26. Nisan 2026, 16:19:07

Gönderen Konu: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri  (Okunma sayısı 557896 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3488 : 08. Aralık 2010, 13:41:55 »
Yahu bu sercan ve volkan şen + ozan ipek denen adam koca ş.l. grup maçlarında ne yaptılarda bu kadar beğeniyorsunuz? Amaç bursa spor un gücünü küçültmekse yazık döndük 20 sene öncesine, yok iyi bir takım kuracaksanız ş.l. de oynuyacaksanız gördük orada nasıl oynadıklarını, bu adamların türkiye liginde bile istatistikleri yok denecek kadar az, ne volkan pino yu kesebilir, nede sercan baroş un yedeği olabilir. Gözünüzde büyütmeyin bu iki adam da tamamen FOS..... neden fos diyorsun ayıp değilmi derseniz bende o zaman ş.l. bir daha bakın derim....
Sercan 10 m. euro (ne yapmış bugune kadar)
Volkan 10 m. euro (ne yapmış bugune kadar)
bu fiyatları çekiyorlarsa birdaha selam bile vermesinler daha iyi, sercan ve volkan için 10 ar milyon fiyat çekmek resmen adamı aptal yerine koymak küfür etmektir... Biz galiba pino yu keitayı 50 milyona aldık...
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.

Fatih43

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 2105
  • Yaş: 35
  • Yer: Almanya
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3489 : 08. Aralık 2010, 13:44:17 »
Harbiden ya öyle bakinca keitaya biz 8 bucuk vermistik keita birak volkani quaresmayi bile cebinden cikarabilen bir futbolcuydu :D ben 10 milyon istediklerini bilmiyordum

nurigs

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 461
  • Yaş: 39
  • Yer: izmir
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3490 : 08. Aralık 2010, 13:47:57 »
Yahu bu sercan ve volkan şen + ozan ipek denen adam koca ş.l. grup maçlarında ne yaptılarda bu kadar beğeniyorsunuz? Amaç bursa spor un gücünü küçültmekse yazık döndük 20 sene öncesine, yok iyi bir takım kuracaksanız ş.l. de oynuyacaksanız gördük orada nasıl oynadıklarını, bu adamların türkiye liginde bile istatistikleri yok denecek kadar az, ne volkan pino yu kesebilir, nede sercan baroş un yedeği olabilir. Gözünüzde büyütmeyin bu iki adam da tamamen FOS..... neden fos diyorsun ayıp değilmi derseniz bende o zaman ş.l. bir daha bakın derim....
Sercan 10 m. euro (ne yapmış bugune kadar)
Volkan 10 m. euro (ne yapmış bugune kadar)
bu fiyatları çekiyorlarsa birdaha selam bile vermesinler daha iyi, sercan ve volkan için 10 ar milyon fiyat çekmek resmen adamı aptal yerine koymak küfür etmektir... Biz galiba pino yu keitayı 50 milyona aldık...

hocam 10 milyon falan vermeyecekler tabi ki taş çatlasa 4-5 verirler o kadar da değil ha bana sorarsan o fiyatlar da çok ama TR piyasası bu abartıyoruz her zaman
hayalleriniz bittiği yerde bizim gerçeklerimiz başlar

