27. Nisan 2026, 00:32:27

Gönderen Konu: Stadımızın Çatısı Hakkında  (Okunma sayısı 613510 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2272 : 22. Haziran 2010, 21:40:14 »
Atıyorum mesela bu bize ait olan iş işlerin maliyeti 20 milyon dolar mı ?

Toki kapaklar için harcıyacağı 10 milyon doları bu işler için harcıyacak geriye kalan kısmını klüp ödiyecek.

Sonra uygun bir zamanda (umarım bu sezon sonu olur.stada geçtiğimiz zaman direk siparişi verilir) kapaklar takılacak

rauleus

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2010
  • İleti: 15
  • Yaş: 44
  • Yer: İstanbul
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2273 : 22. Haziran 2010, 23:55:38 »
.Boyle stadi buldunuzda kapaklisini kapaksizinimi ariyorsunuz?

Haklısın.

Çok şey istiyoruz.Böylesine kolektif birlikten uzak bir taraftar grubunun oldugu camiaya kapaksız stad bile çok aslında.

Koltuklar sarı-lacivert olsun ona bile ses cıkacagını düşünmüyorum.Hatta daha iyi oldu lacivertte güzel renkdir diyenler olabilir.
commandante hagi

Keita14

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 4493
  • Yaş: 37
  • Yer: Ankara
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2274 : 23. Haziran 2010, 00:04:45 »
beyler ne saçmalıyosunuz yine ya ne kadar kanaatkar bi taraftarmışız acaba aynı takımımı tutuyoruz o bile şüpheli ama üstümüze oyunlar oynanıyo kapaktı koltuktu ya nolcak stad fıstık gibi bulmuşuzda kapak arıorz koltuklarda yeter nasıl olsa kırılcak bu nasıl zihniyet arkadaş bu stad bu zihniyete çok bile ASY bile çok yani ne gerek var

gskadir41

  • Ali Samiyen Size Hakkını Helal Etmiyor...
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 5684
  • Yaş: 34
  • Yer: kOcaELı
  • Galatasaray Anfield Road gibi atesli olmalııı !!
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2275 : 23. Haziran 2010, 02:08:00 »
euro 2016 alamadık diye toki yapmıyo bence catıyı

LionKing

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 161
  • Armaların arması Galatasaray arması!
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2276 : 23. Haziran 2010, 10:10:28 »
Şuan genel bir varsayım var. Polyanna varsayımı. Nedir bu:

Cebimizden locaları yaptıracaktık, TOKİ'ye bıraktık. Şuan nakit çıkışı olmayacak, yönetim gelecek sene kapakları kendi takacak.

Şimdi... TOKİ kapak maliyetinden fazlasını loca için harcar mı? ASLA.
Kapakların maliyeti 8 milyon dolar ise localar için de en fazla o kadar harcayacak TOKİ.
Öyleyse, locaların toplam maliyeti kapakları geçiyorsa, üst yanını yönetim ödeyecek.
Yönetim bir de çatıyı yaptıracak ileride. Yine kendi cebinden.
Yani maddi anlamda bir getirisi yok bu işin. Sadece bir öteleme söz konusu.

Peki bu öteleme bize neye mal olacak?
Şu an TOKİ kapakları yapsaydı, yönetim de locaları yapacaktı ve stat tamamıyla bitmiş, anahtar teslim şeklinde şubatta hazır olacaktı.
Yönetim eninde sonunda kendi cebinden çıkacak parayı ötelemek için stadın çatısını en az 1 yıl geciktirmiş oldu. Bu yılan hikayesine dönüşen projeye bir dolambaç daha ekledi.

Şirket birleşmesi için 70 milyon dolarlık kredi alındı, piyasadan 30 milyonluk hisse toplandı. Sırf buradan kalanla locaları yapabilirdi. Belli bir kısmına zaten sponsor bulunurdu.

Uzun lafın kısası, yönetim bence iyi değil kötü bir karar aldı.
Üstelik bunları sizlerin olumlu varsayımı üzerinden konuşuyorum.
Belki de hiç yapılmayacak çatı... veya yıllar sonra yapılacak... bunlar da net bir açıklama gelene kadar masada olması gereken senaryolar.
« Son Düzenleme: 23. Haziran 2010, 10:14:42 Gönderen: LionKing »

ICEBERGs

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1182
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
    • Galatasaray SK | Resmi İnternet Sitesi
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2277 : 23. Haziran 2010, 10:32:46 »
Şuan genel bir varsayım var. Polyanna varsayımı. Nedir bu:

Cebimizden locaları yaptıracaktık, TOKİ'ye bıraktık. Şuan nakit çıkışı olmayacak, yönetim gelecek sene kapakları kendi takacak.

