28. Nisan 2026, 23:15:27

Anket

Maçın sonucu ne olur?

M.P. Antalyaspor kazanır
30 (36.1%)
Berabere
7 (8.4%)
Galatasaray Kazanır
46 (55.4%)

Toplam Oy Verenler: 80

Oylama kapandı: 05. Nisan 2011, 13:59:08

Gönderen Konu: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)  (Okunma sayısı 77702 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Özmenem

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Mar 2009
  • İleti: 324
  • Yaş: 40
  • Yer: Belçika
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #928 : 05. Nisan 2011, 18:59:27 »
evet, ama bakalim nasil olacak yeni yönetim

Umarim yeni bir TD gelir. Hep eski isimlarda bIktIm.

Ancak yeni sezon icin süper kadro kurmak imkansiz.

Be 2014de TR kupasini ve 2018de lig sampiyonlugu bekliyorum

Karamsarlik bendede var, ama o kadarda degil, be usta :) Bursa iki yil önce (2007-2008) ligi 13. sirada bitirdi, geçen yil sampiyon oldu. Birinci lige 4 yil önce çiktilar tekrar.

Seneye sampiyon olamayiz. Ama köklü degisik, vizyonlu, sabirli, istikrar'in ne oldugunu iyi idrak etmis bir yönetim ile iki veya üç yil sonra yavas yavas eski günlere dönebiliriz. Yeterki planli adimlar atilsin. Kaos, aceleci yönetim olmasin, sirf sampiyon olalim diye paralarla har vurup harman savurulmasin.

Ingiltere, Ispanya gibi lig'te oynasak sonuna kadar katilirdim, ama sonuçta Türkiye liginde oynuyoruz. Evet rakipler güçlendi ama dünya kulüpleri yok.

Bu sene tüm kazmalar gitsin. 3 tane saglam transfer yapalim. Hedef ilk 5 olsun (yakismiyor ama gerçekçi olmak lazim) Ondan sonra ki sene yine 3 transfer, hedef Avrupa kupalarina katilmak. Sonra ki sene sampiyonluga oynayabiliriz.
« Son Düzenleme: 05. Nisan 2011, 19:02:35 Gönderen: Özmenem »

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #929 : 05. Nisan 2011, 19:01:55 »
Bana göre suanki kara dönem 1931-1949 ve 1973-1987 gibi.
1973-1987e bakarsak 1977 / 1980 sezonlari yasiyoruz.

Komple yeni kadro icin para yok.

Balta malta gitsin diyoruz, ama adamlarin sözlesmesi var. Tazminatlar verilcek

Yeni oyunculari almak icin para lazim olacak.
Ki Avrupa'da yokuz. Yillik ücretleri daha yüksek olacak.


Ben 2006 ve 2008 sampiyonluklari istemiyorum.

Galatasaray genetigi olan iyi kusak ve böylece "dynasty"

1909, 1910, 1911
1915, 1916

1922
1925, 1926, 1927
1929
1931

1949
1955, 1956
1958

1962, 1963
1969
1971, 1972, 1973
1987, 1988
1993, 1994
1997, 1998, 1999, 2000

2002

2006
2008
« Son Düzenleme: 05. Nisan 2011, 19:03:28 Gönderen: Sercan »
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

karamurat

  • KARAMURAT
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 4718
  • Yaş: 50
  • Yer: amsterdam
  • Galatasaray
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #930 : 05. Nisan 2011, 19:04:29 »
Bu takimda bir kac futbolcu haric hepsini gondereceksin 5 tane ust seviyede yabanci futbolcun olacak.
Yerli oyuncularini secerken scout subesine guveneceksin.
Altyapindan en az 6 oyuncuyu A Takim kadrosuna alacaksin antrenmanlarda maclarda sans vereceksin.
Hakan Sukur-Hasan Sas-Taffarel gibi buyuk basarilar yasamis yasatmis eski oyuncularina degisik kademelerde gorev vereceksin.

Su takimda su anda hicbir futbolcunun 1996-2000 arasindaki Galatasaray takiminin hangi sartlarda ve nasil o basarilari kazandigi hakkinda bir fikri oldugunu sanmiyorum.