Roull

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2009
  • İleti: 1213
  • Yaş: 44
  • Yer: izmir
  • Galatasaraylılar ölür , Galatasaray'lılık ölmez
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3491 : 08. Aralık 2010, 13:54:14 »
Yahu bu sercan ve volkan şen + ozan ipek denen adam koca ş.l. grup maçlarında ne yaptılarda bu kadar beğeniyorsunuz? Amaç bursa spor un gücünü küçültmekse yazık döndük 20 sene öncesine, yok iyi bir takım kuracaksanız ş.l. de oynuyacaksanız gördük orada nasıl oynadıklarını, bu adamların türkiye liginde bile istatistikleri yok denecek kadar az, ne volkan pino yu kesebilir, nede sercan baroş un yedeği olabilir. Gözünüzde büyütmeyin bu iki adam da tamamen FOS..... neden fos diyorsun ayıp değilmi derseniz bende o zaman ş.l. bir daha bakın derim....
Sercan 10 m. euro (ne yapmış bugune kadar)
Volkan 10 m. euro (ne yapmış bugune kadar)
bu fiyatları çekiyorlarsa birdaha selam bile vermesinler daha iyi, sercan ve volkan için 10 ar milyon fiyat çekmek resmen adamı aptal yerine koymak küfür etmektir... Biz galiba pino yu keitayı 50 milyona aldık...
yabancıyla değil türk ile kıyaslıcan arkadaşım...yetenekli türk oyuncuları pahalı..eger türkiye lignde kadro kısıtlaması kalksa senin dediğin gibi 1 m yada bilemedin 2 milyon fiyatı var bu futbolcuların...ama senin elindeki türk oyuncuları belli...sok bakalım şu zamanın galatasarayını  Ş.Ligine ne yapıyolar seyret...unutmayın ki bursa spor bu oyuncular sayesinde bu seviyelere geldiler en azından çaba var istek var,bi hedefleri var ...sen kadronda kaç tane hedefi olan türk futbolcusu var söylermisin.? galatasaraydaki türk futbolcularını anlat bana ....pino veya keita ile kıyaslama...

d. dinçer

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 1904
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3492 : 08. Aralık 2010, 13:57:22 »
hocam 10 milyon falan vermeyecekler tabi ki taş çatlasa 4-5 verirler o kadar da değil ha bana sorarsan o fiyatlar da çok ama TR piyasası bu abartıyoruz her zaman

Türkiye piyasası 4 5 milyon euro olur mu abi. Malesef başta kayseri'nin paragözlüğü ve aziz yıldırım'ın saçma egoları yüzünden piyasa tavan yapmış durumda. Mehmet topuz'a 9 milyon avro, tabata'ya 8 milyon avro verildikten sonra bursa sercan için daha azını ister mi sizce.

Fatih43

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 2105
  • Yaş: 35
  • Yer: Almanya
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3493 : 08. Aralık 2010, 14:06:00 »
Türkiye piyasası 4 5 milyon euro olur mu abi. Malesef başta kayseri'nin paragözlüğü ve aziz yıldırım'ın saçma egoları yüzünden piyasa tavan yapmış durumda. Mehmet topuz'a 9 milyon avro, tabata'ya 8 milyon avro verildikten sonra bursa sercan için daha azını ister mi sizce.

Hemde hakli bir sekilde.... tüpcü ve azize bu durumlara getirdi türkiye piyasasini

x_gorgoroth

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Kas 2010
  • İleti: 149
  • Yaş: 42
  • Yer: ege
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3494 : 08. Aralık 2010, 14:08:58 »
dünya piyasasını baz aldığımızda volkan şenin maximum ama maximum değeri 3 milyon euro dur. sercanın kide 4 milyon.. bile bile kazık yemeye gerek yok.. bu fiyatlarda bursa satmaz.. tabibizim eneyi 3 büyüklerimizden biri çıkıp 8-10 milyon eyro vermezlerse. bence bu iki adam içinde fazla paralar vermeye gerek yok. bırakın kendi çöplüklerinde kalsınlar

Roull

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2009
  • İleti: 1213
  • Yaş: 44
  • Yer: izmir
  • Galatasaraylılar ölür , Galatasaray'lılık ölmez
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3495 : 08. Aralık 2010, 14:11:16 »
artık türkiyede ,metil , Ali ,feyyaz,tugay, hakan şükür ,emre ,okan buruk ,fatih akyel ,aykut, oğuz vesaire gibi adamlar yetişmiyor....türk futbolu gittikçe çöküyor....ya tutarsa misali alınan futbolcuların halini görüyoruz,kalite her zaman önemlidir...misimoviç için ,yok baroşla oynamadı yok ortasahada top atıcak adam mı vardı diyenler oluyor...ama sercan yada volkan dendimi ne yaptı bu futbolcular oluyo,kusura bakmayın onlarda hayatında ne baroş la oynadı nede misimovic veya hagi gibi pas verenleri oldu ....bursa spor normal andolu takımıdır ama bursayı farklı kılan bu futbolculardır....hersene yok o para verilmez die die bu hallere geldik.

