANO BLUMER »

ultrasaray06

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2009
  • İleti: 2900
  • Yaş: 43
  • Yer: Ankara
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #611 : 22. Mart 2010, 11:30:20 »
beyler iyi diyonuz hoş diyonuzda..

adam benim sistemim belli ben başkasına göre sistem oturtmam..büyük takımların kendi sistemi vardır...diğer takımlar büyük takımların sistemine ayak uydurur diyor...

ve bencede haklı...haaa bu bi devrimdir..ve devrimler hasar görmeden gerçekleştirilmez...ben GS yi hani chealse manu interi geçtim..tr de hiç bi takıma karşı ekstra önlem alırken görmek istemiyorum...bedeli ne olursa olsun...

başarısızlıklarda chealse morinho capelloyu örnek veriyorsunuzda..onlarda kovulmuyormu diye..

daha onlar oldukmu..onlarla kendimizi nasıl kıyas ederiz...onlardaki plan proje maddiyat güç bizde varmı..onların geçtiği o yolların yarısına geldikmi kafa olarak...



Mesajlar birleştirildi: 22. Mart 2010, 11:35:28
hem diyoruzki chealsedede adam kovuluyor....başarısızlıkta...

hemde rejkardın avrupayı geçtim tr de sistem değiştirmemesinden müzdaripsiniz...

chealse a2 kadrosuyla şamp ligi finali oynasa madride karşı...kapanayım dermi..

rejkardı bu özelliğinden dolayı övmemiz gerekirken yeriyoruz..doğru yanlış bedelini ödüyoruz ödemiyoruz..

ben sırf bu düşünce devriminden dolayı hocamı tebrik ediyorum...

bülent hoca olsa idi ortayı 4 lerdi...sıkı defans yapardı...bizde büyük takımız bak puan aldık diye sevinirdik..

öylemi...

sonra al ileri ver geri...

belkide bu aşı tutmıcak ama biz bunu denemiceksek neden adımız Galatasaray
« Son Düzenleme: 22. Mart 2010, 11:35:28 Gönderen: ultrasaray06 »
sahada aslan,tribünde ALPASLAN

tom jetland

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 167
  • Yaş: 51
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #612 : 22. Mart 2010, 11:45:10 »
bu takım şikeci maçını kazanır ama sonra gider sivasa deplasmanda kaybeder biz de yine bi hafta ümitlenip diğer hafta hüzünleniriz. bu sene işimiz tamam. inşallah seneye herşey daha güzel olur. sene başında takımın bu sene başarısız olabileceğini kabul etmiştik zaten hep beraber. şimdi sözümüzde duralım ve gelecek seneye bakalım...

MIL@N B@ROS

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 829
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #613 : 22. Mart 2010, 11:46:22 »
beyler iyi diyonuz hoş diyonuzda..

adam benim sistemim belli ben başkasına göre sistem oturtmam..büyük takımların kendi sistemi vardır...diğer takımlar büyük takımların sistemine ayak uydurur diyor...

ve bencede haklı...haaa bu bi devrimdir..ve devrimler hasar görmeden gerçekleştirilmez...ben GS yi hani chealse manu interi geçtim..tr de hiç bi takıma karşı ekstra önlem alırken görmek istemiyorum...bedeli ne olursa olsun...

başarısızlıklarda chealse morinho capelloyu örnek veriyorsunuzda..onlarda kovulmuyormu diye..

daha onlar oldukmu..onlarla kendimizi nasıl kıyas ederiz...onlardaki plan proje maddiyat güç bizde varmı..onların geçtiği o yolların yarısına geldikmi kafa olarak...



Mesajlar birleştirildi: 22. Mart 2010, 11:35:28
hem diyoruzki chealsedede adam kovuluyor....başarısızlıkta...

hemde rejkardın avrupayı geçtim tr de sistem değiştirmemesinden müzdaripsiniz...

chealse a2 kadrosuyla şamp ligi finali oynasa madride karşı...kapanayım dermi..

rejkardı bu özelliğinden dolayı övmemiz gerekirken yeriyoruz..doğru yanlış bedelini ödüyoruz ödemiyoruz..

ben sırf bu düşünce devriminden dolayı hocamı tebrik ediyorum...

bülent hoca olsa idi ortayı 4 lerdi...sıkı defans yapardı...bizde büyük takımız bak puan aldık diye sevinirdik..