O yuzden su andaki kadrodan birkac oyuncu haric hepsini gondereceksinki yeni kuracagin takim onlardan ne beklendigini daha rahat kavrayabilsin.
BUGUNDE HER GUN GIBI Galatasaray

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #931 : 05. Nisan 2011, 19:05:26 »
Karamsarlik bendede var, ama o kadarda degil, be usta :) Bursa iki yil önce (2007-2008) ligi 13. sirada bitirdi, geçen yil sampiyon oldu. Birinci lige 4 yil önce çiktilar tekrar.

Seneye sampiyon olamayiz. Ama köklü degisik, vizyonlu, sabirli, istikrar'in ne oldugunu iyi idrak etmis bir yönetim ile iki veya üç yil sonra yavas yavas eski günlere dönebiliriz. Yeterki planli adimlar atilsin. Kaos, aceleci yönetim olmasin, sirf sampiyon olalim diye paralarla har vurup harman savurulmasin.

Ingiltere, Ispanya gibi lig'te oynasak sonuna kadar katilirdim, ama sonuçta Türkiye liginde oynuyoruz. Evet rakipler güçlendi ama dünya kulüpleri yok.

Bu sene tüm kazmalar gitsin. 3 tane saglam transfer yapalim. Hedef ilk 5 olsun (yakismiyor ama gerçekçi olmak lazim) Ondan sonra ki sene yine 3 transfer, hedef Avrupa kupalarina katilmak. Sonra ki sene sampiyonluga oynayabiliriz.

CL'de 1/4 final ancak 2020den sonra olur
Türk veya yunanlari bosverin. Fransiz, Portekiz, Rus veya Hollanda takimlari bile artik zar zor 1/8 oynuyorlar

Bizim camiadaki ic dinamikler yüzünden bana göre bu yönetimde fazla durmaz gibi geliyor.
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

exfuhrer

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 575
  • Yaş: 46
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #932 : 05. Nisan 2011, 19:06:28 »
Karamsarlik bendede var, ama o kadarda degil, be usta :) Bursa iki yil önce (2007-2008) ligi 13. sirada bitirdi, geçen yil sampiyon oldu. Birinci lige 4 yil önce çiktilar tekrar.

Seneye sampiyon olamayiz. Ama köklü degisik, vizyonlu, sabirli, istikrar'in ne oldugunu iyi idrak etmis bir yönetim ile iki veya üç yil sonra yavas yavas eski günlere dönebiliriz. Yeterki planli adimlar atilsin. Kriz yönetimi olmasin, sirf sampiyon olalim diye paralarla har vurup harman savurulmasin.

Ingiltere, Ispanya gibi lig'te oynasak sonuna kadar katilirdim, ama sonuçta Türkiye liginde oynuyoruz. Evet rakipler güçlendi ama dünya kulüpleri yok.

Bu sene tüm kazmalar gitsin. 3 tane saglam transfer yapalim. Hedef ilk 5 olsun (yakismiyor ama gerçekçi olmak lazim) Ondan sonra ki sene yine 3 transfer, hedef Avrupa kupalarina katilmak. Sonra ki sene sampiyonluga oynayabiliriz.

bu sene takımın ortaya çıkardığı bu leke gelecek sene ancak şampiyonlukla ödenebilir.
bir sonraki gelecek başkana kıyak yapılmasını istemiyorum. hedefin 3. lük 4. lük diyip "aaa başarılı oldu" diye milleti kandırmamalıyız. şampiyonluk harici hiçbirşey Galatasaray gibi bir kulüp için başarı O-LA-MAZ!!!

nasıl yapar bilmiyorum, evet çok mantıklı da olmayabilir, evet çok değişiklik yapması lazım ama ben şampiyonluk istiyorum...

Galatasaray ın hedefi her zaman şampiyonluktur. Gelecek sene 3. 4. olmuş adamları "ya ama geçe seneye göre çok başarılıyız" geyikleriyle övmek istemiyorum...

