www.aslantepe.biz - 2007'den bugüne

Galatasaray Bölümü => Haberler => Konuyu başlatan: wolfsgs - 03. Mayıs 2008, 11:50:30

Başlık: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: wolfsgs - 03. Mayıs 2008, 11:50:30
Devler Ligi öncesi G.Saray ve Sivas’ı güçlü, F.Bahçe’yi ise kolay takımlar bekliyor.

3. elemede 2. torbada yer alan G.Saray’a Barça, Arsenal, Juve, Liverpool, Schalke 04 çıkabilir.

Şampiyonun tek, ikincinin çift eleme oynayacağı Devler Ligi öncesi febe ve 2. olursa Şiketaş’ın işi çok kolay

Vatan Gazetesi'nin haberine göre zirvesinde heyecan fırtınası yaşanırken yeni sezonda 2 takımla katılacağımız Şampiyonlar Ligi’ndeki rakiplerimiz de şekillenmeye başladı. G.Saray, F.Bahçe ve Sivas’ın yanısıra Intertoto pozisyonundaki Şiketaş’ın bile 2. olması halinde Şampiyonlar Ligi’ne gitme ihtimali sürüyor. Takımlarımızın rakiplerinin yüzde 80’i ise belli gibi.

G.SARAY SERİ BAŞI DEĞİL

YENİ sezonda şampiyonumuz 3. elemede, ikincimiz de 2. ve 3. elemede başarılı olursa 32 takımlı Şampiyonlar Ligi’ne kalacak. Grup sonuncusu olan bir takımın bile 10 milyon Euro’dan fazla para kazandığı Devler Ligi, şan, şöhret ve para demek elbette.

Ancak özellikle G.Saray ve Sivas’ın yolu bu sezon adeta cehennem taşlarıyla süslü. Çünkü, son 5 yıllık puAnlamada G.Saray 30.468 puAnla 3. elemede seri başı olamıyor. Keza Sivas da ilk kez katılacağı Avrupa’da 10.468 gibi düşük bir puAnla yer alacak. F.Bahçe 51.468, Şiketaş 40.468 puAnla 1.torbada.

Bu nedenle G.Saray ve Sivas, Devler Ligi hakkı kazanırsa seri başı olan güçlü bir rakiple eşleşecek. G.Saray’ın rakipleri arasında İngiltere’den Liverpool, Arsenal, İspanya’dan Barça (Villarreal’i geçip 2. olursa direkt gidecek ama 4 puAn geride), A.Madrid (Sevilla da olabilir), Almanya’dan Schalke (Küçük olasılık W.Bremen), İtalyan devi Juventus, Fiorentina (5. sıradaki Milan da olabilir), İskoçya’dan UEFA finalisti G.Rangers, Fransız Marsilya, ünlü Ajax var.

Yine 1. torbada Olympiakos, Lucescu’nun takımı Shakhtar, Anderleceht, Spartak Moskova ve Sparta Prag gibi kolay lokma olmayan ekipler yer alıyor. Torbada bir çok lig devam ettiği için bazı küçük oynamalar da olabilir.

2. TORBA LOKUM GİBİ

MESELA Portekiz’de Guimaraes’in yerine Benfica (77), Yunanistan’da AEK’nın yerine Panathinaikos (52), İsviçre’de Young Boys’un yerine Basel (51) gibi yüksek puAnlı takımlar ligde üst sıraya çıkarlarsa 1. torbaya girebilir.

F.Bahçe veya Şiketaş 2. torbadan bir takımla eşleşiyor. D.Kiev, AEK, Slavia Prag en güçlü 3 takım. Diğerleri çantada keklik rakipler. Bu arada lig ikincimiz 4 takımdan hangisi olursa olsun seri başı oluyor. 2. elemedeki rakipler şöyle:

Domzale, Beitar, MTK, Göteborg, Anarthosis, Tampere, Dinamo Tiflis, Ventspils, Rabotnicki, Modrica, Kaunas, Sheriff Tiraspol, Drogheda, Valur... Şampiyonlar Ligi’nde 2. eleme kuraları 27 Haziran’da, 3. eleme kuraları 1 Ağustos’ta çekilecek.