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3496 : 08. Aralık 2010, 14:12:34 »
zaten yabancı sınırının yukarı çekilmesindeki amaçda buydu, yerli oyuncuya gebe kaldığımız gün gibi ortaya  çıkıyordu ve hal böyle olunca iyi hatırlayın serkan aykut bize 8 milyona gelmişti, hatta bülent akın gibi bir adam galiba 6 milyon vermiştik ki daha fb nin topuzu almasını flan saymıyorum bile, yabancı oyuncu sınırını kaldırsınlar bakalım sercan a volkana kim verir o paraları, bu resmen karaborsacılık yapmaktır, bizim alt yapımızda da sercan kadar volkan kadar yetenekli adamlarlar illaki vardır, sadece tecrübeleri ve kariyerleri yok, kendini kanıtlamamış ispatlamamış adamlara 4-5 bil çok fazla. Kaldıki sercan açık alan topçusu biz kontra atak oynayan bir takımda değiliz buda sercan ın bizde asla iş yapamayacağını gösterir, iyi oynayan bir Galatasaray a karşı kim açık alan bırakacak da sercan patlayıp gidecek? her hafta milanla real le maç yapsak neyse belki o alanları bulur ama nerede. Bize lazım forvet baroş gibi dağıtacak tek vuruşta iş bitirecek adam lazım Emenike bu şartlara en yakın adam..
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.

d. dinçer

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 1904
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3497 : 08. Aralık 2010, 14:15:43 »
Hemde hakli bir sekilde.... tüpcü ve azize bu durumlara getirdi türkiye piyasasini
cümlemin sonuna " haklı olarak" yazacaktım ama üşendim, sen tamamlamışsın =)

d. dinçer

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 1904
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3498 : 08. Aralık 2010, 14:16:48 »

dünya piyasasını baz aldığımızda volkan şenin maximum ama maximum değeri 3 milyon euro dur. sercanın kide 4 milyon.. bile bile kazık yemeye gerek yok.. bu fiyatlarda bursa satmaz.. tabibizim eneyi 3 büyüklerimizden biri çıkıp 8-10 milyon eyro vermezlerse. bence bu iki adam içinde fazla paralar vermeye gerek yok. bırakın kendi çöplüklerinde kalsınlar

ben de senin gibi düşünüyorum. Sportif anlamda avrupa'ya entegre olmaya çalışıp da kendini maddi konularda avrupa'dan bu kadar soyutlamış başka bir ülke yoktur heralde.

nurigs

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 461
  • Yaş: 39
  • Yer: izmir
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3499 : 08. Aralık 2010, 14:17:19 »
Türkiye piyasası 4 5 milyon euro olur mu abi. Malesef başta kayseri'nin paragözlüğü ve aziz yıldırım'ın saçma egoları yüzünden piyasa tavan yapmış durumda. Mehmet topuz'a 9 milyon avro, tabata'ya 8 milyon avro verildikten sonra bursa sercan için daha azını ister mi sizce.

abi doğru söylüyorsun ben diyim biz o paraları vermeyiz adnan polat ın tabiriyle sevgili sezgin in eli sıkımış misiye falan keitaya 7-8 veriyoruz ben de verileceğini sanmıyorum  o paraları isteyecekler biz de vermeyeceğiz konu kapanacak bence
hayalleriniz bittiği yerde bizim gerçeklerimiz başlar

