27. Nisan 2026, 11:38:22

Anket

Sizce Maç ne olur ?

Galatasaray Kazanır
Berabere biter
İstanbul B.B Kazanır

Gönderen Konu: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)  (Okunma sayısı 20769 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Kürşat G.

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 7354
  • Yaş: 17
  • Yer: İzmir
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #160 : 02. Mayıs 2010, 11:32:47 »
Kasımpaşa ve Eskişehir maçları full of şaibe.

Mesajlar birleştirildi: 01. Mayıs 2010, 23:23:12
Türk futbol tarihinin en büyük oyunu bu seneki azize ve Mahoş arasındaki göstermelik kavgadır.
sözde iki kurum arasında büyük tartışma falan varmış .
aslında iki kurum arsında su sızmıyor
biz bunları yermiyiz bee . türk medyası çok güzel komplolar kuruyor bizim için , ama bunları görmüyolar

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #161 : 02. Mayıs 2010, 11:45:06 »
   Arkadaşlar yorumları okuyorumda üzülmemek elde değil. Bu şaibe söylentileri içimize öyle bir işlemişki geçen hafta Murat Şahin'in kurtardıkları değil yediği gol konuşuluyor. Ya da İveşa nasıl gol yemiş öyle gol mü yenir diyoruz. Sorması ayıptır, Kasımpaşa bizden 4 gol yerken de maçı satmış mıydı?
   Bu sene başarısızlığın tek nedeni futbolcuların Rıjkaard'ın güvenine ihanet etmesidir. Adam güvendi kampa almadı ki aileleriyle ya da sevdikleriyle geçirsinler her günü ama futbolcular iş ahlakı sahibi olmadığı için bunu kötüye kullandılar. Bunu sadece ben değil Rıjkaard'ın eski futbolcusu Eto'o bile söylüyor.
   Mesele Leo Franco'nun yediği gol değil mesele Leo'nun alınmış olması. Aynı golü f7 maçından bir iki hafta önce Sevilla maçında Casillas yedi ancak takım arkadaşları Casillas için maça daha da asıldı ve kazandılar. Peki siz bizim futbolcularımızda böyle bir hırs ya da takımdaşlık görüyor musunuz?
   Bir arkadaşta geçen sezon Steau'ya elenmemizin suçunu Aykut'a atmış. Peki transferleri geç yapanların, Milan Baros'u mağlubiyetten sonra transfer edenlerin hiç mi suçu yok? Artık önümüzdeki senenin hedefi mutlaka 3 kupa olmalı. Lig, Türkiye Kupası ve EL kupası.

karamurat

  • KARAMURAT
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 4718
  • Yaş: 50
  • Yer: amsterdam
  • Galatasaray
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #162 : 02. Mayıs 2010, 11:49:50 »
Bu senenin ozeti
Rijkaard in Turkiye ligi hakkinda az bilgi sahibi olmasi.
Rakipleri fazla onemsememesi,
Gecen sezonki 5.ligin getirdigi 3 oneleme oynama mecburiyetiyle erken acilan sezon.
Ardindan Baros un kritik sakatligi.
Kewell in kritik sakatligi.
Stoper mevkiinde yasanan istikrarsizlik.
Ara transferde alinan futbolcularin sagladigi yarar!(Neill haric)
Atletico Madrid e elenmek(bu macdan once bu turu gecen finale gider sozu dogru cikti)
Ligin iki yarisinda ayni periyotlarda kaybedilen puanlar.
Turkiye Kupasi Antalya ya elenmek.
Yonetimdeki Konsantrasyon eksikligi(Basketbol subesi-Voleybol subesi-TTArena stadi ihalesi-ASY ihalesi vs vs..Baskanlik secimleri...)
Sonzamanlarda bir grup taraftarin kulup yonetimindeki birkac kisi tarafindan organize sekilde futbolculari protestosu.
Medya ya gosterilen asiri sagduyulu uygulamalar verilen malzemeler (Medya febe nin elinde iken fazla yumusak davranmamak gerek)
Rakiplerin Galatasaray a karsi gosterdigi anlamli asiri direncli ve sert futbol anlayisi....
TAKIM OLAMAMAK
KONDISYON ACIGI
FUTBOL ICINDE SERTLIGE KARSI SERTLIKLE KARSILIK VERILEMEMESI
KACAK MUCADELE EDEN FUTBOLCULAR
Galatasaray RUHUNUN VE MUCADELESININ GEREKTIGI SEKILDE ORTAYA KOYULMAMASI
 



BUGUNDE HER GUN GIBI Galatasaray

maxwell

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Kas 2009
  • İleti: 737
  • Yaş: 43
  • Yer: istanbul
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #163 : 02. Mayıs 2010, 11:52:12 »
fanatiğin başlıgı süper.
geçti borun pazarı be anam. sür atını uefaya
her sene her sene bu sene uefa son artık diye diye uefaya cirit attık.demekki balon istediği kadar gösterişli olursa olsun balon balondur.
benim artık futbola ilgim sıfır tek ilgim, bu stadın inşaası
« Son Düzenleme: 02. Mayıs 2010, 11:57:12 Gönderen: maxwell »

Kürşat G.