kaynak:vatan
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: cash - 03. Mayıs 2008, 11:57:11
yeneriz inş. hepsini hiç sorun deil.bu arada feneri anladımda bjk nasıl 40 küsür puan yaptı yaa ne yaptıki acaba
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: ogo_1905 - 03. Mayıs 2008, 12:57:12
bu habere çok canım sıkıldı şans yardım ederse 2 tane takım var onlardan biri çıkmazsa işimiz mucizelere kalır  :'(
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: wolfsgs - 03. Mayıs 2008, 17:01:48
yıllardır puan alamadık avrupada sımdıde bole durumlara dustuk ınsallah kolay gelır ama kolay da yokkı ınsallah elerz cıkan takımı ne bıcım lıgımız varya sampıyonun dırek gıtmesı lazım :duvar: :S
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: fx35 - 03. Mayıs 2008, 17:07:13
Bunları düşünmek için çok erken.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: nolamaz - 03. Mayıs 2008, 22:47:37
iyi transferler olmazsa geçmiş olsun bu sene de bize derim ben  ::)
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: Cimbom-star - 04. Mayıs 2008, 00:22:57
Yine 1. torbada Olympiakos, Lucescu’nun takımı Shakhtar, Anderleceht, Spartak Moskova ve Sparta Prag gibi kolay lokma olmayan ekipler yer alıyor. Torbada bir çok lig devam ettiği için bazı küçük oynamalar da olabilir.

bunlardan biri olursa en iyisi..
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: stinkfist - 04. Mayıs 2008, 10:41:06
Bu ilk mesajım renkdaşlar o yüzden bütün renkdaşlara merhabalar. :atki:
Bizim şampiyonlar ligi için oynadığımız ve kaybettiğimiz bir tur görülmüşmü ki!?!
En güçlüsü gelsin ne farkeder
Galatasarayımız şampiyonlar liginde  :kupa1:
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: volkan45 - 13. Mayıs 2008, 14:53:33
arkadaşlar bugün fotomacta okudum...

Aslan'ı devler bekliyor

ŞAMPİYONLAR Ligi'nde seri başı olup olmayacağı henüz belli olmayan G.Saray'ı güçlü rakipler bekliyor. 3. ön elemede 2. torbada yer alan Aslan'ın muhtemel rakipleri arasında; Rangers, Marsilya, Arsenal, Juventus, Liverpool, Schalke var. 3. eleme kuraları 1 Ağustos'ta çekilecek. 

yani daha seri başı olup olmadığımız belli değil ama belli olan şey seri başı olsakta olmasakta ön eleme oynayacak olmamız.

Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: aLpGiRaY 66 - 14. Mayıs 2008, 15:07:07
bence güçlü bi rakibi eleyerek şampiyonlar ligine kalmak gruplarda bizim için itici bi güç olabilir
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: asteca39 - 26. Haziran 2008, 11:26:09
aslanlarımız kıme yenılmıskı  bu gune kadar ön eleme maclarında da bu takımlardan bırıne yenılsın..kım cıkarsa cıksın hıc farketmez
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: ahmetatila - 11. Temmuz 2008, 01:55:58
hayırlısı olsun.devlerden biri de çıksa sonuna kadar gitmek yakışır Cimbomuma :atki:
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: AslantepeArena - 11. Temmuz 2008, 01:58:17
yav yenemeyeceğimiz bi  takım olsaydılar eskisi gibi elemede olmazdılar
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: toxic - 11. Temmuz 2008, 02:26:45
hatırlıyorum manuyu hatırlıyorum elenmicez deyip yaşlı gözlerle ayrılan manuyu hatırlıyorum
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: MES_GS - 22. Temmuz 2008, 22:20:32
rakıp hıç farketmez ama tercıhımız daha az gucluler. man u ya yaptıgımızı unutmayalım.bunlardan hıçbırı man u dan daha ıyı degil
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: Carnador - 22. Temmuz 2008, 22:50:53
Ali samiyende kimlerin eline verdik :) bunlar kekmiş yaa bende chelsea fln sanmıştım  :atki:
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: gsx - 23. Temmuz 2008, 00:55:33
vallah kim gelirse gelsin.. ceheneme ayak basacak.. önceden oraya ayak basanlara sorsunlar nasilmis  ...  ;D ucaga bile binmezler..
 :P
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 23. Temmuz 2008, 02:26:53
Her rakip kendine göre zorlu.
Önemli olan bizim ne oynayacagimiz.
Ve ben teknik ekibe güveniyorum. :iyi:
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: nengin - 24. Temmuz 2008, 21:31:00
Benim korkum güçlü bür ekiple karşılaşır ve elenirsek,Kadıköyde kupayı tekrar alabileceğimizdir. ;D  ezikler artık o sahayı bir daha kullanmazlar.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: NidaAksoy - 25. Temmuz 2008, 21:16:36
bence en kolay rakip schalkeyle eslesiriz,insallah,ama schalkede iyi bir takim
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: JaymZ - 25. Temmuz 2008, 21:20:23
sparta pragı çekicez , görürsünüz bak.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: 38emre1905 - 28. Temmuz 2008, 20:47:36
Benim Icimden Liverpool Geciyor Ama Ins shalke Cikar
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: Opeth - 28. Temmuz 2008, 20:56:34
Güçlü rakip gelirse bizde onu elersek febenin işi çok kolaylaşıyo kesin gruptan çıkarlar sonra
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: gsx - 28. Temmuz 2008, 21:27:28
gelene gidene 3 cekeriz..    siraya girsinler..
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: fx35 - 29. Temmuz 2008, 10:25:18
İşte muhtemel rakipler

