26. Nisan 2026, 16:18:08

Gönderen Konu: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar  (Okunma sayısı 264795 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ultraArda

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 554
  • Yaş: 43
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #896 : 12. Mayıs 2010, 12:27:34 »
Aslantepede değişmesi gereken ultraslanın umursamazlığı yani takım galipde olsa veya yenikte olsa takımı ateşliyeceklerine hep aynı şarkı sen varya sen mıy mıy takımı uyutan şarkılar buradan çıkarılacak sonuç Galatasaray adamların umrunda değil  bunlar yönetim destekli taraftarlardır kaptanımız ardayı ıslıklayanlara bir kaç sorum olacak arda sinemaya ve kız arkadaşıyla geziyor diye ardaya düşman kesildiniz siz boş vaktinizde ne yapıyorsunuz merak ettim şimdi bide febeşli medya Galatasarayda kim iyiyse taraftarla arasını açmak için her yolu deniyor bizimkilerde yutuyor örneği hakan şükür onunlada uğraştılar 1 sene daha oynaması gerekirdi neyse
biz değişsin dediğimiz ilki taraftar profilidir olmassa olmaz bu değişmesse aslantepenin hiç bir anlamı olmaz hıncal uluç ve Ali kırca bile bu konulara değiniyor bizim ultrAslan yine aynı değişeceklerine inanmıyorum 52000 kişilik stadın bir anlamı olması gerekiyor yani febeşten ,beşiktaştan,bursadan bir farkımız olması gerekiyor maalesef önceden kabül etmiyordum ama şimdi ediyorum bu taraftarlar maalesef bizden daha iyi destekliyorlar takımını

unsigned

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 395
  • Yaş: 45
  • Yer: ankara
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #897 : 12. Mayıs 2010, 12:43:24 »
düşünüyorumda 2000 ruhu diye ağlayıp duruyoruz ama taraftarda da 2000 ruhu kalmadı, rant olayına dönüştü ben bundan 2 yıl önce tekstil sektöründe faaliyet gösteren bir firmada yetkili olarak çalışıyordum oraya gelen taraftar grubu liderleri ni en azından ankaradakilerin çogunu tanıyorum Galatasaray bjk f5çe   gurup liderleri bizden 5 liraya aldığı atkıyı gözümün önünde hemde zorla 30 liraya satıyorlardı bu bir gercek herkes te biliyor örneğin taraftar kartı yaptırdı 3 liraya sattı 13 milyona hemde 250 adet 1 günde ve zorla istersen alma almassan o takımın taraftarı değilsin:D sadece bu anlayış değişsin yeter elbette bi lider lazım ancak yüreğiyle orada olacak bir lider para için değil,hatta liderin parasıda olacak neden mi parası olmayan taraftar için, hani karşılıksız seviyoruz ya...
Herşey seninle başladı, ancak seninle devam eder ve biter...

Azoooo

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 4803
  • Yer: ÇeKiMi
  • yensen de yenilsen de
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #898 : 12. Mayıs 2010, 12:55:27 »



ultrAslan bu arabesk ezgileri birakirsa aslantepede 50 bin kisi eslik eder orasi cehennem olur...ama Ali Sami Yen tezaruhatlari devam ederse zaten ultrAslan i kimse takmaz stadin ugultusu icinde kaybolur...
aynen
ultraslanın en büyük hatası GS sevdalılarıyla tek yumruk olmaması.bu nedenle ultraslandan soğuyoruz.böle devam ederse yok olmaya mahkumsun.galiba biz başka takımı tutuyoruz ondan sitelerine bile üye olamıyoruz?
derin GS inci sözlük farkıyla :D

http://inci.sozlukspot.com/e/33334164/

ultraArda

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 554
  • Yaş: 43
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #899 : 12. Mayıs 2010, 13:32:11 »
Galatasaraylıyım diye geçinen kapalı tribünündeki emir alan kişiler yani Galatasaray adını kullanıp para kazananları hıncal uluç dün ntvsporda gereken cevabı verdi sağolsun.
Ardayla uğraşanlar yeni stadımızda olmasınlar.

