28. Nisan 2026, 15:07:28

Gönderen Konu: Stadın Kapasitesi  (Okunma sayısı 923476 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ümit Aslan

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2272 : 09. Eylül 2008, 16:13:22 »
Doldurur onlarinda taraftari cok,gerekli seyler yaparsa doldurur.

Ben 4-5 mac disinda 72000 kisilik stadi fenerbahceninde dolduramicagini düsünüyorum,kaldiki suanki stadlarini dolduramiyorlar,gecen sene ortalamasi neymis 50000 kapasiteli stadlarinda 48000 ortalamayami oynamis şikebahçe benmi kacirdim?

Galata

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2273 : 09. Eylül 2008, 16:15:21 »
Ben 4-5 mac disinda 72000 kisilik stadi fenerbahceninde dolduramicagini düsünüyorum,kaldiki suanki stadlarini dolduramiyorlar,gecen sene ortalamasi neymis 50000 kapasiteli stadlarinda 48000 ortalamayami oynamis febe benmi kacirdim?

Tabiki her macta doldurmasi imkansiz olur ama doldurur bayagi bir mac doldurur.

cran_s

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2008
  • İleti: 740
  • Yaş: 40
  • Yer: istanbul
  • Sarı kırmızı
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2274 : 09. Eylül 2008, 16:15:53 »
f5'de "büyük" yildiz carlosu aldi ... o geldi diye cok mu artma oldu sükrü saracoglunda?...
misal GS - caykur rizespor maci, sezonun ortasi ve 1-2 yildiz oyuncu daha alinmis... bu macin full cekecegini düsünebiliyormusun?

GS den çok doldurduğu ve çok kombine sattığı kesin ;) 1-2 yıldızla full çekmeyebilir ama yıldızlarla beraber gelecek olan başarıların ardından dolması kaçınılmaz fb syadı yapmadan önce 50 bin seyirciye oynayabileceğini kim tahmin ediyodu
Herşeye rağmen I LOVE YOU HAGI

Ümit Aslan

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2275 : 09. Eylül 2008, 16:17:25 »
Tabiki her macta doldurmasi imkansiz olur ama doldurur bayagi bir mac doldurur.

Ben sana söylim Galatasaray -febe ve sampiyonlarliginde oynarlarsa bir iki tanede havalarin güzel oldugu cakma derbi maclari,ne kazandirir fenerbahceye milyonlarmi fakat sunuda düsün 72000 büyüklügünde bir stadta 40 kisiye oynandigini atmosfer bitmis demektir,kaldiki fenerbahcenin kadiköyü 72000 kisiye getirme sansi yoktur onuda belirtim.

Toyga Özver

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 1807
  • Yaş: 36
  • Yer: Ankara
  • Sen Sarıyla Kırmızı Kalbimizin Yıldızı....
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2276 : 09. Eylül 2008, 16:17:53 »
Tabiki her macta doldurmasi imkansiz olur ama doldurur bayagi bir mac doldurur.
3 bilemedin 4 maç doldurur.. Gerisine maksimum 40000 45 000 e oynarlar
Bizim Adımız Galatasaray...

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2277 : 09. Eylül 2008, 16:19:00 »
stad açıldığı sene 40000 ortalamayla oynarsak öpün başınıza koyun.. 45000 kişilik liverpool stadında ne tarihler yazdı küçük kulüp olması demek mi? Sonra juventus eşşek gibi stadı var ama taraftarı yok buna tağmen büyük kulüp.. Bence şu an için 70 75 gibi risk stadyumlar yapılması yerine her zaman kapasitesi yeterli bir stadyum yapmak daha mantıklı