Liverpool (İngiltere)
Barcelona (İspanya)
Arsenal (İngiltere)
Schalke (Almanya)
Juventus (İtalya)
* G.Rangers (İskoçya)
Marsilya (Fransa)
Steaua Bükreş (Romanya)
* Panathinaikos (Yunanistan)
* Basel (İsviçre)
Olympiakos (Yunanistan)
Shakhtar (Ukrayna)
*Anderlecht (Belçika)
Fiorentina (İtalya)
S.Moskova (Rusya)


İlk maç 12 veya 13 ağustosda.

Bana fiorentina veya g.rangers ile eşleşeceğiz gibi geliyor.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: muikta - 29. Temmuz 2008, 11:01:00
Taner abi, ilk 5'i hariç diğer takımlarla baş edebiliriz.

İlk 5 takımından da Arsenal, Liverpool ve Barcelona gelirse hiç şansımız olmaz bana göre. Keza bunların arasına Juventus'u da dahil edebiliriz.

Eğer ön elemeyi geçemezsek ben yine de çok üzülmem. Çünkü bu sene UEFA finali Saraçoğlu'nda ve biz finale gidebilecek bir takımız
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: fx35 - 29. Temmuz 2008, 11:14:45
Taner abi, ilk 5'i hariç diğer takımlarla baş edebiliriz.

İlk 5 takımından da Arsenal, Liverpool ve Barcelona gelirse hiç şansımız olmaz bana göre. Keza bunların arasına Juventus'u da dahil edebiliriz.

Eğer ön elemeyi geçemezsek ben yine de çok üzülmem. Çünkü bu sene UEFA finali Saraçoğlu'nda ve biz finale gidebilecek bir takımız
İlk beşinden schalke'yi de tepeleriz ama diğerleri zor tabi ki.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: NidaAksoy - 29. Temmuz 2008, 11:35:51
Sampiyonlar ligi o zorlu rakipler kolayca yenicez insallah
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: ermUltra - 29. Temmuz 2008, 11:47:00
beyler  avrupa fatihi olduğumuzu unutmayalım biz rakip seçmeyiz kralı çıksın farketmez biz Galatasarayız rakipler düşünsün 2-3 senedir kötüyüz diye kimseden korkmuyoruz kralını tepeleriz lütfen çekinmeyelim maça gidip cehennemi yaşatalım inanın futbolcularımız üstlerine düşeni yapacaktır rakip kim olursa olsun :atki: :atki: :atki:
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 29. Temmuz 2008, 15:11:43
Ben istiyorum ki Liverpool gelsin
                          Juventus gelsin
                          Barcelona gelsin
                          Fiorentina gelsin.

Rakip güclü olsun.
Ben en cok güclü takimlarin cikmasini istiyorum.
Inaniyorum ki her sekilde Avrupa'ya gidecegiz.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: Demirh - 29. Temmuz 2008, 15:28:28
Liverpool     İngiltere
Barcelona    İspanya
Arsenal    İngiltere
Schalke    Almanya
Juventus    İtalya
* G.Rangers    İskoçya
Marsilya    Fransa
Steaua Bükreş    Romanya
* Panathinaikos    Yunanistan
* Basel    İsviçre
Olympiakos    Yunanistan
Shakhtar    Ukrayna
*Anderlecht    Belçika
Fiorentina    İtalya
S.Moskova    Rusya

