27. Nisan 2026, 00:32:04

Gönderen Konu: Stadımızın Çatısı Hakkında  (Okunma sayısı 613490 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Yatay_Zeka

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 77
  • Yaş: 44
  • Yer: Ankara
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1968 : 19. Haziran 2010, 03:29:59 »
bir de merak etmeyin febeş o gecekondunun üstünü kapatamaz. kapakların kaç bin ton olduğunu biliyorsunuz. bizim çatı makaslarını gördünüz nekadar devasa. sırf kapakları taşıyabilsin diye. artı bir de süper kolonlar da ona göre yapıldı. kısacası bizim stadımızın statik hesapları ve dizaynı acılır kapanır kapaklara göre yapıldı. onların çatı konstrüksüyonları o ağırlğı kaldıramaz. hadi komple çatıyı değiştirip yapsalar desek, o ağırlığı taşıyabilecek betonarme bir yapı var mı bizim süper kolonlarımız gibi. yeni bir stad yapana kadar açık kalır o çatı. avrupada üstü kapalı stada sahip sayılı klüp var. kaldı ki avrupada bir çok mali açıdan güçlü klüp var. onlar neden kapatmıyorlar stadlarının üstünü. onlar istemezler mi konser gibi organizasyonlar düzenleyip paralarını katlasınlar. ama olmuyor işte. yeni baştan yapmak gerekiyor. mimarisi dizaynı hesapları farklı bikere. ona göre yapılmamış.

hakan05

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 942
  • Yaş: 44
  • Yer: almanya
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1969 : 19. Haziran 2010, 03:47:54 »
su ise bak yaa. adam bi aciklama yapti uyku yok bize simdi. bizim ise yaramazlaranda ses yok. kim bilir fosur fosur uyuyolar simdi. umrundami adamlarin taraftar aciklama bekliyo diye.
3 BÜYÜK YOK;TEK BÜYÜK Galatasaray!!!!!!!!!!

Emre Naz

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 3167
  • Yaş: 35
  • Yer: İzmir
  • Abdullah Avcı !
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1970 : 19. Haziran 2010, 05:05:29 »
Adnan Polat çok pasif kalıyor her konuda çok pasif.Adeta eziliyoruz her konuda.Açılır kapanır çatı nasıl olmaz ya.
http://www.adnanpolatistifa.com/
Herkese İnat Yönetim İstifa
Herkese İnat Elano Blumer 9

aslntp(DoGaN)

  • Daenerys Targaryen
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 7583
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • "Tell Lord Tywin, Winter Is Coming For Him"
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1971 : 19. Haziran 2010, 05:12:16 »
Adnan Polat çok pasif kalıyor her konuda çok pasif.Adeta eziliyoruz her konuda.Açılır kapanır çatı nasıl olmaz ya.
bekle bi kulüp açıklama yapsın.Kimse Galatasarayı ezemez   ;)


Galatasaray - Real Madrid - Jose Mourinho - Cristiano Ronaldo - LeBron James - Rafael Nadal

Emre Naz

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 3167
  • Yaş: 35
  • Yer: İzmir
  • Abdullah Avcı !
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1972 : 19. Haziran 2010, 05:15:01 »
açıklama bile geç geliyor renktaş pasifler işte dinamik değiller..Elbette ezemezler ama bu çatı konusunda sanki ezileceğiz gibi..
http://www.adnanpolatistifa.com/
Herkese İnat Yönetim İstifa
Herkese İnat Elano Blumer 9

aslntp(DoGaN)

  • Daenerys Targaryen
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 7583
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • "Tell Lord Tywin, Winter Is Coming For Him"
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1973 : 19. Haziran 2010, 05:17:22 »
açıklama bile geç geliyor renktaş pasifler işte dinamik değiller..Elbette ezemezler ama bu çatı konusunda sanki ezileceğiz gibi..
bence kulübün haberi vardı.daha dogrusu çatıyı biz yapacagız locaları  onlar.kim karlı bilmem. ??????
« Son Düzenleme: 19. Haziran 2010, 05:19:16 Gönderen: aslntp(DoGaN) »


Galatasaray - Real Madrid - Jose Mourinho - Cristiano Ronaldo - LeBron James - Rafael Nadal

ozkanz

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 10
  • Yaş: 2026
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1974 : 19. Haziran 2010, 05:21:53 »
ben onu bunu bilmem inşaat için yapılan sözleşmede ne yazıyorsa odur, yani açılır kapanır çatı, yazıyorsa ve yapmayacaklarsa bunun bir hukuksal yaptırımı olur sanırım, kimse kafasına göre iş yapamaz.

