27. Nisan 2026, 11:03:13

Gönderen Konu: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)  (Okunma sayısı 31870 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

turnusol

  • Vikipedici
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 3899
  • Yaş: 47
  • Yer: Mecidiyeköy'deyim.
    • maç yazıları
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #160 : 14. Kasım 2008, 01:49:37 »
Ben kendi profilimden yola çıkacak olursam, maça gittiğinde ayakta durmaktan hoşlanmayan her türlü tezahürata pek katılmayan, ama çok heyecanlı ve pozisyon gereği yerimden fırlayan bir tipim, bol bol alkış tutmayı seveerim , Sanırım o ateşli grubun içine benide almazlar :)

hocam sen o ateşi alınca bak bakalım yerinde durabiliyormusun.

iki maç sonra alışırsın. bir bakmışsıın davul çalıyorsun. :hehe:

Ümit Aslan

  • Ziyaretçi
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #161 : 14. Kasım 2008, 01:49:59 »
Ek olarak birde merhum alparslan abinin ölümünden sonra yapilan tezerahati cok yanlis buluyorum,sürekli olarak bunun söylenmesi bence takimin ritmini ciddi sekilde bozuyor alparslan abiyi görmüs konusmus biri olarak öncelikle allahtan gani gani rahmet diliyorum,yasitilmasida harika bir olay ve süper bir duygusal bir bag fakat 90 dakika boyunca söylenmesi sürekli olarak bir matem havasi estiriyor.

Kaldiki alparslan dikmen gibi Galatasaray tarihine büyük emekleri olmus ne baskanlar ne futbolcular nede trübün liderleri olmus,yasitilmasi büyük bir minnet gösterisi taktire sayen,fakat fazlasinada kacilmamali.

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #162 : 14. Kasım 2008, 01:51:33 »
Bakın bu aslantepede uA oluşumu olmaz zora girer dediğimiz şey yakında azizle gençfblilerin çatışmasına dönerse büyük kaos olur, hiçbir zaman önüne set çekme gibi bir düşünce içine girilemez kaldı ki yeni stadda kale arkasınının biri uA nın olacak bu açık birşey, önemli soru burda şu ; o kale arkasının dışında kalan taraftar grubu uA'ya ayak uydurabilecek mi? Eğer kopukluk yaşanırda uA istediği verimi stadın diğer köşelerinden alamıyorsa işte o zaman bu iş tehlikeye girer.

turnusol

  • Vikipedici
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 3899
  • Yaş: 47
  • Yer: Mecidiyeköy'deyim.
    • maç yazıları
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #163 : 14. Kasım 2008, 01:54:40 »
Ek olarak birde merhum alparslan abinin ölümünden sonra yapilan tezerahati cok yanlis buluyorum,sürekli olarak bunun söylenmesi bence takimin ritmini ciddi sekilde bozuyor alparslan abiyi görmüs konusmus biri olarak öncelikle allahtan gani gani rahmet diliyorum,yasitilmasida harika bir olay ve süper bir duygusal bir bag fakat 90 dakika boyunca söylenmesi sürekli olarak bir matem havasi estiriyor.

Kaldiki alparslan dikmen gibi Galatasaray tarihine büyük emekleri olmus ne baskanlar ne futbolcular nede trübün liderleri olmus,yasitilmasi büyük bir minnet gösterisi taktire sayen,fakat fazlasinada kacilmamali.

aynen katılıyorum. üzerine çok gidilmemesi gerekir. merhumun da çevresi vvar. her maçta hatırlatmanın manası  yok diye düşünüyorum.

tribün saçmalamaya çok meyilli.

Ümit Aslan

  • Ziyaretçi
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #164 : 14. Kasım 2008, 01:56:18 »
Bakın bu aslantepede uA oluşumu olmaz zora girer dediğimiz şey yakında azizle gençfblilerin çatışmasına dönerse büyük kaos olur, hiçbir zaman önüne set çekme gibi bir düşünce içine girilemez kaldı ki yeni stadda kale arkasınının biri uA nın olacak bu açık birşey, önemli soru burda şu ; o kale arkasının dışında kalan taraftar grubu uA'ya ayak uydurabilecek mi? Eğer kopukluk yaşanırda uA istediği verimi stadın diğer köşelerinden alamıyorsa işte o zaman bu iş tehlikeye girer.

Berkant aslantepeye rant giremez öncelikle onu söylim yani rantin önüne gecilicek,GBF de rant sagliyor ordan aziz yildirima simdi camur atiyorlar,aziz azize sonuna kadar hakli ordaki cikisinda.

Galatasaray ne yazikki bu stadta buna göz yummak zorunda cünkü o tür bir girisimi bir kac kezdenedi ve kapali bosaldi trübünler sustu,sonra bu rantin tekrar dönmesini sagladi.

ultrAslan uni ve diger olusumlar tabiki trübündeki yerini alicaktir fakat kombine sahibi para veren ordaki diger Galatasaray taraftarlarinin rahatini kacirmadiklari sürece,cünkü yeni stadtta kulüp kimsenin gözünün yasina bakmaz özelikle 2-3 sene gectikten sonra iyice otururan bir trübün sekli olucaktir.

