27. Nisan 2026, 10:44:36

Anket

Maç Nasıl Sonuçlanır?

K.Karabükspor Kazanır
28 (23.1%)
Berabere Biter
12 (9.9%)
Galatasaray Kazanır
81 (66.9%)

Toplam Oy Verenler: 119

Gönderen Konu: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)  (Okunma sayısı 82412 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

nurigs

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 461
  • Yaş: 39
  • Yer: izmir
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1136 : 02. Ekim 2010, 19:13:45 »
ya yazılacak o kadar çok şey var ki 1.si biz Galatasaraylıyız! ne olursa olsun takıma destek olmalıyız sonuna kadar takım yerlerde de sürünse bu zamanlarda destek olmayacaksak ne anlarım ben taraftarlıktan GS sevgisinden zaten sonuca göre takımı destekleyenlerin taraftar olduklarını düşünmem maddi olarak desteklemesen de manevi olarak takımın yanında ol ingiltere'de adamlar yeniliyor maç sonunda alkışlıyorlar küme düşen takımın alkışlandığını gördüm ben mücadelesinden dolayı bunları neden yazıyorum biz yenik duruma düşünce takımı desteklemeyi kesiyor artık Ali Sami Yen eskiden böyle değildi yine birileri çıkıp bu takım için mi aslantepe ye gidecem diyebiliyor bu zihniyettekiler hiçbir zaman gelmesin zaten
gelelim takıma;
evet son derece havasız,tatsız tuzsuz mücadele etse de kaliteli bir oyun ortaya koyabilecek bir takımdan yoksunuz şahsi görüşüm.
sarp-barış-ayhan ( bitti artık )-cana ( 4 m luk adam değil ) orta sahası olduğu sürece biz çağdaş futbolun gereklerini yerine getiremeyiz istesek de.Günümüz futbolu ortasaha üzerine kurulmuşken bir tane ileri-geri oynayabilecek onu geçtim ileri pas atabilecek düşüncede bir adamımız yokken bu bölgede.bizim şampiyonluğumuz arda-baroş oynarlarsa misi-kevell dörtlüsünün yeteneklerine kalmıştır.Rijkaard'ın elinde çok iyi bir kadro yoktur ve belki de istediği adamlar alınamamış olabilir ama fark ve de yetenek burada devriye girer Lucescu örneğini hatırlayalım.kişiliğine bir şey demiyorum ama artık Rijkaard'ın elindeki malzemeyi iyi kullanamadığı düşüncesine katılıyorum çünkü tek bir oyun felsefesi var bunu empoze etmek istiyor ama bu kadroyla olması imkansız burada da iş yönetime düşüyor ama bunu görmezden mi geliyorlar nasıl bir düşünceleri var anlamış değilim. Rijkaard'ı getirmek inanılmaz bir düşünce ve başarıydı  ( aklıma hemen haldun abi geldi geri dönmeli dönecek de ileride inşallah neyse ) ama malesef olmadı.
gitmesi gereken oyuncular :
barış-sarp-ayhan-zan-elano(mutsuz)
pino-cana yetersiz ( keitayı arıyor gözler ah ah )
olmazsa olmazlar:
arda-baroş-servet-neill-sabri( evet)-kewell-
misi: alex'e benziyor uyun tarzı ama konuşmak erken şuan için
aydın : kendini geliştiremedi
not   :serdar eyilik denizli'ye kiralandı umarım arda gibi olacaktır.
not 2: alt yapı dan yeterince futbolcu çıkmıyor olası isimleri de transferlerde saolsun adnan sezgin bozuk para gibi harcıyor..
saygılar...

hayalleriniz bittiği yerde bizim gerçeklerimiz başlar

karamurat

  • KARAMURAT
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 4718
  • Yaş: 50
  • Yer: amsterdam
  • Galatasaray
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1137 : 02. Ekim 2010, 20:27:03 »
Umarim bu yenilgi ilk yarida aldigimiz son yenilgi olur :(
7 haftada alinan 3 maglubiyet cok kotu bir tablo.
Eger bu sekilde gidersek sezon sonu 60 puani bile gormemiz hayal olur.
Hollanda ya goturulen gencler Zan-Ayhan-Sarp-Baris-Batdal-Serdar-Ali-Cana-Aydin ve Pino dan dahami kotuler ki A2 ye postalandilar?
Ahmet Kesim
Murat Akca
Caner Oztel
Anil Dilaver
Berkin
Cumhur Yilmazturk
Cetin Gungor
Cem Sultan

BUGUNDE HER GUN GIBI Galatasaray

[//[Ultraslan21]\\]

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 212
  • Yaş: 38
  • EN BÜYÜK Galatasaray
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1138 : 02. Ekim 2010, 20:57:18 »
bu takıma barışı serdar özkanı gökhan zanı pinoyu canayı Ali turanı muhtaç edenler UTANSIN diyorum başka bişey demiyorum ....!!!

ahmet6215

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 60
  • Yaş: 47
  • Yer: marmaris
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1139 : 02. Ekim 2010, 21:15:03 »
 Biri bu rezilliğe dur desin artık.
Futboldan soğuttular 3 senedir maç seyredesim gelmiyo >:(
We are the best, ..... of the rest.

