26. Nisan 2026, 23:04:21

Gönderen Konu: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)  (Okunma sayısı 127335 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2032 : 25. Ekim 2010, 10:17:40 »
bazi yorumlari okuduktan sonra, ne kadar günlük hatta saatlik yasadigimizi daha iyi anladim. Mesele rijkaard sevgisi yada hagi hayranligi degil. Nasil oluyorda Galatasaray gibi bir kulüp yillardir bir türlü iki yakasini bir araya getiremiyor, eger tek sorumlu rijkaard yada baska teknik direktörler ise söyliyecek tek bir lafim olur, bizler daha uzun yillar üzülecegiz.

Hay yasa renktas.Bende tam bunu soylemek istedim.
Sunu bilelim yeter.Artik gozumuzu acalim.Artik sadece ve sadece sorunlarin teknik direktorlerde oldugunu sanmalayim.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2033 : 25. Ekim 2010, 10:18:14 »
http://i56.tinypic.com/2yyv7eh.jpg
STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)


     Ne yazık ki gelecek projeksiyonm tuttu. Çalıştırılmıyor dediğimiz adamlar ilk yarı f7'ye sahayı dar etti. İkinci yarı çok sağlam bir şekilde direndi. Bunu gören kimse bana bu adamların yaklaşık 1 sezondur kötü niyetli olmadıklarını söyleyemez. Hatta öyle iki hafta bir boşluk da olmadı sadece 6 günde kondüsyon yüklendi.

rawrawr

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 3439
  • Yaş: 38
  • Yer: Brüksel
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2034 : 25. Ekim 2010, 10:21:14 »
(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

     Ne yazık ki gelecek projeksiyonm tuttu. Çalıştırılmıyor dediğimiz adamlar ilk yarı f7'ye sahayı dar etti. İkinci yarı çok sağlam bir şekilde direndi. Bunu gören kimse bana bu adamların yaklaşık 1 sezondur kötü niyetli olmadıklarını söyleyemez. Hatta öyle iki hafta bir boşluk da olmadı sadece 6 günde kondüsyon yüklendi.


Ben de bunu bekliyordum ve korkuyordum. Ama asıl sorulması gereken soru "Bu oyuncular Rijkaard'ı niye sevmedi?". Hakkaten... onların keyfine kalmış bir şey olmamalı TD ama bu adamlar niye Rijkaard'a karşı tepkiliydi? Rijkaard ailelerine mi sövdü ne yaptı?

aslan67670

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 1648
  • Yaş: 50
  • Yer: zonguldak
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2035 : 25. Ekim 2010, 10:21:50 »
(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

     Ne yazık ki gelecek projeksiyonm tuttu. Çalıştırılmıyor dediğimiz adamlar ilk yarı f7'ye sahayı dar etti. İkinci yarı çok sağlam bir şekilde direndi. Bunu gören kimse bana bu adamların yaklaşık 1 sezondur kötü niyetli olmadıklarını söyleyemez. Hatta öyle iki hafta bir boşluk da olmadı sadece 6 günde kondüsyon yüklendi.


renkdaş dediklerinin bazılarında haklısın ama rijkaardın takımı iyi çalıştırmadığı dün akşamda görüldü. 60dk sonra oyuncular bitti sayılır. ankara maçındada 60 dan sonra döküldüler. takımı fizik olarak hiç iyi durumda tutamadı

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2036 : 25. Ekim 2010, 10:23:15 »
hagının ılk geldıgındekı derbılerıne bır bakın İNÖNÜ beraberlik, Samiyende 1-0 galıbıyet
KADIKÖY DE 66. dakıka nobre golu yenılgı, samıyente 1-0 necatı golu galıbıyet

OLIMPIYAT destanı 5-1 :D ve dün gece kacan galıbıyet

reykard bızden gider liverpollu kurtarır , ama uymadı işte bızım buraya ,,istediğiniz kadar günü kurtarmak deyin durun, en son günü kurtarma projesıde FELDkamp  gönderıp ,  cevat gulerle sampıyonluk yasamıstık  :D

