www.aslantepe.biz - 2007'den bugüne

Galatasaray Bölümü => Haberler => Konuyu başlatan: Serhat HIZLI - 20. Mart 2012, 17:11:34

Başlık: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Serhat HIZLI - 20. Mart 2012, 17:11:34
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun 20.03.2012 tarih ve 90 sayılı toplantısında almış olduğu kararlar aşağıda belirtilmiştir.
1- şikebahçe A.Ş.'nin, 17.03.2012 tarihinde oynanan şikebahçe A.Ş. - Galatasaray A.Ş. Spor Toto Süper Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürattan dolayı ve bu eylemin aynı sezon içerinde 5. kez gerçekleştirilmesi nedeniyle takdiren 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI ve 120.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
PFDK Kararları 20.03.2012;
Aynı müsabakada şikebahçe A.Ş.'nin, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI ve 15.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Cezaların birleştirilmesi suretiyle şikebahçe A.Ş.'nin, toplam 2 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASı ve 135.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

2- Galatasaray A.Ş. antrenörü HASAN ŞAŞ'ın, 17.03.2012 tarihinde oynanan şikebahçe A.Ş. - Galatasaray A.Ş. Spor Toto Süper Lig müsabakasında, rakip takım taraftarlarına yönelik sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle takdiren 1 RESMİ MÜSABAKADA SOYUNMA ODASINA VE YEDEK KULÜBESİNE GİRİŞ YASAĞI CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: MILANO - 20. Mart 2012, 17:13:54
arada bizide unutmamışlar sağolsunlar.
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: hoperen - 20. Mart 2012, 17:25:34
2 maç seyircisiz demeyin bari ya kadınlarımızı bireyden saymıyormuyuz herşeyimiz saçma arkadaş bi tane doğru bişeyimiz yok
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Emre Geçim - 20. Mart 2012, 17:29:12
samsun kupa maçında geçerli mi bu ceza?
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: hoperen - 20. Mart 2012, 17:31:02
samsun kupa maçında geçerli mi bu ceza?

evet
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Emre Geçim - 20. Mart 2012, 17:37:55
evet
o zaman Hasan Şaş'ın cezada akşamki maçta mı geçerli?
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: hoperen - 20. Mart 2012, 17:39:51
o zaman Hasan Şaş'ın cezada akşamki maçta mı geçerli?

aynen öyle
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: obk 89 - 20. Mart 2012, 17:51:29
samsun ve bursa çakabilir mi seyircisiz şikebahçelilere
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Berk35 - 20. Mart 2012, 19:15:45
samsun ve bursa çakabilir mi seyircisiz şikebahçelilere

neden olmasın ;D
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Serhat HIZLI - 20. Mart 2012, 19:25:02
2 maç seyircisiz demeyin bari ya kadınlarımızı bireyden saymıyormuyuz herşeyimiz saçma arkadaş bi tane doğru bişeyimiz yok
İşte bunu görmüyorlar resmen kadın erkek ayrımı.. Avrupada bu yüzden izin verilmiyor seyircisiz maçlara kadın ve çocukların alınmasına.

Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: burAk35 - 20. Mart 2012, 19:57:05
burada siyahla yazılan yerleri daha önce dikkat etmemiştim..kendi kendime soruyorum  bu federasyon nasıl bize sıkıştırmamış bi ceza diye..
ama az önce okuyunca anladım olayı...bize bi bahaneyle ceza vermezlerse olur mu canım...ama siz o şikecilere hakketikleri cezaları veremeyeceksiniz yaa..o zaman görecez ortalık nasıl karışacak..UEFA da inş. almaz hiçbirini 5 sene
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Murat Temur - 20. Mart 2012, 21:11:09
şuna bak ya. rakibinin teknik heyetindekilerin kafasını yarmak serbest.
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Aslan JOKER - 20. Mart 2012, 21:25:38
Üstüne de Tff 1 milyon dollar prim verse bari kesek, tam isabet olurdu. Zaten bunlar yaptiklari rezilikten utanmiyor.
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: burAk35 - 22. Mart 2012, 21:59:08
bu şerefsizler 2 maçlık cezaya da itiraz etmiş..oha diyorum yaa,biraz haysiyet,biraz şeref,yüz olur insanda..
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Berk35 - 23. Mart 2012, 13:24:32
bu şerefsizler 2 maçlık cezaya da itiraz etmiş..oha diyorum yaa,biraz haysiyet,biraz şeref,yüz olur insanda..

aynen o kadar sahaya yabancı madde atın ondan sonra itiraz edin !
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: asmatasma - 23. Mart 2012, 14:46:16
Her derbide yaptıklarını bu maçta da yaptılar, ama yapmadık diyorlar; Allah birini yüzsüz ve yalancı yapmasın yav!
Bu Volkan ''İlk 30 dakikada Galatasaray'ı ne hale getirdik, gördünüz(!)'' demiş... E be Volkan geri kalan son 73-74 dakikada sen nerdeydin, olanları görmedin mi, uykuya mı daldın!  Gören de maçlar 90 dakika değil, 30 dakika sanacak!
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: Berk35 - 23. Mart 2012, 15:48:54
Her derbide yaptıklarını bu maçta da yaptılar, ama yapmadık diyorlar; Allah birini yüzsüz ve yalancı yapmasın yav!
Bu Volkan ''İlk 30 dakikada Galatasaray'ı ne hale getirdik, gördünüz(!)'' demiş... E be Volkan geri kalan son 73-74 dakikada sen nerdeydin, olanları görmedin mi, uykuya mı daldın!  Gören de maçlar 90 dakika değil, 30 dakika sanacak!

aynen adamlar 90 dakka çok iyi oynamış gibi konuşuyolar ama sadece 30 dakika oynadılar...
Başlık: Ynt: Febeye 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi
Gönderen: burAk35 - 25. Mart 2012, 11:14:47
neyse itiraz reddedildi