27. Nisan 2026, 06:15:00

Anket

Maç Nasıl Sonuçlanır?

Galatasaray Kazanır
84 (65.6%)
Berabere Biter
14 (10.9%)
Şiketaş Kazanır
30 (23.4%)

Toplam Oy Verenler: 125

Gönderen Konu: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)  (Okunma sayısı 86691 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hagi62

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2009
  • İleti: 612
  • Yaş: 45
  • SENIN GIBI CIMBOMLUYU UNUTURMU BU TARAFTAR
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1008 : 28. Kasım 2010, 23:43:59 »
tunceliden gelmiş ve muhtemelen stadı hiç görmemiş birisi olarak bunu mu söylüyorsun.. bıktım saçmasapan stadı seneye yapalım hikayesinden. kardeşim nereye gidecekseniz gidin ama stada hiç gelmeyin, ben tek başıma da desteklerim. yeter be sabahtan beridir saçmasapan görüşlerle bıkbıkbık kafa ütülüyosunuz
ha ben sacma sapan sen dop dogru. benim stadi görmemem neden muhtemel??? benim geldigim yerim memleketim neden mevzu bahis???
adam gibi konus adam ol. eger galatasarayliyim diyorsan, öyle davran tamammi. tunceli benim memleketim ve almanyada yasiyorum, türkiye ye geldigim de herzaman lisansli ürün alirim, ve maca denk gelirsem de asla kacirmam. terbiyesiz insanlara cevap vermek istemem aslinda, ama bukadari fazla. benim hakkimda bildigin tek bilgi, memleketim olan tunceliden baska bir bilgin yok, ve ordan yola cikarak tutarsiz akla mantiga sigmayan iddia larda bulunmak senin kisilik özelligin olsa gerek...
uzatmiyorum cahilligine birakiyorum

Yigit Adiguzel

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2009
  • İleti: 1858
  • Yaş: 39
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1009 : 28. Kasım 2010, 23:44:08 »
Hagi nin sonuna kadar arkasındayım. Hagi bu formanın ağırlığını bilen ve dibine kadar hırsla dolu bir insandır. GS da futbolcuyken bile, antremandan eve döndüğünde 2. lig kasetlerini alıp izleyen, kendini futbola adamış bir insandır. Herkes hata yapar Hagi de Tugay la birlikte bu hatalarda ders alacaktır. Ama Hagi deki çalışkanlık,hırs ve GS lılığı başka t.direktörlerde bulamayız. Çok profesör olmaya gerek yok, Hagiye zaman tanımalıyız. HAGİ forever!
Misimoviçi cart diye kadro dışı bırakmasıda GS formasının ağırlığını bilmeyen insanlara bir mesajdır. Emin olun Hagi ile gelecek sezona başlarsak takımın tamamını değiştirir.

Kallab senin fikrin bu olabilir. Ancak onceki yaptiklarina baktigimda (sadece turkiye degil bukres macerasina da) haginin galatasarayi yonetebilecek teknik kapasiteye ve zekaya sahip oldugunu dusunmuyorum. Keske gelmeseydi. Simdi o da Hakan Sukur gibi olacak..

<RİcheSSe>

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2010
  • İleti: 2292
  • Yaş: 41
  • Yer: İstanbul - PENDIK
  • Sennn... varyaaa.. Seenn...
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1010 : 28. Kasım 2010, 23:45:35 »
Hagi nin sonuna kadar arkasındayım. Hagi bu formanın ağırlığını bilen ve dibine kadar hırsla dolu bir insandır. GS da futbolcuyken bile, antremandan eve döndüğünde 2. lig kasetlerini alıp izleyen, kendini futbola adamış bir insandır. Herkes hata yapar Hagi de Tugay la birlikte bu hatalarda ders alacaktır. Ama Hagi deki çalışkanlık,hırs ve GS lılığı başka t.direktörlerde bulamayız. Çok profesör olmaya gerek yok, Hagiye zaman tanımalıyız. HAGİ forever!
Misimoviçi cart diye kadro dışı bırakmasıda GS formasının ağırlığını bilmeyen insanlara bir mesajdır. Emin olun Hagi ile gelecek sezona başlarsak takımın tamamını değiştirir.
katılmıyorum. Hagi hisli inatçı disiplinli v.s katılıyorum ama bize göre asla değil.
Tek Tutkum (GS)