öylemi...

sonra al ileri ver geri...

belkide bu aşı tutmıcak ama biz bunu denemiceksek neden adımız Galatasaray
renktaş her maça aynı sistem olayı barcada çalışıyor bizde bu kadro ile olmuyor daha bunu nasıl anlayacak rijkard  önemli olan skor sonuç rakibe göre oynamayıp önlem almadıktan sonra yenilmenin neresi mantıklı
sadece skor ve sonuçlar hatırlanır şampiyon olamadıktan sonra rakibe önlem almamanın ne anlamı var yahu insan bir kere düşünür bu takım deplasmanda neden kazanamıyor diye nerde hata yapıyoruz diye
bir şeyler yanlış değişmesi lazım diye ama yok 4-3-3 başka sistem yok ölümüne 4-3-3
 inatlaşmaya gerek yok olmuyor maç kazanamıyor deplasmanda

ultrasaray06

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2009
  • İleti: 2900
  • Yaş: 43
  • Yer: Ankara
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #614 : 22. Mart 2010, 11:48:37 »
bana biri deplasmanda ts ye karşı es ese karşı ona buna karşı neden önlem alalım biri açıklarsa sevinirim..bizden büyük takımlarmı...

haaa almadıkta ne oldu aldıımız sonuçlar ortada derseniz..vallahi çok üzülürüm...bi GS taraftarının persfectifi bu olmamalı..

tr de hep ilkleri yaşatan bi klübün..

bırakın bu bedeli ödeyelim...bırakın sıracı şampiyonluklardan kurtulalım...bırakında manu interi geçtimde bi porto olmayı deneyelim

Mesajlar birleştirildi: 22. Mart 2010, 11:53:46
renktaş her maça aynı sistem olayı barcada çalışıyor bizde bu kadro ile olmuyor daha bunu nasıl anlayacak rijkard  önemli olan skor sonuç rakibe göre oynamayıp önlem almadıktan sonra yenilmenin neresi mantıklı
sadece skor ve sonuçlar hatırlanır şampiyon olamadıktan sonra rakibe önlem almamanın ne anlamı var yahu insan bir kere düşünür bu takım deplasmanda neden kazanamıyor diye nerde hata yapıyoruz diye
bir şeyler yanlış değişmesi lazım diye ama yok 4-3-3 başka sistem yok ölümüne 4-3-3
 inatlaşmaya gerek yok olmuyor maç kazanamıyor deplasmanda

elano avrupa desen şuan belki haklısın dicemde..(kendi futbol görüşümle tabi bende haksız olabilirim)

tr de bunu yapıcak kadar büyük bi klüp olduğumuzu düşünüyorum

ben hangi maç olursa olsun kendi oyununu oynayan bi takım hayal ediyorum..günü kurtaran sıracı şampiyonluklar değil..içerde es ese farklı oyna dışarda ts ye farklı...

bunun bedeli ağırmı olur olabilir...

%20 %30 mu bu aşının tutma şansı...ben kendi adıma varım...biz büyük bi takımız...hamlelerimiz ve planlarımız büyük olmalı...bırak günü sivas bursa kurtarsın...

yanlış anlama ahkam kesmek gibi bi niyetim yok yada demogoji yapmak...şu sitelerde senelerdir yazıyorum...belki tanıyan tanır eğer bi nebze polyanacılık yapıyorsam tribüne oynuyorsam namerdim
« Son Düzenleme: 22. Mart 2010, 11:53:46 Gönderen: ultrasaray06 »
sahada aslan,tribünde ALPASLAN

MIL@N B@ROS

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 829
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #615 : 22. Mart 2010, 12:03:16 »
bana biri deplasmanda ts ye karşı es ese karşı ona buna karşı neden önlem alalım biri açıklarsa sevinirim..bizden büyük takımlarmı...

haaa almadıkta ne oldu aldıımız sonuçlar ortada derseniz..vallahi çok üzülürüm...bi GS taraftarının persfectifi bu olmamalı..

tr de hep ilkleri yaşatan bi klübün..

bırakın bu bedeli ödeyelim...bırakın sıracı şampiyonluklardan kurtulalım...bırakında manu interi geçtimde bi porto olmayı deneyelim

Mesajlar birleştirildi: [time]22. Mart 2010, 11:53:46[/time]
elano avrupa desen şuan belki haklısın dicemde..(kendi futbol görüşümle tabi bende haksız olabilirim)

tr de bunu yapıcak kadar büyük bi klüp olduğumuzu düşünüyorum

ben hangi maç olursa olsun kendi oyununu oynayan bi takım hayal ediyorum..günü kurtaran sıracı şampiyonluklar değil..içerde es ese farklı oyna dışarda ts ye farklı...

bunun bedeli ağırmı olur olabilir...