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 7354
  • Yaş: 17
  • Yer: İzmir
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #164 : 02. Mayıs 2010, 11:58:00 »
uefaya direkt mi başlıcaz gruplardan
« Son Düzenleme: 02. Mayıs 2010, 12:03:26 Gönderen: Kürşat Güllü »

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15484
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #165 : 02. Mayıs 2010, 11:59:14 »
Bu senenin ozeti
Rijkaard in Turkiye ligi hakkinda az bilgi sahibi olmasi.
Rakipleri fazla onemsememesi,
Gecen sezonki 5.ligin getirdigi 3 oneleme oynama mecburiyetiyle erken acilan sezon.
Ardindan Baros un kritik sakatligi.
Kewell in kritik sakatligi.
Stoper mevkiinde yasanan istikrarsizlik.
Ara transferde alinan futbolcularin sagladigi yarar!(Neill haric)
Atletico Madrid e elenmek(bu macdan once bu turu gecen finale gider sozu dogru cikti)
Ligin iki yarisinda ayni periyotlarda kaybedilen puanlar.
Turkiye Kupasi Antalya ya elenmek.
Yonetimdeki Konsantrasyon eksikligi(Basketbol subesi-Voleybol subesi-TTArena stadi ihalesi-ASY ihalesi vs vs..Baskanlik secimleri...)
Sonzamanlarda bir grup taraftarin kulup yonetimindeki birkac kisi tarafindan organize sekilde futbolculari protestosu.
Medya ya gosterilen asiri sagduyulu uygulamalar verilen malzemeler (Medya febe nin elinde iken fazla yumusak davranmamak gerek)
Rakiplerin Galatasaray a karsi gosterdigi anlamli asiri direncli ve sert futbol anlayisi....
TAKIM OLAMAMAK
KONDISYON ACIGI
FUTBOL ICINDE SERTLIGE KARSI SERTLIKLE KARSILIK VERILEMEMESI
KACAK MUCADELE EDEN FUTBOLCULAR
Galatasaray RUHUNUN VE MUCADELESININ GEREKTIGI SEKILDE ORTAYA KOYULMAMASI
Murat birde bunlara bireysel hataları koyalım.
Emre Güngörün kendini halı sahada sanması kaybedilen 3 puan.
Leo Faranconun hataları

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #166 : 02. Mayıs 2010, 12:10:09 »
dün başlığa girmedim bişey yazmadım

ama biraz önce es es maç özetini izledim yahu bu kaleci şimdi maçı satmamış mı  ? bu kadar mı kör bu adamlar ? ? bide gerizekalı maç sonunda röpörtaj vermiş  hadi yaptın bişeyler bari otur yerine yok efendim neymiş 1,golde hatası yokmuş 2,golde hatası varmış
ey adam sen değilmisin frikikte daha top gelmeden baraşa doğru hamle yapıp köşeden uzaklaşan bunun açıklaması nedir
sen değilmsin 3 metrede aşırtma yiyen

Bu liğde sam olsan ne olur olmasan ne olur

balrog23

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 307
  • Yer: ankara
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #167 : 02. Mayıs 2010, 12:15:31 »
zaten frikik te de hakem elinde düdük bekliyordu biri kendini yere atsa da çalsam diye ama bunlardan öte feneri biz bu konuma getirdik adamların şampiyonlukla ilgileri yoktu yenilseler %100 kopuş olcaktı,4. sıradaydılar galiba yada 3 yenildik kotaya soktuk sonra gittik bursa maçında da lider yaptık oh kebap

