28. Nisan 2026, 16:38:21

Gönderen Konu: Stadın Kapasitesi  (Okunma sayısı 923971 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Mert Özcan

  • Global Moderator
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 2207
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #688 : 15. Nisan 2008, 18:12:30 »
KöşeLere doğru azaLıyorsa, Peki en uç yane tribünün en uzun yeri tam ortası yane 27 mi oLuyo 2. kat ?
Oh Tonight You KiLLed Me With Your SmiLe So BeautifuL And WiLd So BeautifuL...

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #689 : 15. Nisan 2008, 18:17:07 »
evet, 4 tribünün en ortasinda 27 sira olacak
köselerde sie 20 sira
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

Mert Özcan

  • Global Moderator
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 2207
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #690 : 15. Nisan 2008, 18:25:10 »
evet, 4 tribünün en ortasinda 27 sira olacak
köselerde sie 20 sira
O zaman senin hesapLar doğru çıkacak, fazLa umutLanmamıza gerek kaLmicak :)
Oh Tonight You KiLLed Me With Your SmiLe So BeautifuL And WiLd So BeautifuL...

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #691 : 15. Nisan 2008, 18:26:18 »
kardes sende rakamlarla oynamasan az

ıyıce oynadın

bılbao 1. trubun 23  2. trubun 20 dedık hade 3. trubun 23 = 69 degıl 66 eder onların stadıda oval lık var 3 kat oldugu ıcın daha coktur ovallık      sen ortalamayı 62 ye bolecen bır......

aslantepeye gelınce
1. kat 36 dedık
2. kat 27 20deık gene hade  sımdı hesaplıcaz bu orenek olmayan bu stadı

55.000/62=887
887*62.5=55.443 kısı locasız2500 de localarla de en kotu sonucumuzu cıkardık  57943 kısılık en mınumum dogrumu

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #692 : 15. Nisan 2008, 18:36:31 »
Beyler bu şekilde stad kapaitesini çıkaramazsınız sıra sayısıyla birlikte birçok etken var !

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #693 : 15. Nisan 2008, 18:37:07 »
allıanz 1. kat25
           2. kat 25
           3. kat 25
toplam 75                         70.000/75= 933

aslantepe  62.5*933=58.883

Mert Özcan

  • Global Moderator
  • Mimar
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 2207
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #694 : 15. Nisan 2008, 18:38:14 »
Beyler bu şekilde stad kapaitesini çıkaramazsınız sıra sayısıyla birlikte birçok etken var !

BunLarında eLe aLınması Lazım bencede...
Oh Tonight You KiLLed Me With Your SmiLe So BeautifuL And WiLd So BeautifuL...

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #695 : 15. Nisan 2008, 18:43:56 »
Soruyorum size yeni yapılan rize stadıyla aslantepe stadı bir midir ? hadi diyelim ikindede toplam 60 sıra olsun ama ya stadların çapı ? veya birinde var 50 çıkış kapısı birinde 25, birinde tribünler arası merdiven genişliği 2m dir birinde 3 m, bunlar çok detaylı işler, önümüzde proje ve sayısal veriler olmadan hiçbirşey diyemeyiz..ama ben şu mantıktan hareketle yola çıkıyorum ; baktığımız zaman aslantepe stadı oldukça geniş bir araziye sahip ve yapı olarak geniş çaplı bir yapı o yüzden bir takım oynamalarla stadın kapasitesi 5-7 arası artırılabilir. Ama rakam şudur diyemeyiz.

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #696 : 15. Nisan 2008, 18:50:46 »
Hagi, localar dahil. Sonunda localarin siralarinida saydik.
Bilbaoda ise 3. kat oval diye max. 69 sira oluyor


Evet, Alianza göre yapinca 60bne yaklasiyor
« Son Düzenleme: 15. Nisan 2008, 18:53:33 Gönderen: Sercan »
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #697 : 15. Nisan 2008, 18:58:35 »
hagi verdiğin resimde sen kırık tarafı sayıyorsun kırık taraf seni yanıltıyor o  tarafı sayarsan ortasını sayıyormuş gibi maximum deger 27 çıkar ikini kat. üstten 7 sırada koltuk yeri yok köşede 20 sıra var  ortalarda 27
yani düz olarak düşünürsen 2. kat 23 sıra
27+10/2 :D

