27. Nisan 2026, 11:19:49

Gönderen Konu: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)  (Okunma sayısı 82878 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1040 : 15. Ağustos 2010, 07:08:13 »
Rijkaard'a sallayanlar var, gitsin diyenler var. Gerets'i kovduk Skibbe'yi kovduk Bülent'i kovduk simdi Rijkaard'i kovalim. Bu isin sonu nereye? Adamlarin ellerine ver dandik kadrolari sonrada basari gelmeyince kov. Daha öncede söyledim tekrar söylemek isterim: bircok teknik direktör elindeki malzeme kadar iyidir. Mesela Del Bosque, adam dünya sampiyonu oldu Real Madrid ile yakaladigi basarilar ortada ama Şiketaş'tan kovuldu. Böyle cok örnek var. Iddaa ediyorum iyi bir kadroya sahip olan bir takimin iyi bir teknik direktöre ihtiyaci yoktur.

Aynen.Kov kov nereye kadar.Hep suclu teknik direktorler.Onlarinda hatalari olmustur her insanin yaptigi gibi.Ama burda en buyuk suc yonetimin plansiz,programsiz aldigi kararlar,ozellikle celiskili aciklamalari.
Skibbe'yi kov,Bulent Korkmaz'i kov onu kov bunu kov yonetimin sanki hic hatalari yok. :(
« Son Düzenleme: 15. Ağustos 2010, 07:30:21 Gönderen: erkan »
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1041 : 15. Ağustos 2010, 07:20:59 »
Aynen.Kov kov nereye kadar.Hep suclu teknik direktorler.Onlarinda hatalari olmustur her insanin yaptigi gibi.Ama burda en buyuk suc yonetimin plansiz,programsiz aldigi kararlar,ozellikle celiskili aciklamalari.
Skibbe.yi koc,Bulen Korkmaz'i kov onumkov bunu kov yonetim in sanki hic hatalari yok. :(
bütün TD lerimizi yediler böyle, en son luceye alinmisti istedigi adamalar bizde. onlarda faruk sürenin eski yönetimiydi. mehmet cansun filan.ondan sonra kimseye istedigi adamlar alinmadi bizde.
« Son Düzenleme: 15. Ağustos 2010, 07:27:42 Gönderen: Aslan JOKER »

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1042 : 15. Ağustos 2010, 07:29:50 »
bütün TD lerimizi yediler böyle, en son luceye alinmisti istedigi adamalar bize. onlarda faruk sürenin eski yönetimiydi. mehmet cansun filan.ondan sonra kimseye istedigi adamlar alinmadi bizde.

Aynen.Cok dogru.
Bazi renktaslarimiz Sivasspor macindan sonra Luce keske Galatasarayimiza gelse demisler.
Yahu Lucesku bize niye gelsin ki.Hatta @Aslan Joker renktasim sen demistim galiba.Senin yorum soyledeydi.Shaktar Donetske Luceskunun her istedigim futbolcu aliniyor.
Lucesku bize niye gelsin ki.Daha fazla stres yasamak icin mi?

Mesajlar birleştirildi: 15. Ağustos 2010, 07:37:19

kardeşim zorla senin gibi düşünmemi mi istiyosun.Kewell var arkasında milli takımın sol beki var baroş var.bunları hiçe sayamazsın sen.bana hala çıkmış ardayı savunuyosun.her seferinde söylemekten bıktım.arda bir ligin ilk 5 haftası son 3 haftası oynar.artık onu da yapamıyor.yazık ki böyle bi kaptanımız var :kötü: gidipte yeni yetişen gencecik emre çolağa yaptığı saçma hareket te cabası.sen ne dersen de ben bu adamın Galatasarayımda olmasını istemiyorum.

