27. Nisan 2026, 14:03:04

Anket

Maç Nasıl Sonuçlanır?

Galatasaray Kazanır
105 (85.4%)
Berabere Biter
11 (8.9%)
İstanbul B.B Kazanır
7 (5.7%)

Toplam Oy Verenler: 121

Gönderen Konu: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)  (Okunma sayısı 85984 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1008 : 27. Eylül 2010, 01:23:49 »
sarp ve cana ile ilgili yazdıklarınız ne kdaar güzel. hala buna rağmen canaya laf söy leyenleri de anlamıyorum neyse her şey daha güzel anlaşılır. bu arada insuanın bonservisi için illa kiralık süresini beklemeylim hemen bitirelim. eğer satmazsak 13-14 yıl sol bek diye dertlenmeyiz. serkan kurtuluş da keza öyle. nihayet sabrinin alternatifini bulduk oh be  :atki: neydi o Ali turan ya  :duvar: ya şu Ali turana verilen şans valla musa çağırana verilmedi.
Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15484
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1009 : 27. Eylül 2010, 01:27:31 »
sarp ve cana ile ilgili yazdıklarınız ne kdaar güzel. hala buna rağmen canaya laf söy leyenleri de anlamıyorum neyse her şey daha güzel anlaşılır. bu arada insuanın bonservisi için illa kiralık süresini beklemeylim hemen bitirelim. eğer satmazsak 13-14 yıl sol bek diye dertlenmeyiz. serkan kurtuluş da keza öyle. nihayet sabrinin alternatifini bulduk oh be  :atki: neydi o Ali turan ya  :duvar: ya şu Ali turana verilen şans valla musa çağırana verilmedi.
Bende pek oyuncu beğenmem ama nedense Ali turana fazla haksızlık yapıyoruz gibi geliyor bana.Nedenine gelince bu adam 6 ay futbol oynamadı ve gerçek mevkisi stoper,biz sağ bek oynattık.İyi niyetli oyuncu.Çabuk harcamamak lazım.Koskoca misi,elano yerlerde sürünüyor.Bunların yanında aliyede zaman tanımak lazım bence.

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1010 : 27. Eylül 2010, 01:33:41 »
Bende pek oyuncu beğenmem ama nedense Ali turana fazla haksızlık yapıyoruz gibi geliyor bana.Nedenine gelince bu adam 6 ay futbol oynamadı ve gerçek mevkisi stoper,biz sağ bek oynattık.İyi niyetli oyuncu.Çabuk harcamamak lazım.Koskoca misi,elano yerlerde sürünüyor.Bunların yanında aliyede zaman tanımak lazım bence.

kesinlikle haklısınız, ben sonuna kadar sabır gösterilmesinden yanayım. ama düşünsenize avrupada yoksak, spor toto kupasında fenerden gol yediysek, takımların sol kanatlarından deli gibi atak yapıldıysa (gaziantep maçının ilk yarısını hatırlayın arkasına atılan her top tehlike oldu malesef) kendisinde de hata olmalı. sonuçta defans bölgesinde oynuyor, forvetten bir oyuncu alıp gel sen sağ bek ol demedik ki.. kaldı ki bu takımda harry bile zamanında stoper olmuş adam.
Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

zeybek

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 1053
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1011 : 27. Eylül 2010, 01:33:56 »
Bende pek oyuncu beğenmem ama nedense Ali turana fazla haksızlık yapıyoruz gibi geliyor bana.Nedenine gelince bu adam 6 ay futbol oynamadı ve gerçek mevkisi stoper,biz sağ bek oynattık.İyi niyetli oyuncu.Çabuk harcamamak lazım.Koskoca misi,elano yerlerde sürünüyor.Bunların yanında aliyede zaman tanımak lazım bence.

kesinlikle çok doğru. Ali nin mevkisi stoper ve biz hala kendisini "asıl mevkisinde" izleyemedik bile ilginç bir şekilde :)

beckham12

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1950
  • Yaş: 39
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1012 : 27. Eylül 2010, 01:38:07 »
7. Hafta Programı


Spor Toto Süper Lig'de 7. hafta programı açıklandı. Galatasaray, Süper Lig’in 7. haftasında 1 Ekim Cuma günü saat 20.00’da Necmettin Şeyhoğlu Stadı’nda Karabükspor’la karşılaşacak.