Şimdi... TOKİ kapak maliyetinden fazlasını loca için harcar mı? ASLA.
Kapakların maliyeti 8 milyon dolar ise localar için de en fazla o kadar harcayacak TOKİ.
Öyleyse, locaların toplam maliyeti kapakları geçiyorsa, üst yanını yönetim ödeyecek.
Yönetim bir de çatıyı yaptıracak ileride. Yine kendi cebinden.
Yani maddi anlamda bir getirisi yok bu işin. Sadece bir öteleme söz konusu.

Peki bu öteleme bize neye mal olacak?
Şu an TOKİ kapakları yapsaydı, yönetim de locaları yapacaktı ve stat tamamıyla bitmiş, anahtar teslim şeklinde şubatta hazır olacaktı.
Yönetim eninde sonunda kendi cebinden çıkacak parayı ötelemek için stadın çatısını en az 1 yıl geciktirmiş oldu. Bu yılan hikayesine dönüşen projeye bir dolambaç daha ekledi.

Şirket birleşmesi için 70 milyon dolarlık kredi alındı, piyasadan 30 milyonluk hisse toplandı. Sırf buradan kalanla locaları yapabilirdi. Belli bir kısmına zaten sponsor bulunurdu.

Uzun lafın kısası, yönetim bence iyi değil kötü bir karar aldı.
Üstelik bunları sizlerin olumlu varsayımı üzerinden konuşuyorum.
Belki de hiç yapılmayacak çatı... veya yıllar sonra yapılacak... bunlar da net bir açıklama gelene kadar masada olması gereken senaryolar.

Sahsi fikrim,yonetimin cati isini otelemesinin sebebi stad icerisindeki bazi degisikliklerden dogan extra giderlerin dogmasidir.Arti olarak transfer butcesini olusturmak adina boyle bir karar alindigini dusunuyorum.
Aslantepe stadindaki ilk yilimizda sampiyonluga oynayan bir takim izlemek istedigimize inaniyorum.Cati yapilacak,klup bundan kacamaz.Herseyden evvel Polat Baskanin,Isin Celebi'nin o kadar net aciklamalarindan sonra bu konuda geri vites yapma gibi bir dusunceleri bence asla olamaz.Basinda yazan haberler,senaryolar,anti bakis acilari , yonetimi biz taraftarlara hedef gosteriyor.Bu oyunlara kanmayin derim.Yonetim genis dunusuyor,uzun vadeli dusunuyor.Ve suan icin yoktan var etmeye calisiyor.Ordan alip oraya koyup uzun vadede basariyi hedefliyor.Uzun lafin kisasi cati yapilacak,ve bence bu sene yapilacak.

Yeter ki biz taraftarlar yonetimimizi yalniz birakmayalim.Sandigimiz kadar kolay degil Galatasaray Klubu yoneticiligi.Ozellikle etrafinda bu kadar seni asagi cekmeye calisan insan varken...

« Son Düzenleme: 23. Haziran 2010, 10:34:45 Gönderen: ICEBERGs »
Bizim Galatasarayliligimiz kulagimiza okunan ezan ile basladi,arkamizdan okunan sela ile biter.

troha

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2009
  • İleti: 391
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2278 : 23. Haziran 2010, 10:48:55 »
.
« Son Düzenleme: 28. Ağustos 2010, 07:52:06 Gönderen: pantellica »

OrhanK

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2010
  • İleti: 21
  • Yaş: 42
  • Yer: Almanya
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2279 : 23. Haziran 2010, 11:14:39 »
açılır kapanır çatı konusunda Galatasaray taviz vermedi ki?kulübümümüzün bu konuda hiçbir taviz vermediğini , ve zarar etmediğini , günlerdir resmi siteden negatif bir açıklama yapılmamasından anlayabiliyoruz. niye kızıyor bazı arkadaslar anlamadım.

eğer bizim zararımıza bir durum söz konusu olsaydı, resmi siteden bir açıklama yapılır ve bizim haberimiz olurdu.

eğer çatı toki tarafından yapılsaydı ,

GS yönetiminin cebinden loca işleri için sıcak para çıkacaktı. transfer yapamayacaktık.

