28. Nisan 2026, 22:37:07

Gönderen Konu: Aslantepe - İnşaat Alanı  (Okunma sayısı 14378595 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ADANALI

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 312
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55648 : 18. Eylül 2010, 23:23:23 »
Çevre düzenlemesi bitene kadar ohoooo :)
eger cevre düzenlemesi hemen bitmezse iyice kalir ve zaman gectikce basitin basiti olur ve stad prestiji zedelenir
Her Millet layik oldugu gibi yönetilir!

ultraslanadana

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 72
  • Yaş: 38
  • Yer: adana
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55649 : 18. Eylül 2010, 23:24:48 »
ya arkadaşlar şu stad için yapılan okadar çko boş eleştiri varki inanamıyorum gerçekten stad bitmeden tartışılmaya başlanıyor bir yeri yapılmadan yapılmayan yer tartışılıyor geçen  yorumlarda koltuk korkuluklarının çok gereksiz olduğu söyleniyordu madem gereksiz sizce neden uefa standartlarında en üst seviyede bu stad ve korkuluklar için yok efendim nasıl göreceğiz yok efendim çene altına geliyor diyenler oldu bilmem farkettinizmi ama bir resimde görsel olarak gösterilmiş ne göz hizası ne çee altına denk geliyor hiç bir şekilde rahatsız etmiyecek şekilde tasarlanmış bence ve bu stada eleştride bulunanlar ilk maçı gidip izledikten sonra nekadar yersiz konuştuklarını daha iyi anlıcaktır bu stad herşeyiyle mükemmel herşeyiyle harika bi stad olacak tüm GALATASARAYLILARA HAYIRLI UĞURLU OLSUN...
BİZİ SEVENLERİ ÜZMEYELİM BABA.

Mehmet Yasar

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 265
  • Yer: ABD
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55650 : 18. Eylül 2010, 23:29:33 »
Afedersin kardesim demekki ben anlasilir yazamamisim. Benim maketten bahsettigim TTArena ve birlikteki GS amblemi, maket dedigimde senin yakindan benim uzaktan gordugum degil sozlesme geregi cikan vede uzerinden loca v.s... satislari yapilan tanitim ve sembollesen dizayndan bahsediyorum ben ancak galiba yine yanlis yerde yanlisim gibime geliyor. Birde o resimde sag tarafta gorunen ara izolasyon kati onun uzerinede sonkat kaplama yada kimyasal puskurtme yapil benim bildigim vede son olarak gene dedigim iki eliptik sembolden olusan TTKArena ve GS iki basa islenir, diyorum.

xburakx21

  • Burak YAVUZ
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 542
  • Yaş: 41
  • Yer: Ankara
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55651 : 19. Eylül 2010, 01:26:01 »
Degerli kardeslerim nerede o cati'ya tek kat olacak uzeri yalitim vede niha-i kap;ama yapilmayacak diyen?
Iyi bakin Omer kardesimizin 34 numarali son fotografinin sag tarafina cok iyi bakin ve aylar once konustugumuz hatta cizim detatida verdigim tablonun basladigini gorun.
Ve hazir olun maketimizde mevcut olan o sponsorumuzun ve bizim ozdeslesen amblemize az kaldi catiya o da aynen koyulacak vede mukemmelen tamamlanacaktir.



http://guvenkardeslerhaliyikama.com/images/oto_yikama_araba_yikama.jpg
Aslantepe - İnşaat Alanı

http://www.tr-autoplus.com/images/oto/1.jpg
Aslantepe - İnşaat Alanı


http://i292.photobucket.com/albums/mm23/turkisi/2010/09-eylul/18/ttarena-033.jpg
Aslantepe - İnşaat Alanı

Boşuna olmayacak denildi. Ben de yazmıştım o sac anca otoyıkamacıların araba yıkadıkları yerlerin üzerini kapatır diye. Allah aşkına 150 milyon $'a avrupanın en modern stadlarından birini yapacaksın, çatının şeklini almasını sağlayacak olan tırtıklı sac levhayı öylece yalın bırakacaksın. Stadı sanki sıradan mimarlar çizip sıradan müteahidler yapıyor. Unutulmasın ki bu stad yapan herkes için referans olacak,bu yüzden yapımına çok önem veriyorlar. Neyse sözün özü akla mantığa aykırı olan durumları nasıl olurda bunlar kullanılacak diye buraya yansıtıyorlar. Olmayacağı o kadar belliydi ki...

