26. Nisan 2026, 19:54:43

Gönderen Konu: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar  (Okunma sayısı 265116 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

resize

  • TOKI Baskani ISTIFA etmeli !
  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 277
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #432 : 21. Ocak 2010, 10:03:33 »
Ali Sami Yen Stadı'nın gerek kapasitesi gerekse tribünlerinin sahaya uzaklığından dolayı 7bahçenin bize yaşattığı cehennemi onlara yaşatamıyoruz. şu anda bence değişmesi gereken tek şey o maçta gerçek cehennemi göstermek. 60 tl lik koltuktan localara kadar herkes avazı çıktığı kadar bağırmalı, statta seyirci tezahüratlarını yükselten düzgün bir sistem kurulmalı, beni yanlış anlamayın ama (bize yapıldığı için) maçı bölmeyecek şekilde (bkz. sulu derbi) 7bahçe futbolcularına bazı yabancı maddeler atılmalı. çünkü bu maddelere onlar hiç yabancı değil. modragona atılan ses bombasını, teknik direktörümüzün alnının yarılmasını, keitanın az kalsın kör olmasını unutmayınız.

Kesinlikle karsi cikiyorum  :kirmizi:

Ne olursa olsun yapmamamiz gerekiyor.
Galatasaray taraftarina yakismayacak hareketler.
Kesinlikle ama kesinlikle sahaya gul dahi atmamaliyiz.

Kimse kusura bakmasin ama rakibe kufur etmeyi anlayamiyorum. Rakip futbolculari sinirlendirip hirslandirmaktan baska ne ise yaradigini biri bana soyleyebilir mi ?

Yada sahaya yabanci madde atmayi ? Atanin eline ne geciyor ? Olur da rakip oyuncuya denk gelirse o numara yapiyor yada belki gercekten cani yaniyor sahaya yabanci madde atan adam da kahraman mi oluyor ?

Kahramanlik boyle birsey degil !

Sonrasini hic dusunuyor mu acaba o atan kisi ?
Takimimizin kac mac seyircisiz oynayacagini, para cezasi alacagini, GS Store ve gise gelirlerinden mahrum olacagini ve sahada cani yanan hayati tehlikeye giren bir insandan bahsetmiyorum bile.
Yuru aslanim guzel gunler bizi bekliyor, yeterki basini egme, dik tut. Asaletin yeter !

resize

  • TOKI Baskani ISTIFA etmeli !
  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 277
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #433 : 21. Ocak 2010, 10:09:07 »
1-kesinlikle sahaya yabancı madde atılmamalı ne olursa olsun .Birde sahaya yakınız çok ceza yeriz.. (febe galip gelse bile yapılmamalı bize yakşmaz)
%100 katiliyorum...


2-gereksiz küfürlü tezahurat olmamalı (extreme durumlarda olabilir :D )
Ekstrem durumlarda bile olmamali...


3-genelde oturarak izlenmeli.
Muhtemelen yeni stadimizda kale arkalari yine ayakta izleyen seyircilerden yanlar ise oturarak izleyen seyriclerden olusacak


4-rakip taraftara sataşma olmamalı
Kufur, saygisizlik, hakaret...vs icermedikten sonra satasma olabilir bence


KISACA: Aslantepe de GS seyircisi tam bir avruplaı gibi davranmalı fakat sesi daha yüksek çıkmalı. Bize yakışan beyefendilik ve asilliktir.
Imza
Yuru aslanim guzel gunler bizi bekliyor, yeterki basini egme, dik tut. Asaletin yeter !

maupau

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eki 2009
  • İleti: 11
  • Yaş: 48
  • Yer: Istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #434 : 21. Ocak 2010, 18:56:22 »
Bizne zamanki şikebahçe kompleksinden kurtuluruz o zaman cag atlariz.
Gectigimiz hafta Denizli bld. macini oynuyoruz, fenere kufur...Her şikeci macindan once .....bilmemne yapmaya geliyoruz sizi...yok sabri fenerin......

Biz ne zaman bunlari asariz o zaman şikebahçe ile farkimizi acar, avrupa klubu olma yolunda ilerleriz. Her sene bir baski, yok kadikoyde feneri yenicez..Yenme kardesim oraya daha defansif git...Onlar seni kendi sahasinda yenmeye calissinlar.Ama bu stresi futbolcularin ustune yukluyoruz, bizim takimimiz futbol sozkonusuysa Teknik ekibiyle, kadrosuyla daha yetenekli daha akiskan futbol oynayan bir takim, yeterki polemiklere girmeden bunu sahaya yansitabilmeleri. Bugune kadar gordumki ne zaman bir panik ortami yaratilsa bundan şikebahçe kazancli cikiyor.

