27. Nisan 2026, 04:15:16

Gönderen Konu: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray  (Okunma sayısı 147070 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ccc berezilya ccc

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2009
  • İleti: 1480
  • Yer: istanbul
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1360 : 27. Ağustos 2010, 02:33:51 »
Marka düşkünlüğü değil.

Kendi bildiğimizi okuyoruz.

Bu ülke,

Bunlarda hocamı yaaa dedi kovdu.

Hocalar kovulduktan sonraki başarıları, öncesini yazmıyorum...

Del Bosque = ispanya milli takımını dünya şampiyonu yaptı.
Joachim Löw =  Euro 2008 final , Dk 2010 yarı final.
Lucescu = 2004/05, 2005/06, 2007-2008 ve 2009-2010 Ukrayna sampiyonlugu, 2008/09 Uefa kupası.

Rijkaard da kötü hoca kovalım. Yaşasın iş ahlakından yoksun Türk oyuncular. ( bir grup)

o saydıklarından luce ve löw ü ayırmak lazım. bunlar hazırcı hoca değildi.bende istikrardan yanayımdır ama doğru hocayı bulduktan sonra istikrara evet.delbosqe-aragones-ve rijkaard barca jenerasyonunun kaymağını yediler.yaratıcı teknik adam değil bunlar.
köyün delisi!  :jop:

Emre Yürekli

  • Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 10863
  • Yaş: 38
  • Yer: Çankaya / ANKARA
  • мαкiиє мüнєи∂iѕi
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1361 : 27. Ağustos 2010, 02:33:56 »
Al Turan konusunda haklısın tabi.kötü hatta çok kötü oynuyo.Zaten aylardır bu takım beksiz oynamıyo mu?en çok baros'a üzülürüm.allah  vermesin ya sakatlanırsa?

Ali turan stoperdir, Sağ bekten alacağınız performansla ona kötü diyemezsiniz.

Bugun Baros u ortasahaya çekin yokluktan, eminim ne dersiniz ?

otto_skorzeny

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 1221
  • Yaş: 41
  • Yer: aydın
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1362 : 27. Ağustos 2010, 02:35:14 »
rijkaardı GS dan gittikten sonra kimse almaz.belki hollandanın orta sıra takımlarına gidabilir.yada asyaya gider.zaman gösterecek. bu tip hocalar hazırcı hocalardır.zorluklarla mücadele edemezler.liderlik özelliği yoktur.

bize yaratıcı teknik adam gerekli.

rijkaardı savunanları anlıyorum.marka düşkünlüğü ve sempatik olması ile rijkaardı savunuyorlar ama futbolda duygusallığa yer yok. rotterdamı küme düşürmesi tesadüf mü? çünkü hazırcı hocalar dar imkanlarla birşeyler üretemezler.yaratıcı hocalar ise teknik anlamdaki dehaları ile sistemleri ile bir takım yaratabilirler.

biraz mantıklı düşünmekte fayda var.
roterdamı küme düşürmesi tesadüf değilse barcelonayı şampiyonlar ligi şampiyonu yapmasıda tesadüf değildir.çünkü senin mantığın bunu söylüyor.kendi ağzın ile kendini batırıyorsun.
"The most dangerous man in Europe"

Ronaldogu

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 729
  • Yer: Aydın
  • güzel günler göreceğiz
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv - Galatasaray
« Yanıtla #1363 : 27. Ağustos 2010, 02:35:26 »
oysa ;
"yönetim futbolcu taraftar şampiyonsun Galatasaray" besteside tesadüfen yazmamış dimi ,
bu sözlerin altında başka bir mana var, tabi anlamak gerekli,

