26. Nisan 2026, 22:14:45

Anket

En son fotoğraflara göre çalışmaları nasıl buluyorsunuz?

Çok hızlı ilerliyor
Hızlı ilerliyor
Normal seyrinde ilerliyor
Yavaş ilerliyor
Çok yavaş,Hatta duruyor

Gönderen Konu: 24 Ağustos Fotoğrafları  (Okunma sayısı 82557 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

dr_epinefrin

  • dr_epinefrin
  • Cezalı
  • Usta
  • *
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 954
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
  • üç büyük yok ,tek büyük var: ASLAN Galatasaray
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #160 : 25. Ağustos 2008, 01:03:00 »
Sanirim insaat'te yapilan islerin sadece demir örmek+kalip takmak ve beton dökmekten olustugunu düsüneler var.

ismail kardeş kusura bakma ama resme iliştirdiğim yazıda eksikleri oraya giden arkadaşlar belirtsin diye yazdım.ben doktorum doğru.ama abim inşaat mühendisi.ve ilkokul çocuğu değilim Allah a şükür inşaat ın demirden kalıptan yapılmadığını bilecek kadar inşaat bilgim var.emeğe verilen kıymet buysa yazıklar olsun sizin taraftarlığınıza  :kötü: .bunu moderatorler yapıyor birde  :kötü: .yazıklar olsun ne diyeyim.bu son yazım.bir daha uğramam buralara.çalışmalarımı da siliyorum  diğer renkdaşlardan özür dileyerek tabi.hoşçakalın renkdaşlar...  :atki:
‘...bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım, adam mı diye...’  MEVLANA

38emre1905

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 429
  • Yaş: 37
  • Yer: Paris
  • ultrAslan frAnsA (Paris Tayfasi)
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #161 : 25. Ağustos 2008, 01:08:23 »
Oncelikle Resimleri Ceken Renkdaslarimizin Ellerine Ayaklarina Saglik.
Beyler Insaat Yavas Diyen Ve 3 Gundure Bi Fark Yok Diyenler E Ve F Bloktaki Kaliplamalara bakarlarsa farki anlarlar ayrica B blokta Demirlenen Kisim Betonlanmis Ve Gene F Blokta Ve C Blokta Cogu Kolonlarin Kalip ve Beton isi Bitmis O Yuzden Ole Goze Hemen Carpmadik Bir Degisik Olmayadabilir(lakin var)Hemen Kesip Kulahlamak Yanlis Calismalardan Anlamiyorsaniz Bir Sorun Sizce Ilerlemeler Varmi Ve Hangi Bolgelerde Seklinde
Alıntı Yap (Seçim)
Bekle Bizi Kadinkoy Sütçü Saraçoglu

Germanium

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 301
  • Yer: Ankara
  • To know the Light-You must see the Dark
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #162 : 25. Ağustos 2008, 01:12:05 »
Acikcasi insaatin hızını elestiren arkadaslar insaat bitmeden susmayacaklar.2009 da bitene kadar stad duyacagiz bu sozleri.Elestirenlere dogruyu anlatmak icin cabalayan arkadaslarin dilinde tüy bitecek ve sinirleri bozulacak buyuk ihtimalle ama bu boyledir.Kimse kusura bakmasin bir isi bilmeyip o is hakkinda yorum yapan cok olur.Burada da o durumla karsi karsiyayiz.Yapilan insaat basit is degil.50bin-60bin kisiyi agirlayacak bir kompleks yapiliyor yani bu isten hic anlamiyorsaniz dahi en basitinden isin guvenligini,saglamligini, kalitesini dusunun ve ona gore hizi elestirin.Bu kadar kisiyi agirlayacak bir yerin temeli atiliyor.Bu yapilan yapilarin ustunde yukselecek tribunler ve dolayisiyla taraftarlar.Bu temel isi saglam ve duzgun bir sekilde bittikten sonra domino tasi gibi yukselecek stad.Bir yerden baslanacak sirayla gidilecek son bloga kadar.
Ayrica betonlama isininde belli bir hizi var.Beton dokuldukten sonra hemen kat cikilmiyor belli bir sure gecmesi bekleniyor.Burada bilmeden yorum yapanlar insaatin hizini galiba gecilen bloga veya cikilan kata gore belirliyor.Epinefrin'in cizimleri gercekten cok guzel ve yazmis yapilan degisiklikleri.Bu degisiklikler oyle hemen olmuyor.Betonlama zaman gerektiren bir is.Bu isi yapanlarda biliyorlar ne zaman ne seviyede olmalari gerektiklerini.Oyle yavas dendi diye is programi degismiyor.Belirli hedefler var ve bu hedefler stadin zamaninda yetismesi icin koyulmus.Stad yavas giderse eger onlar herkesten once farkina varir ve yeni bir programla bitis zamanina yetismesini saglarlar.
İnsaat hizi konusunda kimsenin suphesi olmasin.Olmasi gereken sekilde gidiyor. ;)
Nil Desperandum![/size]