Hıncalın yazısı:
Arda’nın eğer aklı varsa Galatasaray’da bir dakika dahi durmaz. Bitti. Çünkü o şikebahçe tribününden daha kötü tezahürat yapan kapalı tribün de Arda’yı yaşatmaz artık. O taraftarlar Galatasaraylı falan değil. Galatasaray’ın kaptanını bitirmek için kimden emir aldıklarını da biliyorum. Buna alet olan adamlar Galatasaraylı olamaz. Eğer onlar Galatasaraylı ise ben Galatasaraylı değilim.

Hakan Şükür şöyle konuştu, Hakan Ünsal böyle konuştu. Demesinler mi? Adnan Polat yönetiminin, her şey bittiği zaman takıma el koyup Galatasaray’ı şampiyon yapan ağabeylerine neler yaptığını gördük. Onlar konuşmayacak da o kapalı tribünde arabesk ağıtlar söyleyenler mi konuşacak. Galatasaray gerçekten bitti. İtibarı sıfıra inmiş Adnan Polat ve yönetimin de bunları kurtarmasına imkân yok. 29 Mayıs’taki tüzük kongresi eğer oy kongresine çevrilirse ve bu yönetim indirilirse Galatasaray için ümit doğar. Yoksa artık iş işten geçti. Rijkaard’ı göndermesi Adnan Polat’ı kurtarmaz.

Mustiusta

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 992
  • Yaş: 38
  • Yer: Aachen-Almanya
  • Galatasaray ruhu
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #900 : 12. Mayıs 2010, 14:39:22 »
arabeskleri ve yavaş tezahüratların yeri yok maç esnasında. anca maç başlamadan ve maç sonu olur ve oraya yakışır.

maç esnasında 3'lü çekilir, 4 sene üstüste şampiyon olduk ..., seni sevmeyen ölsün, rerere rarara, tezahüratları söylenebilir (futbolcuları ateşleyip hırslandıran) ve maçtaki olaylara göre tepki ve destek edecek hamleler (hakem kararlarında, faullerde vs. bağırma ve ıslıklamalar).

kale: Muslera (Ufuk); defans: Eboue(Sabri) - Semih(Gökhan Zan) - Ujfalusi(Servet) - Hakan Balta(Çağlar)
ortasaha: Aydın(Mertan) - Selçuk (Okan)  - Melo(Ceyhun) - Emre (Riera)
forvet: Elmander(Necati) - Baros(Sercan)

unsigned

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 395
  • Yaş: 45
  • Yer: ankara
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #901 : 12. Mayıs 2010, 16:27:27 »
aynen
ultrAslanın en büyük hatası GS sevdalılarıyla tek yumruk olmaması.bu nedenle ultraslandan soğuyoruz.böle devam ederse yok olmaya mahkumsun.galiba biz başka takımı tutuyoruz ondan sitelerine bile üye olamıyoruz?
onlar ve biz ???
Herşey seninle başladı, ancak seninle devam eder ve biter...

ultraArda

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 554
  • Yaş: 43
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #902 : 12. Mayıs 2010, 17:11:38 »
Ultraslandaki arkadaşlar istediği arabesk şarkı dinleyebilir buna kimsenin lafı herkezin kızdığı konu statda Galatasaraya haksızlık yapıldığında veya Galatasaray önde ve yenik durumdayken takımı desteklemeleri sadece sen varya sen söylemekten başka bir şey söylemiyorlar yani hakemi etki altına almak yok takımı ateşliyecek şarkılar yok rakip futbolcu yanlış topa vurduğu zaman dalga geçmek yok
Tek hedef Aslantepede ingilizler gibi futbolu yaşamak

