28. Nisan 2026, 06:55:03

Gönderen Konu: Aslantepe - İnşaat Alanı  (Okunma sayısı 14370992 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

dear_star

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 737
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15536 : 04. Aralık 2009, 17:49:25 »
bugünkü çalışma temposu benim başımı döndürdü süper bir gün geçti izlemesi büyük zevkti inşaatın her tarafında harıl harıl çalışma süperdi ya süper inşallah dahada hızlanır  :atki: :atki: :atki: :atki:
Bu ülkede bir büyük  ( Galatasaray ) 17 küçük vardır !!!!!!

LION10

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 487
  • Yer: 32
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15537 : 04. Aralık 2009, 17:53:24 »
isin celebide kapagi koymus  2009 ekim de cikmis kriterler daha ornegi dunyada yok ne konusuyor bunlar azizenin yalakalari

guney afrikadaki stadlar uyuyormu bu kriterlere ona baksinlar once,dunya kupasi yapilacak.
Galatasaray TURKIYEDIR Galatasaray TURKIYEDIR Galatasaray TURKIYEDIR Galatasaray TURKIYEDIR Galatasaray TURKIYEDIR

universalife

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 136
  • Yaş: 36
  • Yer: Hatay
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15538 : 04. Aralık 2009, 17:55:39 »
arkadaşlar tekrar siteye döndüm uzun zamandır bu sitede inşaatı takip edemiyordum açıkçası sitenin kapanacağını söylüyorlardı yeri değil ama heralde kapanmayacak gibi gözüküyor....neyse  renktaşlar iyi seyirler...saygılar... :atki: :atki: :atki:
 :atki:

Ömer TAŞTAN

  • Fotoğrafçı
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 5080
  • Yaş: 43
  • Yer: GEBZE
  • asil1453
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15539 : 04. Aralık 2009, 17:57:55 »
arkadaşlar tekrar siteye döndüm uzun zamandır bu sitede inşaatı takip edemiyordum açıkçası sitenin kapanacağını söylüyorlardı yeri değil ama heralde kapanmayacak gibi gözüküyor....neyse  renktaşlar iyi seyirler...saygılar... :atki: :atki: :atki:
 :atki:
kapanacak olsaydı sitede bu kadar değişiklik yapılmaz ve yeni çalışmalar olmazdı bilhassa video konusunda İsmail bey ve diğer arkadaşlar ciddi hizmetler sunmakta.

creedence clearwater

  • Ziyaretçi
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15540 : 04. Aralık 2009, 18:19:31 »
Şükrü Saraçoğlu'ndaki Fenerium inşaatına hergün çıplak gözle bakıyordum, hiç bir değişiklik gözüme çarpmıyordu. Sonrasında, örneğin sabahleyin önünden geçtiğim bölümleri akşamleyin tanıyamamaya başlamıştım. Bu ''Patlama'' sekanslarının arasındaki süre azaldıkça azaldı ve tribün inşaatı tamamlandı. Bizim stadda da muhtemelen, böyle birşey yaşanacaktır. Kameralardan izlediğim kadarıyla yoğun çalışma var fakat, henüz Şükrü Saraçoğlu'nda gördüğüm ''Patlama''ları hissedemiyorum.

