26. Nisan 2026, 14:25:33

Gönderen Konu: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri  (Okunma sayısı 557345 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sc.Mafius

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 180
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3312 : 07. Aralık 2010, 03:15:55 »
Barosa alternatif futbolcu olsaydı kötü oynadığımız sezon bile 2 galibiyet fazla alırdık. Bu da en az 6 puan yapar.

Ota saha oyuncularımız üst düzey değil ama en azından alternatif çok. Ama Baros'dan başka santrafor yok.

Misimoviç, Pino, Arda, Kewell kime gol attıracak. Takımda santrafor yoksa bu oyuncuları yolla gitsin.

O yüzden SANTRAFOR ŞART.

İbriciç santrafor değil. Transfer edilmesi gereken son mevki İbriçiçin mevkisi. Oyun stili olarak Sasa İliç'e çok benziyor. İliçin biraz daha agresif olanı.

Size kim ibricic Santrofor olarak alındı dedi ?? Anlamıs degilim sezon boyunca Arda sakattı Ayhan bile sol acık oyna misi sol acık oynadı ,, Biraz once bi ornek verdim ezeli rakibimizden adamlarda Dia gibi adam var ama 80 den sonra stoch hun yerine giriyor .. Bu kadr kotulemeyin ibricici satraforda alınır merak etmeyin daha transfer sezonu acılmadı biraz sakin ..
Hakkımda Bilgin yoksa ,, Fikrinde olmasın

Volkan Güngör

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 666
  • Yaş: 35
  • Yer: Ankara
  • Nuri Şahin!
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3313 : 07. Aralık 2010, 03:15:55 »
Barosa alternatif futbolcu olsaydı kötü oynadığımız sezon bile 2 galibiyet fazla alırdık. Bu da en az 6 puan yapar.

Ota saha oyuncularımız üst düzey değil ama en azından alternatif çok. Ama Baros'dan başka santrafor yok.

Misimoviç, Pino, Arda, Kewell kime gol attıracak. Takımda santrafor yoksa bu oyuncuları yolla gitsin.

O yüzden SANTRAFOR ŞART.

İbriciç santrafor değil. Transfer edilmesi gereken son mevki İbriçiçin mevkisi. Oyun stili olarak Sasa İliç'e çok benziyor. İliçin biraz daha agresif olanı.
barca santrafor kullanmadan 5-6 atıyor ne alaka?
4-5i beş para etmez 3 kuruş etmez bu ortashanın.ne zaman rakip sahaya yıktıkta oynadık oyunu kaç tane organize atak var sağdan soldan orta açılmasından bıktım ben artık arkaya xavi tarzı biri gelmeden hikaye kardeşim
Sıradaki istifa soysuz ultrAslandan gelir inşallah!

d. dinçer

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 1904
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3314 : 07. Aralık 2010, 03:17:35 »
Arkadaslar bir yerde yanlıs yapıyorsunuz ,, suan varsayım uzerine konsuyorum kesinlik kazanan bise yok ama bu transfer bi forvet yada on libero transferinden sonra alınsaydı burdaki cogu insan super bir transfer diyip olumlu bakıcakdı . İbricic takıma katkı saglayacak hatta gerekli olan bir oyuncudur benim gozumde ,, yanlız bende hem firim forvet ve on libero ile birlikde ...

Bi şeye açıklık getirelim. Eleştirenler ya da en azından ben ibricic'in oyun stili, yeteneği ile ilgili bir sorun görmüyoruz,görmüyorum.
Dediğim gibi şu seviyede ronaldinyo gelse de farketmez. Senin defansınla ortasahan arasında 25 30 metre mesafe olduktan sonra uç noktalara iyi adamlar koyman bi şeyi değiştirmez. o kaliteli oyunculara servisi yapacak adam gerekiyor.

Evet kaliteli servis özelliği olan ortasaha oyuncusu alınsaydı ibricicin değeri kat kat artardı. zaten o transferler yapılsa ne biz bu durumda olurduk ne de elano ve misi giderdi. ibricice de gerek kalmazdı.