darcon

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 861
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #903 : 12. Mayıs 2010, 17:34:35 »
bu ultrAslan bana kalırsa son 2 yıldır çarşı'yı taklit ediyor gibi. yani tarz olarak demek istedim(arabesk tezahüratlar vs.). onlar da kendi hallerinde çalıp oynuyorlar, hatta onların ki daha feci, bütün stad kaptırmış kendini hep bir ağızdan işe yaramayan tezahüratlar ediyor. seyircileri o kadar etkiliyse neden 15 yılda 3 şampiyonlukları var? çünkü enerjilerini boşa harcıyorlar, verim alamıyorlar. stadın çatısı konusunda organize olmayı biliyoruz. neden bu konu hakkında da (ultrAslan) yönetimi mail yağmuruna tutmuyoruz. aynı sorunları kuşlar da yaşadı diye biliyorum. onlarda da sefa mıdır nedir, bi ara aziz'le sorun yaşamıştı galiba. aziz stad kültürü oluşturmak için sefa'nın üstesinden gelmeye çalıştı. eğer bizde de bunlara benzer sorunlar yaşanıyorsa, yeni stada geçmeden önce halledilmesi lazım. insanlar aileleriyle, kız arkadaşıyla veya okul arkadaşlarıyla vs. stada gidip, hep bir ağızdan düzgünce takımlarını desteklerken, bir grup farklı havadaysa o iş yürümez. bakın kuşlara, kendi sahalarında pek fazla yaptıkları tezahürat yok gibi ama iyi organize oluyorlar, özellikle de büyük maçlarda. yani demek istediğim rakip bize hücum ederken bir kısım taraftar ıslık çalarken, ultrAslan sen varya seni söylerse (iğreniyorum hatta bu tezahüratımsı şeyden  :-\) evimizdeki büyük maçlarda etkili olamayız.
kültürün simgesi Galatasaray...

mehmetcgdm

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2009
  • İleti: 36
  • Yaş: 40
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #904 : 12. Mayıs 2010, 21:28:38 »
bu stadla beraber değişmesi gereken en önemli mesele klup bedava bilet dağıtmayacak. ite kopuğa bilet verip benim gibi parasını ödeyip maça gelen taraftarı rahatsız etmeyecek. bir gün kapalıdayım yerime oturacam bir baktım ultrAslan denilen grup parsellemiş yerimi. hadi gelde kaldır adamları yiyosa. bizde gidip başka yere oturduk. sonra birileri geldi bizi oradan kaldırdı cunku orasi adamların yeri filan. şimdi soyleyin ben niye gideyim maça. BEDAVA BİLET İSTEMİYORUM. hakkımı yiyen donemin yonetimine hakkımı helal edesim gelmiyor yani. ayıp be ayıp

Mesajlar birleştirildi: [time]12. Mayıs 2010, 21:32:57[/time]
yeni stadda grup filanda istemiyorum. ne o ya mac seyretmeye geliyorum. grup neymis. otur adam gibi seyret. kuyruguna basılmıs sıpa gibi avazı cıktıgı kadar bagırmak hemde 90 dakika ahmaklık bence. pozisyon gore ahh uhh vayy gibi seyler okeyde okuz gibi böğürmek ne anlamıyorum. adam 45 metreden ayaga nokta pas atıyor. alkış yok yahu stadda. trene bakar gibi bbakıyoruz. çarsı gibi ahmaklaşmayalım yeni stadımızda. cehenneme ceviricez diye komik olmayalım lütfen

Mesajlar birleştirildi: [time]12. Mayıs 2010, 21:35:21[/time]
ultrAslan denen esrarkeş çetesi gitsin başka takımı desteklesin. fenerbahçenin sefa tayfasına yakışır ultrAslan. kankalar hem adamlar

Mesajlar birleştirildi: [time]12. Mayıs 2010, 21:40:50[/time]
yeni stadımızda billetimde yazan yere oturmak istiyorum. sonra maçı iyi bir görüs açısıyla sağa sola kıvrılmadan seyretmek istiyorum. adamlar kapalı ile acığı ayıracam diye iki tribun arasına bir tel orgu cekiyolar. oturuyon yerine tel orguden başka hiç birsey gozukmuyor. bu ne ya. biraz saygı yahu ben stadı oyun alanını tam goremeyeceksem niye geleyimki maça. oturu evde seyrederim daha iyi