Ben yeni stadta ilk yillar bir sorun yasanmicagini fakat bir kac yil sonra ultraslaninda bazi degisiklikler yasicagini düsünüyorum.

Burda söz konusu olan bana göre ranttir,galatasarayada kimsenin hicbir grubun zarar vermeye hakki olmadigini düsünüyorum.

Tabiki bu sözlerimden sakin ultrAslan rantcidir felan anlami cikarilmasin ben rantin oldugunu söylüyorum bu rantinda Galatasaray yönetiminin bir sekilde önüne set cekicegine eminim.
« Son Düzenleme: 14. Kasım 2008, 01:58:55 Gönderen: Ümit Aslan »

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #165 : 14. Kasım 2008, 01:57:54 »
hocam sen o ateşi alınca bak bakalım yerinde durabiliyormusun.

iki maç sonra alışırsın. bir bakmışsıın davul çalıyorsun. :hehe:

Valla eskidim mi bu konularda diye hep kendi kendime soruyorum,nereye gitti bendeki o ateş diye :) Ama Sami yen'e gittiğimde dediğin gibi durum biraz farklı oluyor, birde yanımda arkadaşlarım varsa bende katılabiliyorum ama genelde maçı takip etmeyi daha çok severim :) Herhalde kronik ingiliz hastalığı var bende :D

Nussi52

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 2524
  • Yaş: 36
  • Yer: Almanya
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #166 : 14. Kasım 2008, 01:59:40 »
Valla eskidim mi bu konularda diye hep kendi kendime soruyorum,nereye gitti bendeki o ateş diye :) Ama Ali Sami Yen'e gittiğimde dediğin gibi durum biraz farklı oluyor, birde yanımda arkadaşlarım varsa bende katılabiliyorum ama genelde maçı takip etmeyi daha çok severim :) Herhalde kronik ingiliz hastalığı var bende :D

vallaha bende de ayni senin gibi berkant abi
Grande Terim :atki:

sheker

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 14
  • Yaş: 37
  • Yer: istanbul
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #167 : 14. Kasım 2008, 01:59:56 »
taraftarımıza yakışmıyacak bi sınav verdik bu akşam türbünleri ne olursa olsun boş bırakmıyacaktık ama oldu inş bole bidaha olmaz

Ümit Aslan

  • Ziyaretçi
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #168 : 14. Kasım 2008, 02:00:03 »
Valla eskidim mi bu konularda diye hep kendi kendime soruyorum,nereye gitti bendeki o ateş diye :) Ama Ali Sami Yen'e gittiğimde dediğin gibi durum biraz farklı oluyor, birde yanımda arkadaşlarım varsa bende katılabiliyorum ama genelde maçı takip etmeyi daha çok severim :) Herhalde kronik ingiliz hastalığı var bende :D

Yasla bir alakasi kesinlikle var,17 yasindaki gecnlikle 25 arasinda fark var tabi,ben kendimden paha bicim yaslandim mesela artik bizde maclara gittigimizde oturup alkisliyoruz belli yerde olmuyor,simdi kalkip davul calmam mesela ;D

turnusol

  • Vikipedici
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 3899
  • Yaş: 47
  • Yer: Mecidiyeköy'deyim.
    • maç yazıları
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #169 : 14. Kasım 2008, 02:03:24 »
seyrantepe nin tribün şeklinin altyapsı şimdiden hazzırlanmalı. sonra çok zorluk olur. sıkıntı olur.

özellikle üniversitelerde iyi organizasyonlar olmalı. bence kulüp bu yapılanmaya şimdiden girmeli. özellikle taraftar kartı çıkarmalı ki taraftarını tanısın bilgilerini alsın. kombineleri de direkt satacağı kişileri bilsin.

karaborsa da bu şekilde önelenebilir zaten.

kulüp yapılanmayı kontrol edemezse işimiz zor.

burada en önemli nokta da ASY deki havamızı kaybetmemek elbette.

yoksa sadece seyirce olursa o stadın ASY kadar önemi kalmaz.

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #170 : 14. Kasım 2008, 02:03:39 »
Bence aziz yıldırımın yaptığı olay gayet açık tribünden kimliği belirsiz adamları atıp yerine daha elit ailesiyle gelip maç izleyecek ve bunlarada rahatça kombine satabilecek bir ortam oluşturmayı amaçlıyor. Bu işin içinde ne kadar rant var onu bilemiyorum ben,ama burda önemli konu şu ki uA kesinlikle fbnin taraftarının çok çok üstünde bir kimliğe sahiptir, yani onlarda uygulanan olay uA üzerinde kesinlikle uygulanamaz.

turnusol

  • Vikipedici
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 3899
  • Yaş: 47
  • Yer: Mecidiyeköy'deyim.
    • maç yazıları
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #171 : 14. Kasım 2008, 02:09:48 »
Bence aziz yıldırımın yaptığı olay gayet açık tribünden kimliği belirsiz adamları atıp yerine daha elit ailesiyle gelip maç izleyecek ve bunlarada rahatça kombine satabilecek bir ortam oluşturmayı amaçlıyor. Bu işin içinde ne kadar rant var onu bilemiyorum ben,ama burda önemli konu şu ki uA kesinlikle fbnin taraftarının çok çok üstünde bir kimliğe sahiptir, yani onlarda uygulanan olay uA üzerinde kesinlikle uygulanamaz.

elbette kulüp  gelirlerini artırmak için yapıyır. biz de aslantepeye onun geçiytoruz zaten.

staddan sonra en önemli konu bu staddaki taraftar yapımız olacak.