%20 %30 mu bu aşının tutma şansı...ben kendi adıma varım...biz büyük bi takımız...hamlelerimiz ve planlarımız büyük olmalı...bırak günü sivas bursa kurtarsın...

yanlış anlama ahkam kesmek gibi bi niyetim yok yada demogoji yapmak...şu sitelerde senelerdir yazıyorum...belki tanıyan tanır eğer bi nebze polyanacılık yapıyorsam tribüne oynuyorsam namerdim
renktaş o zaman rijkard yönetime diyecek ki benim sistemim 4-3-3 ve her maç bu sistem olacak gidin bana xavi-iniesta gibi 2 orta saha bulun
yoksa bu sistem çalışmaz başarı beklemeyim yönetimde tamam bulucaz diyecek yada olmaz deyip rijkardı gönderecek
o zaman senin dediğin olay gerçekleşir ister kadıköyde ister istanbul belediyeye aynı sistemle oynarsın önlem almazsın rakip senin oyununu kabul eder kimsenin itirazı olmaz
ama bu sistemi oynayacak oyuncuların yoksa anlamsız yere inatlaşmanında anlamı yok

Mesajlar birleştirildi: [time]22. Mart 2010, 12:10:02[/time]
çok şükür vefat haberi doğru değil  :yalvar:
inşallah sağlığına kavuşur ve yeni stadda maç izleyebilir çok emeği var bu stadda onun sayesinde stad bu günlere geldi hakkı ödenmez :yalvar: :yalvar: :yalvar: :yalvar:
« Son Düzenleme: 22. Mart 2010, 12:11:16 Gönderen: ELANO BLUMER »

hakan05

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 942
  • Yaş: 44
  • Yer: almanya
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #616 : 22. Mart 2010, 12:10:20 »
yazıklar olsun.
şimdiye kadar vermiş olduğum paralar haram olsun.
GS mobile alın dediler aldık!
GS bonus alın dediler aldık!
bu mudur?
kardes hepimiz üzgünüz ama böyle haram olsun falan yakismiyo bize. onlar almak kulübe destek demek. sana tsk ederim onlari aldigin icin. ama sabirli olmamiz lazim. sezon basi dedik hersey öyle cup diye oturmaz diye. simdi o dönem den geciyoruz. sabir sabir sabir

ben; emre güngör,barış özbek, caner erkin vs.gibi futboldan yoksun büyük takımın bırak futbolcusu a2 lig oyuncusu bile olamayacak amatör insanları izlemek için para vermiyorum.
bütün kazmaları takıma toplamışlar sonra en kaliteli türk oyuncular galatasaraydadır diyorlar.
yazıklar olsun bunu diyenlerede bu futboldan yoksun oyuncuları takıma toplayanlarada.
3 BÜYÜK YOK;TEK BÜYÜK Galatasaray!!!!!!!!!!

ultrasaray06

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2009
  • İleti: 2900
  • Yaş: 43
  • Yer: Ankara
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #617 : 22. Mart 2010, 12:15:27 »
renktaş o zaman rijkard yönetime diyecek ki benim sistemim 4-3-3 ve her maç bu sistem olacak gidin bana xavi-iniesta gibi 2 orta saha bulun
yoksa bu sistem çalışmaz başarı beklemeyim yönetimde tamam bulucaz diyecek yada olmaz deyip rijkardı gönderecek
o zaman senin dediğin olay gerçekleşir ister kadıköyde ister istanbul belediyeye aynı sistemle oynarsın önlem almazsın rakip senin oyununu kabul eder kimsenin itirazı olmaz
ama bu sistemi oynayacak oyuncuların yoksa anlamsız yere inatlaşmanında anlamı yok

Mesajlar birleştirildi: [time]22. Mart 2010, 12:10:02[/time]
çok şükür vefat haberi doğru değil  :yalvar:
inşallah sağlığına kavuşur ve yeni stadda maç izleyebilir çok emeği var bu stadda onun sayesinde stad bu günlere geldi hakkı ödenmez :yalvar: :yalvar: :yalvar: :yalvar:



 ben bunu diyeceğine inanıyorum..bu sene türk futbolunu ve futbolcusunu tanıma dönemiydi...

başkanımızın durumu belli olsunda elano hiç futbol konuşacak halim kalmadı..sonra deavm ederiz  :(
sahada aslan,tribünde ALPASLAN