Federasyon'dan yapılan açıklamaya göre 7. hafta programı şöyle:

1 Ekim 2010 Cuma
20.00 Karabükspor – Galatasaray (Necmettin Şeyhoğlu)    
20.00 Bucaspor – Eskişehirspor (Alsancak)

2 Ekim 2010 Cumartesi
15.30 Manisaspor – Kayserispor (Manisa 19 Mayıs)
19.00 şikebahçe – Gençlerbirliği (Şükrü Saracoğlu)
19.00 Ankaragücü – Konyaspor (Ankara 19 Mayıs)

3 Ekim 2010 Pazar
15.30 Sivasspor – Gaziantepspor (4 Eylül)
15.30 İstanbul BB - Bursaspor (Ali Sami Yen)
19.00 Trabzonspor – Şiketaş (Hüseyin Avni Aker)
19.00 MP Antalyaspor – Kasımpaşa (Mardan Antalyaspor)

zeybek

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 1053
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1013 : 27. Eylül 2010, 01:39:24 »
kesinlikle haklısınız, ben sonuna kadar sabır gösterilmesinden yanayım. ama düşünsenize avrupada yoksak, spor toto kupasında fenerden gol yediysek, takımların sol kanatlarından deli gibi atak yapıldıysa (gaziantep maçının ilk yarısını hatırlayın arkasına atılan her top tehlike oldu malesef) kendisinde de hata olmalı. sonuçta defans bölgesinde oynuyor, forvetten bir oyuncu alıp gel sen sağ bek ol demedik ki.. kaldı ki bu takımda harry bile zamanında stoper olmuş adam.

asıl sorun arkasına adam kaçırması değil bence. yani sadece defansif zaaflara odaklanırsak bence net görmüş olamayız. alinin hücuma da ciddi anlamda destek verme görevinin de olduğunu düşünürsek; stoper olan biri için orta sahanın sağ taç çizgisi koridorunda ileri geri çalışmasını, pasa dayalı oyunda etkin olabilmesini beklemek bence aliye haksızlık gibi. antep maçında zaten çokça da pas hatası yaptı. asıl sorun yani defansif zaafı değil hücum etkinliğinin olmaması bir "stoper" olarak.

ama bu zaaf alinin kabahati değil tabi ki, servetten serdar kutuluşun yaptığını yapmasını beklemek gibi birşey bana göre.
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 01:42:32 Gönderen: zeybek »

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1014 : 27. Eylül 2010, 01:46:42 »
ayhan-barış-sarp tan biri yapsa kazma olurdu ama yabancı biri yapınca hatası yoktu,,,, yabancı hayranlığı

misi böyle oynamaya devam ederse tam fiyasko olacak.. bazı arkadaşlar cana olmaz sarp olursa misi tabi oynayamaz dedi. cana olduğu zamanda misi pek ortalarda yoktu... misi artık kendine gelmeli insiyatif almalı oyuna ağırlığını koymalı...

siz en iyisi GSaray liyi birakin ve bank asyada bir takim tutun. orda sizin sevdikleriniz oyunculardan cok var  :)



Mesajlar birleştirildi: 27. Eylül 2010, 01:47:57
gerçekten çok ilginç koşmuyor denilen Misi'ye Bak...
almanya sartlarina göre az kosuyor galiba  :D bizde öyle olmaz tabiki

Azoooo

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 4803
  • Yer: ÇeKiMi
  • yensen de yenilsen de
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1015 : 27. Eylül 2010, 01:51:56 »
Burada Sarp'la Cana'yı karşılaştırma hatasına düşüp, futbolu; iki çalımdan, 1 golden ibaret sananlara, topun olduğu yere değil ,topsuz alanı da seyretmelerini tavsiye ediyorum.

Cana: Rakibe yapışır,
Sarp: Eşlik eder.
Cana: Pas almak için deplase olur,
Sarp: Eliyle pas atılacak oyuncuyu işaret eder.
Cana: Hücuma çıkan defans oyuncularının kademesine girer,
Sarp: Kademenin anlamını bilmez.
Cana: Hücuma çıkarken basit oynar, oyunu kanatlara açar,
Sarp: Topla katetmeye, göbekten delmeye çalışır.
Cana: 60-70 metrede oynar,
Sarp: 20-30 metrede oynayamaz(!)
çok güzel karşılaştırma işin özeti bu bana göre
derin GS inci sözlük farkıyla :D

