27. Nisan 2026, 04:42:57

Anket

Maç Sonucu Ne Olur?

Eskişehir Kazanır
4 (6.3%)
Berabere Biter
5 (7.8%)
Galatasarayımız Kazanır
55 (85.9%)

Toplam Oy Verenler: 64

Oylama kapandı: 08. Mart 2010, 19:18:44

Gönderen Konu: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)  (Okunma sayısı 52375 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15484
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #560 : 09. Mart 2010, 11:28:15 »
Gine Kalli`nin bir sözünü söylemek istiyorum;" hic bir mac mücadele etmeden kazanilmaz". Tamam sen arda`sin, Keita`sin, Jo`sun osun busun fakat rakibi mücadelenle yildiramazsan rakip de bunu yaparsa aranizda fazla bir fark kalmaz.
Bugün Baris bizim takimda teknigi en az olan futbolcudur fakat cocuk oynadigi zaman varini yokunu sahada birakiyor.
Kusura bakmasin rijkaard ama sen tamam 45 dak. izledin takimin caresezligini bari 2,yari icin bir strateji gelistir, o kadar zoruma gittiki anlatamam. Koskoca Galatasaray 90 dak. eskisehir gibi bir mütevazi bir takima karsi mahkum oynuyor.
Baskan Polat dedigin gibi futbolculari toplayip bir konusma yapmasi lazim, sampiyonlugu istiyorlarsa kalan 10 mac`da bunu ispat edecekler, yok istemiyorlarsa bavullarini toplayip gitsinler.
Mücadelenin dışında birde işin futbol tarafı var.Yani ben vatandaş muratım burdan görüyorumda bu işden trilyon kazanan oyuncular ve teknik ekip bazı şeyleri bilmiyormu hayret.Dünyadan bihabermiyiz?Hiçmi  avrupadan futbol izlemiyorlar.Nerde kalmış doldur boşalt.Fas liginde bile doldur boşalt yok,40 metrelik pas yok.40 metrelik pası rakip defansı öne kurmuşsa arkaya atmak için atarsın.Bunlar 11 kişi defansda bizim orta saha elemanları kahramnan olacaklarya şişir babam şişir.Yahu insene çizgiye dönsene sağa sola yakınındaki adama.Hoca bunlara demiyormu kardeşim siz ne yapıyorsunuz.Dk 80 duraklamayla beraber 15 dk var doldur babam doldur.Hoca 2010 model futbol 1990.Ya hoca klasik takılıyor yada bizim oyuncular antimodern.

zeybek

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 1053
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #561 : 09. Mart 2010, 12:31:18 »
Aynen katiliyorum, Besiktasin ve F7 in on liberolari gol atarken (cogu ceza sahasi disindan) bizim Sarp, ve Topal sezon basindan beri 10 tane gol kacirtilar. Topu 3 kere durtmeden oyuna sokamiyorlar. zaten ileriyede oynama kabiliyetleride yok.

Ya bizim bu kalecimizinde yerli kalecilerden pek farki yok galiba...
sizin bu sezon sarp ın kaç gol attığından haberinizin olmadığı çok net anlaşılıyor. bir zahmet üşenmeden araştırın da sarp kaç maçta kaç gol atmış bir öğreniverin. o çok beğendiğiniz erns in 1 golü var, fink in de 2 golü.. yani sarp bu ikisinin toplamından daha fazla gol atmış bir oyuncu. laf ola beri gele, yazmış olmak için yazıyorsunuz. topal ise evet hücumda yok.

Azoooo

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 4803
  • Yer: ÇeKiMi
  • yensen de yenilsen de
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #562 : 09. Mart 2010, 13:27:32 »
ilk yarıyı izledimde dikkatimi bişey çekti:D elano ya niye pas atmıyor bizim oyuncular anlamadım gitti:D elano sanki bir basketbol maçında pivot oynarmış gibi boyalı alanda guardtan elini kaldırıp sürekli top istedi ardadan sabriden keita  topal herkesten niye pas atmıyorlar doğru düzgün anlamadım jo ya arapası mükemmeldi elano nun üzerinden oynarsak bence alexten daha yararlı olabilir takıma jo nun rakip oyuncuyu pataklamasını kınıyorum iyikide opsiyonunu vermemişler yoksa gulizar gibi kazık yeme durumu olabilirdi.son olarak bizim defans mükemmel çok güzel top çıkarıyorlar böle devam etsinler biz en fazla 4 5 ci oluruz allah razı olsun defansımızdan mükemmel adamlar pas yapmayı öğrenirler inş
derin GS inci sözlük farkıyla :D

http://inci.sozlukspot.com/e/33334164/

AloNe_LioN

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 606
  • Yaş: 42
  • Yer: Kirsehir
  • Imparator Fatih Terim
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #563 : 09. Mart 2010, 13:33:59 »
Alıntı yapılan: muikta - Bugün, 09:52:35

    Ayhan, Mehmet Topal, Barış, Mustafa Sarp...

