27. Nisan 2026, 12:22:54

Anket

Maç Nasıl Sonuçlanır?

Galatasaray Kazanır
105 (85.4%)
Berabere Biter
11 (8.9%)
İstanbul B.B Kazanır
7 (5.7%)

Toplam Oy Verenler: 121

Gönderen Konu: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)  (Okunma sayısı 85561 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

koyucimbom07

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 8063
  • Yer: ALANYA
  • Galatasaray
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1072 : 27. Eylül 2010, 14:05:59 »
kesinlikle haklısın kendisinin hakkını 6-0 ve milyonlarca euro harcayarak yaptığı aptal transfer nedeniyle halen ödeyemiyoruz... takım halen borç batağında.
öyle bazı başarısızlıkları var..ama kimsenin başaramadığı başarılarıda var..rijkaarda sahip çıkmalıyız..olası bi ayrılıkta ilk ihtimal bence hala terim olmalı..
diaz0707

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1073 : 27. Eylül 2010, 14:07:48 »
öyle bazı başarısızlıkları var..ama kimsenin başaramadığı başarılarıda var..rijkaarda sahip çıkmalıyız..olası bi ayrılıkta ilk ihtimal bence hala terim olmalı..

uefa kadrosundan çıkar bakiyim hagiyi poescuyu taffareli. hiçbir başarı kalır mı ortada??? uefa kadrosu hagidir popescudur taffareldir arkadaşlar. kimse de aksini ispat edemez.
Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

koyucimbom07

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 8063
  • Yer: ALANYA
  • Galatasaray
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1074 : 27. Eylül 2010, 14:09:29 »
uefa kadrosundan çıkar bakiyim hagiyi poescuyu taffareli. hiçbir başarı kalır mı ortada??? uefa kadrosu hagidir popescudur taffareldir arkadaşlar. kimse de aksini ispat edemez.
yahu işte bu terimin ne kadar başarılı olduğunun kanıtı değilmi..bak 3 tane hoca bi lincolnü oynatamadı..terim hagiyi nasıl oynatmıştı hiç dikkat ettinmi.. :)
diaz0707

Okan Yayla

  • Ziyaretçi
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1075 : 27. Eylül 2010, 14:09:52 »
uefa kadrosundan çıkar bakiyim hagiyi poescuyu taffareli. hiçbir başarı kalır mı ortada??? uefa kadrosu hagidir popescudur taffareldir arkadaşlar. kimse de aksini ispat edemez.

Ne kadar buyuk hataya dustugunun farkinda degilsin galiba.Su an ayni febeliler gibi konusuyorsunuz.Ve cogu futbolcunun basarisini asagiliyorsunuz.

Mesajlar birleştirildi: 27. Eylül 2010, 14:11:18
bence kimsenin terim i aşağıladığı falan yok, gerçeklerde ortada, malesef ki geçmiş başarılarımızın üstünden yıllar geçmesine rağmen yok 2000 ruhu yok uefa kupası diye diye 10 seneyi bize giydirdiler kusura bakmayın ama geçmiş dediğiniz şey müzelerde yaşatılıyor, geçmişe çok takıyorsanız o zaman Rijkard ın geçmişini neden yok sayıyorsunuz.. Geçmiş başarı değil gelecek ve kalıcı başarı istiyorum...

Fatih hocami bizi oyaladi? Turkiyenin gelmis gecmis en basarili tekni direktorunden bahsediyoruz.Kendinize gelin lutfen.

koyucimbom07

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 8063
  • Yer: ALANYA
  • Galatasaray
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1076 : 27. Eylül 2010, 14:12:07 »
o bu değilde bu akşamki maçtan sonra bizim zemininde fenerin sahasından bi farkı kalmayacak..federasyon 1 haftada 4 maçı aynı sahada nasıl oynatırr..bu nasıl bi zeka ürünüdür..sahasını hazır edemeyen adamların cezasını biz neden çekiyoruz >:(
http://i51.tinypic.com/2mxod53.gif
STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
diaz0707

ICEBERGs

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1182
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
    • Galatasaray SK | Resmi İnternet Sitesi
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1077 : 27. Eylül 2010, 14:12:57 »
uefa kadrosundan çıkar bakiyim hagiyi poescuyu taffareli. hiçbir başarı kalır mı ortada??? uefa kadrosu hagidir popescudur taffareldir arkadaşlar. kimse de aksini ispat edemez.

Kesinlikle yanlis dusunuyorsunuz.
Bu kadar buyuk basari 3 kisi ile olacak is degil.
Ayni donemde milli takimimizin basarisida var,budami Popescu,Hagi,Taffarel'in basarisi?
Bu tum camianin basarisidir.
Malzemecisinden,ascisina kadar..
Onlarca insana buyuk haksizlik ediyorsunuz bu cumleniz ile.
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 14:17:55 Gönderen: ICEBERGs »
Bizim Galatasarayliligimiz kulagimiza okunan ezan ile basladi,arkamizdan okunan sela ile biter.