Hoca da eleştirilir, futbolcuda, yönetim de ama körü körüne " bu şuçlu gitsin" " bu hatalı gitsin" olmaz,
real 10 yıldır sürünüyor yahu,
bizim sınırlarımız dışında bir tek  Mourinho hoca, sınırlarımızda ise luce,
bunların daşındaki kimse futboldan anlamıyor, takım olmanın ne demek olduğunu bilmiyor zaten
basketbola başladığım ilk takımımda bir hoca vardı bize çok iyi taktikler öğretirdi herkes onu överdi ama beden hocası olduğu için bizim okula tayini çıkmıştı işte.biz de antremanlarda verdiği taktikleri çok iyi uygulardık. hoca bizi gaza da getirirdi. ama biz okadar kendine güvensiz oyunculardık ki maç başladığı andan itibaren ne yapacağımızı şaşırırdık. hiçbi taktiği uygulayamaz olurduk. sanki hiç antreman yapmamış gibi dolanırdık sahada. karşı yarısahanın ortasında sağa sola pas yapa yapa 20 saniye geçirir son 4saniyede içeriye dalmaya çalışır veya şut atmaya çalışırdık çoğu zaman. çünkü bizim hiçbirimizin o takımdayken bu taktikleri uygulayacak becerimiz yoktu. hocamız bize kenardan çaresiz gözlerle bakardı. ilk 2 periyot kenardan taktik vermeye çalışırdı. biz o taktikleri alırdık ama uygulayamazdık bir türlü. çünkü yok kapasitemiz. taktiğin nekadar mükemmel olduğu farketmezdi.

ben bunları yaşamış biri olarak şuan o sahanın içinde neler olduğunu okadar iyi gözlemleyip anlayabiliyorum ki...

biliyorum bu anlattıklarım amatör bi takımda geçen şeyler ama hiç yaşamamış birinden daha iyi bildiğimi sanıyorum...

balrog23

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 307
  • Yer: ankara
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1364 : 27. Ağustos 2010, 02:36:18 »
Ali turan stoperdir, Sağ bekten alacağınız performansla ona kötü diyemezsiniz.

Bugun Baros u ortasahaya çekin yokluktan, eminim ne dersiniz ?

Ali turan da ayrı bi yönetim skandalı 500bin dolar verip alsalardı devre arası hem geçen sene bi stoperimiz olurdu, hem de adam 7 ay top oynamadan damlamazdı floryaya

servet81

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 140
  • Yaş: 45
  • Yer: münih
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1365 : 27. Ağustos 2010, 02:36:31 »
daha kolayı var futbol aş nin başına futboldan anlayan birini getirmek takımdaki eksikleri hataları görüp td hesap soracak birini yapılacak transferlerin hangi yerlere olmasını td sormadan da anlayacak birileri
Olabilir.Ama bu isim sizce kim olamali.Bence kesinlikle fatih terim..
Biz gonullere cektik bayraklari direklere degil. Biz tarihe yazdik ismimizi duvarlara degil. Biz avrupada actik bayragi kadikoyde degil. Biz dunyada poz verdik saksakcilara degil ve biz imparatorlarla buyuduk kastanelerle degillllll...

hakan38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 2051
  • Yaş: 44
  • Yer: belcika
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1366 : 27. Ağustos 2010, 02:36:41 »
Ali turan stoperdir, Sağ bekten alacağınız performansla ona kötü diyemezsiniz.

Bugun Baros u ortasahaya çekin yokluktan, eminim ne dersiniz ?
sana katilmamak  elde  degil  hatta eger sadece  deefans yapmasi istense orda bile basarili olabilir

deniz50

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1869
  • Yer: amsterdam
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1367 : 27. Ağustos 2010, 02:36:47 »
bu takimda bir tane adam gibi oyniyan yok ki zaten hepsi kotu oyniyor bu sistemle alakali

bu takim es es i de yenemez bu takim ayni gecen seneki sivas gibi
UAsker50            http://www.erepublik.com/en/referrer/UAsker50