muhtemel rakiplerimiz
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: gsx - 29. Temmuz 2008, 15:41:42
cok rahatim niyese ;D hayirdir..
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: NidaAksoy - 29. Temmuz 2008, 16:18:46
Shaktar la eslesirsek ozaman isimiz daha kolay olur,ama barcelona bizim muhtemel rakibimiz olacak gibi geliyor bana  :sabirsiz: :sabirsiz:
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: cankan78 - 30. Temmuz 2008, 17:44:52
Ben Basel isterim , eleme macindaki rakibimiz zor olmasin sonra kazaya gitmeyelim , önemli olan gruplara kalmak , bunuda zayif rakiplere karsi daha kolay saglariz
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: NidaAksoy - 30. Temmuz 2008, 17:48:59
liverpool,barca yada juve gibi rakip cikabilir insallah cikmaz
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 30. Temmuz 2008, 18:48:37
liverpool,barca yada juve gibi rakip cikabilir insallah cikmaz
Bizzat bunlar ciksin istiyorum.
Elemelerde bizim önümüzde durmak kolay degildir.
Kimse korkmasin en iyi takim gelsin bize.
Bizdeki yürek yeter.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: toxic - 30. Temmuz 2008, 19:03:03
ruh var ama o kadarda değil ben kolay rakip istiyorum
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: uAefe - 30. Temmuz 2008, 20:29:31
Arkadaşlar ön elemedeki rakibimizn zayıf gelmesini istemiyorum cünkü psikolojik olarak hazırlanamıyoruz..

Eğer güçlü rakip gelirse bizim için daha iyi motivasyon olur...

Barca gibi bir rakip bizden korkuyorsa fazla söz etmeyede gerek yok ...

Kaldıki bu zamana kadar hiçbir ön eleme macında elenmedik ;)
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 30. Temmuz 2008, 20:37:25
Hayatimda ilkdefa bir sampiyonlar ligi macinda bu kadar rahatim.

Bundan 2 yil öncede cok rahattim.Gruplara kaldigimiz zaman.Kesin Üst tura cikariz diyordum.Ama o sene *inanilmaz*sanssizdik.2 sene önce bile yükselebilirdik o kadroyla.

Simdi ki kadroyla kimse korkmasin.
Sizi bilmem ama ben cok rahatim.

                                                                                                  
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: toxic - 30. Temmuz 2008, 20:38:53
o zaman orta yolda buluşalım shaktar dinamo falan felsin ;D

ah ah o 2 sene öncesini unutamıyorum olimpiyatta psvye be bordoya karşı kaçırdığımız fırsatlar ve adamların kalemize tek gelişte gol atmaları :(
ama o anfielddaki maçı hayatım boyunca unutamam yenildik ama olsun müthiiş bi maçtı ümitim 2 kafası hemde o kadar uzun bi defansın içinde, sabrinin frikikten direğe nişanladığı top çok güzel maçtı
ve rövanşından okanın golüde çok güzeldi :P

ama ben bu yıl daha iyi bi sezın bekliyorum hele bi allah kısmet ederse şu elemeleri geçelimde çok süper olcak defans güçlendi kaleciye pek ihtiyaç görmüyorum ortasahamız hiç olmadığı kadar iyi tek bi forvetimiz kaldı o da bi gelse :P
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: uAefe - 30. Temmuz 2008, 20:39:10
Kendimizi kasmanın hiçbir anlamı yok zaten eldeki öevcut kadro turu gececek güçtedir ....
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 30. Temmuz 2008, 21:42:17
Sonucta kimse öyle *illa* su gelsin bu daha zayif gibilerinden bel bükmüyor.
Biz taraftarlarda bu inanc olduktan sonra Futbolculardaki inanci düsünemiyorum.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: M.B - 30. Temmuz 2008, 21:43:11
Marsilya çıkacak
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: NidaAksoy - 30. Temmuz 2008, 21:56:11
Marsilya çıkacak
Marsilyadan baska kolay rakip ciksa,iyi olur
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: Demirh - 30. Temmuz 2008, 22:04:38
evet marsilya çıksa iyi olur
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: sercangs - 30. Temmuz 2008, 23:38:45
banim tahminim steaua bukres ya da s. moskova cikacak
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: beckham12 - 31. Temmuz 2008, 10:45:13
Schalke Almanya   yada   Arsenal İngiltere    cıksın  :P :turk: :GSbayrak: :turk:
 