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #698 : 15. Nisan 2008, 19:04:02 »
VELTNİZ ARENA                                                                               ASLANTEPE VELTNİZ E GÖRE
toplam 47 sıra 54.000 kısılık                                       toplam 62.5 sıra  71.812 locasız kapasıte veltnıs e gore
54.000/47=1149  sırası ortalama                                 62.5*1149= 71.812  locasız rakamlar


ALLİANZ ARENA                                                                       ASLANTEPE ALLİANZA GÖRE

toplam 75 sıra kapasıte 72.000                                         toplam 62.5 sıra   60.000 locasız kapasıte
72.000/75= 960  ortalam                                                    62.5* 960= 60.000 locasız kapasıte

Seould World Cup Stadium                                                      ASLANTEPE SEOULD E GORE
70 sira      66,806 kisilik                                                        toplam 62.5 sıra  59625 locasız kapasıte
66.806/70= 954 ortalama                                                          62.5*954= 59625 locasız kapasıte

borussıa park 55 sıra ama numaralı cok dagınık vekoltuksuz en az 7 sırasını goturur 46.000 kapasıte

55- 7=48 sıra var                                                                    ASLANTEPE BORUSSIA PARK A GORE
48sıra  46.000 kapasıte                                                              62.5 sıra ortalama  59875 locasız kapasıte
46.000/48=958 ortalama                                                            62.5*958=59875 locasız kapasıte

LTU STADI                                                                                     ASLANTEPE LTU YA GORE
57 Sıra 52.000 kapasıte                                                                 62.5 sıra  57.000 locasız
52.000/57=912

BİBAO STADI                                                                              ASLANTEPE BILBAO STADINA GORE
62 sıra 55.000 kapasıte                                                                 62.5 sıra 55400 locasız kapasıte
55.000/62=887                                                                             62.5* 887= 55400 locasız kapasıte
                
« Son Düzenleme: 15. Nisan 2008, 19:11:34 Gönderen: Gheorghe_Hagi10 »

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #699 : 15. Nisan 2008, 19:05:49 »
LTu
52bin ve 57 sira
912 * (en minimim yapiyorum: 34 + 3 + 20= 57)

Niye locasiz?
1. kadaki 3 ve balkondaki 3 sirayi sayiyoruz
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #700 : 15. Nisan 2008, 19:06:42 »
ben buna ınanıyorum arklar bu stad en az 58. 000 kısılık olacak bakında gorun

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #701 : 15. Nisan 2008, 19:09:29 »
hagi kardeş iyi niyetini anlıyozda yinede bişey bilemeizki
ya hiç bi bilgi yok
nerden biliyorsun kıyaslama yapmışsın ama ne malum aslantepenin  bir sıra ortalaması belki 700 aksini ispat edemezsinki.
bak kendinde sölüyonveltinz arenanın bir sıra ortalaması 1149 iken
bibao stadının ortalaması 887

belki bizimki 700 ?? çok iyi niyetlisin ama sonuç çıkmaz bu sıra işinden

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #702 : 15. Nisan 2008, 19:22:27 »
bızım ebatlardekı stadları ornek verdım bılbao harıc bılbao mını allıanz bızımkıyle hıc alaksı olmadıgı gıbı allıan stadıyla 3 kat olma dısında alakası yok bol bol yer yemısler adamlar rızeyle de karsılastırılır bız ortalama hesap edıyoz  tabıkı 70 .000 kısılık olmyacak benı9m boyle bı beklentıım yok ama 52. 500 olması bu sartlarda ımkansız arklar en az 58.000 ıle 63 arası bu benım fıkrım ben bunu gordum gozlerımle kanıtladımda cok ıyı ayrıca  SERCAN kardesımde 2 gundur ortalması az stadlar bulmaya calıstı oda 880 ıle en dusugu bılbao stadıydı onda bıle en az 58.000 locaları saymadım hala

52.500/62+3 srada localar=807 ortalamayı bulun yenı stadlardan bızım ebatlarda O ZAMAN INANIRIM AÖA BU STAD 100%99.999999999999 EN AZ 58.000

wolfsgs

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 182
  • Yaş: 37
  • Yer: izmit/KOCAELİ
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #703 : 15. Nisan 2008, 19:25:24 »
ya sız hala stadın kapasıtesını tartısıyonuz samıyende bugun kupa macı var 3000 taraftarımız var orda yazıklar olsun bızee 20000 kısılık stadı dolduramıyoz hadı hava soguk desem degıl 30 derece sıcaklık var ama hala bos belkı onemsız goruyoz macı ondan ama ne onemı var ben ıstanbulda olcak hıc bı macı kacırmam