    Bu 4 oyuncuyla yollar ayrılmalı ve eğer adam akıllı bir takım olmak istiyorsak, o bölgelere mutlaka iyi transferler yapılmalı. Yoksa her şey boş.

    Pozisyonda eli tartışacağımıza Mehmet Topal'ın hatasını tartışmak daha iyi olur.

Aynen katiliyorum...Ayhan,Mehmet,Baris,Mustafa son derece siradan, oyunun tek yönünü (defansif) oynamayi dahi beceremeyen oyuncular...Bu oyuncularin mac icerisinde kullandiklari her 10 topun 8'i stoperlere, 2 si iste yan pas...Bu oyuncular bu konuda ihtar edilmiyor mu anlamis degilim...Pas yüzdeleri son derece düsük -ki takimi ataga kaldirma adina en ufak katkilari yok,buna ilaveten birebirde adam gecme vs gibi hic mi hic özellikleri yok..Rakip sahadayken dahi top bu oyuncularin ayaklarina geldiginde stoperlere, kaleciye dönmeleri anlasilir gibi degil..Bana kalirsa takimin tek eksik yönü bu bölge..Su an da bu bölgeye bir takviye yapma sansi yok dogal olarak, ama ilk transfer döneminde ele alinmasi ve cözümlenmesi gereken konu bu... :duvar:
Ntvspor izleme izlettirme!!!

Azoooo

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 4803
  • Yer: ÇeKiMi
  • yensen de yenilsen de
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #564 : 09. Mart 2010, 13:35:32 »
Anladığım kadarıyla hemen herkes takımdaki yerlilerin çoğundan şikayetçi. Gerçekten de yabancılarımızın yanında yerliler çok sırıtıyor. Ancak kaliteli ve istikrarlı yerlilerin sayısı o kadar az ve olanlar da o kadar pahalı ki bu sadece çok profesyonel bir scout ekibi ile aşılabilecek bir sorun halini alıyor. Her sene ya tutarsa diye alınan gereksiz yerlilerin sadece çok küçük bir kısmına iyi bir ekip kurulabilir ve tüm dünya özellikle de Avrupa altyapısında eğitim almış Türk statüsünde oynayabilecek futbolcular taranarak  bulunabilir. Yine aklıma takıılan bir sorunda şu ; GS en iyi altyapı falan diye konuşuyoruz ama neredeyse 80 milyonluk bir ülkeden çıkartabildiğimiz futbolcu sayısı sadece İstanbul kadar nüfusu olan bir Hollandanın Ajax takımının çıkartarak parlattığı yıldızların yüzde kaçı ? Okuduğum bir haberde bir futbolcunun altyapıdan itibaren alınarak yetiştirilmesi yaklaşık 20.000 dolar maliyetinde olduğu yazılmıştı. Yani 1.000 futbolcunun yetiştirilmesi 20.000.000 dolar yani 15.000.000 euro yani aşağı yukarı Arda. Ben biraz ticaretten biraz insandan biraz da futboldan anlıyorsam arkadaş alanında en iyi kim ise araştırır Derks se Derks, Tugay sa Tugay  önce onu getirir sonra bu kaynağı gerekiyorsa Arda yı satarak bulur ve alt yapıya yüklenirim. Araştıralarak , seçilerek altyapıya alınmış 1.000 çocuktan 5 tane de mi Arda çıkmaz ?
Ve son olarak bu Ayhan içimizdeki İrlandalı olabilir mi ? Yani bu adam takımı sabote etmekten başka ne verdi bugüne kadar ? Bu yaşa gelen bir futbolcu bu kadar mı futboldan anlamaz artık gerçekten kötü niyetli olduğunu düşünüyorum.
aynen katılıyorum da ayhan ne yapsın üzüm üzüme baka baka kararıyorxD
derin GS inci sözlük farkıyla :D

http://inci.sozlukspot.com/e/33334164/

AloNe_LioN

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 606
  • Yaş: 42
  • Yer: Kirsehir
  • Imparator Fatih Terim
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #565 : 09. Mart 2010, 13:35:47 »
Alıntı yapılan: muikta - Bugün, 09:52:35

    Ayhan, Mehmet Topal, Barış, Mustafa Sarp...