http://inci.sozlukspot.com/e/33334164/

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1016 : 27. Eylül 2010, 02:01:01 »
çok güzel karşılaştırma işin özeti bu bana göre
cana icin hersey yeni, misi bile iki hafta oldu takima katilali filan. misiye iyi paslar verdi cana bugün. misiye iyi geldi cana. sarp buca ve ondan önceki mac ayni bugünkü gibi sadece defansa oynuyor topu, cesaret yok sarpin güzel paslarla öne gitmeye. fazla ofansif oyanarsak sarp bu isi kaldiramiyor. gecen sene bursa macinda top önündeyken topu seyrediyor, rakip alsin dige. önemli maclari kaldiramiyor. avrupa macimizda cana oynasaydi belki bastan belki 3 gol atartik rahatlikla. zar zor bir gol attik. cana girdikten sonra atmistik. adam bari pas verebiliyor topu kesmesini de biliyor. sadece alisma ve uyum süreci var adamin, onu da atlatmis nerdeyse. kariköyden sarpla 4-5 gol yeriz kesin, cana ile olur bu is

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1017 : 27. Eylül 2010, 02:06:59 »
Buca maci ama ozellik bugun Serkan Kurtulus'u cok begendim.Umarim boyle devam eder.Yani artik saga bekte sorun yasamayiz.Sabri'ye iyi bir alternatif olur insAllah.Hatta zaman zaman ilk 11'de oynasin.
Ama yinede yerli futbolcularimizi overken ben cooook korkuyorum.Cunku bu hafta overken gelecek hafta kotu performans sergileyebiliyorlar.Yani yerli futbolcularimiz cok istikrarsiz.Ama insAllah Serken boyle devam eder.Yasida 20.

Acikma soylemeliyim ki gecen yil yasanan basarisizligin ardindan Serkan Kurtulus'un gonderilmesi gerektigini yazmistim.Ama Galatasaray ve Serkan Kurtulus icin tukurdugumu yalamaya raziyim.
Yeter ki sag bek mevkisinde Sabri'nin yedegi Ali Turan olmasin.Ki zaten Ali Turan sag be degil stoper.
Serkan Kurtulus'un artik bundan sonra Buca ve Ibb karsi gosterdigi iyi performansi devam ettirmesi gerek.Istikrarli olur.Bizde bir futbolcu kazanmis oluruz.

Rejkard'i hep destekledim halende fikrim degismedi.Yine destekliyorum.
Bilmiyorum yanlis mi dusunuyorum ama sanki Rejkard bazi kotu futbolcularda israr ediyor,yada bir futbolcunun mevkisi o olmadigi halde israr ediyor.
Aykut uzun sure oynadi,sinirlendik,kizdik nihayet Ufuk kaleye gecti.
Ali Turan sag bek olmamasina ragmen sag bekte oynatti.Israr etti.Ama olmadi.Nihayet Serkan Kurtulus'a o bolgeyi teslim etti.
Simdi Mustafa Sarp'ta israr ediyor.InsAllah hic beklemdigimiz bir anda Mustafa Sarp'in yerine Musa Cagiran yada baska bir genc futbolcu oynar. :)
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 02:08:49 Gönderen: erkan »
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

E.Batur

  • Fotoğrafçı
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 6751
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1018 : 27. Eylül 2010, 02:17:21 »

ama bu zaaf alinin kabahati değil tabi ki, servetten serdar kutuluşun yaptığını yapmasını beklemek gibi birşey bana göre.

her ne kadar sorun bu kadar basit şekilde ibi görünsede(ki söylediğinizde haklılık payı yok demiyorum) aslında görevli olduğu yerden adam kaçırmasının başka bir nedeni ve bana göre en önemli nedeni ilgili bölgenin yada mevkinin koridoru,
mesela ilk yarı bugün sağ koridorda  3 kişi oynadık, pino aldığı topları genelde olumsuz kullansada geriye dönüşleri Serkan la olan mesafesi çok iyidi, keze bu ikilinin arasına ortasahanın taç çizgisi bölümlerine yine pas  hataları yapmasına rağman Cana da girdi ve bu hattan hatırlayabildiğim kadarıyla rakip hiç gelemedi,
fakat aynı şeyi sol koridor için yapamayacağım çünkü aydın ve ayhan yeterince insua ile olan mesafelerini ve rakibe olan agrasifliğini sağlayamadı, Ayhan yapı olarak aslında sola katetmeyi seven biridir, bir de yay çevresinde pozisyon kovalamasını,
zaten en ciddi pozisyonumuzuda soldan verdik şu Servetin kayarak kornere çıkardığı posizyon,
3. gölümüzde Aydının geriye yardım etmediği ve kendisine atılan topla olmuştu,