_jackalgs_

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 2341
  • Yaş: 40
  • Yer: Karşıyaka
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1140 : 02. Ekim 2010, 22:20:47 »
http://wwwextensor.blogspot.com/2010/10/yo-ne-ti-le-me-mek.html

katılmadığım noktalar olmasına rağmen güzel bi yazı. okumanızı tavsiye ederim
Kalamazsın bu hayatta bakire, en azından hayat koyar bir kere

gürkan20

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 1802
  • Yaş: 48
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1141 : 02. Ekim 2010, 22:34:38 »
bu   takım  bu  stada  yakışmıyor.sanki  üstünde  ölü  toprağı  var. yeni  stadı  3  yıldır   takip  ediyorum  o  zevkimi  bile  soğuttular.rejkardın  bu  saatten  sonra  takıma  bir  faydası  olacağını  zannetmiyorum. bu  seneyi  mahveden  zaten  yönetim.

simone1985

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 712
  • Yer: İZMİR
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1142 : 03. Ekim 2010, 00:44:50 »
Rijikard geldi geleli ne oyun sistemmizde nede bireysel oyuncularımızın gelişiminde  katkısı olmadı Rijikard ın geçmiş başarıları ortada ama geçmişle yaşanmıyor bizde oynayan oyuncular milli takımlarda iyi oynarlarken bizde oynayamıyorlar elinde ki malzeme iyi değil diyenlere takımı oluşturanın Rjikard olduğunu ve önlemini almadığını söylemeliyim.ayhan barış sarp cana bu 4 lüyr baktığımız da Galatasaray ın durumunu görmek daha net olur rakiplerimizin ortasahasındaki oyuncularla araların  da büyük farklar var hepsi belli özellikleri iyi olsada zayıf yönleri fazla olan oyuncular florin cernat adeta oyun oynar gibi oyunularımızı geçti ki bunu diğer maçlarda da bir çok kez yaşandı Galatasaray kendi sahasında bursa maçında volkan şen i 3 oyuncuyla durduramadı ?? Rijikard ın bu takımı tanıdığına ve sistemine artık inanmıyorum çünkü ortaya çıkardığı hiç bir başarı yok vakit geç olmadan abdullah avcı nın getirlimesinden yanayım ibb de ki ksııtlı kadrosuyla başarılı ve güzel futbol oynatıyor ve ligi ve oyuncuları tanıyor Galatasaray daki son dönemde ki oyuncular arasında ki kopukları da giderebilecek bi isim Aydın ın da abdullah avcı yönetiminde kendini geliştirdiğini düşünürsek vakit kaybedilmemeli artık
« Son Düzenleme: 03. Ekim 2010, 00:48:05 Gönderen: simone1985 »

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1143 : 03. Ekim 2010, 08:47:02 »
Rijikard geldi geleli ne oyun sistemmizde nede bireysel oyuncularımızın gelişiminde  katkısı olmadı Rijikard ın geçmiş başarıları ortada ama geçmişle yaşanmıyor bizde oynayan oyuncular milli takımlarda iyi oynarlarken bizde oynayamıyorlar elinde ki malzeme iyi değil diyenlere takımı oluşturanın Rjikard olduğunu ve önlemini almadığını söylemeliyim.ayhan barış sarp cana bu 4 lüyr baktığımız da Galatasaray ın durumunu görmek daha net olur rakiplerimizin ortasahasındaki oyuncularla araların  da büyük farklar var hepsi belli özellikleri iyi olsada zayıf yönleri fazla olan oyuncular florin cernat adeta oyun oynar gibi oyunularımızı geçti ki bunu diğer maçlarda da bir çok kez yaşandı Galatasaray kendi sahasında bursa maçında volkan şen i 3 oyuncuyla durduramadı ?? Rijikard ın bu takımı tanıdığına ve sistemine artık inanmıyorum çünkü ortaya çıkardığı hiç bir başarı yok vakit geç olmadan abdullah avcı nın getirlimesinden yanayım ibb de ki ksııtlı kadrosuyla başarılı ve güzel futbol oynatıyor ve ligi ve oyuncuları tanıyor Galatasaray daki son dönemde ki oyuncular arasında ki kopukları da giderebilecek bi isim Aydın ın da abdullah avcı yönetiminde kendini geliştirdiğini düşünürsek vakit kaybedilmemeli artık