 
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: ajanxxx1905 - 31. Temmuz 2008, 11:17:58
hiç farketmez tam kadro cıkarsak elerız ama yıne 11 turk cıkacak gıbı duruyor gecen seneden hıc bırsey degısmedı gıbı lıncoln bu senede basımızı agrıtmaz ıs yaparsa ne ala bu adam bızım ıcın cok onemlı
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: nengin - 31. Temmuz 2008, 12:42:58
Rakibimizi bekliyoruz


İsviçre’nin Cenevre kentinde yarın yapılacak olan Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme kurası öncesi Barcelona’yı Galatasaray korkusu sardı!.. İspanya’nın yüksek tirajlı gazetesi El Mundo Deportivo’nun haberinde, Barça’nın muhtemel rakiplerinden Galatasarayımız ile Dinamo Kiev’den çekinmesi gerektiği vurgulandı. İspanyollar özellikle Ali Sami Yen Stadı’nın atmosferiyle, Kewell, Arda, Hasan Şaş gibi yıldızlar bir araya geldiğinde sorun yaşayabilecekleri inancını taşıyor. Galatasarayımız ise rakip kim olursa olsun, Devler Ligi’nde gruplara kalmayı hedefliyor.

Muhtemel rakipler

Liverpool İngiltere
Barcelona İspanya
Arsenal İngiltere
Schalke Almanya
Juventus İtalya
* G.Rangers İskoçya
Marsilya Fransa
Steaua Bükreş Romanya
* Panathinaikos Yunanistan
* Basel İsviçre
Olympiakos Yunanistan
Shakhtar Ukrayna
*Anderlecht Belçika
Fiorentina İtalya
S.Moskova Rusya

* 2. ön elemeden gelmesi muhtemel rakipler
Bol şans arkadaşlar...
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: uAefe - 31. Temmuz 2008, 12:50:36
İçlerinde En zorlu Rakip olarak ben Liverpool u görüyorum gerisi çokta önemli değil..
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: NidaAksoy - 31. Temmuz 2008, 13:01:24
Barcelona cikrasa yinede iyi,cünki barca eski formundan cok uzak artik
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: uAefe - 31. Temmuz 2008, 13:04:04
deco gitti ronaldinho gitti eto problemli eee başka kim kaldı  :S barca eski barca değil arkadaşlar en önemli rakip olarak Liverpool olarak görüyorum ben sahsen
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: NidaAksoy - 31. Temmuz 2008, 13:12:10
deco gitti ronaldinho gitti eto problemli eee başka kim kaldı  :S barca eski barca değil arkadaşlar en önemli rakip olarak Liverpool olarak görüyorum ben sahsen
evet liverpool en zor rakip bu eslesmede,ama insallah liverpool cikmaz yoksa isimiz zor
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: uAefe - 31. Temmuz 2008, 13:25:08
evet liverpool en zor rakip bu eslesmede,ama insallah liverpool cikmaz yoksa isimiz zor

dua edelimde çıkmasın yoqsa hem çok formda bir ekip hemde yıldızlımız bir türlü barısmadı
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: sercangs - 31. Temmuz 2008, 13:31:27
liverpool bize cok ters gelen bir takim degil ki. 5 defa oynadik biri CL de biri amsterdam kupasinda iki kere yendik iki kere berabere kaldik. bi kere yenildik onda da ikinci yari 3-0 dan maci ceviriyorduk neredeyse.
daha cok biz onlara ters geliyoruz :)
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: uAefe - 31. Temmuz 2008, 13:34:23
liverpool bize cok ters gelen bir takim degil ki. 5 defa oynadik biri CL de biri amsterdam kupasinda iki kere yendik iki kere berabere kaldik. bi kere yenildik onda da ikinci yari 3-0 dan maci ceviriyorduk neredeyse.
daha cok biz onlara ters geliyoruz :)

yedigimiz goller bakımından çok sanssız ..... artı bu adamlar CL kupasını aldı 3 - 0 maglubiyetten .... 
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 31. Temmuz 2008, 14:52:32
Ben her  takimla eslesecek gücte oldugumuza inandigim icin hangisi gelirse farketmez diyorum.

Ama Barcelona haric.
Barcelona Ronaldinho-Eto'o dan gecen sezon zaten faydalanamadi.