Kendin diyorsun ya gunu kurtarmak.Dedigin sey yani en son gunu kurtarma projesi aslinda bize cok sey kaybettirdi.Sampiyon olduk belki.Muzemizde bir kupa da var.Ama futbolcuya dayali duzen gectik.Bu kotu.Anlatmak istedigimez sey bu.O sene Felkamp gitti Cevat Hoca geldi iyi bir puanla sampiyon olduk.Gelecek yil ligde berbattik.Geretsle ilk yil rekor bir puanla sampiyonluk.Ertesi yil felakat.Gunu kurtarmak bu olsa gerek.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

aslan67670

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 1648
  • Yaş: 50
  • Yer: zonguldak
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2037 : 25. Ekim 2010, 10:25:32 »
Misiovic in anlaşmasında bi madde vardı.beğenmezsek Wolfsburga iade edebiliriz diye ve iade edersek bize kiralık gelmiş gibi olacaktı.acaba o maddeyi kullansak misiyi iade etsek yerine emreyi monte etsek daha iyi olur.Misimoviç 60dk oynadı pek bişe yapamadı.Emre 10 dk oynadı pas hatası yapmadı hiç ve iyi paslar attı.bu cocuga güvenmemiz lazım artık .

birde emre azcık tecribelense emre misi den daha ince ve kaltieli oyuncu bence. ince derken klas hareketlere sahip.

ve emre elimizdeki en iyi 10 numara bence.

birde sezon başından beri rijkaard her maçın 60 dk dan sonra emre misinin yerine 10 numarada oynatsaydın dün ceza sahası dışındaki topa sağ ayakla değil sol ayakla vuracak kadar cesaret kazanmış olur.

dün o pozisyonda heycanda sağ ayağı ile vurdu. azcık tecrübe olsaydı çeker soluna alıp öyle bir vururdu ki. inşallah bundan sonra her maç en az 20 dk hagi oynatıp kazanır emreyi

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2038 : 25. Ekim 2010, 10:27:02 »
renkdaş dediklerinin bazılarında haklısın ama rijkaardın takımı iyi çalıştırmadığı dün akşamda görüldü. 60dk sonra oyuncular bitti sayılır. ankara maçındada 60 dan sonra döküldüler. takımı fizik olarak hiç iyi durumda tutamadı

   Elano'nun durumu tipik. Misimovic zaten geldiğinden beri böyle ayrıca orada biraz da f7'nin refleks olarak biraz saldırmasıda var. Takımda acayip işler dönüyor.

rawrawr

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 3439
  • Yaş: 38
  • Yer: Brüksel
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2039 : 25. Ekim 2010, 10:28:57 »
renkdaş dediklerinin bazılarında haklısın ama rijkaardın takımı iyi çalıştırmadığı dün akşamda görüldü. 60dk sonra oyuncular bitti sayılır. ankara maçındada 60 dan sonra döküldüler. takımı fizik olarak hiç iyi durumda tutamadı

Renktaş Hagi 2 günde adamları 60. dk'dan sonra da koşabilecek hale getiremez. Bu işte başka bir iş var. Belki sadece derbi maçı adrenaliydi... ya da inşallah öyledir diyorum.

marmara161

  • vergi denetmeni
  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 195
  • Yaş: 38
  • Yer: gemlik
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2040 : 25. Ekim 2010, 10:29:22 »
(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

     Ne yazık ki gelecek projeksiyonm tuttu. Çalıştırılmıyor dediğimiz adamlar ilk yarı f7'ye sahayı dar etti. İkinci yarı çok sağlam bir şekilde direndi. Bunu gören kimse bana bu adamların yaklaşık 1 sezondur kötü niyetli olmadıklarını söyleyemez. Hatta öyle iki hafta bir boşluk da olmadı sadece 6 günde kondüsyon yüklendi.