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1078 : 27. Eylül 2010, 14:18:01 »

Mesajlar birleştirildi: 27. Eylül 2010, 14:11:18
Fatih hocami bizi oyaladi? Turkiyenin gelmis gecmis en basarili tekni direktorunden bahsediyoruz.Kendinize gelin lutfen.
[/quote]
renktaş sakin ol, olan biteni inkar eden yok  ;D herşey ortada diyoruz Tabikide Terim in yaptıkları inkar edilemez ve yaptıklarının karşılığı sonuna kadar da almıştır bence buda inkar edilemez kimse babasının hayrına oynamadı ve kimsenin babasının malı değil bu klüp, fakat geçmiş başarıları anmaktan ve anlatmakdan artık vazgeçilmeli her başarısızlıkta geçmişe dönmemeli yeni ufuklar keşfedilmeli ve hiçbir zaman unutulmamalıdır ki Terim o sistemi o kadroyu 4 üncü senesinde oturttu şimdi ise rijkardı 1 senede istemeyenler var halbuki kalıcı başarı kalıcı insanlarla olur, kolay birşey değil sistem oturtmak takım oturtmak bakınız son yıllarda kalıcı bir kadro yok her sene 10 oyuncu gelip 10 oyuncu gidiyor.
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.

_jackalgs_

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 2341
  • Yaş: 40
  • Yer: Karşıyaka
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1079 : 27. Eylül 2010, 14:18:56 »
başkan her fırsatta rijkaard'la sözleşme yenilemek istediğini söylerken bu fatih terim tartışmaları neden ve nasıl çıkıyo anlamış değilim.

dün geceki yorumları okuduğumda bol bol cana-sarp kıyaslaması yapıldığını gördüm ve çok şaşırdım. cana ve sarp arasındaki kalite farkını göremeyipte kıyaslama çabası içinde olmak abesle iştigaldir bence.

pino ve misimoviçin bu kadar müsait bi maçta hiçbir etkinlik gösterememeleri düşündürücüydü. ben kewell'ın ekonomik olarak kullanılması ve ondan max verim alınması gerektiğini düşünüyorum ancak ardanın yerinin banko olduğunu düşünürsek, pinonun bu performansla kewell'dan formayı alması imkansız görünüyor.

misimoviçin kariyerine ve futbolculuğuna söyleyecek bişey yok ancak bizim ihtiyacımız olan adammıydı diye düşünmeden edemiyorum.
Kalamazsın bu hayatta bakire, en azından hayat koyar bir kere

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1080 : 27. Eylül 2010, 14:19:46 »
2000 li kadro tamamen TAKIM olarak oynuyordu, ekstra özellikle öne çıkan bir tek hagi vardı oda yanında okan emre suat olmasa attığı pasları gole çeviren hakan olmasa o da o kadar öne çıkmayabilirdi, demem odur ki biz ozaman TAKIM dık...Şimdiki eksik olan şey işte budur TAKIM olmak...
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.

ICEBERGs

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1182
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
    • Galatasaray SK | Resmi İnternet Sitesi
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1081 : 27. Eylül 2010, 14:20:53 »

Mesajlar birleştirildi: 27. Eylül 2010, 14:11:18
Fatih hocami bizi oyaladi? Turkiyenin gelmis gecmis en basarili tekni direktorunden bahsediyoruz.Kendinize gelin lutfen.

renktaş sakin ol, olan biteni inkar eden yok  ;D herşey ortada diyoruz Tabikide Terim in yaptıkları inkar edilemez ve yaptıklarının karşılığı sonuna kadar da almıştır bence buda inkar edilemez kimse babasının hayrına oynamadı ve kimsenin babasının malı değil bu klüp, fakat geçmiş başarıları anmaktan ve anlatmakdan artık vazgeçilmeli her başarısızlıkta geçmişe dönmemeli yeni ufuklar keşfedilmeli ve hiçbir zaman unutulmamalıdır ki Terim o sistemi o kadroyu 4 üncü senesinde oturttu şimdi ise rijkardı 1 senede istemeyenler var halbuki kalıcı başarı kalıcı insanlarla olur, kolay birşey değil sistem oturtmak takım oturtmak bakınız son yıllarda kalıcı bir kadro yok her sene 10 oyuncu gelip 10 oyuncu gidiyor.

Katiliyorum.


Bir gozunuzu gecmiste bir gozunuzu gelecekte tutarsaniz,sasi olursunuz beyler.
Bizim Galatasarayliligimiz kulagimiza okunan ezan ile basladi,arkamizdan okunan sela ile biter.