Ve bu sezon öyle transferler yaptilar ki bana göre Sampiyonlar Ligi Kupasini bu sene kaldirmaya en büyük adaylar.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: Jo_Shy - 31. Temmuz 2008, 15:10:12
Ben her  takimla eslesecek gücte oldugumuza inandigim icin hangisi gelirse farketmez diyorum.

Ama Barcelona haric.
Barcelona Ronaldinho-Eto'o dan gecen sezon zaten faydalanamadi.

Ve bu sezon öyle transferler yaptilar ki bana göre Sampiyonlar Ligi Kupasini bu sene kaldirmaya en büyük adaylar.

liverpool?
juventus?
arsenal?

kadromuz kagıt uzerinde guzel ama;
lincoln un bir gunu bir gununu tutmuyor,şımarık bir futbolcu,keyfi isterse oynuyor..
kewell da lincoln gibi kapalı bir kutu,almanya kampına gitmedigine gore önemli bir sorunu var demek ki..

sonra yeni gelecek kalecinin,(olası)forvetin,meira nın takıma adapte olabilmesi var ki bu hepsinden önemli..dedigin gibi adam gibi hazır sag bek imiz yok..

sonuc olarak ben yukardaki 4 takımın gelmesini istemem..sonucta hepsi birer dunya kulubu....

basel,olympiakos gibi takımlar gelirse bile rahat geçeriz diye bir durum yok..onlar bile kendi liglerinin en iyileri...

gecen sene uefa grup kuraları çekildiginde herkes(ben dahil) "rahat" 1. çıkarız diyordu,bordeaux olmasa o gruptan bile eleniyorduk...(gerçi elensek daha iyiydi herhalde,5-0 l.kusen yenilgisinden sonra)

ben şahsen kura hakkında iddalı olmayalım diyorum...kadromuz iyi ama tromso gibi kazalarda olmuyor degil..
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 31. Temmuz 2008, 15:24:53
liverpool?
juventus?
arsenal?

kadromuz kagıt uzerinde guzel ama;
lincoln un bir gunu bir gununu tutmuyor,şımarık bir futbolcu,keyfi isterse oynuyor..
kewell da lincoln gibi kapalı bir kutu,almanya kampına gitmedigine gore önemli bir sorunu var demek ki..

sonra yeni gelecek kalecinin,(olası)forvetin,meira nın takıma adapte olabilmesi var ki bu hepsinden önemli..dedigin gibi adam gibi hazır sag bek imiz yok..

sonuc olarak ben yukardaki 4 takımın gelmesini istemem..sonucta hepsi birer dunya kulubu....

basel,olympiakos gibi takımlar gelirse bile rahat geçeriz diye bir durum yok..onlar bile kendi liglerinin en iyileri...

gecen sene uefa grup kuraları çekildiginde herkes(ben dahil) "rahat" 1. çıkarız diyordu,bordeaux olmasa o gruptan bile eleniyorduk...(gerçi elensek daha iyiydi herhalde,5-0 l.kusen yenilgisinden sonra)

ben şahsen kura hakkında iddalı olmayalım diyorum...kadromuz iyi ama tromso gibi kazalarda olmuyor degil..
Jo_Shy
Bizim gecen sene ki kadromuz cok kötü degildi ama cok tecrübesizdi.
Leverkusen macinda Futbolcularimiz 2 golden sonra oynamak bile istemediler moralmen cöktüler.(Ondan önceki Konya macinin öyküsünü anlatamaya gerek yok)
Bunlar normal seyler gecen yil bizim böyle tecrübesiz bir kadroyla sampiyon olmamiz bile kisacasi *devrimdir*.

Bu saatten sonra hedefler büyüdü artik.
Defansimiz ne yapmasini bilecek bir defans.Sagbek'ede bir cözüm bulunulacaktir.
Orta saha iddaa ediyorum dünyada ki en iyi 20 orta sahadan biri.(Böyle bir orta sahayi daha ne kadar bir arada tutariz bilemiyorum,Baskanimiza göre Avrupa kupasi alana kadar)

Mevcut Forvetlerimiz de iyi hele hele Nonda mükemmel bir sezon gecirebilir.
Kaldiki biz ön elemeler de cok zorlanan bir ekip degiliz bunun getirecegi piskolojik artilar da olabilir.
Saydigin diger takimlarda bana göre yenemeyecegimiz takimlar degil.