Gelecek başkan buna göre gelsin, yoksa masal okumasın...

boraydn

  • Bora AYDIN
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 1817
  • Yaş: 40
  • Yer: Küçükçekmece/İstanbul
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #933 : 05. Nisan 2011, 19:10:42 »
önceden bir tek fenerden nefret ederdim, şimdi bütün ligdeki takımlardan..
sanki hepsi bi daha hırslı,hocalar felan maç 3-0 olmuş 4 kaçıyo adam sanki şampiyoınluk gitmiş, taraftarları da öyle bi alaycı felan hepsine kinle doldum..
öyle bişey olsa ki seneye 34/34 yapsak :)
Fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür..

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #934 : 05. Nisan 2011, 19:11:28 »
bu sene takımın ortaya çıkardığı bu leke gelecek sene ancak şampiyonlukla ödenebilir.
bir sonraki gelecek başkana kıyak yapılmasını istemiyorum. hedefin 3. lük 4. lük diyip "aaa başarılı oldu" diye milleti kandırmamalıyız. şampiyonluk harici hiçbirşey Galatasaray gibi bir kulüp için başarı O-LA-MAZ!!!

nasıl yapar bilmiyorum, evet çok mantıklı da olmayabilir, evet çok değişiklik yapması lazım ama ben şampiyonluk istiyorum...

Galatasaray ın hedefi her zaman şampiyonluktur. Gelecek sene 3. 4. olmuş adamları "ya ama geçe seneye göre çok başarılıyız" geyikleriyle övmek istemiyorum...

Gelecek başkan buna göre gelsin, yoksa masal okumasın...
Dogru, ama bu "tek sart" sampiyonluk sözü yüzünden TD ve oyuncular üzerinden cok baski oluyor 3 kulüplerde

Okadar hoca geldi, coguda genclere sans veren hocalardi, ama 3 büyüklerde bütün hocalar isi hep garantiye almak istediler

Bir hoca ilk senesinde sampiyon olamiyorsa kovulmamali.

Ben artik bir plan istiyorum

Sadece 1 sezonluk isler görmek istemiyorum.

2006 ve 2008 sampiyonlujlar böyleydi.

Artik iyi bir kusak kurulmali. Uzun vadeli düsünülmeli. Ve tabiiki sabir.
 
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 27
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #935 : 05. Nisan 2011, 19:12:39 »
http://www.maraton.com.tr/newpics/news/050420111853556245666.jpg
STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)


Başkan Adnan Polat, olağanüstü seçimli kongrenin 30 Nisan Cumartesi günü yapılacağını yarın basın toplantısıyla açıklayacak.

http://www.maraton.com.tr/Secim-tarihi-belli-oldu_136464.html

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #936 : 05. Nisan 2011, 19:13:30 »
önceden bir tek fenerden nefret ederdim, şimdi bütün ligdeki takımlardan..
sanki hepsi bi daha hırslı,hocalar felan maç 3-0 olmuş 4 kaçıyo adam sanki şampiyoınluk gitmiş, taraftarları da öyle bi alaycı felan hepsine kinle doldum..
öyle bişey olsa ki seneye 34/34 yapsak :)
Esas gayet normal.
Genelde biz hep kazanmistik ve artik onlar seviniyor

Türk takimlari ve avrupadaki dev takim maclari gibi :)

Türk takimi 10 kere Real, Barca vs giib takima karsi oynasin. 9 kere kaybeder.
Ama belki 1 kere kazanir. Ama o bir macin tadinida cikaririz :D

Yahu eskiden her avrupa kupa galibiyeti sonrasi sokaklarda bayramlar vardi
Öyle Rapid vs gibi kücük takimlara karsi bile
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #937 : 05. Nisan 2011, 19:15:14 »
(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

Başkan Adnan Polat, olağanüstü seçimli kongrenin 30 Nisan Cumartesi günü yapılacağını yarın basın toplantısıyla açıklayacak.

http://www.maraton.com.tr/Secim-tarihi-belli-oldu_136464.html

Not: 30 Nisan 2010'da yigenim dodu :)
In Love with SELIM SEMIH SEVINÇ [HQ].mp4 Küçük | Büyük
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 27
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #938 : 05. Nisan 2011, 19:18:48 »

exfuhrer

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 575
  • Yaş: 46
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #939 : 05. Nisan 2011, 19:19:19 »
Dogru, ama bu "tek sart" sampiyonluk sözü yüzünden TD ve oyuncular üzerinden cok baski oluyor 3 kulüplerde

Okadar hoca geldi, coguda genclere sans veren hocalardi, ama 3 büyüklerde bütün hocalar isi hep garantiye almak istediler

Bir hoca ilk senesinde sampiyon olamiyorsa kovulmamali.