aslntp(DoGaN)

  • Daenerys Targaryen
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 7583
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • "Tell Lord Tywin, Winter Is Coming For Him"
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1975 : 19. Haziran 2010, 05:24:17 »
ben onu bunu bilmem inşaat için yapılan sözleşmede ne yazıyorsa odur, yani açılır kapanır çatı, yazıyorsa ve yapmayacaklarsa bunun bir hukuksal yaptırımı olur sanırım, kimse kafasına göre iş yapamaz.
bildigim kadarıyla açılır-kapanır çatı sözleşmeden çıkarılmıştı.  :S :S


Galatasaray - Real Madrid - Jose Mourinho - Cristiano Ronaldo - LeBron James - Rafael Nadal

kryss

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 1914
  • Yaş: 47
  • Yer: Antalya
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1976 : 19. Haziran 2010, 07:32:08 »
Çatının yapılmamasının hiçbir mantıklı açıklaması olamaz...

Bu stadı diğerlerinden ayıran TEK farkı da ortadan kaldırdılar...


19erhan05

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1977 : 19. Haziran 2010, 08:39:13 »
yani inanılmaz bişey.sankı GS taraftarına hersey cok guzel gıdıyo,sıze bukadar mutluluk yeter bıraz kafanız karıssın dıye bı caba gosterıolar.her ay duzenlı kuşa cevrılmıs projenın yenı yenı sacmalıkları.once koltuklar sımdı catı.umarım daha fazla ılerı gıtmez bu TOKİ !!!..

cezalandırıcı08

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 60
  • Yaş: 2026
  • Yer: istanbul
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1978 : 19. Haziran 2010, 08:43:25 »
slm beyler anlaşmada çatı vardı fakat locaların iç dizaynı falan yoktu bence çatıya harcanacak parayla o kısımlar yapılacak öle yada böle çatı açıkta olsa sonuçta bizde kapatırız yolların yapılması falan bayağı para bence bizimkilerde istemiş olabilir.

met

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 22
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1979 : 19. Haziran 2010, 09:01:47 »
şimdi arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım... bu mimar arkadaş doğru söylüyor. ajax stadını herkes bilir dimi? hani şu amsterdam arena olan. yılın çoğunluğu aktif olan stad. bizim stadın model olarak babalarından. bu stadın üstü açılır kapanır cinsten. ve her açıp kapatma bu adamlara 2 milyon dolara patlıyordu sene 2008. hadi diyelim o stad eski düzünekte eski bizimki yeni düzenekte yeni olacak valla o zaman bile anca 1 milyona dolara gelir. 10 senede dünyanın çok az yerinde kullanılan bir teknolojinin 10 senede yarı yarı ya verimliliğinin artmasını düşünellim.

şimdi ben bu bilgiye nerden ulaştım adamlar kendi söylüyor. amsterdam arenayı gezmeye gidin sorun hatta siz sormadan bile söylerler " şimdi bu stadın üstünü istedik mi kapatırız biz. tuzlu oluyor(2 milyon dolar kadar) ama işte konser sırasında kapatıyoruz" aynen bu cümlenin ingilizcesi telafuz edilmişti.

bide fifanın aldığı karar varmış üstü açılır kapanır stadlar hakkında. o da maç saatinden 48 saat önce stadın üstü hangi durumdaysa (açık veya kapalı) maç saatinde de o şekilde olması lazımmış. şimdi iyi güzel meteoroliji tahmin eder bildirir bizim kulübe onlarda kapatır hemen derseniz yanılllırsınız. çünkü bu allahın cezası çimler o 56 saate biter ölür gider. 56 saat diyorum çünkü akşamları maç oynadığımızdan geceyide eklememiz gerekir. hava bulutlu bile olsa  çimler gerekli ışığı alırlar havadan.   

keramettix

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 1170
  • Yaş: 43
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1980 : 19. Haziran 2010, 09:12:59 »
blmiyorum daha önce yazan oldumu ama bu çatıyı kapatma maliyeti 15 m. euro civarıymış sanırım. stad yapılsın içine geçelim gerekirse onuda kulüp yaptırsın. şimdi arkadaşlar objektif olmak lazım. asy arsası için 1 milyar deniliyordu noldu 475 den fazla veren çıkmadı zaten bizim stadın maliyeti gerçekten baya bir yüksek. çok ihtiyaç olursa bizde kendimiz kapatırız üstünü 15 milyon 2 oyuncu bonservisi. ama süper bir tesise sahip oluyoruz bunuda unutmamak lazım. ha bu arada yönetimde elinden ne geliyorsa yapmalı tabiki. çünkü bunlar sözleşme ile hazırlanmış şeyler olduğu için hukuksal olarak haklı çıkacağımız biryerler vardır sözleşmede umarım...