    Bu 4 oyuncuyla yollar ayrılmalı ve eğer adam akıllı bir takım olmak istiyorsak, o bölgelere mutlaka iyi transferler yapılmalı. Yoksa her şey boş.

    Pozisyonda eli tartışacağımıza Mehmet Topal'ın hatasını tartışmak daha iyi olur.

Aynen katiliyorum...Ayhan,Mehmet,Baris,Mustafa son derece siradan, oyunun tek yönünü (defansif) oynamayi dahi beceremeyen oyuncular...Bu oyuncularin mac icerisinde kullandiklari her 10 topun 8'i stoperlere, 2 si iste yan pas...Bu oyuncular bu konuda ihtar edilmiyor mu anlamis degilim...Pas yüzdeleri son derece düsük -ki takimi ataga kaldirma adina en ufak katkilari yok,buna ilaveten birebirde adam gecme vs gibi hic mi hic özellikleri yok..Rakip sahadayken dahi top bu oyuncularin ayaklarina geldiginde stoperlere, kaleciye dönmeleri anlasilir gibi degil..Bana kalirsa takimin tek eksik yönü bu bölge..Su an da bu bölgeye bir takviye yapma sansi yok dogal olarak, ama ilk transfer döneminde ele alinmasi ve cözümlenmesi gereken konu bu... :duvar:
Ntvspor izleme izlettirme!!!

antikus1234

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 2385
  • Yaş: 52
  • Yer: istanbul- Kadıköy
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #566 : 09. Mart 2010, 13:41:14 »
ehmet topal ve servet gibi yetenek yoksunu adamlar takımda oldukca sportif basarı hayal. avrupa gitti ,turkiye kupası gitti ,sampiyonluk gidiyor ,gecen senenin karbon kopyası olur.
Red or Death

blind_guardian

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 1551
  • Yaş: 42
  • Yer: cunda adası
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #567 : 09. Mart 2010, 13:52:48 »
ankaragücü maçını kazanıp bu tozlu havayı dağıtmamız gerkiyor. dünki maça da değinmek istiyorum. kaybettik, bence mağlubiyetin ana sebebleri şunlardır ; kötü zemin, eksik mücadele,anahtar oyuncuların yorgun ve formsuz olması..

Kürşat G.

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 7354
  • Yaş: 17
  • Yer: İzmir
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #568 : 09. Mart 2010, 13:53:53 »
sizin bu sezon sarp ın kaç gol attığından haberinizin olmadığı çok net anlaşılıyor. bir zahmet üşenmeden araştırın da sarp kaç maçta kaç gol atmış bir öğreniverin. o çok beğendiğiniz erns in 1 golü var, fink in de 2 golü.. yani sarp bu ikisinin toplamından daha fazla gol atmış bir oyuncu. laf ola beri gele, yazmış olmak için yazıyorsunuz. topal ise evet hücumda yok.
o sarp yüzünden türkiye kupasınadn elendik kaçırdığı goller ve yenilen gol de hatası çoktu
atl maçında bomboş kaldığı pozisyonda kafa vurmak yerine önüne alıp vursa gol olacaktı

önemli olna gol atması değil , denizliye , antebe gol atacağına biraz ciddi olup her pozisyona gol atamaki içn değilde gol attırmak içinde oynamalı .

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #569 : 09. Mart 2010, 14:24:02 »
kötü oyun + kötü hakem  + es'in sanslı oluşu = 0 paun   :boks:

sevgi _GS

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 15470
  • Yaş: 46
  • Yer: izmirrrr
  • Gercekleri Tarih Yazar, Tarihide Galatasaray
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #570 : 09. Mart 2010, 14:25:56 »
kötü oyun + kötü hakem  + es'in sanslı oluşu = 0 paun   :boks:
gene futbol idare ederdi ama hakem rezaletti ilk yarıda 10 kişi kalsalardı yenme şnsımz büyüktü 2 yıldır bunlara şansımız  yok  :duvar:

Biz Galatasaray Cumhuriyeti Değil, Cumhuriyet'in Galatasaraylı Çocuklarıyız

ultras51

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 768
  • Yaş: 44
  • Yer: niğde
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #571 : 09. Mart 2010, 15:14:26 »
cıft sarıdan atılması gereken adam gecenın yıldızı oldu koray bıde nıgdelı en cok ona kufrettım yuz karası neyse bızım top yapmaktan acız futbolcular varya sarp topal sabrı ayhan servet en az onlarda maglubıyetten sorumlu keıta emre degısımını anlamadım gıttı defans sısırdı ufacık emre bısey yapamadan mac bıttı bıde su sarpı ovmekten vazgecın madrıd macında top gelmesın dıye rakıbın arkasına saklanıyordu ezıkler aglaya aglaya 3 puan aldı bızım puanları bulent caldı bıde eskısehır var yok futbol sehrıymıste bılmem ne ınsaallah cıkarırlar onları 2016 projelerınden gıcık oldum 90 dakıka pozısyonları yok defans defans ne buya kayserıde aynısı bunların neyıne 35-40 bın kısılık stad bu takım 10 da 10 yapacak kalıteye sahıp herkes ustune dusenı en ıyı sekılde yapmalı sampıyonluktan baskası kesmez zaten elde bı o kaldı francoyu unutmusum hıc mac kazandırdıgını gormedık bı kerede topu tut kurtar bıseyler yap bu senenın en buyuk kazıgı oldu bıze
« Son Düzenleme: 09. Mart 2010, 15:21:44 Gönderen: ultras51 »

DEFTERDAR

  • Ziyaretçi
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #572 : 09. Mart 2010, 16:30:31 »
cıft sarıdan atılması gereken adam gecenın yıldızı oldu koray bıde nıgdelı en cok ona kufrettım yuz karası neyse bızım top yapmaktan acız futbolcular varya sarp topal sabrı ayhan servet en az onlarda maglubıyetten sorumlu keıta emre degısımını anlamadım gıttı defans sısırdı ufacık emre bısey yapamadan mac bıttı bıde su sarpı ovmekten vazgecın madrıd macında top gelmesın dıye rakıbın arkasına saklanıyordu ezıkler aglaya aglaya 3 puan aldı bızım puanları bulent caldı bıde eskısehır var yok futbol sehrıymıste bılmem ne ınsaallah cıkarırlar onları 2016 projelerınden gıcık oldum 90 dakıka pozısyonları yok defans defans ne buya kayserıde aynısı bunların neyıne 35-40 bın kısılık stad bu takım 10 da 10 yapacak kalıteye sahıp herkes ustune dusenı en ıyı sekılde yapmalı sampıyonluktan baskası kesmez zaten elde bı o kaldı francoyu unutmusum hıc mac kazandırdıgını gormedık bı kerede topu tut kurtar bıseyler yap bu senenın en buyuk kazıgı oldu bıze
cümbür cemaat  hücum edip 5 golmu yiyecekdi adamlar gereken oyunu oynadılar bide bu çıktı ACİL ARKADA 40 METRE BOŞLUK BIRAKAN TAKIM ARANIYOR. 40 bin kişilik stadıda o taraftar fazlasıyla  hakediyordur sanırım.Önce kendi takımımıza bakmalıyız 5 kupaya talibiz deyip kupaların yanına bile yaklaşamayacak pozisyona düştük yöneticilerimiz hayal satmayı bırakmadığı sürece aynı tas aynı hamam yaşar gideriz

zeybek

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 1053
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #573 : 09. Mart 2010, 16:36:50 »
o sarp yüzünden türkiye kupasınadn elendik kaçırdığı goller ve yenilen gol de hatası çoktu
atl maçında bomboş kaldığı pozisyonda kafa vurmak yerine önüne alıp vursa gol olacaktı

önemli olna gol atması değil , denizliye , antebe gol atacağına biraz ciddi olup her pozisyona gol atamaki içn değilde gol attırmak içinde oynamalı .

bravo tebrikler, kupayı sarp ın kaybettiğini anlamış olduk böylece. arkadaşım, sözüm ona birşeyler karalamak için mesnetsiz,temelsiz sallamak doğru değil. 