ilave olarak dikkat ettiysek maçın ilk yarısı Ayhan bu kadar rahat bir maç oynamamıştır, normalde biraz sinirli bir oyun oynar, ikinci yarı ise yavaş yavaş sinirlenmeye, o gıcık bir kaç faulleri yapmaya başladı dakika 60 tan sonra, acaba neden  :),
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 02:19:25 Gönderen: E.Batur »

tony_montana

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 139
  • Yaş: 45
  • Yer: manisa
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1019 : 27. Eylül 2010, 02:21:49 »
Burada Sarp'la Cana'yı karşılaştırma hatasına düşüp, futbolu; iki çalımdan, 1 golden ibaret sananlara, topun olduğu yere değil ,topsuz alanı da seyretmelerini tavsiye ediyorum.

Cana: Rakibe yapışır,
Sarp: Eşlik eder.
Cana: Pas almak için deplase olur,
Sarp: Eliyle pas atılacak oyuncuyu işaret eder.


Cana: Hücuma çıkan defans oyuncularının kademesine girer,
Sarp: Kademenin anlamını bilmez.
Cana: Hücuma çıkarken basit oynar, oyunu kanatlara açar,
Sarp: Topla katetmeye, göbekten delmeye çalışır.
Cana: 60-70 metrede oynar,
Sarp: 20-30 metrede oynayamaz(!)

mustafa sarp sıfır bonservis yıllık aldığı 400-500 bin € civarında.
loric cana 4,5 milyon € bonservis ücreti yıllık 2 milyon € garanti para + maç başı 10 yada 15 bin €.
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 02:25:06 Gönderen: tony_montana »

Keita14

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 4493
  • Yaş: 37
  • Yer: Ankara
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1020 : 27. Eylül 2010, 02:23:45 »
haftalardır kötü oynayıp kazandığmız bi gerçek ama bu hafta bunu diyemeyiz sanırm hani gerçek Galatasaray bu mu değil ama toparlanma kendini bulma sürecidir arda sabri gibi önemli isimlerle ve misimovicin dahada form grafiğini arttrmasıyla ii yolda gidebiliriz

Mesajlar birleştirildi: 27. Eylül 2010, 02:27:25
Burada Sarp'la Cana'yı karşılaştırma hatasına düşüp, futbolu; iki çalımdan, 1 golden ibaret sananlara, topun olduğu yere değil ,topsuz alanı da seyretmelerini tavsiye ediyorum.

Cana: Rakibe yapışır,
Sarp: Eşlik eder.
Cana: Pas almak için deplase olur,
Sarp: Eliyle pas atılacak oyuncuyu işaret eder.
Cana: Hücuma çıkan defans oyuncularının kademesine girer,
Sarp: Kademenin anlamını bilmez.
Cana: Hücuma çıkarken basit oynar, oyunu kanatlara açar,
Sarp: Topla katetmeye, göbekten delmeye çalışır.
Cana: 60-70 metrede oynar,
Sarp: 20-30 metrede oynayamaz(!)

kesinlikle doğru canayı beğenmeyebilir üst düzey bulmayabilir çoğu kişi ama sarpla kıyaslanmaz yani kesinlikle ondan iyi tartışılmaz yani dikkatli izleyenler defansif anlamda zeki oynadğnı görebilirler
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 02:27:25 Gönderen: Keita14 »

zeybek

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 1053
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1021 : 27. Eylül 2010, 02:48:19 »
her ne kadar sorun bu kadar basit şekilde ibi görünsede(ki söylediğinizde haklılık payı yok demiyorum) aslında görevli olduğu yerden adam kaçırmasının başka bir nedeni ve bana göre en önemli nedeni ilgili bölgenin yada mevkinin koridoru,
mesela ilk yarı bugün sağ koridorda  3 kişi oynadık, pino aldığı topları genelde olumsuz kullansada geriye dönüşleri Serkan la olan mesafesi çok iyidi, keze bu ikilinin arasına ortasahanın taç çizgisi bölümlerine yine pas  hataları yapmasına rağman Cana da girdi ve bu hattan hatırlayabildiğim kadarıyla rakip hiç gelemedi,
fakat aynı şeyi sol koridor için yapamayacağım çünkü aydın ve ayhan yeterince insua ile olan mesafelerini ve rakibe olan agrasifliğini sağlayamadı, Ayhan yapı olarak aslında sola katetmeyi seven biridir, bir de yay çevresinde pozisyon kovalamasını,
zaten en ciddi pozisyonumuzuda soldan verdik şu Servetin kayarak kornere çıkardığı posizyon,
3. gölümüzde Aydının geriye yardım etmediği ve kendisine atılan topla olmuştu,