Ayrıca saçakların kavisli bölümlerinde o dikdörgen levhaları kulanıp nasıl kavis verecekelrini de merak ediyorum. Tam otoyıkama işi olurdu o zaman.
« Son Düzenleme: 19. Eylül 2010, 01:27:46 Gönderen: xburakx21 »
..SADECE Galatasaray'IN DEĞİL BU KOMPLEKS , f5'İN DE KOMPLEKSİ BU..

ahmet-763

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 1137
  • Yaş: 40
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55652 : 19. Eylül 2010, 01:49:11 »
havadanemlak.com da yeni resimler var
dini makalelerin ve bilimsel konuların yayınlandığı sayfamıza sizleri de bekleriz...
http://www.facebook.com/#!/pages/Hayati-Anlamak/145226158830785?ref=ts

unsigned

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 395
  • Yaş: 45
  • Yer: ankara
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55653 : 19. Eylül 2010, 03:26:47 »
havadanemlak.com da yeni resimler var
bıraz once baktım 100 kadar fotoya ınanılmaz gorunuyor catı olayıda daha ayrıntılı gorulebilir lütfen daha bıtmeden kotulemeyelim hem bitince f5 lilerle yeterınce ugrasıcaz:D benım suphem yok süper olacagından ama cok kompleks bir yapı ve basta ufak tefek sorunlar mutlaka olacak ama duzeltilecektir o zaman toplu halde sesımız cıkar zaten:D
Herşey seninle başladı, ancak seninle devam eder ve biter...

Mehmet Yasar

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 265
  • Yer: ABD
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55654 : 19. Eylül 2010, 04:55:43 »

(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)
(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)
Boşuna olmayacak denildi. Ben de yazmıştım o sac anca otoyıkamacıların araba yıkadıkları yerlerin üzerini kapatır diye. Allah aşkına 150 milyon $'a avrupanın en modern stadlarından birini yapacaksın, çatının şeklini almasını sağlayacak olan tırtıklı sac levhayı öylece yalın bırakacaksın. Stadı sanki sıradan mimarlar çizip sıradan müteahidler yapıyor. Unutulmasın ki bu stad yapan herkes için referans olacak,bu yüzden yapımına çok önem veriyorlar. Neyse sözün özü akla mantığa aykırı olan durumları nasıl olurda bunlar kullanılacak diye buraya yansıtıyorlar. Olmayacağı o kadar belliydi ki...

Ayrıca saçakların kavisli bölümlerinde o dikdörgen levhaları kulanıp nasıl kavis verecekelrini de merak ediyorum. Tam otoyıkama işi olurdu o zaman.








Hem elinle referans resim veriyorsun hemde verdigin resimde neler olup bittigini anlamadan hele hic bilmeden yorum zannettigin cahil yargilarda bulunuyorsun. Arkadasim o gordugun malzeme senin yakindan gordugun ancak aralarindaki farki anliyamadigin biri galvaniz teneke sacak ortusu oburu derin sivama trapez kesitli cati dek'i esas buda degil bu bezik malzeme bunun uzerine giydirilmeye baslanan ve galvanize tesbit lamalari ile baglanmakta olan yalitim kaplamasi verdigin resimde hem ustten asagi hemde sag yandan baslanmis durumda vede sadece bununla da kalmiyacak ve nihai ortu kaplanacak diyorum aylardir vede kendi verdigin resimde aynen buna baslanmis nedir bu dar kafalilik vede anlamazlik? Zaten anliyamiyorsan neden fikir yurutuyorsun oda anlasilir sey degil hadi hoscakal, benim sozlerimi anla lutfen yada anlamaya calis ancak alinma emi.

cankusadali

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 100
  • Yaş: 34
  • Yer: Aydin
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55655 : 19. Eylül 2010, 09:34:24 »
bence kimsenin konuşmasına gerek yok şuan yok oto yıkama çatısı falan saçmalamayın lütfen. stad bitmiş değil herkes bu çatı böylemi kalır nasıl iş bu diye haykırıyor. stad daha bitmedi! normal. bitmemiş yarım kalmış şeyleri bitmiş gibi incelersen tabiki begenmezsin.

GunsNRoses

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 110
  • Yaş: 32
  • Yer: Gebze
  • Glam/Hair/Sleaze
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55656 : 19. Eylül 2010, 10:29:05 »
kameralara ne oldu yine?