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1082 : 27. Eylül 2010, 14:25:03 »
arkadaşlar fatih terim madem en başarılı neden 2. geldiğinde hiçbirşey yapamadı? euro2008de önde oynadığımız dakikaların toplam oynama dakikalarına oranı nedir sizce?

hala bana milli takım diyorsunuz, Galatasaray diyorsunuz esas bunları söyleyerek o takım olmasa hagi bir şey yapamazdı da diyerek hagiyi aşağılıyorsunuz. ayıp oluyor.
Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1083 : 27. Eylül 2010, 14:29:39 »
arkadaşlar fatih terim madem en başarılı neden 2. geldiğinde hiçbirşey yapamadı? euro2008de önde oynadığımız dakikaların toplam oynama dakikalarına oranı nedir sizce?

hala bana milli takım diyorsunuz, Galatasaray diyorsunuz esas bunları söyleyerek o takım olmasa hagi bir şey yapamazdı da diyerek hagiyi aşağılıyorsunuz. ayıp oluyor.
Hagi meselesi sadece bir ihtimal, hiçbirimiz geleceği göremediğimize göre bunlar varsayımdan öte olamaz. Şu anda terim gelse herşey ihtimal o zamanda hagi olmasa oda bir ihtimal. İhtimalleri değil olan biteni konuşmak lazım... varsayım yaparak peynir gemisi yürümez...
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1084 : 27. Eylül 2010, 14:32:32 »
tamam işte olanı biteni konuşuyoruz. 6-0 diyorum euro2008de kaç dakika önde top oynadık diyorum. takıma harcatılan anlamsız paralar diyorum...

bu takımda rijkaard gidecekse ki gitmesini asla istemem, tek gelecek adam lucescudur. sonrası da hagidir. hatta hagi-tugay ikilisi diyorlardı bir ara süper olurdu o zaman

Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

ICEBERGs

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1182
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
    • Galatasaray SK | Resmi İnternet Sitesi
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1085 : 27. Eylül 2010, 14:33:15 »
arkadaşlar fatih terim madem en başarılı neden 2. geldiğinde hiçbirşey yapamadı? euro2008de önde oynadığımız dakikaların toplam oynama dakikalarına oranı nedir sizce?

hala bana milli takım diyorsunuz, Galatasaray diyorsunuz esas bunları söyleyerek o takım olmasa hagi bir şey yapamazdı da diyerek hagiyi aşağılıyorsunuz. ayıp oluyor.

Renktas,

Benim sahsen dedigim sey,o yillarda basaridan basariya kosan hic kimsenin emegini kucumsemeyip,yoksaymamamiz gerekir.

Bu alinan avrupa kupalari ve 4 yil ust uste sampiyonluk butun camianin basarisidir.
Ve Turkiyede ilk kez biz Galatasaray taraftarlarina nasip olmustur.O yuzden her birine tekrar tesekkur ediyoruz.Emegi gecen herkes,isimlerini Galatasaray tarihine altin harflerle kazimistir.Buda onlar icin en buyuk manevi degerdir bence.

Onun haricinde dediklerine katiliyorum,Fatih Terim bana gorede Galatasaray'in basina gelmemeli.Rijkaard ve ekibine dahada sabir gosterilip uzerine gidilmeli.
Kimse havadan inip,yoktan var edemez.
Bizim Galatasarayliligimiz kulagimiza okunan ezan ile basladi,arkamizdan okunan sela ile biter.

Biçerdöver

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1639
  • Yaş: 45
  • Yer: İzmir
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1086 : 27. Eylül 2010, 14:37:13 »
Fatih Terim ile Rijkaardı kıyaslamak bu aşamada çok gereksiz ve saçma. İkiside kariyerlerinde büyük başarılar elde etmişlerdir.

Galatasarayın 4 maçtır kazanması takımın iyi oynadığı anlamına gelmemeli. Önümüzdeki maçta Barosun olmaması takımı olumsuz etkileyebilir.

Yanlış transfer politikası ve sakatlıklar en büyük rakibimiz. Pino, Misimovic ve Cana dan birinin yerine Barosun yanına kaliteli bir santrafor alınsaydı işimiz çok daha kolay olurdu. Sonuçta Pino veya Cana olmazsa bu takımda değişen önemli bir şey olmaz. Yerlerine takım içinde alternatif çok. Ama Baros alternatifsiz futbolcu ve sakatlık riski çok yüksek.

Rijkaard bu yönüyle eleştirilebilir. Çünkü santrafor transferini Rijkaard istemedi.

Önümüzdeki 3-4 maç çok önemli. İlk yarıyı zirveden uzak kapatmazsak Aslantepe'nin getirdiği motivasyonla şampiyon olabiliriz.

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1087 : 27. Eylül 2010, 14:44:12 »
tamam işte olanı biteni konuşuyoruz. 6-0 diyorum euro2008de kaç dakika önde top oynadık diyorum. takıma harcatılan anlamsız paralar diyorum...

bu takımda rijkaard gidecekse ki gitmesini asla istemem, tek gelecek adam lucescudur. sonrası da hagidir. hatta hagi-tugay ikilisi diyorlardı bir ara süper olurdu o zaman
Keyifli maç istiyorsan Terim.
Skor istiyorsan Lucescu.
Hagi ile tugay için birşey diyemiyeceğim.
Lucescu ya saygısızlık etmek istemem ama o bizim başımızdayken maç izleyesim gelmiyordu resmen uyuyorduk hem rakibi hem bizi uyutuyordu ama işini babalar gibi yapıyordu o ayrı... Çok zevksiz geçiyordu, Malesef Türk insanının Gri si yok, her şeyi ya en dibte yada en üstte görüyoruz biraz orta yolu görebilsek herşey olacak...
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.