29. Nisan 2026, 00:16:08

Gönderen Konu: Aslantepe - İnşaat Alanı  (Okunma sayısı 14379580 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50304 : 10. Ağustos 2010, 18:13:02 »
Şimdi şeffaf çatıdamı yalan oldu.

Ek parça haricinde evet öyle görünüyor. ::)

raskolnikov

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2009
  • İleti: 590
  • Yaş: 43
  • Yer: ankara
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50305 : 10. Ağustos 2010, 18:15:12 »
ön sıradakilere yağmur değmesin diye 16 metre uzatılan kısımların şeffaf olarak yapılması bekleniyordu ( en azından taraftar olarak bunu istiyorduk) ancak son görüntülere göre şeffaf olmayacak
şereftir seni sevmek, senle ağlayıp gülmek

raistlin

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 1085
  • Yaş: 35
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50306 : 10. Ağustos 2010, 18:15:53 »
(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)

burası stutgart mercedes benz arena.şu stadyum kamerasının netliğine bakın.bizim kameralar kaç yıl geriden geliyor bilmiyorum.bu arada koltuklarda bizim koltuklar.adamların koltukları çağın gerisinde ama en azından kameraları çağdaş.bizde hiç biri yok:)

illa taş gelicek yani galatasaraya :) çağın gerisinde koltuk mu işine yarıycak yoksa o net kameramı sezon başlayınca. Ayrıca kamera koymak zorunda da değildi kimse.
iyi günde kötü günde !

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50307 : 10. Ağustos 2010, 18:17:17 »
ön sıradakilere yağmur değmesin diye 16 metre uzatılan kısımların şeffaf olarak yapılması bekleniyordu ( en azından taraftar olarak bunu istiyorduk) ancak son görüntülere göre şeffaf olmayacak

Hayır Ek parça seffaf olacak bu kesin.
Şeffaf olması artık çok zor görünen ise 16 metrelik kısım.Yani ek parça ile alakası yok.Orasıda şeffaf olsaydı toplam 24 metre gibi bir alan şeffaf olacaktı.

Ama oda yalan oldu gibi !

mustafa46

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 4034
  • Yaş: 38
  • Yer: kahramanmaraş
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50308 : 10. Ağustos 2010, 18:18:33 »
koltuklar takılmaya başlandımı
hayallerizin bittigi yerde bizim gerçeklerimiz başlar

508scorpion

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 773
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50309 : 10. Ağustos 2010, 18:19:09 »
Ek parça haricinde evet öyle görünüyor. ::)
ek parça 8m değimi caner

Necati Atcı

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 8123
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50310 : 10. Ağustos 2010, 18:25:28 »
Caner 16mt dediğin yer burası değil mi

http://i37.tinypic.com/6dv8nm.jpg
« Son Düzenleme: 18. Ağustos 2010, 11:34:07 Gönderen: Emre Yürekli »

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50311 : 10. Ağustos 2010, 18:27:24 »
Caner 16mt dediğin yer burası değil mi

http://i37.tinypic.com/6dv8nm.jpg


Evet.
Ek parçadan bağımsız.

Alıntı Yap (Seçim)
E blok.
http://i35.tinypic.com/2lw15sk.jpg

Kamera 3'ten , en azından yarısı gitti görünüyor maalesef...
« Son Düzenleme: 18. Ağustos 2010, 11:35:28 Gönderen: Emre Yürekli »

Necati Atcı

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 8123
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50312 : 10. Ağustos 2010, 18:28:14 »
Evet.
Ek parçadan bağımsız.
Tamam onun ileriside ek parça oluyor.

Bir şey daha soracağım yani illaki 16 m olması için bir zorunluluk varmı.Belki bir sıra daha kaplayacaklar 14 m'lik bir kısım(tahminen) şeffaf olacak.Yani böyle bir ihtimal yok mu?
« Son Düzenleme: 10. Ağustos 2010, 18:31:38 Gönderen: Necati Atcı »

MANİSALI ASLAN PARÇASI

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 343
  • Yaş: 45
  • Yer: MANİSA/TURGUTLU
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50313 : 10. Ağustos 2010, 18:37:31 »
Caner 16mt dediğin yer burası değil mi
http://i37.tinypic.com/6dv8nm.jpg
bu resmi nerden aldın renkdaşım
« Son Düzenleme: 18. Ağustos 2010, 11:42:38 Gönderen: Emre Yürekli »

Ronaldogu

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 729
  • Yer: Aydın
  • güzel günler göreceğiz
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50314 : 10. Ağustos 2010, 18:38:00 »
yalan olmasına alıştık zaten boşverin  ;)

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50315 : 10. Ağustos 2010, 18:39:04 »
Tamam onun ileriside ek parça oluyor.

Bir şey daha soracağım yani illaki 16 m olması için bir zorunluluk varmı.Belki bir sıra daha kaplayacaklar 14 m'lik bir kısım(tahminen) şeffaf olacak.Yani böyle bir ihtimal yok mu?

Zorunluluk  ::) Hayır.

Sadece istenilen alan 16 metreydi diye böyle konuşuyoruz.

Necati Atcı

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 8123
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50316 : 10. Ağustos 2010, 18:39:54 »
bu resmi nerden aldın renkdaşım
Resimlerin hepsi burada

http://havadanemlak.com/varyap_uzunlar/seyrantepe_stadi.html

Mesajlar birleştirildi: 10. Ağustos 2010, 18:40:38
Zorunluluk  ::) Hayır.

Sadece istenilen alan 16 metreydi diye böyle konuşuyoruz.
Tamam saol inşallah benim dediğim gibi olur  :)

b4ileys

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 2487
  • Yaş: 45
  • Yer: antalya
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50317 : 10. Ağustos 2010, 18:49:52 »
Caner 16mt dediğin yer burası değil mi

http://i37.tinypic.com/6dv8nm.jpg


bu işaretlenen yerin şeffaf olması çok fazla anlam ifade etmiyor açıkçası. özellikle çimler için. zira bu kısmın altı komple çatı aksamı zaten. I profiller falan zaten kapatmış orayı(çatı kapakları da üstüne geldiğinde hiçbir şekilde ışık geçmez artık). ancak o kısmın ucundaki ek parçanın başladığı yerden itibaren şeffaf olması gerekir...
« Son Düzenleme: 18. Ağustos 2010, 11:35:50 Gönderen: Emre Yürekli »

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50318 : 10. Ağustos 2010, 18:51:27 »
bu işaretlenen yerin şeffaf olması çok fazla anlam ifade etmiyor açıkçası. özellikle çimler için. zira bu kısmın altı komple çatı aksamı zaten. I profiller falan zaten kapatmış orayı. ancak o kısmın ucundaki ek parçanın başladığı yerden itibaren şeffaf olması gerekir...

Abi birşey ifade etmiyor olsaydı Asp öyle bir istekte bulunmazdı sanki  ::)

b4ileys

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Kas 2008
  • İleti: 2487
  • Yaş: 45
  • Yer: antalya
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #50319 : 10. Ağustos 2010, 18:54:09 »
Abi birşey ifade etmiyor olsaydı Asp öyle bir istekte bulunmazdı sanki  ::)

bence o fikir değişmiştir artık. dediğim gibi ön sıralar için çatı uzatıldığı için kapaklarda öne doğru gelecek bu yüzden o kısmın üstü zaten kapaklar tarafından örtülecek..