Ben artik bir plan istiyorum

Sadece 1 sezonluk isler görmek istemiyorum.

2006 ve 2008 sampiyonlujlar böyleydi.

Artik iyi bir kusak kurulmali. Uzun vadeli düsünülmeli. Ve tabiiki sabir.

Sevgili editörüm plan da yapıldı bu kulüpte...

plan nasıl yapıldı:

vol.1:

yabancı teknik direktör getir.
iyi bir tazminat ayarla.
adam da "hacı kovsalar da paramı alırım" tavrının oluşması
hüsran

vol.2:

geçmişteki TD lerden birini getir
methiyeler düz
Türk hoca kaprisi başlasın
onu bunu yok yere dışlasın
takım içi kavga
hüsran



2000 ruhu denen şeyin farkı neydi biliyor musun? Takımda Bülent gibi Tugay gibi Hakan Şükür gibi Hagi gibi dominant oyuncular vardı. diğerleri bu oyunculara karşı gelemiyor ve uyarılarını dikkate alıyordu. Takımda en azından KAPTAN vardı...

şimdi Galatasaray Kaptanı nın bir ağırlığı kalmadı. herkes kendi halinde. Takım gol yediğinde "Kendinize gelin" diyecek bir adam yok.

böyle bir tabloda kimi getirirsen getir yukardaki durumlar geçerli olacaktır.

ha TD mi arıyorsun? şuanda Trabzon un durumu ortada bu takımın iskeletini de Ersun Yanal kurmuştu. Ben olsam ona veririm takımı, nasılsa Lucescu gelmez.

bir de Terim diyenler varki tüylerim diken diken oluyor yazmadan edemeyeceğim...

boraydn

  • Bora AYDIN
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 1817
  • Yaş: 40
  • Yer: Küçükçekmece/İstanbul
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #940 : 05. Nisan 2011, 19:20:33 »
Not: 30 Nisan 2010'da yigenim dodu :)
In Love with SELIM SEMIH SEVINÇ [HQ].mp4
aynen:) sadece bir tane yiğenim var.onun doğum tarihi de 30 nisan, 4 yaşına girecek..
hayatımdaki en güzel varlık ve Galatasaray için kurtuluş, ayağa kalkış günü..
hediyesinin sınırlarını biraz daha aşmayı düşünüyorum :))
Fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür..

simone1985

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 712
  • Yer: İZMİR
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #941 : 05. Nisan 2011, 19:20:45 »
Arda, Baros harici bu takım yenilenmeli.takım o kadar kalitesiz ki tek maçı dahi alamyor

koyucimbom07

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 8063
  • Yer: ALANYA
  • Galatasaray
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #942 : 05. Nisan 2011, 19:23:21 »
evet, ama bakalim nasil olacak yeni yönetim

Umarim yeni bir TD gelir. Hep eski isimlarda bIktIm.

Ancak yeni sezon icin süper kadro kurmak imkansiz.

Be 2014de TR kupasini ve 2018de lig sampiyonlugu bekliyorum
eplde falan olsak anlarımda..tslde şampiyonluk için yapılan yenilemenin meyvasını almanın 7 yıllık bi süreç içereceğini hiç zannetmem...seneye iyi bi kadro kurup pişirirsek 2.3.oluruz diğer 2 sene içindede mutlaka birisinde şampiyon oluruz
diaz0707

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 27
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)
« Yanıtla #943 : 05. Nisan 2011, 19:23:40 »
http://fotocdncube.fanatik.com.tr/news/658x370_HP/2011/4/5/fft96mm1402469.jpg
STSL l M.P. Antalyaspor 3-0 Galatasaray (27.Hafta)



http://fanatik.ekolay.net/Paramparca_3_Detail_88_220363.htm