Yigit Adiguzel

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2009
  • İleti: 1858
  • Yaş: 39
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1011 : 28. Kasım 2010, 23:46:33 »
Firemax@

Aynen katılıyorum hocam sana b....un içine düştük kim kurtarıcak bakalım adamın mantıpa bak en başından belliyd, şampiyopnluk sözlü vermedim dedi adam ama ekonomik olarak başarılıyız dedi  angut adnan 70 milyon dolar kredi alıcam diye bankaları arşınlayacağınıza şu takımı şampiyon yapsaydınız 50 milyon geliyordu sizin ticari zekanızda bu kadar işte.

Basaramazsin gelecek bir Kalli ya da Fatih Terim seklinde bir hoca, dogru duzgun bir baskan ve takimi tekrardan kurabilmek iicn gereken bir 50 milyon dolar ile hersey yine eskisi gibi olur...

kallab

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 1340
  • Yaş: 45
  • Yer: Cimbom Başı Dik Yürür
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1012 : 28. Kasım 2010, 23:47:57 »
Kallab senin fikrin bu olabilir. Ancak onceki yaptiklarina baktigimda (sadece turkiye degil bukres macerasina da) haginin galatasarayi yonetebilecek teknik kapasiteye ve zekaya sahip oldugunu dusunmuyorum. Keske gelmeseydi. Simdi o da Hakan Sukur gibi olacak..
Dayı bükreş senede 6 t.Direktör kovan bir müessese onu geç. Bizdeki ilk macerası da fena değildi hani, Febosu 5-1 yenip t.kupasını kaldırmıştık. Kaldıki ilk t.direktörlük macerasıydı. T.Direktör olmak için profesör olmaya gerek yok zaten, Aykutun,Ziya doğanın, Hikmet Karamanın, olduğu yerde HAGi futbol profesörü olur.
Bu uğursuzun açtığı stad bize uğurlu gelirmi ? Gelir İnşallah

milan-alp

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 2187
  • Yer: istanbul
  • tedavisi olmayan hastalık..GALATASARAYLILIK !!
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1013 : 28. Kasım 2010, 23:49:41 »
HAGI ye laf söyletmem arkadaş...gerçi Ali turan ı oynatıyo diye ben de çok kızgınım ama hagi gibi bize efsane olmuş ve futbol oynadığı zamanki hırsıyla gönlümüzü feth etmiş birini öyle harcayamayız...asıl sorun takım kadrosunda...hagi ye desteğimiz sonsuz...

oguz_22

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 145
  • Yaş: 38
  • Yer: GİRESUN
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1014 : 28. Kasım 2010, 23:53:02 »
Rijkaard istifa diyen arkadaslar simdi yonetimi istifaya cagiriyo iste futboldan anlamayan bu zihniytler rijkaardin suclu deil de yonetimin suclu oldugunu bir turlu anlayamadilar bu takimin basina deil hagi'yi morinho'yu da getirsen bi sey yapamaz...rijkaardin istedigi futbolcular alinsaydi suan Galatasaray ilk 3 teydi ama yonetim kendi kafasina gore transfer yapti haldun ustunel gonderildi daha yenimi anliyosunuz yonetimin istifa etmesi gerektigini..

ultrAslan_38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 2128
  • Yaş: 43
  • Yer: avusturya
  • ERZURUM carsi pazar,Cimbom koyar hevesin KACAR!!
    • batuhan38kocak@hotmail.de
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1015 : 28. Kasım 2010, 23:53:54 »
bence adnan polatin yerinde olsam cikarim kamera karsisina bakin arkadaslar derim bu sezon bitti kacti artik ve bir sekilde tutunmaya calisacagiz evet suc hepimizde hepimiz büyük hatalar yaptik ama bu saatten itibaren gelecek sezonun pilanlarini transfer calismalarina baslicaz deyip halletseler ya bu sorunu.simdi yönetim istifa etse ne isimize yaricak yine ayni antrenör yine ayni futbolcular olucak o yüzden fazla mantik göremiyorum ha sezgin gider helvaci gider ok!!
SOW yapacaklarini söyleyen Fenerbahceliler KUYT´u
köselerde.Bir UMUT ettiler kupayi aliriz diye.
Hayalleri BULUT oldu gökyüzünde...