NeCoOo67

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 408
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3315 : 07. Aralık 2010, 03:18:36 »
 :angel:

mur22

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2009
  • İleti: 30
  • Yaş: 42
  • Yer: ankara
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3316 : 07. Aralık 2010, 03:20:27 »
arkasdaşlar farkettinizmi bilmiyorum ama yazan arkadaşların hepsi kem fikir bu takıma bir forvet iki orta saha oyuncusu bir stoper bir kalecinin şart olduğundan. bunu görmeyen zaten ya kör yada futbolu bilmiyo demektir. ben inanıyorum ki tugay ve hagi buralara gereken transferleri yapacaklar.

d. dinçer

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 1904
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3317 : 07. Aralık 2010, 03:21:18 »
bide allah aşkına artık çift forvet oynayan bir Galatasaray istiyorum. Galatasaray ne zaman 4 33 yada 42 3 1e döndü ondan beri rahat bir maç izleyemedik. bu takım gerets döneminde bazen 3 bazen hasan kabzeyle 4 forvetle oynuyodu. çıkamıyodu takımlar ilk 25 dakikada bitiyodu maç. nedir bu 4 3 3 deki sır çözemedim ben. arkadaş anlayın artık olmuyo uymuyo bu sistemler bize Galatasaray çift forvet oynar artı bir hücum oyuncusu. emenikeyle barosu forvette bi düşünsenize sagda arda solda ibricic yada tam tersi. ikide iyi orta sahayla bu takım ligi her türlü ilk 3 te bitirir. artık yönetim doğru transferler yapmak zorunda. pinoyla ayhanla olmaz bu iş hele bide mustafa sarpla Ali turan var ki. hiç bahsetmeyelim

artık çift forvet kalmadı modern futbolda. Tamam iyi güzel 2 forvetle oynayalım kalabalık olalım ceza sahasında diyoruz ama dizilimi yaparken rakibe de bakılır. Sen çift forvet yaparak orta sahanı düşürüyorsun rakip senden daha kalabalık oluyor ortasahada. Futbol her zaman ortasahayla kazanılır forvetle değil.

Gerets döneminde klasik 4 4 2 oynuyorduk ama rakipler de öyle oynuyordu. Nasıl ki 10 sene önce tandemli sistemi yokettiler şimdi de çift forvetli sistemi yokediyorlar. ettiler de zaten. Forvet bile kalmayacak yakında 5 gol atan barca'ya bakın villa nerde oynadı.

Sc.Mafius

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 180
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3318 : 07. Aralık 2010, 03:22:19 »
arkasdaşlar farkettinizmi bilmiyorum ama yazan arkadaşların hepsi kem fikir bu takıma bir forvet iki orta saha oyuncusu bir stoper bir kalecinin şart olduğundan. bunu görmeyen zaten ya kör yada futbolu bilmiyo demektir. ben inanıyorum ki tugay ve hagi buralara gereken transferleri yapacaklar.

İşte bende bunu dusunerekden suanda ibricic alınması takdirde yerinde bi transfer oldugunu dile getiriyorum tabiki bu takıma onlibero forvet almazsan at cope gitsin ibricic 'i  ...
Hakkımda Bilgin yoksa ,, Fikrinde olmasın

Volkan Güngör

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 666
  • Yaş: 35
  • Yer: Ankara
  • Nuri Şahin!
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3319 : 07. Aralık 2010, 03:23:30 »
artık çift forvet kalmadı modern futbolda. Tamam iyi güzel 2 forvetle oynayalım kalabalık olalım ceza sahasında diyoruz ama dizilimi yaparken rakibe de bakılır. Sen çift forvet yaparak orta sahanı düşürüyorsun rakip senden daha kalabalık oluyor ortasahada. Futbol her zaman ortasahayla kazanılır forvetle değil.

Gerets döneminde klasik 4 4 2 oynuyorduk ama rakipler de öyle oynuyordu. Nasıl ki 10 sene önce tandemli sistemi yokettiler şimdi de çift forvetli sistemi yokediyorlar. ettiler de zaten. Forvet bile kalmayacak yakında 5 gol atan barca'ya bakın villa nerde oynadı.
aynen kardeşim modern futbolu yorumlamak bu kadarmı zor :)
bana kalsa 6 ortasaha koyarım ortasaha diyince dayanamıyorum :D
Sıradaki istifa soysuz ultrAslandan gelir inşallah!

d. dinçer

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eki 2008
  • İleti: 1904
  • Yer: istanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3320 : 07. Aralık 2010, 03:26:26 »
arkasdaşlar farkettinizmi bilmiyorum ama yazan arkadaşların hepsi kem fikir bu takıma bir forvet iki orta saha oyuncusu bir stoper bir kalecinin şart olduğundan. bunu görmeyen zaten ya kör yada futbolu bilmiyo demektir. ben inanıyorum ki tugay ve hagi buralara gereken transferleri yapacaklar.