ikobesyo

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2009
  • İleti: 137
  • Yaş: 43
  • Yer: samsun
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15541 : 04. Aralık 2009, 18:21:00 »
şikebahçe STADI MÜZAKERE DAHİ EDİLMEDİ
Bülent Yüksel’in sunduğu Sportif Görüş programına katılan Çelebi, stadın eksikliği olarak gösterilen ve UEFA'nın yeni uygulamaya başladığı "seyirci konforu" kriterlerinin ne olduğunu anlatırken, “UEFA uzmanlarının yaptığı analizlerde, stat tüm UEFA ve FIFA kriterlerine göre tam not aldı. Futbol Federasyonu’nun tuttuğu Alman kuruluş, 2009 Ekim ayında uygulamaya konan yeni UEFA kriterlerine göre febe Stadı ve Kayseri Stadı’nın yanında bizim stadımızı da incelemeye aldı. febe ve Kayserispor’un statları, bu kriterlere uymadığı için müzakere edilmedi. Seyrantepe projesi, UEFA’nın belirlediği normların yüzde seksenine uygun. Seyrantepe projesini çizen mimarlarla, bu Alman şirketin mimarları konuştular. Fakat ekimde yapılan düzenlemeye göre projede görüş ayrılıkları oldu. Son beş yılda, dünyanın en önemli kulüplerinin yaptığı statların görüş açısı, bizim stadımızınki gibi 6 cm’dir. Ancak şimdi 9 cm isteniyor ve dünyada böyle bir stat henüz yok. Bu projeyi 2006’da yaptık. Bütün kaba inşaat bitmek üzere. Görüş açısını 9 cm’ye çekmeye kalktığınızda, tribünlerle stat arasındaki 6 metrelik mesafeyi de 10 metre daha arttırmanız gerekir ki bu, bütün tribünleri yıkmamız, projeyi tümüyle değiştirmemiz demek. Bu mümkün değil. Almanlar bize (burada yarı final oynanır, final oynanmaz) dedi. Bu görüş açısı, Bayern Munih’in stadında 5.7 cm, Arsenal’in yaptırdığı statta 6 cm... Yapılacak bir şey yok. Federasyon UEFA ile müzakere edip, bu 6 cm’yi kabul ettirebilir. Ya da Antalya’da yapılacak yeni stadın görüş mesafesi 9 cm olur, final orada oynanır. 10.000 koltuk meselesi de görüş açısının 9 cm’ye çıkması durumunda koltuklar arası mesafeyi açıp, 10.000 koltuğun azaltılması gereğidir. Engellilere ayrılan bölümle ilgili konu da var ama bu giderilebilir bir mesele” ifadelerini kullandı.
      Anladığım kadarıyla şu ki 9 cm dedikleri görüş açısı için tribünlerin sahaya çok yakın olmaması gerekiyor olimpiyat stadlarında olduğu gibi
      Görüş açısı bizimki gibi 6cm olsun şu an dünya stadlarında ki en iyi görüntü
      Uzak olupta uefa kriterlerine uymadığı iyi


Ömer TAŞTAN

  • Fotoğrafçı
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 5080
  • Yaş: 43
  • Yer: GEBZE
  • asil1453
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15542 : 04. Aralık 2009, 18:21:10 »
aynen öyle. belli aşamadan sonra stadyumun görüntüsünde baş döndüren değişiklik olacaktır.

creedence clearwater

  • Ziyaretçi
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15543 : 04. Aralık 2009, 18:38:43 »
Bence açılır-kapanır çatı konusuna fazla önem veriliyor. TT Arena'da senede 1, çok harika bir konser sezonu geçiriliyorsa en fazla 2 konser verilecektir. Türkiye'de bütün stadyum konserleri her zaman yazın yapılıyor, şimdiye kadar hiç bir konser yağmur altına denk gelmedi, 500 senede bir ortaya çıkan hava akımları falan İstanbul'u vurmadığı sürece, Haziran ve Temmuz konserlerini, yağmur engellemeyecektir. En son 27 temmuz 2008 Metallica konseri Ali Sami Yen'de yapıldı, Beyonce konseri Kadiköy'de yapılacaktı iptal edildi, bana kalırsa dünyada hiç bir sanatçı açılır-kapanır tavana takılmıyor. İstanbul'un şu anda 1. konser mekanı Kuruçeşme Arena her türlü hava muhalefetine açık ama, organizatör kimi isterse, o grup/kişi itiraz etmeden Kuruçeşme Arena'ya geliyor.

Futbol konusunda ise, şu anda G-8 takımlarının bile, böylesine bir tavanı yok. Bu tavanın sportif başarı ile uzaktan yakından ilgisi yoktur. Bu tavan Galatasaray'a sadece prestij kazandırır, para yada başarının bu tavanla bir ilgisi yok.