mali

  • Ziyaretçi
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #168 : 02. Mayıs 2010, 12:23:31 »
   Arkadaşlar yorumları okuyorumda üzülmemek elde değil. Bu şaibe söylentileri içimize öyle bir işlemişki geçen hafta Murat Şahin'in kurtardıkları değil yediği gol konuşuluyor. Ya da İveşa nasıl gol yemiş öyle gol mü yenir diyoruz. Sorması ayıptır, Kasımpaşa bizden 4 gol yerken de maçı satmış mıydı?
   Bu sene başarısızlığın tek nedeni futbolcuların Rıjkaard'ın güvenine ihanet etmesidir. Adam güvendi kampa almadı ki aileleriyle ya da sevdikleriyle geçirsinler her günü ama futbolcular iş ahlakı sahibi olmadığı için bunu kötüye kullandılar. Bunu sadece ben değil Rıjkaard'ın eski futbolcusu Eto'o bile söylüyor.
   Mesele Leo Franco'nun yediği gol değil mesele Leo'nun alınmış olması. Aynı golü f7 maçından bir iki hafta önce Sevilla maçında Casillas yedi ancak takım arkadaşları Casillas için maça daha da asıldı ve kazandılar. Peki siz bizim futbolcularımızda böyle bir hırs ya da takımdaşlık görüyor musunuz?
   Bir arkadaşta geçen sezon Steau'ya elenmemizin suçunu Aykut'a atmış. Peki transferleri geç yapanların, Milan Baros'u mağlubiyetten sonra transfer edenlerin hiç mi suçu yok? Artık önümüzdeki senenin hedefi mutlaka 3 kupa olmalı. Lig, Türkiye Kupası ve EL kupası.
    Kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim, doğru ve komple bir analiz yapmışsınız..
    Suçlu aramaya çıkarsak, herkezde bir nebze de olsa olduğunu görürüz. Yöneticilerimizden tutunda sahadaki düdük çalan hakemlere kadar. Ama biraz daha gerçekci olup ilk önce kendi futbolcularımızdan ve özellikle oyladıkları oyundan başlamamız gerekiyor. Her kesim ve kişiler tarafından sezon başında veya şu an bile en iyi kadronun galatasarayda olduğu söyleniyor,doğru en iyi kadro bizde ama bu kadar iddiasız, azimsiz, hırssız futbolcularda bizde maalesef.. çok değil üç beş tanesi isyan etseydi o anki takımın haline bu işler şu an farklı olurdu, bu kadar basit. Nefret ettiğim hatta insanlıklarından şüphe ettiğim belezoğlu ve lugano veya terbiye fakiri bilica kadar hırsı olmayan futbolcular topluluğu var bizim takımımızda. Hal böyle olunca da kaçınılmaz son çok da uzak olmuyo işte. Bizim, ARTİS ARDA'nın kaptanlığıda bu kadar olur saten. Futbolcularımızda biraz hırs olsaydı Atletico maçı kaybedilecek maçmıydı ASY de ? Sivas'ta son yirmi dakika, Galatasaray önde, gol geliyorum diye bas bas bağırıyor.. neyse boşverin, sinirlerin fırladı yine..

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #169 : 02. Mayıs 2010, 12:24:51 »
es es kalecisinin şike yapmadığını düşünmek bana göre saflık olur

balrog23

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 307
  • Yer: ankara
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #170 : 02. Mayıs 2010, 12:28:40 »
dün şikebahçe bi pankart yapmıştı maçtan önce kale arkasına kocaman gol diye yazmışlar şikeci gol gol gol şampiyonluk geliyor diye de uzunlamasına asmışlardı bunu bu sene 25. hafta gençler maçında bağırıyordu şikeci seyircisi maçın son dk ları rezalet bi şikeci oyun da yok skor da yok şikeci gol gol şampiyonluk gidiyor diye bağırıyodu seyirci ve ben gülüyodum hallerine daha sonra 26. hafta trabzona 27. hafta da şikeci e yenilerek hem 0 çekip hem rakibe 3 puan vererek adamları kotaya soktuk ne halden ne hale getirdik valla yazık ya yenemiyosan yenilme bari

DEFTERDAR

  • Ziyaretçi
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #171 : 02. Mayıs 2010, 12:41:04 »
dün fb bi pankart yapmıştı maçtan önce kale arkasına kocaman gol diye yazmışlar fb gol gol gol şampiyonluk geliyor diye de uzunlamasına asmışlardı bunu bu sene 25. hafta gençler maçında bağırıyordu fb seyircisi maçın son dk ları rezalet bi fb oyun da yok skor da yok fb gol gol şampiyonluk gidiyor diye bağırıyodu seyirci ve ben gülüyodum hallerine daha sonra 26. hafta trabzona 27. hafta da fb e yenilerek hem 0 çekip hem rakibe 3 puan vererek adamları kotaya soktuk ne halden ne hale getirdik valla yazık ya yenemiyosan yenilme bari
İşte o kadar f5 şampiyon yapan biziz kendi sahamızda 3 puan verdik yetmedi birde Bursa yla berabere kaldık