XxXozanXxX

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2009
  • İleti: 4800
  • Yaş: 34
  • Yer: kartal
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55657 : 19. Eylül 2010, 10:41:53 »
kameralar yine off olmuş.... :boks:

17_mayis

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 127
  • Yaş: 52
  • Yer: Ruhen:ASY/Bedenen:Viyana
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55658 : 19. Eylül 2010, 10:54:36 »
günaydin renkdaslar...

ben bu cati yorumlarinda bir "kus yenigi" oldugunu biliyodum zaten.
en sonunda buldum onu

http://i53.tinypic.com/ju7314.jpg
Aslantepe - İnşaat Alanı
“Maksadımız İngilizler gibi toplu bir halde oynamak, bir renge ve bir isme malik olmak ve Türk olmayan takımları yenmektir “

MIL@N B@ROS

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 829
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55659 : 19. Eylül 2010, 11:06:30 »
fotoğraflar için teşekkürler çatının detay resimlerinde kaplamanın ne kadar kalitesiz ve ucuz olduğu belli oluyor 250 milyon tl stadın çatı kaplaması bu kadar kötü olmamalı ilk kuvvetli rüzgar fırtınada o saclar uçup gider
madem kaplama bu kadar kötü olacaktı  o zaman neden tonlarla çelik altyapı yapıldı çatı için bu saclara bu kadar çelik taşıyıcıya gerek yok
korkuluk meselesi bence gerekli ve haklı can güvenliği önemli koltukların modelide çatı kaplamasıı gibi çok kötü ve ucuz bu stada yakışmıyor
29 ekime 40 gün kaldı nasıl açılış yapılacak o gün herkes baretle mi gezecek açılışta

topalsolucan1905

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 905
  • Yaş: 36
  • Yer: ADANA/KOZAN
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55660 : 19. Eylül 2010, 11:13:01 »
Bence stadın kötü yönlerini cok uzatmayın iyi yönlerine bakın.Stadı yoldan gecen biri yapmıyor herhalde Ülkemizin sayılı mühendisleri yapıyor onların bir biligi vardır mutlaka.Catıyı sorun etmiyorum zaten macıda catını üstünden değil altından izleyecegiz .Alt taraftanda catı cokda kötü durmuyor :D


Stadın acılısı ne zaman yapılır.Donbass arena acılısındaki gibi birşey 29 ekimdemi yoksa Ocak gibimi yapılır.
« Son Düzenleme: 19. Eylül 2010, 11:16:50 Gönderen: topalsolucan1905 »

Ömer TAŞTAN

  • Fotoğrafçı
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 5080
  • Yaş: 43
  • Yer: GEBZE
  • asil1453
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55661 : 19. Eylül 2010, 11:18:31 »
29 ekime kadar çim işi başta olmak üzere bazı işler daha bitmiş olacak. ancak 29 ekim deki teslimden sonrada varyap uzunlar çalışmaya devam edecek. (bu gün itibari ile yaklaşık 4 ay)
çatı konstriksiyonunun yoğun olmasının sebebi, açılır kapanır kapaklardır. birde çatıyı örten malzemenin (sac) güvenli montajı için. rüzgarda falan uçmasını düşünmek hata olur.

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55662 : 19. Eylül 2010, 11:43:50 »
   1- Burada kimse bu sac malzemenin üstüne kaplama yapılmayacak demedi. Metal bir kaplama yapılmayacak dendi.
   2- Aylar önce bu konu ilk ortaya atıldığında iki seçenek konuşuldu
   a. çoğunluk sac-yalıtım malzemesi-metal bir kaplama yapılacağını düşünüyordu ve iddia ediyordu.
    b. Ancak bazımız ise sac-yalıtım malzemesi-koruyucu örtü tipi son kademesi metal olmayan bir çalışma yapılacağını iddia etti ve ne yazık ki bu ikinci iddia gerçekleşti.
   Gönül isterdiki ilk seçenekteki gibi olsun ancak ne yazık ki olmayacak. Ancak ilk seçenekteki gibi olacak diyenler şimdi nedense ikinci seçenekten bahsetmişler gibi konuşuyorlar.
   

cankan78

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3969
  • Yaş: 48
  • Yer: Bremen
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #55663 : 19. Eylül 2010, 11:53:45 »
yani catinin üstü birdaha baska madde ile örtülecek mi ?
G.t Volkan tv