FaTaL1Ty

  • Ziyaretçi
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15544 : 04. Aralık 2009, 18:52:56 »
şikebahçe STADI MÜZAKERE DAHİ EDİLMEDİ
Bülent Yüksel’in sunduğu Sportif Görüş programına katılan Çelebi, stadın eksikliği olarak gösterilen ve UEFA'nın yeni uygulamaya başladığı "seyirci konforu" kriterlerinin ne olduğunu anlatırken, “UEFA uzmanlarının yaptığı analizlerde, stat tüm UEFA ve FIFA kriterlerine göre tam not aldı. Futbol Federasyonu’nun tuttuğu Alman kuruluş, 2009 Ekim ayında uygulamaya konan yeni UEFA kriterlerine göre febe Stadı ve Kayseri Stadı’nın yanında bizim stadımızı da incelemeye aldı. febe ve Kayserispor’un statları, bu kriterlere uymadığı için müzakere edilmedi. Seyrantepe projesi, UEFA’nın belirlediği normların yüzde seksenine uygun. Seyrantepe projesini çizen mimarlarla, bu Alman şirketin mimarları konuştular. Fakat ekimde yapılan düzenlemeye göre projede görüş ayrılıkları oldu. Son beş yılda, dünyanın en önemli kulüplerinin yaptığı statların görüş açısı, bizim stadımızınki gibi 6 cm’dir. Ancak şimdi 9 cm isteniyor ve dünyada böyle bir stat henüz yok. Bu projeyi 2006’da yaptık. Bütün kaba inşaat bitmek üzere. Görüş açısını 9 cm’ye çekmeye kalktığınızda, tribünlerle stat arasındaki 6 metrelik mesafeyi de 10 metre daha arttırmanız gerekir ki bu, bütün tribünleri yıkmamız, projeyi tümüyle değiştirmemiz demek. Bu mümkün değil. Almanlar bize (burada yarı final oynanır, final oynanmaz) dedi. Bu görüş açısı, Bayern Munih’in stadında 5.7 cm, Arsenal’in yaptırdığı statta 6 cm... Yapılacak bir şey yok. Federasyon UEFA ile müzakere edip, bu 6 cm’yi kabul ettirebilir. Ya da Antalya’da yapılacak yeni stadın görüş mesafesi 9 cm olur, final orada oynanır. 10.000 koltuk meselesi de görüş açısının 9 cm’ye çıkması durumunda koltuklar arası mesafeyi açıp, 10.000 koltuğun azaltılması gereğidir. Engellilere ayrılan bölümle ilgili konu da var ama bu giderilebilir bir mesele” ifadelerini kullandı.
      Anladığım kadarıyla şu ki 9 cm dedikleri görüş açısı için tribünlerin sahaya çok yakın olmaması gerekiyor olimpiyat stadlarında olduğu gibi
      Görüş açısı bizimki gibi 6cm olsun şu an dünya stadlarında ki en iyi görüntü
      Uzak olupta uefa kriterlerine uymadığı iyi
tabikide belirli bir diklikte bakan insanlar taç korner veya çizgiye yakın yerde aynı oyuncuya bakarken önünde oturan insanın kafasının senin görüş alanını işgal etmemesi gerekir ki buda anlaşılarbilir bişey fakat 6 cm olması tamamen görüntüyü kapatçağına inanmıyorum sadece görüş alanın kısıtlayabilir

kaptan

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 1799
  • Yaş: 66
  • Yer: moskova rusya
  • ASLANTEPEDE OLEN ISCILERIMIZIN ADINI YASATALIM
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15545 : 04. Aralık 2009, 18:56:06 »
su a heryerde orumcekler calisyor kameralarda 3 adet orumcek saydim
.. GALATASARAYLI OLMAK ICIN TUZUK DEGIL BUZUK LAZIM

AslantepeFan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eki 2009
  • İleti: 156
  • Yaş: 120
  • Yer: İstanbul
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15546 : 04. Aralık 2009, 19:09:52 »
su a heryerde orumcekler calisyor kameralarda 3 adet orumcek saydim

bende kamera çalışmıyor nedense  :boks:
Galatasaray TÜRKİYEDİR !!!

maksakal

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 2606
  • Yaş: 76
  • Yer: Neuss / ALMANYA
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15547 : 04. Aralık 2009, 19:32:28 »
insaat ta calisma temposu mükemmel  subat sonu itibari ile beton lama isi biter,
ince iscilik baslar. eylül ayin da tamami biter.(cati haric)
 varmi iddiaya giren  :atki: :atki: :atki: :atki: :atki:

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15484
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15548 : 04. Aralık 2009, 19:37:37 »
Bence açılır-kapanır çatı konusuna fazla önem veriliyor. TT Arena'da senede 1, çok harika bir konser sezonu geçiriliyorsa en fazla 2 konser verilecektir. Türkiye'de bütün stadyum konserleri her zaman yazın yapılıyor, şimdiye kadar hiç bir konser yağmur altına denk gelmedi, 500 senede bir ortaya çıkan hava akımları falan İstanbul'u vurmadığı sürece, Haziran ve Temmuz konserlerini, yağmur engellemeyecektir. En son 27 temmuz 2008 Metallica konseri Ali Sami Yen'de yapıldı, Beyonce konseri Kadiköy'de yapılacaktı iptal edildi, bana kalırsa dünyada hiç bir sanatçı açılır-kapanır tavana takılmıyor. İstanbul'un şu anda 1. konser mekanı Kuruçeşme Arena her türlü hava muhalefetine açık ama, organizatör kimi isterse, o grup/kişi itiraz etmeden Kuruçeşme Arena'ya geliyor.