önümüzdeki senenin 2. yarısında ; belki de "hiç kullanmayacağımız" çatısıyla müthiş bir arenamız olacaktı.fakat parasal açıdan sıkıntılı durumda olacaktık.

kulübümüz çatı yerine acil para gerektiren işleri tokiye yaptırarak, parayı kasasında tuttu.

ve bizlerin yine "bütün tribünlerindeki her bir koltuğunun üstü kapalı, son derece modern, sahaya yakınlığı olsun, ulaşımı olsun ,türkiyenin açık ara en iyisi avrupanın da en iyilerinden " olduğunu herkesin kabul ettiği bir stadyumumuz var.


açılır kapanır kısım da önümüzdeki senenin sonunda ya da bir sonraki senenin sonunda; bulunacak bir sponsor ile, rahatlıkla yaptırılır değil mi?

bu konunun böyle olması kulübümüzün tercihidir ,hiçbir şekilde taviz de vermemiştir , zarar da etmemiştir. biz dua edelim ki bu paralar doğru kullanılsın ki,bu sene doğru transferler yapsınlar, sağlam takım kursunlar da 4 senedir giremediğimiz şampiyonlar ligine girelim.bu konu hem maddi kaynak hem de prestij açısından açılır kapanır çatı dan çok daha önemli ..

aynen öyle... :iyi:

malatyaGs

  • Arenada,deplasmanda, kara kışta zor zamanda, Nefes gibi hep yanında, Taraftarın CİMBOMBOMUM!!!
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 1197
  • Yaş: 43
  • Yer: Malatya
  • Ahhh Fenevvv Ahhhhh, Ne Büyük Eğlencesin Sen!!!
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2280 : 23. Haziran 2010, 13:49:04 »
Arkadaşlar taraftar baskısından dolayı çatı mutlaka kapatılacakmış. işşte haberin linki, 6.dakikada sonra başlıyor, kısa bir açıklama.

http://video.fanatik.com.tr/Biz-ne-dersek-o-(M-Cafe)_1_31436.htm?auto=1
GERÇEKLERI TARIH YAZAR, TARIHIDE Galatasaray!!!

ICEBERGs

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 1182
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
    • Galatasaray SK | Resmi İnternet Sitesi
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2281 : 23. Haziran 2010, 14:25:14 »
Arkadaslar birazcik alakasiz olucak ama bana stadimizin catisinin boyutlarini verebilirmisiniz?
Acilir kapanir kismindan soz etmiyorum komple ebatlarindan bassediyorum.
Simdiden tesekkur ederim.
Bizim Galatasarayliligimiz kulagimiza okunan ezan ile basladi,arkamizdan okunan sela ile biter.

alperdag

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 197
  • Yaş: 45
  • Yer: ANKARA / çankaya
  • TÜRK 'ÜM DOĞRUYUM Galatasaray 'LIYIM...
    • facebook
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2282 : 23. Haziran 2010, 20:01:37 »
toki kapakları yapmayıp onun maliyetini stadın diğer yerlerinde kullanacağım demedimi.peki hala ne diye bu sandalye tipi koltukları konuşuyoruz.kapakları yapmıyosan koltukların kaliteli olanlarını getir.taraftarın istediğini getir ve hemen takmaya başla şunları artık.lanet olsun toki'nin yaptığı işe.daralttı insanları yaa !!

voltrik

  • Yeni Üye
  • Kayıt Tarihi: Haz 2010
  • İleti: 9
  • Yaş: 44
  • Yer: Ankara
  • ekşi pepeçurasi
Ynt: Yeni Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2283 : 24. Haziran 2010, 15:20:50 »
Yanlış anlaşılma oldu sanırım. 18 milyon$ çatının maliyeti değil, "çatıyı açıp kapamanın maliyeti" olarak belirtilmiş.
Ben en iyisi yazıyı ekleyeyim. Daha rahat anlaşılır.