Yigit Adiguzel

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2009
  • İleti: 1858
  • Yaş: 39
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1016 : 28. Kasım 2010, 23:54:48 »
Dayı bükreş senede 6 t.Direktör kovan bir müessese onu geç. Bizdeki ilk macerası da fena değildi hani, Febosu 5-1 yenip t.kupasını kaldırmıştık. Kaldıki ilk t.direktörlük macerasıydı. T.Direktör olmak için profesör olmaya gerek yok zaten, Aykutun,Ziya doğanın, Hikmet Karamanın, olduğu yerde HAGi futbol profesörü olur.

Bu isi emin ol buralarda en iyi bilenlerdenim. Teknik direktorluk kolay bir sey degil. Ozellikle her onune gelen Galatasaray takiminin teknik direktoru olamaz Olmamalidir. Hagi bizim icin cok degerli bir oyuncudur ama onune gelen herkesdir. Dikkat ederseniz, dunyadaki butun iyi hocalarin en basta iyi bir yardimci antrenorluk doneminden gectiklerini gorursunuz. Hagide bu yok. Daha sayarim ama hagi maaleseef daha ilk maddeden takiliyor.

Derseniz ki bak guardiolaya, acik konusurum, bende guardiola hala barcelona kulturunun mirasini yiyor derim...

hakan05

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 942
  • Yaş: 44
  • Yer: almanya
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1017 : 28. Kasım 2010, 23:57:17 »
arkadaslar  yani yani anlasildiki bu yönetimin ilk etapta hedefi maddi durumdu. futbol takimini ikinci planda tuttular ve ucuza kactilar o yüzden. istifa etmemelerinin sebebi de maddi durumu düzeltip sonra takimi kurup ,sonrada cikip bakin biz hakliydik demek.iki iste paralel gitmezmiydi onu bilemem ama  bu durumdan daha iyi yerde olabilirdik her sarta ragmen.
bu aksamki mac icin üzülsemmi, takmasammi valla bilemiyorum renkdaslar. allah yardimcimiz olsun.
3 BÜYÜK YOK;TEK BÜYÜK Galatasaray!!!!!!!!!!

Since 1905

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 4458
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1018 : 28. Kasım 2010, 23:57:25 »
Tv deki yorumcularda bir alem bas bas bagirdilar sorun Rijkaard diye simdi sorun yönetim oldu.

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1019 : 28. Kasım 2010, 23:57:40 »
Hagiyle mi duzelecek. Rijkaarddan daha iyi kimi getireceklerini dusunuyorsunuz?  Bu takim kupayi da alamaz cunku illaki bjk fb ts kayseri bursa ya da bizden iyi top oynayan biriyle oynicaz...

Avrupa Kupalarina gidemeyen bir takimi hangi oyunculari getirerek duzelteceksin? Takimindaki Ali turanlar, mustafa sarplar, serdar ozkanlar icin gelecek dunyalar seviyesinde bir antrenor bulacak misin?

Aci ama gercek... Galatasaray oyle bir batakliga girdi ki 2 3 yil icinden cikamaz..

Aynen oyle.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM

hakan05

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 942
  • Yaş: 44
  • Yer: almanya
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1020 : 29. Kasım 2010, 00:00:04 »

Rijkaard istifa diyen arkadaslar simdi yonetimi istifaya cagiriyo iste futboldan anlamayan bu zihniytler rijkaardin suclu deil de yonetimin suclu oldugunu bir turlu anlayamadilar bu takimin basina deil hagi'yi morinho'yu da getirsen bi sey yapamaz...rijkaardin istedigi futbolcular alinsaydi suan Galatasaray ilk 3 teydi ama yonetim kendi kafasina gore transfer yapti haldun ustunel gonderildi daha yenimi anliyosunuz yonetimin istifa etmesi gerektigini..


 renkdasim artik hala  yönetimde suc oldugunu bilmeyenler varsa ne diyelimki daha. bu takimin bu hale gelecegini sezon basinda bas bas bagirdim hep. seneye avrupada yok bunu bilesiniz.ne kadar aci
3 BÜYÜK YOK;TEK BÜYÜK Galatasaray!!!!!!!!!!