Futbol konusunda ise, şu anda G-8 takımlarının bile, böylesine bir tavanı yok. Bu tavanın sportif başarı ile uzaktan yakından ilgisi yoktur. Bu tavan Galatasaray'a sadece prestij kazandırır, para yada başarının bu tavanla bir ilgisi yok.
Konser hakkında yazdıklarınıza katılmıyorum.Şaun Türkiyedeki hiçbir statda konser yapılmaması doğal çünkü stadyumda konser diyince aklıma gelen şu oluyor.Berbat bir ses düzeni sanatçının elinde mikrofon stadı tavaf etmesi.Oysa açılır kapanır bir stadta müthiş görsel showla güzel organizasyonlar yapılır.

muratgezginn

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 33
  • Yaş: 47
  • Yer: izmir
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15549 : 04. Aralık 2009, 19:44:30 »
şikebahçe STADI MÜZAKERE DAHİ EDİLMEDİ
Bülent Yüksel’in sunduğu Sportif Görüş programına katılan Çelebi, stadın eksikliği olarak gösterilen ve UEFA'nın yeni uygulamaya başladığı "seyirci konforu" kriterlerinin ne olduğunu anlatırken, “UEFA uzmanlarının yaptığı analizlerde, stat tüm UEFA ve FIFA kriterlerine göre tam not aldı. Futbol Federasyonu’nun tuttuğu Alman kuruluş, 2009 Ekim ayında uygulamaya konan yeni UEFA kriterlerine göre febe Stadı ve Kayseri Stadı’nın yanında bizim stadımızı da incelemeye aldı. febe ve Kayserispor’un statları, bu kriterlere uymadığı için müzakere edilmedi. Seyrantepe projesi, UEFA’nın belirlediği normların yüzde seksenine uygun. Seyrantepe projesini çizen mimarlarla, bu Alman şirketin mimarları konuştular. Fakat ekimde yapılan düzenlemeye göre projede görüş ayrılıkları oldu. Son beş yılda, dünyanın en önemli kulüplerinin yaptığı statların görüş açısı, bizim stadımızınki gibi 6 cm’dir. Ancak şimdi 9 cm isteniyor ve dünyada böyle bir stat henüz yok. Bu projeyi 2006’da yaptık. Bütün kaba inşaat bitmek üzere. Görüş açısını 9 cm’ye çekmeye kalktığınızda, tribünlerle stat arasındaki 6 metrelik mesafeyi de 10 metre daha arttırmanız gerekir ki bu, bütün tribünleri yıkmamız, projeyi tümüyle değiştirmemiz demek. Bu mümkün değil. Almanlar bize (burada yarı final oynanır, final oynanmaz) dedi. Bu görüş açısı, Bayern Munih’in stadında 5.7 cm, Arsenal’in yaptırdığı statta 6 cm... Yapılacak bir şey yok. Federasyon UEFA ile müzakere edip, bu 6 cm’yi kabul ettirebilir. Ya da Antalya’da yapılacak yeni stadın görüş mesafesi 9 cm olur, final orada oynanır. 10.000 koltuk meselesi de görüş açısının 9 cm’ye çıkması durumunda koltuklar arası mesafeyi açıp, 10.000 koltuğun azaltılması gereğidir. Engellilere ayrılan bölümle ilgili konu da var ama bu giderilebilir bir mesele” ifadelerini kullandı.
      Anladığım kadarıyla şu ki 9 cm dedikleri görüş açısı için tribünlerin sahaya çok yakın olmaması gerekiyor olimpiyat stadlarında olduğu gibi
      Görüş açısı bizimki gibi 6cm olsun şu an dünya stadlarında ki en iyi görüntü
      Uzak olupta uefa kriterlerine uymadığı iyi
[/quoteyahu uefamısın nesin boyuna krite getirip duruyosunda bu lanetolası 9cm açımıdır nedir onun olması için şu an tt arenada taç çizgsi ile tribün arasında 7 metre olan uzaklık 17 metre olması gerekiyor...YAHU 17 METRE UZAKLIKTA maç izliyeceğime bu tribünü bizim evin oraya yapalım 16 KİLOMETRE den izliyelim açı dahada güzel olur...hem stada gitmek  için yol parası vermeyiz...hassiee lan adamın canını sıkıyosunuz ya...KRİTER yaparken ambiyansı hiçe sayıyorsunuz...maç zevkinin içine ediyorsunuz...bu gerçekleride gözönünde bulundurun...bunlarda çok büyük kriterler