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3500 : 08. Aralık 2010, 14:19:00 »
yabancıyla değil türk ile kıyaslıcan arkadaşım...yetenekli türk oyuncuları pahalı..eger türkiye lignde kadro kısıtlaması kalksa senin dediğin gibi 1 m yada bilemedin 2 milyon fiyatı var bu futbolcuların...ama senin elindeki türk oyuncuları belli...sok bakalım şu zamanın Galatasarayını  Ş.Ligine ne yapıyolar seyret...unutmayın ki bursa spor bu oyuncular sayesinde bu seviyelere geldiler en azından çaba var istek var,bi hedefleri var ...sen kadronda kaç tane hedefi olan türk futbolcusu var söylermisin.? galatasaraydaki türk futbolcularını anlat bana ....pino veya keita ile kıyaslama...
neden yabancı ile kıyaslamayayım ki, sonuçta bu ülkeye yabancı girişi yasak değil, sen oto pazarına gittiğinde üzerinde 13 bin lira yazan Şahin araba ile 13 bin lira yazan polo araba görünce şahine bakmaya devam mı ediyorsun? elimde alımgücüm var ise aynı paraya veya daha uygununa daha iyisini alabileceksem yabancı olması benim için sakınca değil. Ben şu anda Galatasaray da kaliteli yerli oyuncular var demedim zaten, benim demek istediğim sadece bu oyuncuların gerçek değeri asla bunlar değildir, her ikiside benim gözümde 3-3,5 milyon euro dan fazla etmez. Ama bizdeki bu köşeye sıkışmış yönetim varken akıllı bir klüp yöneticisi yağlar ballar 3 liralık adamı bizim klübe 10 milyona KAKALAR, o 10 milyoncuklarda sonra senden benden bi güzel çıkar... :'(
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.

d. dinçer

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 1904
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3501 : 08. Aralık 2010, 14:22:19 »
abi doğru söylüyorsun ben diyim biz o paraları vermeyiz adnan polat ın tabiriyle sevgili sezgin in eli sıkımış misiye falan keitaya 7-8 veriyoruz ben de verileceğini sanmıyorum  o paraları isteyecekler biz de vermeyeceğiz konu kapanacak bence

İşte sorun konunun orada kapanmaması. İstiyorlar, "büyük!" kulüpler de veriyorlar. Gerçi bizim kulübümüz o açıdan fena strateji izlemiyor.
Biz türk oyunculara paralar saçmıyoruz. Ucuza alıyoruz ya da bekleyip 6 ay kadro dışı kaldıktan sonra alıyoruz.

iki ucu ballı değnek

Roull

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2009
  • İleti: 1213
  • Yaş: 44
  • Yer: izmir
  • Galatasaraylılar ölür , Galatasaray'lılık ölmez
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3502 : 08. Aralık 2010, 14:31:43 »
Bu İBRİCİC ne oldu şimdi  :emzik:

nurigs

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 461
  • Yaş: 39
  • Yer: izmir
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3503 : 08. Aralık 2010, 14:33:53 »
İşte sorun konunun orada kapanmaması. İstiyorlar, "büyük!" kulüpler de veriyorlar. Gerçi bizim kulübümüz o açıdan fena strateji izlemiyor.
Biz türk oyunculara paralar saçmıyoruz. Ucuza alıyoruz ya da bekleyip 6 ay kadro dışı kaldıktan sonra alıyoruz.

iki ucu ballı değnek

aynen. doğru bir strateji olarak duruyor ancak gel gör ki yerlilerin kalitesi de ortada diğer bir gerçek de şuan TR de kalite açısından bariz bir sıkıntı var. ya bizler görmüyoruz bilmiyoruz ya da gerçekten futbolcu yetiştiremiyoruz. ki bu gidişle bence Avrupa da başarı gittikçe uzak bir ihtimal olarak gözüküyor bakalım ne yapacaklar
hayalleriniz bittiği yerde bizim gerçeklerimiz başlar