kesinlikle katılmıyorum su an lıverpolda stadını buyutecek feynord gıbı psv gıbı sıradan alman takımları isviçrede kı stadları gordunuz euro 2008 de avusturyadakılerıde artık 50.000 kısılık stadlar heryerde var buyugum dıyosan farklı olmalısın butun buyuk kulupler dunyadakı cogu buyutuyo stadlarını +65.000 yapma gayretındeler rusyadakı polonyadakı cekoslavakyadakı futbolun duyuldugu heryerde artık yapılıyo stadlar stadlar bolumune bakmanı yavsıye edrım bınlerce 50. 000 kısılık stadlar ama bugun ıtıbaryle +70 000 olsaydı ccl fınalı avrupada cok sses getırecek bır stad olur dun otomatık men buyuk kulup olurdun ıdıalı maclarında suphesız dolardı ortalma kampanyalarınla en az 55.000 ortalamaya oynardın bunlar toplu yapılacak seyler sen bugun olımpıyat sıtadında 40.000 kısı ortalamaya oynamıısın  en az dagın bası dondurucu sogukla boyle bı ortamda basarısız zayıf kadroyla sen bı pazarlamanla yap bakalım tyıldızlarınla aslantepenle yetıyomu gorecez 50. 000 kısılık stad dısarda kalan ınsanlar gorecez maca gıremeyen febes takımı bugun 72.000 kısılık stadı buyutme projesıne gırıyosa bız turkıyenın en cok taraftarına sahıp kulubuyuz bu gercektır sadece alısamıyen kus taraftarımız gelmedı dıye 50 000 kısılıgı dolduramayız demek cok acımasızca olur

Toyga Özver

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 1807
  • Yaş: 36
  • Yer: Ankara
  • Sen Sarıyla Kırmızı Kalbimizin Yıldızı....
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2278 : 09. Eylül 2008, 16:19:46 »
GS den çok doldurduğu ve çok kombine sattığı kesin ;) 1-2 yıldızla full çekmeyebilir ama yıldızlarla beraber gelecek olan başarıların ardından dolması kaçınılmaz fb syadı yapmadan önce 50 bin seyirciye oynayabileceğini kim tahmin ediyodu
Ya fb kaç maçta 50000 kişiye oynamış yapmayın yaa.. Tamam fb bizden daha büyük kulüp bu mudur yani? :-\ :-\
Bizim Adımız Galatasaray...

Ümit Aslan

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2279 : 09. Eylül 2008, 16:24:39 »
Herkes istedigini düsünmekte özgürde ben kesinlikle 70+ stadlari begenmiyorum dünyada istisna bir iki stad var harika atmosferi olan,bunun disinda o büyüklükteki her stad rakibi kesinlikle bogumuyor...

şikebahçe icinse kesinlikle kadiköyde kiziltoprakta 72000 kisilik stada belediye izin vermez baskan ve şikebahçe yönetiminin 55000 fazla olamicaginida kendi konusmalarinda deklare etmislerdi,tam bilmiyorum ama her iki kale arkasinda 2500 artirimla stadin üstünü kapaticaklarini zaten söylediler.

Bunuda gelecek yil ancak yapabileceklerini ve sadece stadin üstünü kapatmanin şikebahçe kulübüne maliyetinin 14 milyon euro olucagini söylemislerdi.

72000 yapsinlar ortalama 65 bine oynasinlar bende tüm sözlerimi geri alicam. ;D

Baskada birsey demiyorum  ;D

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2280 : 09. Eylül 2008, 16:26:42 »
Ki febe doldurabilir mi sizce 70 000 kişilik bir stadyumu bu mümkün mü? Bence bu koşullarda imkansız

kardes sende 20 mac doldursa zaten 48.000 olan ortalama otomatıkmen 63.000 olur ve doldururda ben bu sene gecen macta taraftarın gelmedıgını gordum assagı yukartı butun macları dolu neden ıyı oynarsan taraftar gelır febes ıyı oynamadıgı ıcın ınsalar ınanmadıgı takıma gelmıyor tv den ızlemeyı secıyor

cran_s

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2008
  • İleti: 740
  • Yaş: 40
  • Yer: istanbul
  • Sarı kırmızı
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2281 : 09. Eylül 2008, 16:27:13 »
Ya fb kaç maçta 50000 kişiye oynamış yapmayın yaa.. Tamam fb bizden daha büyük kulüp bu mudur yani? :-\ :-\
sen öyle düşünüyosan öyledir ;) hermaçda 50bini dolduruyo diyen yok bizde Sami yeni her maçda dolduramıyoz küçültelim o zaman
Herşeye rağmen I LOVE YOU HAGI