"wembley-ingiltere: the basic cost of building the stadium is £352 million (yeni wembley''in inşaat maliyeti 352 milyon pound tutacakmış. proje vs. hariç) (http://www.wembleystadium.com/ask_wembley.htm)

blaine- amerika: vikings are willing to play without a roof. that would drop the total cost of the blaine stadium by $115 million to $560 million. (kapanır çatı olmazsa maliyet 115 milyon azalıp, 560 milyona düşüyormuş) (http://minnesota.publicradio.org/...5/15/vikesstadium)

meadowlands - amerika: stadium roof would cost state $421m --...found that the state would face $18 million in annual operating expenses if the roof were built. (421 milyon dolar maliyetten geçtim, açılır kapanır çatının yıllık işletim maliyetinin 18 milyon dolar olacağından bahsediyor haber.) (http://www.northjersey.com/...nk3zjcxn2y3dnflzuvfexk2)


Kardeşim burada çatının açılma kapanma maliyetinin 18 milyon $ olduğunu yazmıyor ki.. çatı yapılırsa işletme maliyeti 18 milyon $ olacak diyor. Üstelik bu, 421m $'a mal olmuş bir stadın işletme maliyeti. yıllık işletme masraflarının içersine tuvalette kullandığın su bile girer afedersin. yani bu çatı olmasa da işletme maliyeti 0 TL değil!

Herneyse.. biz taraftarız ya, bunları düşünmek bizim işimiz değil; biz bu stadın keyfini sürmeliyiz. Saygılar..
imza mı? ne imzası? imza ne arar la bazarda!!

EquaLizeR

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2008
  • İleti: 1020
  • Yaş: 33
  • Yer: İzmir
  • Sadece Galatasaray.
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2284 : 24. Haziran 2010, 19:30:35 »

Şu an TOKİ kapakları yapsaydı, yönetim de locaları yapacaktı ve stat tamamıyla bitmiş, anahtar teslim şeklinde şubatta hazır olacaktı.

yine olmayacaktı.

herevelazim

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2285 : 25. Haziran 2010, 14:41:51 »
Sayın arkadaşlarım bu stadın üstünün açılıp kapanması olayı çok canımızı sıktı çoğu arkadaşımız yönetime küstü çoğu arkadaşımız olmasa da olur dedi ben de şöyle söylemek istiyorum :
Bu stadın üstü er ya da geç kapanacaktır hiç bir kaynağım yok bunu söylerken sadece böyle hissediyorum evet TOKİ kapatmayacağız dedi ve bence çok da güzel dedi stadın üstünün kapanmasının acelesi yok arkadaşlar rahat olalım adamlar başka iyileştirmeler yapacağız dedi eee ne güzel işte ne bilim bir çevre düzenlemesi olur locaların kalitesi artar stadın iç yapısının kalitesi artar bunlar hep artı, güzel şeyler hayırlısıyla bir stadımıza girelim bir maç izleyelim ve o ilk maçı da kazanalım bakın stadın üstünün kapanması o kadar da aceleye getirilecek birşey olmadığını göreceğiz.Ben de stadın üstünün kapanmasını istiyorum bir kaç güne kadar çok daha fazla istiyordum ama bakın biraz mantıklı düşününce ve de takımımıza inandıkça bu stadın olabiliceği en güzel hale geleceğinden hiç kuşkum yok sizinde olmasın (bir de bugün bir açıklama geliceğini düşünüyorum ne de olsa önemli bir toplantı var )  :atki:

Lukas Podolski

  • Übersetzer: Deutsch->Türkisch
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 1564
  • Yaş: 38
  • Yer: Ankara
  • Açılın, Ben Mütercimim!
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2286 : 25. Haziran 2010, 15:35:18 »
Konudan uzak ama bir KUŞ ortaya bir laf atıyor herkes birbirine giriyor sonra.

O Stadın üstü kapanacak! KUŞlara da KAPAK olacak. O kadar!

yakamoz

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Haz 2010
  • İleti: 566
  • Yaş: 33
  • Yer: Sahnelerin üstünden
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #2287 : 27. Haziran 2010, 04:09:07 »
renkdaşlar ya bu çatının açılıp kapanması ile ilgili kongrede hiç bi açıklama yapıldımı ?
« Son Düzenleme: 27. Haziran 2010, 12:42:35 Gönderen: Caner ALOĞLU »
Takım tutmak kolay, taraftar olmak "ZOR"'dur; İşte biz "ZOR"'u başarırız, diyenlerdeniz...