sarp iyi oynamadı demek başka birşeydir, ernst-fink bizim sarptan çok gol atıp hücumda daha etkili demek başka birşey. sarp ın hücum etkinliğini attığı ya da kaçırdığı gole göre değerlendirmek de cahilliğin daniskasıdır. sarp "bizim takımın orta sahasının" hücum yönünden bugüne kadarki en aktif futbolcusuydu.(elano yu saymıyorum, çok geç form tuttuğu ve oynamaya başladığı için)

şimdi ben bunu yazdım diye sarp hayranı, koruyucu meleği falan olduğumu sanıyorsunuz bundan eminim ve hemen aksi birşeyler bulma çabası içerisine de girecek bir sürü de kişi var bundan da eminim. ama bu gerçeği değiştirmez. sarp golleri kaçırmış da olsa, iyi oynamamış da olsa, bizim takım orta sahasının en aktif hücumcusudur şimdiye kadar. bu benim temennim değil, görünenin gerçekliğidir.

ayrıca "gol atmak için değil de gol attırmak için de oynamalı" ne demek? ben anlayamadım bu lafı, ne anlama geliyor? rijkaard süpriz golcü, hücum destekçisi diye sarp ı ileriye daha çok gönderiyorsa ne yapsın, vurmasın mı kaleye, boşta adam mı arasın? bu sefer de gol pozisyonu geçip topu kaptırınca sizden yine bir ton sözüm ona eleştiri mi alsın?

son olarak özel istediğiniz maçlar varsa söylesinler ona göre oynasın, mesela bjk maçındaki ilk golü atmasın ya da antep ile her iki maçta da gol atmasın, bir tanesinde 3 puanı tek golle almıştık.  eldeki malzeme bu maalesef, şimdilik bunlarla idare edicez kimse kusura bakmasın.

DEFTERDAR

  • Ziyaretçi
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #574 : 09. Mart 2010, 16:48:39 »
bravo tebrikler, kupayı sarp ın kaybettiğini anlamış olduk böylece. arkadaşım, sözüm ona birşeyler karalamak için mesnetsiz,temelsiz sallamak doğru değil. 

sarp iyi oynamadı demek başka birşeydir, ernst-fink bizim sarptan çok gol atıp hücumda daha etkili demek başka birşey. sarp ın hücum etkinliğini attığı ya da kaçırdığı gole göre değerlendirmek de cahilliğin daniskasıdır. sarp "bizim takımın orta sahasının" hücum yönünden bugüne kadarki en aktif futbolcusuydu.(elano yu saymıyorum, çok geç form tuttuğu ve oynamaya başladığı için)

şimdi ben bunu yazdım diye sarp hayranı, koruyucu meleği falan olduğumu sanıyorsunuz bundan eminim ve hemen aksi birşeyler bulma çabası içerisine de girecek bir sürü de kişi var bundan da eminim. ama bu gerçeği değiştirmez. sarp golleri kaçırmış da olsa, iyi oynamamış da olsa, bizim takım orta sahasının en aktif hücumcusudur şimdiye kadar. bu benim temennim değil, görünenin gerçekliğidir.

ayrıca "gol atmak için değil de gol attırmak için de oynamalı" ne demek? ben anlayamadım bu lafı, ne anlama geliyor? rijkaard süpriz golcü, hücum destekçisi diye sarp ı ileriye daha çok gönderiyorsa ne yapsın, vurmasın mı kaleye, boşta adam mı arasın? bu sefer de gol pozisyonu geçip topu kaptırınca sizden yine bir ton sözüm ona eleştiri mi alsın?

son olarak özel istediğiniz maçlar varsa söylesinler ona göre oynasın, mesela bjk maçındaki ilk golü atmasın ya da antep ile her iki maçta da gol atmasın, bir tanesinde 3 puanı tek golle almıştık.  eldeki malzeme bu maalesef, şimdilik bunlarla idare edicez kimse kusura bakmasın.
İşte o kadar abi lig için bu kadro yetersiz ise şampiyonlar ligine gidersek nasıl bir kadro kuracağız çok merak ediyorum

rusen saleh oglu

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1391
  • Yaş: 55
  • Yer: Azerbaycan
Ynt: TSL | Eskişehirspor 2 - 1 Galatasaray (24. Hafta)
« Yanıtla #575 : 09. Mart 2010, 16:57:49 »
vallah lig iyice karisdi.amma bizi takib eden febe ve bursa ASY gelecek.yenersek (yenicezde) sampiyonuz.ara sira böyle kazalar olsa bile.