ya arkadaşlar ne çok td getirdiniz şu takıma.. rijkaard bu sezon sonuna kadar kalmalı.. ille td getirecekseniz bu adam martin jol, ottmar hitzfeld, louis van gaal,schuster ayarında bir adam olmalı en az.

Mesajlar birleştirildi: 03. Ekim 2010, 08:49:12
millet sabah sabah oyurun da gülün.. ezik azize nler ile uğraşıyor zavallı

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/15925667.asp?gid=373
« Son Düzenleme: 03. Ekim 2010, 08:49:12 Gönderen: phys2001 »
Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

simone1985

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 712
  • Yer: İZMİR
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1144 : 03. Ekim 2010, 11:11:44 »
ya arkadaşlar ne çok td getirdiniz şu takıma.. rijkaard bu sezon sonuna kadar kalmalı.. ille td getirecekseniz bu adam martin jol, ottmar hitzfeld, louis van gaal,schuster ayarında bir adam olmalı en az.

Mesajlar birleştirildi: 03. Ekim 2010, 08:49:12
millet sabah sabah oyurun da gülün.. ezik azize nler ile uğraşıyor zavallı

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/15925667.asp?gid=373


Sezon yarısında bu söylediğin isimlerden kimi getirmeye ikna edeceksin td. getirmeye meraklı değiliz ama ortada başarısızlık var oynanann futbolu ve takım içiç sorunlar gün yüzüne çıkmmış vaziyette bu ortamda başarı artık rijikard için zor

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1145 : 03. Ekim 2010, 11:14:44 »
Sezon yarısında bu söylediğin isimlerden kimi getirmeye ikna edeceksin td. getirmeye meraklı değiliz ama ortada başarısızlık var oynanann futbolu ve takım içiç sorunlar gün yüzüne çıkmmış vaziyette bu ortamda başarı artık rijikard için zor

zaten ben ne olursa olsun sezon sonuna kadar rijkaard kalsın diyorum. ancak sezon sonunda bu isimlerden birisi gelmeli eğer gelecekse de.
Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

simone1985

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 712
  • Yer: İZMİR
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1146 : 03. Ekim 2010, 11:25:51 »
rijikard ın kalması için hiç bir sebep göremiyorum

futbol yok ?
genç oyuncular da gelişme yok ?
futbolcularla arası iyi olduğu söylenemez ?
Elinde ki kadroyu kullanamıyor ?
Ali turan ı kaç hafta sağ bekte denedi serkan kurtuluş formda olmasına rağmen geç düşünüldü bu en büyük örnek
Galatasaray Rijikard döneminde ne savunmada nede ofansta güven vermiyor

AloNe_LioN

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 606
  • Yaş: 42
  • Yer: Kirsehir
  • Imparator Fatih Terim
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1147 : 03. Ekim 2010, 11:36:00 »
     Gökhan'a;Baris'a,Mustafa'ya Galatasaray formasi giydirenlere yaziklar olsun..Basindan beri savundugum, sürekli kalmasini istedigim Rijkaard'in bu Baris'da ne gördügünü, ne bekledigini anlamis degilim..Baris gibi birine verecegine o formayi bir macda Musa Cagiran'i oynat ya da herhangi bir A2 oyuncusu sahada olsun cok cok daha iyi bu kadar israr neden..Sahada kaldiklari süre icinde Baris'in,Ayhan'in,Mustafa'nin ne yaptigini aceba göremiyor mu Neskeens ve Rijkaard..
    Bu oyunculara o formayi veren yönetimede,Rijkaard'a da Yaziklar Olsun...
Ntvspor izleme izlettirme!!!

gsx

  • Ziyaretçi
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1148 : 03. Ekim 2010, 12:05:51 »
bu takima fatih terim iyi gider.. takimin kontrolsüz taktiksiz ve disiplinsiz.. !