Tabi takimizda Mustafa Sarp,Baris Ozbek,Ayhan Akman Arda'dan daha fazla bu takimda oynamayi hakediyorlar.
Kurdugun cumleler gercekten celiskili "arda bir ligin ilk 5 haftası son 3 haftası oynar".
Arda dedigin gecen yil takimin en istikrarli futbolcusu.Gecen yil 50 mac oynamis bir futoblcu.Ustelik takima en cok katki yapan futbolcusu.
Boyle degerli futbolcularin,kisilerin kiymetini halen bilmiyoruz.Zaten bu tur futbolculari,yada kisileri anca kaybettikten sonra anlariz.
Milli takimin sol beki dedigin Hakan Balta Arda ya ofansta yardim edecegine Arda arakaya gelerek Hakan Balta'ya daha fazla yardimci oluyor.
Ardaya yarimdi olcak futbolculari saymissin.Baros,Kewel.Bu iki futbolcu gecen yil sakatti.Tum yuk Arda'ya bindi.Gecen yil Elano'da istenilen performansi sergileyemedi.Arda tek basina kaldi.Forvet bile oynadi.Siz halen illede Arda bu takimda oynamayi haketmiyor diyebiliyorsunuz.
Gecen yorumumda yazdim zaten.Uzuntu verici bir durum.Sukretmesini bilmiyoruz galiba. :(

« Son Düzenleme: 15. Ağustos 2010, 07:37:19 Gönderen: erkan »
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1043 : 15. Ağustos 2010, 07:45:48 »
Aynen.Cok dogru.
Bazi renktaslarimiz Sivasspor macindan sonra Luce keske Galatasarayimiza gelse demisler.
Yahu Lucesku bize niye gelsin ki.Hatta @Aslan Joker renktasim sen demistim galiba.Senin yorum soyledeydi.Shaktar Donetske Luceskunun her istedigim futbolcu aliniyor.
Lucesku bize niye gelsin ki.Daha fazla stres yasamak icin mi?

Mesajlar birleştirildi: [time]15. Ağustos 2010, 07:37:19[/time]
Tabi takimizda Mustafa Sarp,Baris Ozbek,Ayhan Akman Arda'dan daha fazla bu takimda oynamayi hakediyorlar.
Kurdugun cumleler gercekten celiskili "arda bir ligin ilk 5 haftası son 3 haftası oynar".
Arda dedigin gecen yil takimin en istikrarli futbolcusu.Gecen yil 50 mac oynamis bir futoblcu.Ustelik takima en cok katki yapan futbolcusu.
Boyle degerli futbolcularin,kisilerin kiymetini halen bilmiyoruz.Zaten bu tur futbolculari,yada kisileri anca kaybettikten sonra anlariz.
Milli takimin sol beki dedigin Hakan Balta Arda ya ofansta yardim edecegine Arda arakaya gelerek Hakan Balta'ya daha fazla yardimci oluyor.
Ardaya yarimdi olcak futbolculari saymissin.Baros,Kewel.Bu iki futbolcu gecen yil sakatti.Tum yuk Arda'ya bindi.Gecen yil Elano'da istenilen performansi sergileyemedi.Arda tek basina kaldi.Forvet bile oynadi.Siz halen illede Arda bu takimda oynamayi haketmiyor diyebiliyorsunuz.
Gecen yorumumda yazdim zaten.Uzuntu verici bir durum.Sukretmesini bilmiyoruz galiba. :(
gecen sene kalbinden amilyet oldu luce, bizi kaldiramaz artik. hele onun istedigi oyuncular zaten alinmaz. shaktor ona isterse 10 milyon euroluk yetenekler aliyor brezilyadan. zamaninda elano yu luce aldirmisti shaktor takimina. ve iyi pazarladilar.  bize gelse suan luce, 1. istedigi oyuncular alinmaz, 2. en gec oda iki sene sonra kovulur. yani olmaz bu is.  digelim tam tersi, yönetim istedigi oyunculari aliyor luceye, adam oynatir tabiki bizi iyi, ama is pahaliya patlar bizim icin. lucenin eski son takimi bizde cogu kisi icin ucuz adamlardi, ama o kadro cok ucuz bir kadro degildi, zaten onun icin hepsini yolladilar.  istedigin adamlar alinirsa, rijkaarda bizi iyi yönetebilir
« Son Düzenleme: 15. Ağustos 2010, 07:53:48 Gönderen: Aslan JOKER »

aslanozkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 2375
  • Yaş: 43
  • Yer: mersin
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1044 : 15. Ağustos 2010, 07:59:59 »
Maçın ikinci yarısına Galatasaray öyle bir başladıki kesin kazanırız dedim fakat orta sahamız kolay düşüyor oyundan dirençli takımlara karşı varlık gösteremeyiz böyle.Ayrıca mesut bakkalın bize karşı motivasyonu dikkat çekici keşke diğer takımlara karşıda böyle mücadele verseler.
GS mobille bağlan hayataa hayataa bağlann.. cimbomla
Cimbom Connecting people..

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1045 : 15. Ağustos 2010, 08:53:29 »
gecen sene kalbinden amilyet oldu luce, bizi kaldiramaz artik. hele onun istedigi oyuncular zaten alinmaz. shaktor ona isterse 10 milyon euroluk yetenekler aliyor brezilyadan. zamaninda elano yu luce aldirmisti shaktor takimina. ve iyi pazarladilar.  bize gelse suan luce, 1. istedigi oyuncular alinmaz, 2. en gec oda iki sene sonra kovulur. yani olmaz bu is.  digelim tam tersi, yönetim istedigi oyunculari aliyor luceye, adam oynatir tabiki bizi iyi, ama is pahaliya patlar bizim icin. lucenin eski son takimi bizde cogu kisi icin ucuz adamlardi, ama o kadro cok ucuz bir kadro degildi, zaten onun icin hepsini yolladilar.  istedigin adamlar alinirsa, rijkaarda bizi iyi yönetebilir

Dogru tespitler.
Yine Sivasspor-Galatsaray mac baslidigina yine bir bir yorumda bulunmustun @Aslan Joker renktasim.Dogru futbolcular almadiktan sonra kim gelirse gelsin bosuna. :(
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

tuncay76

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 111
  • Yaş: 50
  • Yer: almanya stuttgart
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1046 : 15. Ağustos 2010, 09:03:31 »
Dünkü Takim resmen hurdaya dönmüs,su kadro gecen sezonu aratacak resmen,ugur vardi sag bek olarak ,simdi Ali turan gelmis ama okadar belli oluyorki Ali turandan sag bek olamaz,stoper belki oynar ama sag bek kesinlikle oyniyacak teknik yok onda,ne ataklara katilabildi ne defans yapabildi,paslari korkunc derece kötü,sirf bonservisi yok diye geldi Ali turan, bu bir adnan sezgin klasiki.

sol bek olarak oyniyan hakan balta da bitmis adam 2 sezon önce gercekten iyi oynamisti sol bek olarak ,gecen sezon baya bir düsüse gecmisti bu sezon ise SOS veriyor,artik sol bek oyniyamam diyor resmen.

Aykutu konusmak dahi istemiyorum her gelen yan top ya gol oluyor yada canimizdan can aliyor.

Cana hala hazir degil Sarp ve Ayhan maglum herzamanki gibi ,Emre neden Serdarin yerinde oynadi onu da pek anliyamadim ,bence solda kewell sagda arda forvet olarak da batdal ciksa daha iyi olurduk,bu ara Rijkaard nasil bu kadar uzun süre Emrenin oyununa dayandi onu da anliymadim.

Bu kadroyla tüm yük ardanin üstüne binmis oda iyi oyniyamayinca takimin eli kolu bagli oluyor,dün dikat etdiyseniz kewell hemen hemen herzaman tek basina kaldi ,kimse yardimina gelmeye düsünmedi ve sonuc kacinilmaz oldu,sivas cok mi iyidi? bence degil biz berbat ötesiydik.

Simdi Adnanlar ne yapacak onu merek ediyorum,bu kadro ligi 4 veya 5. ancak bitirir,ve Avrupadan da cok cabuk elenir.