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #618 : 22. Mart 2010, 12:27:31 »
     Herkes Emre'ye yüklenmiş ancak bu adam 3 net pozisyonuda kesmiş. Ya da kimse kendimi göstereceğim diye ayağına aldığı her topla defansın arasına dalan Gio'ya laf etmemiş veya 3 net gol kaçıran forvetlere.
     Şu kolaycılıktan vazgeçelim ya da spor basınının gazına gelmeyelim. Oynamamış oyuncunun sahada ne yapacağını bilemeyeceğimize göre Servet neden oynamaz sorusu ya da eleştirisi aptalcadır. Daha önce de yazdım başka başlıklara Aragones belki futbol olarak birşey katmadı ülkeye ama söylem olarak çok şey kattı. Geçen sezon f7'nin bir maçı sonrası gazeteci basın toplantısında "neden x futbolcu oynamadı" diye sordu; O'da "x futbolcunun bugün ne performans göstereceği bilinemeyeceğine göre oyunda bir etkisi olup olmayacağını bilemeyiz" demişti. O yüzden Servet ya da bir başkası değilde neden Emre Güngör diye sormak manasız.
      Gelelim Rıjkaard eleştirilerine Barcelona bile yıllardır altyapısında uyguladığı bir sisteme büyük acılar çekerek geçebildi. Siz ise bu sistemin hemen oturmasını istiyorsunuz ya da Galatasaray'ıh her rakibe farklı sistem oynamasını. Bakın aynı kafa yüzünden Malta'ya, Moldova'ya, Makedonya'ya ya da Bosna-Hersek'e göre oynarsan Dünya kupasına katılamazsın ya da son dakika golleriyle şansa bala yarı final oynarsın ben bu dengesizliği istemiyorum. Ben her maça takımımın ne oynayacaığını bilerek ne zaman ne yapacığını geriye düştüğü zaman nasıl işin içinde çıkacağını bilmek istiyorum. Ha çözüm tutar tutmaz o günün şartlarına bağlı. Ancak büyük takım kendi gibi oynar ve rakiplerini kendine göre pozisyon almaya zorlar.
     Ne oldu sezon başı sözlere?

hakan05

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 942
  • Yaş: 44
  • Yer: almanya
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #619 : 22. Mart 2010, 12:42:05 »
bravo renkdas. 100% katiliyorum. baska söze gerek yok. emre sakatlik problemini asarsa uzun yillar oynamaya aday GS mizde.
3 BÜYÜK YOK;TEK BÜYÜK Galatasaray!!!!!!!!!!

ultrasaray06

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2009
  • İleti: 2900
  • Yaş: 43
  • Yer: Ankara
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #620 : 22. Mart 2010, 12:45:02 »
murat son cümlene cevap verim..yalan oldu..

hangi takım hangi hoca olursada olsun yalan olacaktır..benim bu konuda hiç inancım kalmadı..

rejkard gibi barcada kendi sistemini kurmuş ve başarılı olmuş...hemde hazır bi kadroya değil kendi kurduğu kadroya..bunlar deniyorsa..

türkiyede tek bi gerçeklik var ben inandım biat ettim artık...varsa yoksa şampiyonluk..

sistem geleceğe yönelik planlar diye bişey yok...unutun bunları kendizi kandırmayın..hangi taraftar olursa olsun...

şampiyonmusun değilmisin...

to be or not to be..mesele bu
sahada aslan,tribünde ALPASLAN

Roull

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2009
  • İleti: 1213
  • Yaş: 44
  • Yer: izmir
  • Galatasaraylılar ölür , Galatasaray'lılık ölmez
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #621 : 22. Mart 2010, 12:47:51 »
orta saamızda mustafa sarplar ,barışlar varken bu takım adama olmaz :( .

ultrasaray06

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2009
  • İleti: 2900
  • Yaş: 43
  • Yer: Ankara
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #622 : 22. Mart 2010, 13:03:31 »
orta saamızda mustafa sarplar ,barışlar varken bu takım adama olmaz :( .

adın GS olunca diğer takımların yerlilerinin kalitesi ortadayken durumu her zaman idare ediyosun ligde..ama aavrupada malesef işte..

ligdeki ilk 5 in yerlilerinin hiiç bi farkı yok birbirinden..bursada dahil...

geçen sene sezer badurlara hayrettinlere neler diyoduk milli takıma nasıl alınmaz felan..hani nerdeler..

bursanında yerlilerinde bi nane yok..yok derken bizim kadar işte...

öle böle lig gidiyo...

arda hariç tr de yerli futbolcu yok...topu deptir ileri sağa sola amaçsız koş...savaşçıya çıkar adın görev adamına..
sahada aslan,tribünde ALPASLAN

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: TSL | Trabzonspor 1 - 0 Galatasaray (26. Hafta)
« Yanıtla #623 : 22. Mart 2010, 13:16:27 »
deplasmanda galip gelemeyen takım şampiyon olmaaz... içerde herkes yener

Başka söze gerek yok !


ha bu arada  barış ila mustafa sarpın   90 dk boyunca ne yaptıklarını biri bana anlatabilir mi veya rijkaardın nasıl olurda bu 2 mütiş oyuncumuz görmez  !  ! !