Renkdas benim tahminlerim kolay kolay bosa cikmadi bu güne kadar haberin ola.
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: Jo_Shy - 31. Temmuz 2008, 15:57:51
Jo_Shy
Bizim gecen sene ki kadromuz cok kötü degildi ama cok tecrübesizdi.
Leverkusen macinda Futbolcularimiz 2 golden sonra oynamak bile istemediler moralmen cöktüler.(Ondan önceki Konya macinin öyküsünü anlatamaya gerek yok)
Bunlar normal seyler gecen yil bizim böyle tecrübesiz bir kadroyla sampiyon olmamiz bile kisacasi *devrimdir*.

Bu saatten sonra hedefler büyüdü artik.
Defansimiz ne yapmasini bilecek bir defans.Sagbek'ede bir cözüm bulunulacaktir.
Orta saha iddaa ediyorum dünyada ki en iyi 20 orta sahadan biri.(Böyle bir orta sahayi daha ne kadar bir arada tutariz bilemiyorum,Baskanimiza göre Avrupa kupasi alana kadar)

Mevcut Forvetlerimiz de iyi hele hele Nonda mükemmel bir sezon gecirebilir.
Kaldiki biz ön elemeler de cok zorlanan bir ekip degiliz bunun getirecegi piskolojik artilar da olabilir.
Saydigin diger takimlarda bana göre yenemeyecegimiz takimlar degil.

Renkdas benim tahminlerim kolay kolay bosa cikmadi bu güne kadar haberin ola.

tahminlerin tutup tutmadıgını ben bilemem...
tahminin tutup tutmadıgını gormek için saydıgım 4 takımın çıkmasını da istemem...

ben gecen seneki takıma kotu demedimki..hatta leverkusen le eşleştigimizde,gruplarda olanlardan ders aldıgımızı ve leverkusen i eleyecegimizi dusunuyordum..nitekim burdaki maç olaganustu olmamıza ragmen haksız bir skorla bitti...ordaki maçta da 2.golden sonra moral dagıldı,oynamadılar diyorsun..tamam moralmen çöktüler ama oynamayı bırakmak  diye birşey olmaz ki...liverpool dan 3 yedik ama ondan sonra 2 de gol attık...uzattım baya,demek istedgim 5-0 gibi bir skorun bahanesi olmaz...

hedefler buyudu ona da kabul ama liverpool gibi bir takımı daha maçlar oynanmadan geçebilecegimizi dusunmek biraz fazla iyimser olmak demektir bana gore..ben zaten eleniriz veya basel gelirse rahat çıkarız demiyorum..kura ne olursa olsun iddialı laflar etmeyelim diyorum...

önelemelerde zorlanmamamızın nedeni seri başı olmamızdı bu seneye kadar...

kadroların uefa ya bildirilmesine 6 gun kala sag bek sorunun çözülmesini beklemek gene bana gore iyimserliktir...

ben sadece buyuk konusma olayını sevmedigimi dile getiriyorum...galatasarayın manU yu eledigi senede herkes galatasaraya keklik gozuyle bakıyordu...




Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: hagiAS90 - 31. Temmuz 2008, 16:12:36
Renkdas ben burda Polyannacilik yapmiyorum.Ne düsünüyorsam o.
5-1 lik skora gelince gene söylüyorum tecrübesizligin getirdigi bir sonuctur.(Sakatliklar,Konya Faciasi da isin cabasi)
Liverpool macindaki yorumunla gene tacrübe konusuna deginiyorsun.
O sene takimda kimler'in oldugunu söylemek bana düsmez kendin biliyorsundur zaten.

Neyse renkdas bu konustugumuz konu tamamen insanin kendi görüsüne baglidir.

Kimisi her ne olursa olsun kazanacagina inanir,kimisi sonucu görmek ister.

Bu da benim kendi kisisel fikrimdir(ayrica hic bir rakipten korkmamak da büyük konusmak degildir sadece kendini olan güvenden kaynaklanan bir durumdur).

Gene söylüyorum kim gelirse gelsin E.L.e.Y.E.C.E.G.i.Z
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz
Gönderen: asteca39 - 01. Ağustos 2008, 10:56:57
GS mız kımseden korkmaz ozellıkle de alı samıyende.ıster lıverpool olsun ıster arsenal yada barcelona alı samıyene gelen herhangı bır takımıın oradan cıkmasına ımkan yok
Başlık: Ynt: şampiyonlar ligindeki birbirinden zorlu rakiplerimiz