kaleci falan şart değil. Bi de yabancı hakkı mı kullanıcaz kaleci için. Türk olarak da zaten ufuk'tan iyisini bulamayız. Kalecilik 30 undan sonra başlar derler. 20 li yaşlarının ortasında bir kalecimiz var ve gelecek vadediyor o yüzden sabretmek lazım.
ufuk son haftalarda güven vermeye başladı. Yine yiyebilir hatalı gol yiyecektir de ama bu böyledir sabredince en azından türkiyeye malolmuş bir kalecimiz olacak.
Ve bence asıl sorun kaleci antrenörümüzdedir. Maç öncesi ısınmaları izliyorum, nezihi hoca çalıştıramıyor kesinlikle. Eser hocayı'da izledim tafiyi de izledim. hiç böyle çalıştırma görmedim. Yan top çalıştırıcak , attığı toplar kalecinin kucağına geliyor. Penaltı noktasına doğru kalecinin koşup zıplayıp alacağı toplar atması gerekirken. Cephe çalışmalarında da keza öyle

Unutmayın casillas'ın zamanında yediği golleri, valdes'i isakson'u . ama şimdi nasıl kaleciler.

CorçBorç

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 56
  • Yer: Sami Yen
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3321 : 07. Aralık 2010, 03:27:14 »
2 kelime: Radosav Petrovic

Bu cocuk 6 ay icinde CSKA Moskovanin yeni yildizlarindan olacak
Mevki defansif orta saha, gol sayisi 7 bu sezon 1.93 boyunda dozer ozelligi oyun zekasi ve takipciligi
Partizan kulubunde oynuyor 21 yasinda

Radosav Petrovic • Partizan Belgrad 2010/2011 • Skills • Dribbling • Goals • HD


Ibricic gereksiz, evde 2 adet firin var bile 3.ye ne gerek var?

Adnan Sezgin positif birsey birakmak istiyorsa gidip Petrovici getirir

Biçerdöver

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1639
  • Yaş: 45
  • Yer: İzmir
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3322 : 07. Aralık 2010, 03:27:24 »
Size kim ibricic Santrofor olarak alındı dedi ?? Anlamıs degilim sezon boyunca Arda sakattı Ayhan bile sol acık oyna misi sol acık oynadı ,, Biraz once bi ornek verdim ezeli rakibimizden adamlarda Dia gibi adam var ama 80 den sonra stoch hun yerine giriyor .. Bu kadr kotulemeyin ibricici satraforda alınır merak etmeyin daha transfer sezonu acılmadı biraz sakin ..


İbriçiç iyi veya kötü onu tartışmıyorum. Bu takımın ihtiyaç duyduğu öncelikli mevki santrafor. Her şeyden önce santrafor transferini halledeceksin. Santrafor almazsan sonuç ortada.

Pinoya her maç kendi takım arkadaşları tepki gösteriyor. Niye? Efendim Pno çok gol kaçırıyormuş. Kaçırır tabi. Adam santrafor değil ki çatır çatır gol atsın. 6 pozisyona giriyor 1 tane gol atıyor. Pino'nun burda suçu ne? Aynı şekilde Kewell. O da santrafor değil ama mecburiyetten santrafor olarak oynuyor. Bu nedenle kendi kapasitesini yeterince kullanamıyor.


barca santrafor kullanmadan 5-6 atıyor ne alaka?
4-5i beş para etmez 3 kuruş etmez bu ortashanın.ne zaman rakip sahaya yıktıkta oynadık oyunu kaç tane organize atak var sağdan soldan orta açılmasından bıktım ben artık arkaya xavi tarzı biri gelmeden hikaye kardeşim

Barça yıllardır aynı oyun anlayışıyla oynuyor. Dünyada ikinci bir Barça örneği yok. Ayrıca xaviyi kim istemez. Santrafordan sonra öncelikli mevki zaten orası olmalı.


mur22

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2009
  • İleti: 30
  • Yaş: 42
  • Yer: ankara
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3323 : 07. Aralık 2010, 03:28:28 »
bende
artık çift forvet kalmadı modern futbolda. Tamam iyi güzel 2 forvetle oynayalım kalabalık olalım ceza sahasında diyoruz ama dizilimi yaparken rakibe de bakılır. Sen çift forvet yaparak orta sahanı düşürüyorsun rakip senden daha kalabalık oluyor ortasahada. Futbol her zaman ortasahayla kazanılır forvetle değil.