Umarim ne demek istedigimi anlatabilmisimdir.

blind_guardian

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 1551
  • Yaş: 42
  • Yer: cunda adası
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #435 : 21. Ocak 2010, 19:29:16 »
febeye füfür etmek yerine takımımızı desteklemeli ve maç yaptığımız takımın motivasyonunu ve konsantrasyonunu bozucak tezavuratlar yapılmalı.. 90 dakkika boyunca tezavrat yapmakda doğru değil. bazı bölümlerde alkış, ıslık uğultu tezavurattan çok daha etkili olur.. örnek veriyorum gençlerbirliği maçı oynuyoruz dakkika 75 durum 0-0 ise böyle durum "nevizade geceleri" veya "sen varya sen " i söylemek için uygun bi durum değildir keza 1-0 önde olsakda o besteler için uygun bi durum değildir.. oylle kritik durumlarda , kendi takımımızı ateşlerken rakibi bozacak bi destek türü içerisinde olmalıyız.. rakip takımda biri bi top ıskaladığı zaman , veya bi hata yaptığı zaman 10.000 lerce kişinin bu duruma tepki göstermesi lazım ki o hata yapan rakip oyuncunun konsantrasyonu bozulsun. veya bizim takımdan birinin yapacağı olumlu bi hareket anında alkış almalıki oyuncu tiribün desteğini daha fazla hissetsin.. bu arada nevizade gecelerine gelince bence şu ana kadar yapılmış en iyi tiribün bestesidir ama genelde maç sonralarında. veya maçı kopardığımız bölümlerde söylenmelidir. bunlar benim düşüncelerim.. tek isteğim Galatasaray taraftarının daha efektif ve daha fazla oyunun içinde olmasıdır

Kürşat G.

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 7354
  • Yaş: 17
  • Yer: İzmir
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #436 : 21. Ocak 2010, 19:31:30 »
febeye küfür her yerde geçen anadolu maçında da vardı küfür deil ama
ayağa kalkmayan fenrli olsun diolardı :-\

TnC

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 74
  • Yaş: 32
  • Yer: İstanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #437 : 22. Ocak 2010, 22:25:08 »
Bence tezahüratlarda bir düzen olmalı.Kapalı farklı bir şey söylüyor yeni açık farklı bütün stat hep birlikte tek birşeyi söylese daha güzel olur bence.

resize

  • TOKI Baskani ISTIFA etmeli !
  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 277
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #438 : 23. Ocak 2010, 19:45:52 »
Oncelikle mac izlenmeli ve mactaki olaylara gore reaksiyon gosterilmeli. Aksi takdirde hic bir anlami olmaz tezahuratin. Rakip bize baski kurmaya calisirken sabit bir melodi ile mars soylersek bir anlami olmaz. Macta gelisen olaylara gore reaksiyon gostermeliyiz.
Yuru aslanim guzel gunler bizi bekliyor, yeterki basini egme, dik tut. Asaletin yeter !

merdan

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 308
  • Yaş: 47
  • Yer: ankara
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #439 : 23. Ocak 2010, 19:52:34 »
Oncelikle mac izlenmeli ve mactaki olaylara gore reaksiyon gosterilmeli. Aksi takdirde hic bir anlami olmaz tezahuratin. Rakip bize baski kurmaya calisirken sabit bir melodi ile mars soylersek bir anlami olmaz. Macta gelisen olaylara gore reaksiyon gostermeliyiz.
:) arkadaş ingiltere taraftar kültüründen bahsediyor bence bu şimdilik çok zor insanlar hala dışarıda çöpleri yere atıyor ve bunun gibi bi çok şey onlar düzelmden tirübünlerin böyle olması zor gibi çünkü tirübüne gelende dışarıdakiyle aynı kişiler tabiki bu sözlerle herkes aynı demiyorum ama işte çoğunluğumuz böyle malesf

sonunakadar05

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 155
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • SEVDADANDIR
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #440 : 23. Ocak 2010, 20:09:52 »
Maclarda eski acık tribunu hep birlikte tezahurat olması icin bazen karsılıklı bazen de tum stad ile birlikte tezahurat yapıyor. Ayrıca oturup mac izleyen bir taraftar kitlesinin turkiyede olusması cok zor, olusmazda. Cunku turkiyedeki taraftarı taraftar yapan hic susmadan yapılan tezahuratlardır. Bu yazdıgım cumleden kufurlerin ve argo cumlelerin de her zaman yapılması gerektigi anlamını cıkarmayın lutfen.
SAPINA KADAR CİMBOMLUYUZ BİZ!