Birkan Kayaoğlu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 2889
  • Yaş: 49
  • Yer: Sarı ve Kırmızının Yanıbaşı
    • Twitter adresim
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1021 : 29. Kasım 2010, 00:00:55 »
yıllarını football managera adayanlar süper teknik direktör olyuor ya ne diyim.
Korkma ölmez sendeki bu büyük taraftarlar. Kupalara layıksın sen Şanlı Galatasaray!
http://physeng.blogspot.com
Twitter: http://twitter.com/phys2001

kallab

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 1340
  • Yaş: 45
  • Yer: Cimbom Başı Dik Yürür
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1022 : 29. Kasım 2010, 00:01:21 »
Bu isi emin ol buralarda en iyi bilenlerdenim. Teknik direktorluk kolay bir sey degil. Ozellikle her onune gelen Galatasaray takiminin teknik direktoru olamaz Olmamalidir. Hagi bizim icin cok degerli bir oyuncudur ama onune gelen herkesdir. Dikkat ederseniz, dunyadaki butun iyi hocalarin en basta iyi bir yardimci antrenorluk doneminden gectiklerini gorursunuz. Hagide bu yok. Daha sayarim ama hagi maaleseef daha ilk maddeden takiliyor.

Derseniz ki bak guardiolaya, acik konusurum, bende guardiola hala barcelona kulturunun mirasini yiyor derim...
Hacım bu senin söylediğin okadar komikki. Yardımcı antrenörlükten geçmek falan, sana 300 tane  sayarım bu tezini çürüten. Futbolu iyi bilen bir adamda asla Guardiola örneğini vermez zaten rahad ol. Türkiyede yardımcı antrenör olma gerekliliği, bizim futbolcularımızın eskiden beri hiç bir uluslararası tecrübesi olmayışı ile alakalı. Fatih Terimler, Mustafa denizliler avrupa futbolunu yardımcıları oldukları T.direktörlerden öğrendiler. HAGİ türkiyede futbolu biliyorum diyen adamların hepsini donunda sallar. Bukadar kolay harcamayın HAGi yi. Hikmet Karaman mı biliyor futbolu ? Yoksa Tolunay kafkasmı, yoksa Schustermi yapmayın ya
Bu uğursuzun açtığı stad bize uğurlu gelirmi ? Gelir İnşallah

erkan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 3372
  • Yaş: 34
  • Yer: Üsküp
  • ultrAslan
Ynt: STSL | Galatasaray 1-2 Şiketaş (14.Hafta)
« Yanıtla #1023 : 29. Kasım 2010, 00:02:37 »
bence adnan polatin yerinde olsam cikarim kamera karsisina bakin arkadaslar derim bu sezon bitti kacti artik ve bir sekilde tutunmaya calisacagiz evet suc hepimizde hepimiz büyük hatalar yaptik ama bu saatten itibaren gelecek sezonun pilanlarini transfer calismalarina baslicaz deyip halletseler ya bu sorunu.simdi yönetim istifa etse ne isimize yaricak yine ayni antrenör yine ayni futbolcular olucak o yüzden fazla mantik göremiyorum ha sezgin gider helvaci gider ok!!

Baskanda,yonetimde o cesaret yokki.Surekli celiskili aciklamalar yapan Baskan ve yonetiminden boyle aciklamalar yapmasini beklememek gerek.
Muhtemelen soyle olacak.Yine gunluk kararlar almaya calisacaklar.
Simdi ocak ayinda transferler yapilmaya calisilacak.Ocak ayinda iyi transferler yapmak zordur.
Ocak ayinda yine goz boyamak icin Baptista ve buna benzer transferle yapilir.Yanlislari yanlislar ile duzeltme yoluna giderler.
emre colak- berkin arslan - serdar eylik - cem sultan   - anil dilaver        
  
                                                PAF TAKIM