Tirhandil

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2010
  • İleti: 49
  • Yaş: 121
  • Yer: Ali Sami Yen
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1981 : 19. Haziran 2010, 09:23:22 »
şimdi arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım... bu mimar arkadaş doğru söylüyor. ajax stadını herkes bilir dimi? hani şu amsterdam arena olan. yılın çoğunluğu aktif olan stad. bizim stadın model olarak babalarından. bu stadın üstü açılır kapanır cinsten. ve her açıp kapatma bu adamlara 2 milyon dolara patlıyordu sene 2008. hadi diyelim o stad eski düzünekte eski bizimki yeni düzenekte yeni olacak valla o zaman bile anca 1 milyona dolara gelir. 10 senede dünyanın çok az yerinde kullanılan bir teknolojinin 10 senede yarı yarı ya verimliliğinin artmasını düşünellim.

şimdi ben bu bilgiye nerden ulaştım adamlar kendi söylüyor. amsterdam arenayı gezmeye gidin sorun hatta siz sormadan bile söylerler " şimdi bu stadın üstünü istedik mi kapatırız biz. tuzlu oluyor(2 milyon dolar kadar) ama işte konser sırasında kapatıyoruz" aynen bu cümlenin ingilizcesi telafuz edilmişti.

bide fifanın aldığı karar varmış üstü açılır kapanır stadlar hakkında. o da maç saatinden 48 saat önce stadın üstü hangi durumdaysa (açık veya kapalı) maç saatinde de o şekilde olması lazımmış. şimdi iyi güzel meteoroliji tahmin eder bildirir bizim kulübe onlarda kapatır hemen derseniz yanılllırsınız. çünkü bu allahın cezası çimler o 56 saate biter ölür gider. 56 saat diyorum çünkü akşamları maç oynadığımızdan geceyide eklememiz gerekir. hava bulutlu bile olsa  çimler gerekli ışığı alırlar havadan.

Ya arkadaslar bir sey yazarken gercekten bildiginiz icinmi yaziyorsunuz yoksa laf olsun diyemi?

Bunu yazan arkadas bana izah edebilirmi bir stad kapaginin acilmasi nasil ve hangi giderlerle 2 milyon dolara mal oluyor?

Gezmeye gittiginiz yerdeki ne idugu belirsiz bir adamin soyledigini dogru kabul ediyorsunuz ama dogrusunu ogrenmekten vazgectik mantik bile yurutmuyorsunuz.

Eger sadece kapagin acilmasi yada kapanmasi 2 milyon dolara mal olsa idi orada ne mac nede konser yapiulabilirdi cunku boyle bir maliyeti karsilayacak ne mac var nede konser


Ikinci olarak cim meselesi

Birak bizim stadimizi f5 lerin stadi bile catidan dolayi yeteri kadar isik alamadigi icin yapay isiklarla duzeltiliyor.Bizim stadlarimiza benzer stadlarin hepsinde cim sorun oluyor kapakla alakasi yok.Yapay isik sistemi kullanmaz iseniz senede 4-5 defa cim degistirmeniz gerekir.


Butun bu yazdiklarimi bilmek icin muhendis olmaya yada ne idugu belirsiz kisilere sormaya gerek yok.Aramasini bilenler icin internetin her yerinde kaynak var.

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1982 : 19. Haziran 2010, 09:31:45 »
Kapakları açıp kapamak 2 milyon dolar iyiymiş

Hey allahım

Turan_C

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 905
  • Yaş: 55
Ynt: Stadımızın Açılır-Kapanır Çatısı Hakkında...
« Yanıtla #1983 : 19. Haziran 2010, 09:39:10 »
Kapakları açıp kapamak 2 milyon dolar iyiymiş

Hey allahım

Bu stad bizi sarhos yapacak, demedi demeyin  :)