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1047 : 15. Ağustos 2010, 09:24:52 »
geç sen dalganı.
2 sene önce ayhanla barışla aykutla servetle şampiyon oldu bu takım.işte td o.

Sampiyon olduk evet.Ama senindede dedigin gibi renktasim 2 sene onceydi o.
Artik Avrupadada basarili olmak istiyorsak futbol anlayisimizin degismesi gerek.
Son Sampiyon odlugumuz yil cok mu iyi futbol oynuyorduk.Yani gercekleri gormenin zamani gelmedi mi sence?Vizyon diyoruz ya,Sevgili Baskanimiz Total futbol,Rejkard ile devrim sozcuklerini kullandi ya.Yani niye eskiye donelim.
Son Sampiyon oldugumu yil stoper topu ileriye dogru sisir Hakan Sukur,Umit Karan,Nonda nasil olsa topu indirir oyle yada boyle gol atarlar.
Yada prta sahada ki futbolcularimiz olan Ayhan Akman ve Baris Ozbek yine pas yapmadan cok pres yaparak top cal,topu hemen forvetlere aktar nasil olsa forvetler karanboldende olsa gol atarlar.Yani tekrardan karambol futbolunu mu oynayalim.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

milan-alp

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 2187
  • Yer: istanbul
  • tedavisi olmayan hastalık..GALATASARAYLILIK !!
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1048 : 15. Ağustos 2010, 09:40:59 »
artik isin icine para girince anadolu takimlari da her maca deli gibi asiliyorlar...onun icin her mac kosmak lazim...bu sene sampiyonluk baraji yine 70 puanlara duser bence....herkesin ove ove bitiremedigi bjk dun 10 kisilik buca ya puan kaybetseydi neler denecekti acaba...

Eurzaiz

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 371
  • Yaş: 47
  • Yer: Rusya
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1049 : 15. Ağustos 2010, 09:42:03 »
Hakan Can'in yazisindan bir alinti  "2 hazırlık dönemi geçti, bir sezon bitip yenisi başladı ve Riijkard’lı Galatasaray’ın “kırılganlıktan” başka hiçbir karakteristik özelliği kalmadı!".
Ne guzel aciklamis. 2 yilda hic degilse takimin fizik gucu gelistirilemez mi!!! Son 3 senedir 55-60 dk.dan sonra fiziken biten takimlari karamsarlikla izliyoruz...Yonetim zaten bas suclu,onu gectim artik. Diger konulari da gozardi etmeyelim....

XxXozanXxX

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 4800
  • Yaş: 34
  • Yer: kartal
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1050 : 15. Ağustos 2010, 09:48:12 »
total futbol oynamak ıstıyoruz...diyen adama önce takıma orta sahada nasıl futbol oynanır onu öğret derim...türkiye gbi bir yerde kımse guzel futbola bakmaz guzel oynayana değil maç kazanana puan verıyorlar...

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1051 : 15. Ağustos 2010, 09:59:03 »
ya! beyler siz beni yanlış anladınız herhalde :(

Pardon renktas.Evet yanlis anlamissin.
Aslinda sen dalga gecmissin ama bana sanki sen ciddi sekilde soylemissin gibi geldi. :)
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

karamurat

  • KARAMURAT
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 4718
  • Yaş: 50
  • Yer: amsterdam
  • Galatasaray
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1052 : 15. Ağustos 2010, 10:11:21 »
Renkdaslar bir seyi gozden kacirmayalim Turkiye de diger takimlarda lige iyi hazirlaniyorlar artik ama ulusal medyada sadece 4 buyuk takim goz onunde bulundugundan diger takimlarin durumlari hakkinda cok kucuk bilgiler veriliyor.
Yoresel basin takip edildiginde Anadolu takimlarinin durumlari hakkinda detayli bilgi elde edebiliyorsunuz.