nerede kondısyon varmıs yapmayın lutfen..hagı 2. yarıın 15 dakıkasında orta sahayı dırenclı tutmak adına catır catır oyunce degıstrdı.. mac baslarkenkı tempomu vardı 2. yarı


x-berg

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 825
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2041 : 25. Ekim 2010, 10:30:02 »
renkdaş dediklerinin bazılarında haklısın ama rijkaardın takımı iyi çalıştırmadığı dün akşamda görüldü. 60dk sonra oyuncular bitti sayılır. ankara maçındada 60 dan sonra döküldüler. takımı fizik olarak hiç iyi durumda tutamadı
misi dak 60 ve elano dak 78 oyundan alindilar, elano uzun zamandir 90 dak oynamamis, misi`yi orta saha direncini yükseltmek icin baris ile degistirdi. Kaldiki kondisyonu rijkaard yada hagi yapmazlar, bu gibi seyleri kondisiyonerler yaparlar.

marmara161

  • vergi denetmeni
  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 195
  • Yaş: 38
  • Yer: gemlik
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2042 : 25. Ekim 2010, 10:32:24 »
Kendin diyorsun ya gunu kurtarmak.Dedigin sey yani en son gunu kurtarma projesi aslinda bize cok sey kaybettirdi.Sampiyon olduk belki.Muzemizde bir kupa da var.Ama futbolcuya dayali duzen gectik.Bu kotu.Anlatmak istedigimez sey bu.O sene Felkamp gitti Cevat Hoca geldi iyi bir puanla sampiyon olduk.Gelecek yil ligde berbattik.Geretsle ilk yil rekor bir puanla sampiyonluk.Ertesi yil felakat.Gunu kurtarmak bu olsa gerek.

reykardla mı 3 yıl sampıyon olacaktık bız , 1,5 senedır turkıyede ,alt yapıdan 1 tane oyuncu cıkarmadı ..hadı trnsfer yapmadı yonetım  dıyelım..1 tane oyunce cıkar altyapıdan .

beckham12

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1950
  • Yaş: 39
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2043 : 25. Ekim 2010, 10:35:13 »
Derbi meydan muharebesi!

Ece Temelkuran yazdı!

25/10/10 10:06

Hayal kırıklığı!İşte son durum!Aslan 11 yıl sonra!Tüm ilgili haberlerHabertürk yazarı Ece Temelkuran derbiyi ‘kadın’ gözüyle izledi, ‘erkekçe’ gözlemler yaptı.

* Bir kere daha “Bir mahsun mor menekşe” şarkısını dinlersem ölebilirim. (Galatasaray’ın eski formaları mormuş efendim, falan
filan)
* Sabri ne para alıyorsa hak ediyor. Şahsen onu ve validesini hedef alan bir tribün dolusu adam milyar dolar değerindeki o malum küfrü birkaç kez terennüm etti zira.
* Basın tribününde donduk. Spor muhabiri arkadaşlara helal olsun. Ağır askerlikmiş bu. Yılda 200 bilmem ne gün maça gidiyorlarmış. Savaş muhabirliği gibi bir şey.
* Konfetiyi sevdim. Bence ona ağırlık verilsin. Çok şirin!
* ‘Ardagül’ün suçu ne?’ pankartı nedir arkadaş!
* Bu kadar cinsel içerikli tezahüratı yapan adamların sevgilileri... Neyse onu da söylemeyeyim.
* En sevdiğim şey futbol dünyası çevirmenleri. Bunu yeniden anladım.

Erkekler, erkek olmaktan yorulunca erkeklerle buluşurlar. Bu buluşmanın en kalabalık, en endüstriyel haline de ‘maç’ diyebiliriz. Ancak bu ayinde kadının yeri yok bence...

Bombalar patlıyor ve erkekler hiç tanımadıkları başka erkekleri öldürmek istiyorsa ve eğer bu bir savaş değilse F.Bahçe-G.Saray derbisidir. Tellerle örtülü Galatasaray tribününün üstünde maç başlamadan hiç patlamadıysa 20 kez bomba gibi bir şey patlıyor. Tamamı aşk ve ölümle ilgili tribün pankartlarının en büyüğü: “Sen war’san biz de war’ız!”