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15484
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #172 : 14. Kasım 2008, 02:11:38 »
Taraftarın 5 dakika susma tepkisine destek veriyorum.Nasılki febeye kadıköyde 4 atsaydık tribünlere çağırıp alkış tutulacaktı 4 yediğindede böyle medeni bir tepki konması doğal.

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #173 : 14. Kasım 2008, 02:15:03 »
Peki sizce yeni staddaki taraftar hangi profili isteyecek ? Ya da şöyle söyleyim, bu tür oluşumları istemeyen taraftarların baskısıyla yönetim aziz yıldırım gibi uA'ya rest çekecek mi? Bence bu şu ana kadar düşünülmeyen en büyük sorun ve hala muamma.

Ümit Aslan

  • Ziyaretçi
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #174 : 14. Kasım 2008, 02:15:27 »
Bence aziz yıldırımın yaptığı olay gayet açık tribünden kimliği belirsiz adamları atıp yerine daha elit ailesiyle gelip maç izleyecek ve bunlarada rahatça kombine satabilecek bir ortam oluşturmayı amaçlıyor. Bu işin içinde ne kadar rant var onu bilemiyorum ben,ama burda önemli konu şu ki uA kesinlikle fbnin taraftarının çok çok üstünde bir kimliğe sahiptir, yani onlarda uygulanan olay uA üzerinde kesinlikle uygulanamaz.

Berkant ben sana katilamiyorum özelikle ultrAslan febe taraftarindan cok cok üst üst bir olusumdur olayina,yani iki türk toplulugunun iki büyük kulübünün iki büyük olusumudur,ultraslaninda genc febelilerinde kimlerin kurdugu ortada hani fazlada detaya inmiyelim.''ultraslanin marka degerinin daha yüksek oldugunu vurguliyarak söylüyorum''

Yok ultraslanin üzerindede her taraftar grubunun üzerindede yönetim ve kulübün idarecileri istedikten sonra hersey olur,kimse unutmasinki ultrAslan kulübüpten büyük degildir, ultrAslan sonucta Galatasaray kulübünün taraftardar grubudur fakat Galatasaray kulübünden büyük degildir,egerki orda galatasaraya zarar veren bir uygulama cikarsa bunun önüne kulüp gecer kimsede birsey yapamaz.

Ben burdan ultrAslan sudur veya kötüdür demiyorum benimki tamamen bir varsayim fakat ortada bir rant var bu bir gercek bunlar az buzda degil,bu rantin önüne adnan polatin gideceginide kestirmek güc degil,diyorumki bu ranti eger ultraslanda olsa kimse önüne gecmeli gecemiyorsa sonuclarinada katlanmali.

Sevgili fatih Ali samiyendeki suanki atmosfer aslantepede olmiyacak o senin dedigin anlamda onu net sekilde söyliyebilirim bu tür stadyumlarda ben o atmosferi yansitan taraftar grubunu dünyada görmedim stadin görüs alaniyla alakali mesela otomatik bu durum olusuyor,parasi olan taraftar geldiginde davranisida farkli oluyor bu degisim böyle olucaktir kesinlikle.

« Son Düzenleme: 14. Kasım 2008, 02:18:45 Gönderen: Ümit Aslan »

turnusol

  • Vikipedici
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 3899
  • Yaş: 47
  • Yer: Mecidiyeköy'deyim.
    • maç yazıları
Ynt: FTK - Galatasaray 1 - 0 Kayserispor (2. Maç)
« Yanıtla #175 : 14. Kasım 2008, 02:17:02 »
Taraftarın 5 dakika susma tepkisine destek veriyorum.Nasılki febeye kadıköyde 4 atsaydık tribünlere çağırıp alkış tutulacaktı 4 yediğindede böyle medeni bir tepki konması doğal.


ona bir şey demedik zaten. ama bütün maç boyunca a.k. lı küfür dinlemeye maça gitmedik biz.

Peki sizce yeni staddaki taraftar hangi profili isteyecek ? Ya da şöyle söyleyim, bu tür oluşumları istemeyen taraftarların baskısıyla yönetim aziz yıldırım gibi uA'ya rest çekecek mi? Bence bu şu ana kadar düşünülmeyen en büyük sorun ve hala muamma.

yeni başlık ellerinden öper  ;D