Rijkaard-futbolcular-yonetim hepsinin hatasi var.
Rijkaard rakip takimi analiz etmeme huyundan inatla vazgecmemis.
Rakip kim olursa olsun "rakip bana gore oynasin benim rakibe gore oyunumu duzenlemem" mantiginda halen.Bu inat cok hazin sonuclara gebe.
Bu dedigini uygulaman icin elinde bu tip oyuncular olmasi lazim yoksa elindekine gore oyununu oynaman gerek.
Bu safhada Yonetimin transfer beceriksizligi devreye giriyor.
Rijkaard 2 ay onceden yonetime transfer listesini plaseleri ile birlikte veriyor.
Bu arada Keita ve Topal kadroda gozukuyor.Keita ve Topal i satan yonetim ayni beceriyi Elano da gosteremiyor.
Transfer yaparken gosteremiyor.
Rijkaardin listesinde bulunmayan kadrodaki oyunculardan fazlasi olmayan eksigi olan oyuncular kamp doneminin ortasinda sonunda transfer ediliyor edilmeye calisiliyor.
Garip anlamsiz bahanelerle transferler yapilamiyor.
Eksiklikler bilindigi halde transferde ciddi adimlar atilmiyor.
Ve ligin ilk maci hazir olmayan bir takimla perde aciliyor.

Galatasaray futbolcusu ne olursa olsun"Kotu mucadele edemez kotu oyun olabilir ama kotu mucadele edemez" takimin kendine guveni yok.
One gectigimiz her macda basit hatalarla maglup duruma dusuyoruz.
T.D ne taktik verirse versin saha icinde aksayan yolunda gitmeyen birseyler oluyorsa futbolcu olarak bunu teknik direktore aktarmak gorevi futbolcunundur.
Galatasaray da oynayan futbolcu her ne durumda olursa olsun topa hakim olmali pas yapmali doldur bosalt yapmamali.
Bazen teknik direktoru bile dinlememeli.
Ornek;Emre sol kanatta oynayamiyor Rijkaard mudahele etmiyor Arda oyun icinde buna mudahele etmeli Emreye yakin oynayip onu ortaya cekmeli kendisini sola kaydirmali bunlari yapmak icin yeterli insiyatif alma gucun var kaptansin.O andaki durumdan kotu olmaz sonuc.

Ozetle bizim takim"Motoru rektifiye edilirken debriyaj baski balatasi ayari unutulmus araba gibi bir turlu vitese kolay gecmiyor yeni bir baski balata takilmali ayarida ona gore yapilmali"

 
BUGUNDE HER GUN GIBI Galatasaray

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1053 : 15. Ağustos 2010, 10:17:25 »
mactan sonra mustafa denizliye soru sordular, GSaraya kaleci lazim mi dige. Cevap,  evet kesinlikle lazim dedi dün ligtv de mactan sonra  :)

uA_Au

  • ultrAslan
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 754
  • Yer: ASY
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Sivasspor - Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1054 : 15. Ağustos 2010, 10:21:32 »
Lige başlamamıza saatler kaldı, hiç heyecanım yok.Bu sene korkarım tüm kulvarlarda(avrupa-kupa-lig) iddiasız olacağız.
Dün maçtan önce yazdığım bu iletiye eksi veren renktaşlar yine aynı kanaattemi?

ultrAsIan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 2561
  • Yaş: 40
  • Yer: Istanbul
Ynt: STSL | Sivasspor 2 - 1 Galatasaray (1.Hafta)
« Yanıtla #1055 : 15. Ağustos 2010, 10:21:44 »
Mustafa Denizliye tekrar sorsalarmışya ,varmı tanıdık güzel kaleci diye..Birde şunu sorsalarmış ,gelen kalecinin şuanki mevcut olanlardan daha iyi performans göstereceğinin garantisi varmıymış..Mustafa Denizli bunama sürecine girmiş bir adam,artik para için sağda solda eleştirmen olarak görmeniz çok normal olacak bundan sonra..
Tek aşk Galatasaray