BASIN TRİBÜNÜ İŞKENCESİ

Aziz Yıldırımın’ın basına olan şahsi nefretinin bir nişanesi olduğu söylenen buz gibi basın tribününde, bir lokmaya muhtaç halde (şaka değil, ciddi), futbolun işçi sınıfıyla birlikte maç izlerken 1. yarının bir bölümünde içeri giriyorum ısınmak için. Maçı ekranda izleyen adamın biri başlıyor konuşmaya benimle:

“Yok adalet kalmamış ülkede. Çal düdüğü, kim kazanacaksa kazansın! Olur mu böyle?” Kesin hakemle ilgili bir şey diyor ama ne dediğine dair en ufak bir fikrim yok. “Tabii canım! Olmaz böyle şey!” jesti yapıyorum adama. Başka bir şeyler söylüyor, yine anlar gibi jestlere devam. Sonunda geliyor laf tıkanıyor. Benim de bir ‘replik’ vermem lazım. Basın tribününden duyduğum laflardan aklımda kalanlardan kombin yapıyorum:;
“şikebahçe çok temkinli. Fazla temkinli yani.”

Bakıyorum... Yok, tepki yok. Söyleyişim iğreti oldu herhalde. Adam keni kendine devam ediyor, gözler faltaşı, bütün gövdesiyle konuşuyor. Arkasında Milliyet’in efsanevi Spor Yazarı İslam Çupi’nin yüzü gülüyor:
“şikebahçe’nin büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğüdür, ne kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka büyüklüktür işte, adı konamaz.”

KADINLAR GELMESİN!

Hör hör erkek sesleri arasında, bazen “ciyk” diye bir kadın sesi geliyor. Ve o zaman anlıyorum ki kadınlar bence maça gitmemeliler. Çünkü...

Erkekler niye maça gider? Çünkü orada erkek olmak zorunda değillerdir. Sevgili, koca, baba, ERKEK(!) olmak zorunda kalmadıkları yer orası. Tıpkı askerlik gibi, kahvehane gibi tribünler de, hiç değilse büyük oranda, “korkunç” kadınlardan temizlenmiş alanlardır. -Ki korkunç olduklarını ben de düşünüyorum!- Erkekler, erkek olmaktan  orulunca erkeklerle buluşurlar. Bu buluşmanın en kalabalık, en endüstriyel haline de maç diyebiliriz. Bu ayinde kadının yeri yok bence. Yok yani, ne yapayım!

CANIM TEHLİKEDE!
Nitekim benim de yerim olmadığını devre arasında anlamış olduk. Ben şaka yapıyorlar sanıyordum, işler bayağı ciddileşti ikinci yarıda. Bilhassa Niang’in gol kaçırdığı sırada şahsıma yönelik fiziksel saldırı tehlikesi bile doğdu. Devre arasında ilk kez maça geldiğimi öğrenen Sabah muhabiri Deniz Derinsu benim şanssızlık getireceğimden epey endişelendi. Karşı totem oluşturma tehlikesi gördü bende. şikebahçe yenilirse benden bilecekti. Çok kısa sürede bu duruma gülmemem gerektiğini anlamamı sağlayan şeyler oldu diyelim özetle.

KENAN EVREN HEPİMİZİ RAMBO YAPTI
Skor tablosunda “Futbol sen bizim her şeyimizsin” yazıyor. F.Bahçe’nin “Buradan çıkış yok!” stadı, enteresan biçimde Kenan Evren Anadolu Lisesi’nin hemen yanında. Yani bu memlekete ne olduğuna, bu kadar genç insanın şikebahçe ya da Galatasaray formasıyla “ölmeye ölmeye” gelmesine dair okulla stat arasındaki iki adımlık mesafede tatlı, aslan gibi sosyolojik bir tespit yapılabilir. Hiç girmiyorum! Sadece diyorum ki sarı-lacivert pankartlarla “Dejavu” yazıyor tribünde, Galatasaraylılar meşaleler yakıyor deli gibi. Kenan Evren’in liseye adının verildiği bir ülkede... İçimden “Hepimiz Fenerli Rambo’yuz” demek geliyor. Ancak onun kadar aklımız var aslında.