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #163 : 25. Ağustos 2008, 01:18:21 »
ismail kardeş kusura bakma ama resme iliştirdiğim yazıda eksikleri oraya giden arkadaşlar belirtsin diye yazdım.ben doktorum doğru.ama abim inşaat mühendisi.ve ilkokul çocuğu değilim Allah a şükür inşaat ın demirden kalıptan yapılmadığını bilecek kadar inşaat bilgim var.emeğe verilen kıymet buysa yazıklar olsun sizin taraftarlığınıza  :kötü: .bunu moderatorler yapıyor birde  :kötü: .yazıklar olsun ne diyeyim.bu son yazım.bir daha uğramam buralara.çalışmalarımı da siliyorum  diğer renkdaşlardan özür dileyerek tabi.hoşçakalın renkdaşlar...  :atki:

Arkadaşım sana kasıtlı birşeyler mi yapıldı ?

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #164 : 25. Ağustos 2008, 01:24:24 »
Sanirim insaat'te yapilan islerin sadece demir örmek+kalip takmak ve beton dökmekten olustugunu düsüneler var.

Şu mesajda ben ne bir isim zikredildiğini ne de bir mesaja alıntı yapıp cevaplandığını görüyorum, ayrıca senin yapmış olduğun çalışmayı herkes beğeniyle karşılarken bizimde takdirlerimizi almışken senin böyle bir mesajı üzerine alınıp böyle ağır bir cevap vermen bizi senden daha çok üzmüştür emin ol.

Emre Geçim

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 7706
  • Yaş: 32
  • Yer: Elvankent/ANKARA
  • Selçuk İnan 8
    • Emre Geçim Facebook
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #165 : 25. Ağustos 2008, 01:26:14 »
Şu mesajda ben ne bir isim zikredildiğini ne de bir mesaja alıntı yapıp cevaplandığını görüyorum, ayrıca senin yapmış olduğun çalışmayı herkes beğeniyle karşılarken bizimde takdirlerimizi almışken senin böyle bir mesajı üzerine alınıp böyle ağır bir cevap vermen bizi senden daha çok üzmüştür emin ol.
Katılıyorum sen niye üstüne alınıyonki..Bide mesajda video yazıyo videosu yokkkk.. yükleniyo muki acep ???
Ünal Aysal:Sizlere ileriye dönük tek bir vaadde bulunacağım. “Başarı, başarı, başarı”..

maksakal

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 2606
  • Yaş: 76
  • Yer: Neuss / ALMANYA
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #166 : 25. Ağustos 2008, 01:30:15 »
bugün bir baska arkadas ta resim cekmisti onlarida görecekmiyiz?

E.Batur

  • Fotoğrafçı
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 6751
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #167 : 25. Ağustos 2008, 01:30:27 »
ismail kardeş kusura bakma ama resme iliştirdiğim yazıda eksikleri oraya giden arkadaşlar belirtsin diye yazdım.ben doktorum doğru.ama abim inşaat mühendisi.ve ilkokul çocuğu değilim Allah a şükür inşaat ın demirden kalıptan yapılmadığını bilecek kadar inşaat bilgim var.emeğe verilen kıymet buysa yazıklar olsun sizin taraftarlığınıza  :kötü: .bunu moderatorler yapıyor birde  :kötü: .yazıklar olsun ne diyeyim.bu son yazım.bir daha uğramam buralara.çalışmalarımı da siliyorum  diğer renkdaşlardan özür dileyerek tabi.hoşçakalın renkdaşlar...  :atki:
İsmail Demir Beyin  yapmış olduğu yorumu senin çizimine yönelik yapmadığı kanaatindeyim bugün kü genel yorumlara yönelik bir yorum olduğunu düşünüyorum :iyi:(ben avukat değilim,  katibim :))

E.Batur

  • Fotoğrafçı
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 6751
  • Yaş: 46
  • Yer: İstanbul
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #168 : 25. Ağustos 2008, 01:35:51 »
Katılıyorum sen niye üstüne alınıyonki..Bide mesajda video yazıyo videosu yokkkk.. yükleniyo muki acep ???

renkdaş video dedin için cevap veriyorum, videoları ben çektim ben yükledim kusura bakma fotolar derken arada kaynamış olabilir
 http://www.dailymotion.com/group/aslantepe mod arkadaşlara mesaj atarken arada kaynamış olabilir, bugün biraz yoğun oldu mod arkadaşlara mesaj atarken arada kaynamış olabilir,tekrar kusura bakma