Keita14

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 4493
  • Yaş: 37
  • Yer: Ankara
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #441 : 26. Ocak 2010, 19:50:31 »
alışmamız gereken yeni bişe tribünler sahaya yakın olcak karşı tarafın gazına gelipte sahaya inmememiz gerekio tel örgü yok bişe yok buna çok dikkat etmeliyz alışmalıyz bunun için ceza gelmesni istemiyorum yeni stadımızda

mayonez007

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 342
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
  • ...
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #442 : 26. Ocak 2010, 20:11:53 »
Kewell varsa bu değişmesi gereken alışkanlıkarda ben yokum arkadaş..

kaptan

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 1799
  • Yaş: 66
  • Yer: moskova rusya
  • ASLANTEPEDE OLEN ISCILERIMIZIN ADINI YASATALIM
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #443 : 26. Ocak 2010, 20:46:47 »
şikeci seviyesine inmedigimiz muddetce stad super olur her mac şikeci e kufur var koy gitsin ya şikeci ne bizim rakibimiz şikeci mi arkadaslar,? sazan gibi atliyoruz  her seyin ustune ne basarilari ne kulturleri neleri var her mac bizim icin fenere koy tezaharatu nedir ya kim onlar birakalim bu isleri kiminle oynuyorsak ona odaklanalim hakeme odaklanalim kucugu buyugune odaklanalim basina odaklanalim mhk ye odaklanalim hurriyet disari diye daha uc mac ust uste alisamiyende tezahuratimiz yok nasil olacak bu isler? degisecek cok isler var bagimsiz taraftar grublari ne zaman armaya baglanir bunlar duzelir
.. GALATASARAYLI OLMAK ICIN TUZUK DEGIL BUZUK LAZIM

kaptan

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 1799
  • Yaş: 66
  • Yer: moskova rusya
  • ASLANTEPEDE OLEN ISCILERIMIZIN ADINI YASATALIM
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #444 : 26. Ocak 2010, 20:49:31 »
febeye füfür etmek yerine takımımızı desteklemeli ve maç yaptığımız takımın motivasyonunu ve konsantrasyonunu bozucak tezavuratlar yapılmalı.. 90 dakkika boyunca tezavrat yapmakda doğru değil. bazı bölümlerde alkış, ıslık uğultu tezavurattan çok daha etkili olur.. örnek veriyorum gençlerbirliği maçı oynuyoruz dakkika 75 durum 0-0 ise böyle durum "nevizade geceleri" veya "sen varya sen " i söylemek için uygun bi durum değildir keza 1-0 önde olsakda o besteler için uygun bi durum değildir.. oylle kritik durumlarda , kendi takımımızı ateşlerken rakibi bozacak bi destek türü içerisinde olmalıyız.. rakip takımda biri bi top ıskaladığı zaman , veya bi hata yaptığı zaman 10.000 lerce kişinin bu duruma tepki göstermesi lazım ki o hata yapan rakip oyuncunun konsantrasyonu bozulsun. veya bizim takımdan birinin yapacağı olumlu bi hareket anında alkış almalıki oyuncu tiribün desteğini daha fazla hissetsin.. bu arada nevizade gecelerine gelince bence şu ana kadar yapılmış en iyi tiribün bestesidir ama genelde maç sonralarında. veya maçı kopardığımız bölümlerde söylenmelidir. bunlar benim düşüncelerim.. tek isteğim Galatasaray taraftarının daha efektif ve daha fazla oyunun içinde olmasıdır
liderler bir hac daha yapsin senin dedikleri olur
.. GALATASARAYLI OLMAK ICIN TUZUK DEGIL BUZUK LAZIM

sniperx1905

  • GALATASARAY TÜRKİYEDİR
  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 288
  • Yaş: 46
  • Yer: Manisa
  • Sarıyla Kırmızı Kalbimizin Yıldızı
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #445 : 26. Ocak 2010, 21:16:53 »
Bence tezahüratlarda bir düzen olmalı.Kapalı farklı bir şey söylüyor yeni açık farklı bütün stat hep birlikte tek birşeyi söylese daha güzel olur bence.
sana katılıyorum renktaş ama bu senkron işi biraz da yani kolay bişey değil..

Kürşat G.

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 7354
  • Yaş: 17
  • Yer: İzmir
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #446 : 26. Ocak 2010, 21:25:30 »
varmı bilmiyorum ama maçlardan sonra bir zafer marşı gibi bi marş sölemeliyiz
pınarbaşını duymaktan bıktım  :-\
liverpool taraftarı bunu çok ii yapıo

Mertttt

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2010
  • İleti: 673
  • Yaş: 37
  • Yer: izmir
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #447 : 02. Şubat 2010, 17:26:19 »
varmı bilmiyorum ama maçlardan sonra bir zafer marşı gibi bi marş sölemeliyiz
pınarbaşını duymaktan bıktım  :-\
liverpool taraftarı bunu çok ii yapıo

kesinlikle katılıyorum. özellikle liverpool ve barcelona bunu çok iyi yapıyor. liverpool you will never walk alone, barcelona barca barca baaarrcaaa diye devame den :grin: marşlarını her maç bitiminde söylüyor ve çoğu kanal reklam dönüşlerinde hiç yorumsuz o görüntüleri gösteriyor. bizde ise maç sonu yorumlar teknik analiz vs. konusuluyor mecburen. bizde bu tarz bir davranış içerisine girersek bizde onların arasına katılabiliriz (maç bitimi showu olarak)