Gerets döneminde klasik 4 4 2 oynuyorduk ama rakipler de öyle oynuyordu. Nasıl ki 10 sene önce tandemli sistemi yokettiler şimdi de çift forvetli sistemi yokediyorlar. ettiler de zaten. Forvet bile kalmayacak yakında 5 gol atan barca'ya bakın villa nerde oynadı.
  bende bunu anlamıyorum dostum. herkesde bir barcelona arayışı tamam bende bayılıyorum bende istiyorum real madride karşı oynayan barcelonanın futbolunu oynayalım. herkes ister ama bir tane barcelona var bu dünyada adamların alt yapısındada o adamlar aynı futbolu oynuyo gelio yabancılık çekmiyo. biz naptık frankı getirdik barcelonayı kuran adamı. ama görüyosun halini takımın. bu sistem bu takıma uymadı uymayacakta. Galatasaray örnek olarak barcelona değil dortmundu almalı bence genç aç mücadeleci futbol oynayan bir takım yaratmalı hagide bunu istiyo zaten. ama galatasarayın ruhu bu kurulduğundan bugüne kadar hep çift forvet oynadı. biz uefayı arifli hakanlı hagili 3 lüyle çıkmadık  mı final maçına. Galatasaray 84 puan topladı gerets dönemi. son iki sezonda oynadığımız 4 33 le hatta skinbbe ve bülentte aynı oyunu oynatıyodu. toplamda 84 puan alamadık neredeyse. dediklerin kesinlikle doğru ama bi tane barcelona vr bir tanede Galatasaray . biz Galatasaray olalım barcelona değil. olmadı gidip barcelonalı olalım galatasarayı bırakıp:):):)

Sc.Mafius

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 180
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3324 : 07. Aralık 2010, 03:28:54 »
aynen kardeşim modern futbolu yorumlamak bu kadarmı zor :)
bana kalsa 6 ortasaha koyarım ortasaha diyince dayanamıyorum :D

Degilmi Volkan Bey koyucaksın orta sahaya Arda Nuri İbricic Misi Hamit Pino yu yemede yanında yat forvete gerek yok  :grin: Her turlu gol atar bu orta saha  :emzik:
Hakkımda Bilgin yoksa ,, Fikrinde olmasın

Volkan Güngör

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 666
  • Yaş: 35
  • Yer: Ankara
  • Nuri Şahin!
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3325 : 07. Aralık 2010, 03:31:32 »
xaviyi kim istemez diyorsunuzda xazi tarzı dedim ben yanlış yorumluyorsunuz.sende kur sitemini oyna çok zor birşey değil doğru insanları koyduktan sonra ve evet  kimse barca gibi olamaz bende olsun istemiyorum doğru sistemi oturtukça hiç zorlanmaz takım bahsetmek istedğim konu budur
Sıradaki istifa soysuz ultrAslandan gelir inşallah!

Volkan Güngör

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 666
  • Yaş: 35
  • Yer: Ankara
  • Nuri Şahin!
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3326 : 07. Aralık 2010, 03:32:56 »
Degilmi Volkan Bey koyucaksın orta sahaya Arda Nuri İbricic Misi Hamit Pino yu yemede yanında yat forvete gerek yok  :grin: Her turlu gol atar bu orta saha  :emzik:
pinoyu sevmiyorum ama nuri en büyük hayalim :D
galatasaraylı olsada gelmeyecek bir oyuncu daha yukarıları hakediyor kesinlikle :)
Sıradaki istifa soysuz ultrAslandan gelir inşallah!

Biçerdöver

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1639
  • Yaş: 45
  • Yer: İzmir
Ynt: Galatasaray Futbol Takımı Haberleri
« Yanıtla #3327 : 07. Aralık 2010, 03:33:26 »
artık çift forvet kalmadı modern futbolda. Tamam iyi güzel 2 forvetle oynayalım kalabalık olalım ceza sahasında diyoruz ama dizilimi yaparken rakibe de bakılır. Sen çift forvet yaparak orta sahanı düşürüyorsun rakip senden daha kalabalık oluyor ortasahada. Futbol her zaman ortasahayla kazanılır forvetle değil.

Gerets döneminde klasik 4 4 2 oynuyorduk ama rakipler de öyle oynuyordu. Nasıl ki 10 sene önce tandemli sistemi yokettiler şimdi de çift forvetli sistemi yokediyorlar. ettiler de zaten. Forvet bile kalmayacak yakında 5 gol atan barca'ya bakın villa nerde oynadı.

Modern futbolda SANTRAFORU olmayan takımlar sürünmeye muhtaçtır.

Barcelona ekstra bir örnek. İniesta, Xavi, Messi faktörünü unutmamak lazım.