BU BAŞKA BİR ŞEY!

“Futbol asla sadece futbol değildir” sloganının değişmesi gerektiğini de Şükrü Saracoğlu Stadı’nı görünce anladım. “Futbol, asla futbolla ilgili değildir” daha doğru olabilir. Karşı tribünde, bir nedenle kendinden geçerek yumruk kavgasına tutuşan, görev aşkıyla yeşil lazeri GS’li kalecinin gözüne tutan, pankartları sunucunun komutlarıyla açan kapayan, tezahüratları hazırlayan ve aklını oynatmış gibi bağıran insanlara bakınca... Bu kadar adam. Hepsi aynı şeyleri okumuşlar spor haberlerinde. Hepsi kodları biliyorlar. Hepsi aynı anda aynı şeyi hissediyorlar. Hepsi gerçekten seviniyorlar, gerçekten üzülüyorlar. Epeyce iyi ücret alan genç gladyatörler sahada birbirinin ayak bileğine girişiyor ve onlar çıldırıyorlar. Dini, borsayı, kapitalizmin en iyi sistem olduğu itikadını, iktidar aşkını anlayamadığım gibi bunu da anlayamayacağım. İnsanlarla ilgili başka bir muamma. İslam Çupi abimiz haklı: Bu başka bir şey!

NOT: Bu arada oldu 73. dakika. Daha gol yok. Ben yavaş yavaş basın tribününü terk etmeliyim. Malum, can güvenliği!

marmara161

  • vergi denetmeni
  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 195
  • Yaş: 38
  • Yer: gemlik
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2044 : 25. Ekim 2010, 10:35:34 »
misi dak 60 ve elano dak 78 oyundan alindilar, elano uzun zamandir 90 dak oynamamis, misi`yi orta saha direncini yükseltmek icin baris ile degistirdi. Kaldiki kondisyonu rijkaard yada hagi yapmazlar, bu gibi seyleri kondisiyonerler yaparlar.

dun aksam yerınde degısıklıkler olmasaydı Galatasaray yenılırdı . 2 . yarı galatasarayda orta saha çöktü ..barış - sabrını sag acıga alınması fenerın gelmesını engelledı..

sagda hakanı da degıstırecektı ama DİA sakatladndıgı ıcın degıstrmedı...

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2045 : 25. Ekim 2010, 10:39:21 »
   İzin verinde f7 kendi sahasında ikinci yarının 60. dakikası sonrası biraz bastırsın.

ecolon

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 618
  • Yaş: 42
  • Yer: İstanbul
  • ALAYINA CİMBOM !!!
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2046 : 25. Ekim 2010, 10:40:01 »
Misiovic in anlaşmasında bi madde vardı.beğenmezsek Wolfsburga iade edebiliriz diye ve iade edersek bize kiralık gelmiş gibi olacaktı.acaba o maddeyi kullansak misiyi iade etsek yerine emreyi monte etsek daha iyi olur.Misimoviç 60dk oynadı pek bişe yapamadı.Emre 10 dk oynadı pas hatası yapmadı hiç ve iyi paslar attı.bu cocuga güvenmemiz lazım artık .
misimovicin sorunu son derece güçsüz durumda olması, sezonun ikinci yarısı daha iyi olacaktır.

Almanyada 2 farklı takımda oynayıp asistleri ile 2 gol kralı çıkaran oyuncuyu bu kafa çabuk silmek hem mantıklı değil hemde kimsenin haddi değil...
İNADINA CİMBOM!!!

OnurKo

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 663
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | F enerbahçe 0-0 Galatasaray (9.Hafta)
« Yanıtla #2047 : 25. Ekim 2010, 10:44:17 »
Yenilseydik ben yine sevinecektim.çünkü takım savaştı, koştu, ruhla oynadılar.Barış kazması bile iyi kapattı orta sahayı.Ben buna seviniyorum , direnen takımımıza seviniyorum.


ARMAN İÇİN OYNA...!!!