HAYMANALIsahin

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 133
  • Yaş: 45
  • Yer: almanya LR AHLEN
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #169 : 25. Ağustos 2008, 01:38:47 »
SLM   GALATASARAYLILAR    arkadaslar  ilk  üc  sayfayi okudum     daha sini  okumak  isterdim  ama    daha   eline   cekis  almamis   kürek   tutmamis   insan  lar     ya  da  insaat   isleriyle  ugrasmamis  insan  lar atip  tutuyolar   insaf     insaf     ayiptir         yaaa   her  iki  üc  hafta  da  bir   bunlar  ortaliga  cikiyo             arkadaslar  insaatin  bazi  zor  isleri  vardir  bunlar  yapilirken      isin   yavaslamasi        olagandir       MERAK   EDIYORUM           HAMILE   BIR   KADINI   IKI  ÜC  AYLIK KEN   DOGURTABILIRMISINIZ     INANIN  KI  O  RESIMLERDEN  GÖRDÜGÜNÜZ   YERLER    ZANNETTIGINIZ  KADAR   ufak  degil           LÜTFEN      LÜTFEN     KARDESLERIM          BIRAZ  DAHA      YAPICI   OLUNNN

Cengiz Dülger

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 2582
  • Yaş: 44
  • Yer: KIRKLARELİ / ANKARA
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #170 : 25. Ağustos 2008, 01:57:15 »
demirleme işiyle betonlama aynı anda gidiyor. 3 günlük zarfta çalışmalar bence olumlu. artık ocak ayını bekleyeceğiz kaba inşaatın bitmesi için. normal seyrinde ilerleyen bir inşaaat.

umut75

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 103
  • Yaş: 50
  • Yer: İstanbul
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #171 : 25. Ağustos 2008, 02:09:07 »
Bu sorulara lütfen sadece ''inşaatçı veya mühendis'' arkadaşlar cevap versin..
 
1-İnşaat hızını yavaş bulmak için ,inşaatçımı olmak gerekiyor?
2-İnşaatçı olmayıpta, hızlı bulanlara neden bilmişlik yapılmıyor?

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #172 : 25. Ağustos 2008, 02:20:44 »
Bu sorulara lütfen sadece ''inşaatçı veya mühendis'' arkadaşlar cevap versin..
 
1-İnşaat hızını yavaş bulmak için ,inşaatçımı olmak gerekiyor?
2-İnşaatçı olmayıpta, hızlı bulanlara neden bilmişlik yapılmıyor?


Daha önce inşaat işinde olduğumdan dolayı cevap vermeye çalışayım ;

1-İnşaatın hızlı veya yavaş gittiğini anlamak için tabiki inşaatçı olmak gerekmiyor, fakat inşaat süresinde seyreden bazı prosedürleri veya diğer etkenleri bilmek için -inşaatı engelleyen veya hızlandıran- inşaattan anlamak gerekir.
2-İnşaattan anlamadan hızlı gidiyor diyen arkadaşlara yapılmayan bilmişlikte sanırım umutların taze tutulmasının istendiği içindir, çünkü herkes gönülden Galatasaraylı olduğu için bu işin en çabuk halde bitmesini bekliyor ve içinde bu tür umudu barındıranlara sempatiyle bakılabiliyor bir nevi insan psikolojisi diyelim, ayrıca bizler yönetici olarak kimsenin bir diğerinin fikrini zorla değiştirmeye çalışmaması gerektiği söylemekteyiz,bu çok yanlış bir hareket ve düşüncedir, herkes fikirlerinde özgürdür.

Aladdin

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 114
  • Yaş: 54
  • Yer: Essen
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #173 : 25. Ağustos 2008, 02:43:41 »
Öncelikle resimlerde emegi gecen tüm arkadaslara tesekkürler  :iyi:

Bugün resimleri gördükten sonra, biraz yavas oldugunun farkina bende vardim, ama kendime dert etmedim. Basindan beri burda olan arkadaslar biliyor zaten, insaatimiz bir yavasliyor bir acayip sekilde hizlaniyor. O nedenle stadin gecikecegine sifir ihtimal veriyorum. Verildigi tarihten önce biteceginden de eminim.