karamurat

  • KARAMURAT
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 4718
  • Yaş: 50
  • Yer: amsterdam
  • Galatasaray
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #172 : 02. Mayıs 2010, 13:20:06 »
Murat birde bunlara bireysel hataları koyalım.
Emre Güngörün kendini halı sahada sanması kaybedilen 3 puan.
Leo Faranconun hataları
Renkdas kirilma noktalarinda yapilan hatalar bunlar futbolun icinde olan seyler.
Bu hatalari az yapan takimlar senin uzerinde yer aliyor.
Butun mac kusursuz oynarsin bir hata yaparsin tum olumlu hareketleri sifira indirir.
KOTU OYUN OYNAMA HAKKIN OLABILIR AMA HER ZAMAN IYI MUCADELE ETMEN GEREK..
Bizim takimda bu sene eksik olan bu idi.
Dikkat ettiysen eger 70.dakikadan sonra eger 1-0 ondeysek skoru korumaya gidiyoruz.
0-0 ise haldur huldur saldiriyoruz uzun toplar doldur bosaltlar falan.
gerideysek sok ardiardina goller bulamazsak zaten maci ceviremiyoruz.
Birde atacagimiz gollerden once yedigimizden fazlasini atmayi hesap etmemiz gereken bir yapi ile ligi surdurduk.
Inaniyorum seneye yildiz oyuncu degil mucadele gucu yuksek futbol altyapisi saglam futbolcularla (nerede pas verilir nasil alan bosaltilir kademeye nasil girilir vs vs seyleri ogrenmis futbolcularla) Rijkaard,Neskens ve Tugay iyi bir Galatasaray izlettirecekler bize.
BUGUNDE HER GUN GIBI Galatasaray

Mertttt

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 673
  • Yaş: 37
  • Yer: izmir
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #173 : 02. Mayıs 2010, 13:28:45 »
Hiçkimse kafasına takmasın, haftaya tekrar bursa lider, ankaragücü kardeşliği geçtim çatır çatır top oynuyor.. Hatta ankaragücü feneri yenerse, bjk maçında bursaya beraberlikte yetiyor.

Eurzaiz

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 371
  • Yaş: 47
  • Yer: Rusya
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #174 : 02. Mayıs 2010, 13:59:06 »
    Kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim, doğru ve komple bir analiz yapmışsınız..
    Suçlu aramaya çıkarsak, herkezde bir nebze de olsa olduğunu görürüz. Yöneticilerimizden tutunda sahadaki düdük çalan hakemlere kadar. Ama biraz daha gerçekci olup ilk önce kendi futbolcularımızdan ve özellikle oyladıkları oyundan başlamamız gerekiyor. Her kesim ve kişiler tarafından sezon başında veya şu an bile en iyi kadronun galatasarayda olduğu söyleniyor,doğru en iyi kadro bizde ama bu kadar iddiasız, azimsiz, hırssız futbolcularda bizde maalesef.. çok değil üç beş tanesi isyan etseydi o anki takımın haline bu işler şu an farklı olurdu, bu kadar basit. Nefret ettiğim hatta insanlıklarından şüphe ettiğim belezoğlu ve lugano veya terbiye fakiri bilica kadar hırsı olmayan futbolcular topluluğu var bizim takımımızda. Hal böyle olunca da kaçınılmaz son çok da uzak olmuyo işte. Bizim, ARTİS ARDA'nın kaptanlığıda bu kadar olur saten. Futbolcularımızda biraz hırs olsaydı Atletico maçı kaybedilecek maçmıydı ASY de ? Sivas'ta son yirmi dakika, Galatasaray önde, gol geliyorum diye bas bas bağırıyor.. neyse boşverin, sinirlerin fırladı yine..
Yorumlariniza katiliyorum...Ilave etmek istedigim su var, biz de 2 yildir top oynamamis adamlari havaalaninda binlerce kisi karsilayarak bir yerlerinin kalkmasini sagladigimiz icin suclu sayiliriz.

tuthenstein

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 1580
  • Yaş: 40
  • Yer: ankara
Ynt: TSL | İstanbul B.B 0 - 1 Galatasaray (32. Hafta)
« Yanıtla #175 : 02. Mayıs 2010, 16:51:44 »
Hiçkimse kafasına takmasın, haftaya tekrar bursa lider, ankaragücü kardeşliği geçtim çatır çatır top oynuyor.. Hatta ankaragücü feneri yenerse, bjk maçında bursaya beraberlikte yetiyor.

bence pek de öyle değil. melih gökçek futbolcu peşkeş çekecek kadar fenerli biri.. zaten kuklası pardon oğlu geçenlerde açıklama yaptı bursa ile dostluğumuz tribünde ama biz fenere sempati duyuyoruz diye...