uye olamayan fbli olsun

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1368 : 27. Ağustos 2010, 02:37:07 »
Arkadaslar bence teshisi iyi koymak lazim sizce bu takim asil sorunu ne.Bence en önemli olan sorunu florya ve saha icinde bir hakan,hasan,hagi gibi lider olmamasi.Ben sahsen floryada o eski aile yapisinin kaldina pek inanmiyorum.Gecen gün bir tv kanalinda fatih göksen aciklama yapti belki dinleyeniniz olmustur.Adam diyorki en kötü olan sey floryayi kaybettik futbolcularin anne diye seslendigi yataklarini toplayan yasli teyzeyi bile kovmuslar.Bir bülent ünder gibi cok degerli ve floryada abilik vasifi gören cok iyi hocayi kovdular bütün lider özelligi olan oyunculari pasifize ederek yolladilar.evet bence en önemli sorun burda..Biz Floryadaki aile ortamini yitirdik arkadaslar..Bence derhal abdulrahim abi yönetime sokulmali ve sabah aksam futbolcularin yaninda floryada olmali..Tugayin yetkileri artirilmal gerekirse ilk yillarda fatih terim getirilierek tugayda onun yaninda 2 yil görev yaptiktan sonra t.d olarak devam etmeli.Fatih terimde futbol a.s nin basina gecmeli..benim görüslerim bunlardan ibaret.katilan veya katilmayanlar olabilir tabiki...
kücük seyler degisince isyerinde bile bazen insanlar rahatsiz olabiliyor. bence tamaminda haklisin

magne_23

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 361
  • Yaş: 40
  • Yer: kocaeli
  • bir günde kral olmadık bir günde tahtan inmeyiz..
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1369 : 27. Ağustos 2010, 02:37:35 »
rjikaard neden istifa etsin ki yılda 4 milyn euro hangi takımdan alacak ki kim verir ona o parayı bakın araştırın guardiola kaç para alıyor barça dan yıllık rjikaard ın yarısını bile almıyor milan başkan yard. açıklama yapıyor biz teknik adama yılda 4 milyn euro verecek kadar zengin değiliz diye

AloNe_LioN

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 606
  • Yaş: 42
  • Yer: Kirsehir
  • Imparator Fatih Terim
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1370 : 27. Ağustos 2010, 02:37:44 »
Marka düşkünlüğü değil.

Kendi bildiğimizi okuyoruz.

Bu ülke,

Bunlarda hocamı yaaa dedi kovdu.

Hocalar kovulduktan sonraki başarıları, öncesini yazmıyorum...

Del Bosque = ispanya milli takımını dünya şampiyonu yaptı.
Joachim Löw =  Euro 2008 final , Dk 2010 yarı final.
Lucescu = 2004/05, 2005/06, 2007-2008 ve 2009-2010 Ukrayna sampiyonlugu, 2008/09 Uefa kupası.

Rijkaard da kötü hoca kovalım. Yaşasın iş ahlakından yoksun Türk oyuncular. ( bir grup)

       Kesinlikle haklisin renktas..Taraftarin teknik direktör konusunda bu sekilde düsünmesi su an ki yönetimimiz gibi büyük yönetimlerin(!) tam aradigi ortam..Siz Rijkaard gibi bir markayi takimin basina getiriyorsunuz ve onunla birlikte total futbol hedeflediginizden belirtiyorsunuz futbolcu kalitesine bakiyorsunuz söylenilen hedeflerle hic ama hic alakasi yok..Simdi Adnan Baskan 2012 masalini uydurdu kriter vs diye..Yahu adam gibi bir takim olusturmak icin milyonlarca Euro mu harcamak gerek illa..hem almayacaksin para harcamayacaksinda Rijkaard'a neden bu kadar para veriyorsun be adam diye sormazlar mi insana.. Birakin artik Adnan Kardesler daha fazla taraftarla yüzgöz olmadan birakin lütfen :boks:
« Son Düzenleme: 27. Ağustos 2010, 02:39:30 Gönderen: AloNe_LioN »
Ntvspor izleme izlettirme!!!