Moralimi bozan olay ise, burada asiri olumsuz yazi yazan, 1 sayfaya 20 mesaj yetistirmeye calisan, amaclari sadece ortami bozmaktan baska bir ise yaramayan insanlarin Arkadaslarimizin arasinda tartisma ve hakarete kadar varacak kisisel polemiklere götürmesi. Insaat hakkinda herkesin özgür ifadesi vardir, kimilerine göre yavas kimilerine göre normal, kimileri icin hizli bile gelebilir insaatin yükselisi. Yeterki ortami germek icin, laf olsun diye bilmislik, pesimistlik yapilmasin.

Bakin sonra Ismail kardesimin ve epinefrin kardesimin arasinda oldugu gibi yanlis anlamalar dolayisiyla cok güzel bir arkadaslik ortami bozuluyor. Önceden de belirttigimiz gibi, kimse asiri olumsuzluklara kapilmasin. Isleri provokasyon olan kisiler yüzünden birbirimizi, ortamimizi bozmayalim.

Burada kimsede Eren Talu dan babasinin insaatiymis gibi hesap sormaya kalkmasin. Bu Insaat Eren Bey'in sonu bile olabilir asiri gecikmeden dolayi. Her geciken gün icin ceza uygulamasi var. Ne kadar erken bitirirse o kadar erkenden kavusacak Eren Bey Mecidiyeköy arazisine. Burayi cebinden yaptigini da az cok herkes biliyordur sanirim.

Tekrar herkesten biraz relax olup, karsilikli düsüncelere saygili olmasini ve diyaloglarinda da saygili davranmasi dilegiyle....
Uyanir uyanmaz düsüncemdesin...............!!!

melihozenc

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 80
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #174 : 25. Ağustos 2008, 02:52:18 »
-Yüklenici firmanın finansman sorunu olmadığını daha evvel ki aylarda ifade etmiştik, bugün gazetelerde çıkan haberler tarafımdan ve site yönetimi tarafından bir kaç ay öncesinden bilinmekteydi ama o günlerde konunun speküle edilmemesi adına sadece “finansman sorunu olmadığı” ibaresini kullanmak zorundaydık


İşte inşaat ''yavaş veya hızlı gidiyor''dan daha önemli şey bu olay.Sabah gazetesindeki haberin doğrulanması çok iyi oldu,sonuçta basında çıkan uydurma bir haber de olabilirdi.

Bu anlaşmadan önce finansmanla ilgili şüphelerim vardı,ki çok normal 650 milyon dolar(bunun 170 milyon doları stadla ilgili)parayı başlangıç için yatıracak (ki iki sene sonra para kazanmaya başlayacak)bir Türk şirketi olduğunu düşünmüyorum.Varsa da 1-2 tanedir(zorlu mesela).Bu anlaşmdan sonra finansman sorunu da olmadığına göre önümüzde hiçbir engel kalmadı bana göre..

umut75

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 103
  • Yaş: 50
  • Yer: İstanbul
Ynt: 24 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #175 : 25. Ağustos 2008, 03:01:52 »
Daha önce inşaat işinde olduğumdan dolayı cevap vermeye çalışayım ;

1-İnşaatın hızlı veya yavaş gittiğini anlamak için tabiki inşaatçı olmak gerekmiyor, fakat inşaat süresinde seyreden bazı prosedürleri veya diğer etkenleri bilmek için -inşaatı engelleyen veya hızlandıran- inşaattan anlamak gerekir.
2-İnşaattan anlamadan hızlı gidiyor diyen arkadaşlara yapılmayan bilmişlikte sanırım umutların taze tutulmasının istendiği içindir, çünkü herkes gönülden Galatasaraylı olduğu için bu işin en çabuk halde bitmesini bekliyor ve içinde bu tür umudu barındıranlara sempatiyle bakılabiliyor bir nevi insan psikolojisi diyelim, ayrıca bizler yönetici olarak kimsenin bir diğerinin fikrini zorla değiştirmeye çalışmaması gerektiği söylemekteyiz,bu çok yanlış bir hareket ve düşüncedir, herkes fikirlerinde özgürdür.

Yanıtınız için teşekkürler..Bende kendi açımdan bazı şeyler ekliyim..
1-İnşaatı hızlandıran veya yavaşlatan etkenleri tabiki bilemeyiz.Ancak basit bir örnek vermek gerekirse daha çok çalışan olsa veya vardiyalı çalışılsa demir örme işi biterdi gibime geliyor şu 3 günde..Kalıplama işide daha hızlı yürüyebilirdi mesela..Yanılıyorsam lütfen düzeltin..
2-İnşaatın bitmesini her renktaşım gibi bende çok istiyorum tabiki.Ama inşaatı yavaş bulanlarında Galatasaraylı olmadığını düşünmemek gerekir.Örneğin ben çalışmaları yavaş buluyorum ve iyide bir Galatasaraylıyım. İnanmayanada hertürlü ıspatlarım..:)