Toyga Özver

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 1807
  • Yaş: 36
  • Yer: Ankara
  • Sen Sarıyla Kırmızı Kalbimizin Yıldızı....
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2282 : 09. Eylül 2008, 16:28:05 »
kesinlikle katılmıyorum su an lıverpolda stadını buyutecek feynord gıbı psv gıbı sıradan alman takımları isviçrede kı stadları gordunuz euro 2008 de avusturyadakılerıde artık 50.000 kısılık stadlar heryerde var buyugum dıyosan farklı olmalısın butun buyuk kulupler dunyadakı cogu buyutuyo stadlarını +65.000 yapma gayretındeler rusyadakı polonyadakı cekoslavakyadakı futbolun duyuldugu heryerde artık yapılıyo stadlar stadlar bolumune bakmanı yavsıye edrım bınlerce 50. 000 kısılık stadlar ama bugun ıtıbaryle +70 000 olsaydı ccl fınalı avrupada cok sses getırecek bır stad olur dun otomatık men buyuk kulup olurdun ıdıalı maclarında suphesız dolardı ortalma kampanyalarınla en az 55.000 ortalamaya oynardın bunlar toplu yapılacak seyler sen bugun olımpıyat sıtadında 40.000 kısı ortalamaya oynamıısın  en az dagın bası dondurucu sogukla boyle bı ortamda basarısız zayıf kadroyla sen bı pazarlamanla yap bakalım tyıldızlarınla aslantepenle yetıyomu gorecez 50. 000 kısılık stad dısarda kalan ınsanlar gorecez maca gıremeyen febes takımı bugun 72.000 kısılık stadı buyutme projesıne gırıyosa bız turkıyenın en cok taraftarına sahıp kulubuyuz bu gercektır sadece alısamıyen kus taraftarımız gelmedı dıye 50 000 kısılıgı dolduramayız demek cok acımasızca olur
Mümkün değil şu anki taraftar profiline baktığımız takdirde 70000 kişilik stadı doldurmak. Türkiyenin şu anki şartları için çok güzel düşünülmüş bir futbol yuvası.. Hesaplanarak yapılmış bir stadyum. İstanbulu bilmem ama ASY nin ulaşım bakımından çok rahat bir stadyum olduğunu duydum... Sen o konforsuz Ali Sami Yeni 20000 ortalamayla dolduramıyorsan bu kapasitenin oluşmasına da söz etme hakkın kalmaz.. Taş gibi transferler yaptık dediğimiz sezon açılış maçını gördük.. Şampiyonlar Ligi eleme maçını gördük bu maçta bile boşluk kalmıştı... Ne yapsın bu yönetim peki? Yürü ya kulum haydi Allah girdik 70000 kişilik stadyum yapıyoruz mu diyecekti? Ki toki ile yapılan anlaşmaya göre de vereceğimiz arazi ile alacağımız arazinin değer dengesi vardır.. 70000 kişilik stadyum bedeli 52000 ile eşit değil. Son derece yeterli atmosferi çok iyi çok güzel bir stadyuma sahip olacağız benim görüşüm.. Eğer her maç 23000 e oynasaydık elbette şu an farklı konuşurdum.. Ya da febe her maç 50000 e oynasaydı gene farklı konuşurdum ama şu anki durum için bence en güzel tercih...
Bizim Adımız Galatasaray...