Necati Atcı

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 8123
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1371 : 27. Ağustos 2010, 02:38:34 »
rijkaardı GS dan gittikten sonra kimse almaz.belki hollandanın orta sıra takımlarına gidabilir.yada asyaya gider.zaman gösterecek. bu tip hocalar hazırcı hocalardır.zorluklarla mücadele edemezler.liderlik özelliği yoktur.

bize yaratıcı teknik adam gerekli.

rijkaardı savunanları anlıyorum.marka düşkünlüğü ve sempatik olması ile rijkaardı savunuyorlar ama futbolda duygusallığa yer yok. rotterdamı küme düşürmesi tesadüf mü? çünkü hazırcı hocalar dar imkanlarla birşeyler üretemezler.yaratıcı hocalar ise teknik anlamdaki dehaları ile sistemleri ile bir takım yaratabilirler.

biraz mantıklı düşünmekte fayda var.
Roterdamı küme düşürmesi tesadüf değil ama ŞL'yi kazanması tesadüf  :S :D :D

unsigned

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 395
  • Yaş: 45
  • Yer: ankara
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1372 : 27. Ağustos 2010, 02:39:00 »
ozetle ve hepberaber                                                                                                   Şereftir Seni Sevmek
Senle Ağlayıp Gülmek
Galatasaray Sevgisi
Sürecek Sonsuza Dek

Yetmiyor ki statlar
Kalbimiz senle çarpar
Layıksın bu sevgiye
Şanlı Galatasaray

Nasıl ki bu Milletin
Tacıdır yıldızla ay
Yüksel ta arşa kadar
Şanlı Galatasaray :atki: :atki:
Herşey seninle başladı, ancak seninle devam eder ve biter...

hakan38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 2051
  • Yaş: 44
  • Yer: belcika
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1373 : 27. Ağustos 2010, 02:39:18 »
koşmayı beklemekte mi mantıksız renktaş maçı izledim 1 tane adam koşmuyor adam akıllı yürüyerek maçı bitirdiler.maç bitti yalandan üzüldüler,hakan balta varya onun yatacak yeri yok zaten febeli caner erkin bir bu balta 2.şike yapsan bu kadar olur topu kaptır ceza saha içinde koşma bile topu bırak 2 dk dayanamıyorsan ne işin var bu kulüpte.
problem  kosmak degil bizim deli danalar kosuyo ama nereye kostuklarini kendileri bile anlamiyo sorada macin sonuna dogru bitiyo pilleri

Ronaldogu

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 729
  • Yer: Aydın
  • güzel günler göreceğiz
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1374 : 27. Ağustos 2010, 02:39:40 »
rjikaard neden istifa etsin ki yılda 4 milyn euro hangi takımdan alacak ki kim verir ona o parayı bakın araştırın guardiola kaç para alıyor barça dan yıllık rjikaard ın yarısını bile almıyor milan başkan yard. açıklama yapıyor biz teknik adama yılda 4 milyn euro verecek kadar zengin değiliz diye
tabi ancelotti ve guardiola1buçuk milyona ordalar. bide bunların yarısı vergiye gidiyor. 750bin euroya takımın başındalar. zaten ancelotti oyüzden chelsea ye gitmiş olmalı...

Aslan JOKER

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 7458
  • Yaş: 44
  • Yer: Münih
Ynt: AL Play-Off | Karpaty Lviv 1-1 Galatasaray
« Yanıtla #1375 : 27. Ağustos 2010, 02:39:51 »
Olabilir.Ama bu isim sizce kim olamali.Bence kesinlikle fatih terim..
birde su var bizde transferleri yapanlar futbol oynamamis insalar hep bizde. bayerne bakinca, yönetimleri nerdeyse tüm eski futbolcular, beckenbauer,hoenes,rummenige...... bizde bunlardan hic yok. almanyada birde manager olarak artik eski futbolculari getiriyorlar