ilave olarak dikkat ettiysek maçın ilk yarısı Ayhan bu kadar rahat bir maç oynamamıştır, normalde biraz sinirli bir oyun oynar, ikinci yarı ise yavaş yavaş sinirlenmeye, o gıcık bir kaç faulleri yapmaya başladı dakika 60 tan sonra, acaba neden  :),

manisa sivas maçında olduğum için ne yazık ki bizim maçı izleyemedim, bu yüzden söylediklerinizin koşulsuz doğru olduğunu varsayabilirim.
tabi ki doğrudur, sadece Ali turan ın sağ koridorda gidip gelememesi ve kendi kanadında defansif tehlikeler yaşanması tek başına yine onun zaafı değil. aynı şekilde elano ile önlü arkalı oynuyor olması ve orta sahadan gelen destek?! de( bu maçtaki sizin gördüğünüz yapıya istinaden benzetirsek) (antep maçında) oldukça zorlayıcı oldu Ali için bu anlamda.  çok iyi hatırlıyorum alinin yüzünde ağlamaklı bir ifade vardı, kendi adıma gerçekten üzülmüştüm, çırpınmasına rağmen sorunun kaynağı Ali gibi gözüktüğü için  :)

tabi bu kıyaslamalarda çok büyük farkları da göz önünde bulundurmak lazım: antep in  i.b.b ye göre çok daha topa hakim olması gibi...
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 03:07:49 Gönderen: zeybek »

gozbek

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 231
  • Yaş: 53
  • Yer: Istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1022 : 27. Eylül 2010, 03:01:05 »
mustafa sarp sıfır bonservis yıllık aldığı 400-500 bin € civarında.
loric cana 4,5 milyon € bonservis ücreti yıllık 2 milyon € garanti para + maç başı 10 yada 15 bin €.

Bunu bahane olarak ortaya sürmeniz, futbol realitesinden ne kadar uzak olduğunuzun kanıtı.
Futbolcu maliyeti, onun bir takımda yerini garantiliyor olsa idi; çok yakın bir örnek olarak, Elano'nun takımın 11'nden kesilmemesi lazımdı. Eğer siz, bu kadar yüksek maliyeti olan  Cana'nın bu hizmeti vermek zorunda olduğunu düşününüp, sırf maliyeti daha düşük olması sebebi ile Sarp'ın çapsız bir futbol anlayışına sahip olmasını normal karşılıyorsanız, sizin futbol anlayışınızı anlayamam ben.

Arda'nın, kimileri için soru işareti olsa da Sabri'nin, Aydın'nın altyapıdan geldiğini, Servet'in maliyeti bu oyuncuları kalitesiz mi yapar? Sarp'ı savunmak için bundan daha fazlasına ihtiyacınız var!

ibo13

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eki 2009
  • İleti: 137
  • Yaş: 40
  • Yer: izmir
Ynt: STSL | Galatasaray 3 - 1 İstanbul B.B (6.Hafta)
« Yanıtla #1023 : 27. Eylül 2010, 06:35:53 »
mustafa sarp sıfır bonservis yıllık aldığı 400-500 bin € civarında.
loric cana 4,5 milyon € bonservis ücreti yıllık 2 milyon € garanti para + maç başı 10 yada 15 bin €.

Bu mantığa hayranım. Benim de bonservisim yok, ben de rakiple birlikte koşabilirim, ben de sahada bana pas atılmasın diye ''ona at, buna at, bana atma da kimse atarsan at'' diyebilirim, Sarp'ın aldığının da 10'da 1'ine oynarım. En fazla onun kadar yakışmam Galatasaray formasına. Takımımdaki diğer oyunculara da sövmem. 8 km koşabiliyorum şuan 2 3 hafta daha kondüsyon yüklesem 10 km koşarım. Sarp'tan daha az çıldırtırım taraftarı. Ne dersin hoş olmaz mı :)
« Son Düzenleme: 27. Eylül 2010, 06:40:58 Gönderen: ibo13 »