3 transfer daha lazim.. 1 forvet en az baros kadar iyi olmali.. 2 ari gibi orta saha... basel'den shakiri'de alinsa cok iyi olur tam bize göre


karamurat

  • KARAMURAT
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 4718
  • Yaş: 50
  • Yer: amsterdam
  • Galatasaray
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1149 : 03. Ekim 2010, 12:14:29 »
Renkdaslar bu takimin duzelmesi icin gerekli tek sey ARKADASLIK .
Hani her zaman ortaya atilan bir konu vardir TEKNIK DIREKTOR DISIPLINI bize gelen yabanci teknik direktorler 1 isim disinda(Lucescu) bu olayi ya abartili sekilde yada adaletsiz bicimde saglamaya calisiyor.
Rijkaard bir soz soylemisti;''Takim kazaninca futbolculara mal edilir kaybedilince teknik direktor suclanir''
Bizim su an icinde bulundugumuz durum SORUMLULUK ALMAKTAN KACAN SPORCU,YONETIM VE TEKNIK HEYETTEN olusan bir takim haline gelmis olmamizdan kaynaklaniyor.

Arkadasligin bittigi yerde kimse kimseyle konusmaz, yardimlasmaz, takim eksik kalinca veya hatali bir karar sonucu geriye dustukten sonra maca asilmaz,arkadasinin yaptigi hata sonucu yenilen bir golden sonra ona kizarak bakar(hatta kufur eder),hata yapmamak icin topla bulusmamak icin mumkun oldugu kadar rakibin ardina saklanir,kacak dovusur,mac sonlarinda roportaj yapilirken sonucu baska sebeplere baglayarak konusur.

Bu takimi takim haline getirmek bu saatten sonra cok zor cunku hicbir futbolcunun takim arkadasina yardim etme gibi bir niyeti kalmamis.
Takim olma olgusu bitmis.
Uzerlerindeki formanin hakkini vererek iyi mucadele etmekten ziyade hata yapmamak icin sorumluluk almaktan kacan PROFESYONEL FUTBOLCU(!) musvetteleri toplulugu olan bir grup seyreder olduk.

Bu sorunun cozumu ne yeni transfer yapmak,
Ne teknik direktor degistirmek,
Ne yonetimin istifasini beklemekten geciyor.

ANTRENMAN SIRASINDA YAPILACAK TOPLANTILAR YERINE YONETIM,FUTBOLCULAR VE TEKNIK HEYETIN BIR ARADA BULUNDUGU ORTAMDA KULUP BINASINDA CIDDI SEKILDE HERKESIN DUSUNCELERINI OGRENEREK GITMEK ISTEYENE YOL VERILEREK KALMAK ISTENILEN TAKIMA FAYDA GETIRECEK ISIMLERLE YOLA DEVAM EDILEREK YENI BIR DONEMIN ACILMASINI SAGLAMAKTAN GECER.
Yedek kaldim diye serzeniste bulunan,18 kisilik kadroya giremeyenice huzursuzluk cikaran arkadaslara yol verilmeli.
Takima katki saglamayan ve ustune ustluk kadroda yabanci siskinligi yaratan arkadaslar uyarilmali kendilerini duzeltmedikleri takdirde hemen gonderilmeli.

SOZ KONUSU OLAN GALATASARAYIN BASARISI ISE GERISI TEFERRUATTIR.
« Son Düzenleme: 03. Ekim 2010, 12:22:51 Gönderen: karamurat »
BUGUNDE HER GUN GIBI Galatasaray

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 27
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1150 : 03. Ekim 2010, 12:20:12 »
karamurat abi sana katiliyorum..

karamurat

  • KARAMURAT
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 4718
  • Yaş: 50
  • Yer: amsterdam
  • Galatasaray
Ynt: STSL | K.Karabükspor 2-1 Galatasaray (7.Hafta)
« Yanıtla #1151 : 03. Ekim 2010, 12:33:34 »
Teknik kapasitesi yuksek diye mucadele etme zorunlulugu yok top ayagina gelince oynasin yeter diyerek sahaya cikan futbolcu seyretme luksumuz yok.
Teknik kapasitesi dusuk ama savasci futbolculara kazma nitelemesi yapilarak bir kalemde silip atma luksumuzde yok.
Tecrubesiz,genc diyerek hata yapsalar bile onlarin kendini gosterme azminden savasma azminden faydalanmamak gibi bir luksumuz yok.
Bazi futbolculara transfer edildigi icin oynamasi gereken yabanciymis yada yerli ama sanki takimin demirbasiymis gibi ozel muamele cekilmesi gibi durumlari seyretme luksumuz yok.

Bu futbolcular toplulugunun tek yapmasi gereken aldiklari milyon dolarlar karsiliginda futbol oynamak degilmi?
BUGUNDE HER GUN GIBI Galatasaray