Toyga Özver

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 1807
  • Yaş: 36
  • Yer: Ankara
  • Sen Sarıyla Kırmızı Kalbimizin Yıldızı....
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2283 : 09. Eylül 2008, 16:29:23 »
kardes sende 20 mac doldursa zaten 48.000 olan ortalama otomatıkmen 63.000 olur ve doldururda ben bu sene gecen macta taraftarın gelmedıgını gordum assagı yukartı butun macları dolu neden ıyı oynarsan taraftar gelır febes ıyı oynamadıgı ıcın ınsalar ınanmadıgı takıma gelmıyor tv den ızlemeyı secıyor
20 maç dolduramaz işte
Bizim Adımız Galatasaray...

Toyga Özver

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 1807
  • Yaş: 36
  • Yer: Ankara
  • Sen Sarıyla Kırmızı Kalbimizin Yıldızı....
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2284 : 09. Eylül 2008, 16:30:10 »
sen öyle düşünüyosan öyledir ;) hermaçda 50bini dolduruyo diyen yok bizde Sami yeni her maçda dolduramıyoz küçültelim o zaman
Bu kadar çarpıtma yorum yapma lütfen
Bizim Adımız Galatasaray...

Galata

  • Ziyaretçi
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2285 : 09. Eylül 2008, 16:38:11 »
Mümkün değil şu anki taraftar profiline baktığımız takdirde 70000 kişilik stadı doldurmak. Türkiyenin şu anki şartları için çok güzel düşünülmüş bir futbol yuvası.. Hesaplanarak yapılmış bir stadyum. İstanbulu bilmem ama ASY nin ulaşım bakımından çok rahat bir stadyum olduğunu duydum... Sen o konforsuz Ali Sami Yeni 20000 ortalamayla dolduramıyorsan bu kapasitenin oluşmasına da söz etme hakkın kalmaz.. Taş gibi transferler yaptık dediğimiz sezon açılış maçını gördük.. Şampiyonlar Ligi eleme maçını gördük bu maçta bile boşluk kalmıştı... Ne yapsın bu yönetim peki? Yürü ya kulum haydi Allah girdik 70000 kişilik stadyum yapıyoruz mu diyecekti? Ki toki ile yapılan anlaşmaya göre de vereceğimiz arazi ile alacağımız arazinin değer dengesi vardır.. 70000 kişilik stadyum bedeli 52000 ile eşit değil. Son derece yeterli atmosferi çok iyi çok güzel bir stadyuma sahip olacağız benim görüşüm.. Eğer her maç 23000 e oynasaydık elbette şu an farklı konuşurdum.. Ya da febe her maç 50000 e oynasaydı gene farklı konuşurdum ama şu anki durum için bence en güzel tercih...

Seyircinin Ali Sami Yen gibi duzensiz eski çokta iyi olmuyan stadyuma gelmesi ile Aslantepeye gelmesi ayni degil,Yeni  Stadyum sinerji yaratir akil edemicegin rakamlar bile dolar.

cran_s

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2008
  • İleti: 740
  • Yaş: 40
  • Yer: istanbul
  • Sarı kırmızı
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2286 : 09. Eylül 2008, 16:39:36 »
Bu kadar çarpıtma yorum yapma lütfen
çarpıtmayla alaksı yok senin mantığından gidiyorum saraçoğlu ne zaman yapıldı 7 sene önce peki fb 8 sene önce kaç kişiye oynuyodu GS kadar dolduruyomuydu satdı :) kim tahmin ederdi fb 45 bin kişiye oynicak  15bin kişiye oynayan takım nasıl olduda seyirciisini 3-4 kat artırdı
Herşeye rağmen I LOVE YOU HAGI

Gheorghe_Hagi10

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 3428
  • Yaş: 50
  • Yer: amasya
Ynt: Stadın kapasitesi
« Yanıtla #2287 : 09. Eylül 2008, 16:40:51 »
20 maç dolduramaz işte

zaman gosterır