muratgezginn

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 33
  • Yaş: 47
  • Yer: izmir
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15550 : 04. Aralık 2009, 19:45:26 »
şikebahçe STADI MÜZAKERE DAHİ EDİLMEDİ
Bülent Yüksel’in sunduğu Sportif Görüş programına katılan Çelebi, stadın eksikliği olarak gösterilen ve UEFA'nın yeni uygulamaya başladığı "seyirci konforu" kriterlerinin ne olduğunu anlatırken, “UEFA uzmanlarının yaptığı analizlerde, stat tüm UEFA ve FIFA kriterlerine göre tam not aldı. Futbol Federasyonu’nun tuttuğu Alman kuruluş, 2009 Ekim ayında uygulamaya konan yeni UEFA kriterlerine göre febe Stadı ve Kayseri Stadı’nın yanında bizim stadımızı da incelemeye aldı. febe ve Kayserispor’un statları, bu kriterlere uymadığı için müzakere edilmedi. Seyrantepe projesi, UEFA’nın belirlediği normların yüzde seksenine uygun. Seyrantepe projesini çizen mimarlarla, bu Alman şirketin mimarları konuştular. Fakat ekimde yapılan düzenlemeye göre projede görüş ayrılıkları oldu. Son beş yılda, dünyanın en önemli kulüplerinin yaptığı statların görüş açısı, bizim stadımızınki gibi 6 cm’dir. Ancak şimdi 9 cm isteniyor ve dünyada böyle bir stat henüz yok. Bu projeyi 2006’da yaptık. Bütün kaba inşaat bitmek üzere. Görüş açısını 9 cm’ye çekmeye kalktığınızda, tribünlerle stat arasındaki 6 metrelik mesafeyi de 10 metre daha arttırmanız gerekir ki bu, bütün tribünleri yıkmamız, projeyi tümüyle değiştirmemiz demek. Bu mümkün değil. Almanlar bize (burada yarı final oynanır, final oynanmaz) dedi. Bu görüş açısı, Bayern Munih’in stadında 5.7 cm, Arsenal’in yaptırdığı statta 6 cm... Yapılacak bir şey yok. Federasyon UEFA ile müzakere edip, bu 6 cm’yi kabul ettirebilir. Ya da Antalya’da yapılacak yeni stadın görüş mesafesi 9 cm olur, final orada oynanır. 10.000 koltuk meselesi de görüş açısının 9 cm’ye çıkması durumunda koltuklar arası mesafeyi açıp, 10.000 koltuğun azaltılması gereğidir. Engellilere ayrılan bölümle ilgili konu da var ama bu giderilebilir bir mesele” ifadelerini kullandı.
      Anladığım kadarıyla şu ki 9 cm dedikleri görüş açısı için tribünlerin sahaya çok yakın olmaması gerekiyor olimpiyat stadlarında olduğu gibi
      Görüş açısı bizimki gibi 6cm olsun şu an dünya stadlarında ki en iyi görüntü
      Uzak olupta uefa kriterlerine uymadığı iyi
[/quoteyahu uefamısın nesin boyuna krite getirip duruyosunda bu lanetolası 9cm açımıdır nedir onun olması için şu an tt arenada taç çizgsi ile tribün arasında 7 metre olan uzaklık 17 metre olması gerekiyor...YAHU 17 METRE UZAKLIKTA maç izliyeceğime bu tribünü bizim evin oraya yapalım 16 KİLOMETRE den izliyelim açı dahada güzel olur...hem stada gitmek  için yol parası vermeyiz...hassiee lan adamın canını sıkıyosunuz ya...KRİTER yaparken ambiyansı hiçe sayıyorsunuz...maç zevkinin içine ediyorsunuz...bu gerçekleride gözönünde bulundurun...bunlarda çok büyük kriterler!!!!!!!!

AslantepeFan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eki 2009
  • İleti: 156
  • Yaş: 120
  • Yer: İstanbul
Ynt: Aslantepe - İnşaat Alanı
« Yanıtla #15551 : 04. Aralık 2009, 19:49:54 »
Konser hakkında yazdıklarınıza katılmıyorum.Şaun Türkiyedeki hiçbir statda konser yapılmaması doğal çünkü stadyumda konser diyince aklıma gelen şu oluyor.Berbat bir ses düzeni sanatçının elinde mikrofon stadı tavaf etmesi.Oysa açılır kapanır bir stadta müthiş görsel showla güzel organizasyonlar yapılır.

zaten bugün ntvsporda altyazı geçti stad 2016 da maçlara katılabilirmiş Türkiye kazanırsa  :dil2:
Galatasaray TÜRKİYEDİR !!!