Mesajlar birleştirildi: 12. Mayıs 2010, 21:47:55
şimdi bir bakın fenerin stadına. adamlar kale arkasından maç seyredemiyor. en öndeki koltuklardan hiç birsey gozükmüyor. tel orguler filan reklam panoları oyle bir kapatıyorki oyun alanını yazık degilmi adamlara. migros tribununde buyuk atatürk posterinin olduğu bolumde adamlar bir beton duvar örmüş oyun alanını gorebilene aşk olsun. bu gibi olaylar inş bizim stadda yaşanmaz.
 ama inanki hepsi  zamanla  oluşur stadı şikeci gibi rezil bir duruma dusuruler. buraya yazıyorum.
« Son Düzenleme: 12. Mayıs 2010, 21:47:55 Gönderen: mehmetcgdm »

milan-alp

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 2187
  • Yer: istanbul
  • tedavisi olmayan hastalık..GALATASARAYLILIK !!
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #905 : 12. Mayıs 2010, 22:15:33 »
dediklerinin hepsi dogru renkdas...ama grup olmali..parca parca degil de bir kale arkasinda oldukca atesli bir grup olmali...uA bunu basaracak guce sahip degil..nasil olacak bilemiyorum...

jhan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 19
  • Yaş: 2026
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #906 : 16. Mayıs 2010, 20:07:39 »
bende arkadaslara katılıyorum, arabesk tezahüratlara karşıyım. kapalı ve eski açıgın ayrı takılmasından da bıktım. tribünlerde liderlik yapıcam diye bi kaç kişi toplayan adamların onları dinlemeyenı tartaklayarak baskı kurdugu bı tribünün Galatasaray taraftarına ait olması içler acısı. futbolcuların özel hayatına bu kadar karısılmamalı, (medyanın gazına geliyorsun) gecen sene paris hiltonu yakıstırdıgın adama bu sene sinemaya gidiyor diye tezahürat yaparsan olmaz. aşkımız renklere diyorsun ozaman gol atınca niye ıslıklıyorsun? rerere rarara diye bagıranıda ıslıklıyorsun(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs503.snc3/26444_436035172208_82795302208_5647209_4986324_n.jpg bu ne şimdi onlar takımı destekleyince taraftar olmuyor oylemı? hee dooru kaptanını ıslıklaman lazımdı taraftar olman için). zoruna mı gıdıyor baska trıbunun Galatasaray adına bagırması? herkes tribünde liderlik peşinde, kapalı eskı acıga eslık etiyor eskı acık onlara. yenı acıkta bagırmak ısteyen bı kac kısı bırıne eslık edınce yıne lıder ortaya cıkıyor şşş susun dıyor bıtsın bızde bagırırız dıyor. sanki başka bişi bagırıcan!
renklere aşıksın maça gelırken siyah mavi beyaz giyiniyorsun ayıp lan! amigolar dahil! http://foto.fanatik.com.tr/test/423x238/fft1mm723561.jpg suraya bak bildigin kara, bu her tribün için gecerli. koltuk rengi diye yırtınıyosun maca gelirken mavi giyiyosun? http://www.football-wallpapers.com/wallpapers4/sweden_fans_1_1024x768.jpg söyle bir örnek giyinmek okadar zormu? formayı gectım, kırmızı giy sarı giy. forma alcak paran yok (nasıl yoksa okadar karaborsa yapıyosun(üstüne ruhsuz dıe onlara diyosun)) gündelik bişi giy ama sarıdan kırmızıdan baska bişi giyipte gelme stada!

ultraArda

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 554
  • Yaş: 43
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #907 : 17. Mayıs 2010, 10:48:30 »
Lig tv skandalı
Dünkü maçta azize 85. dakikada içerdekilere haber vererek yani anonsçuya bursa maçı 2-2 diyip trabzonluların maçı brakması için anons yaptırdı fakat bu sahtekarlığı yine tutmadı
bide dünkü maçta digitürkü febeşlilerin yönettiği belli olmuştur anonsçu 2-2 dediği vakit lig tv sipikerleri nedense bursa maçının skorunu şu anda alamıyoruz bize bilgi ulaşmıyor dedi yani trabzonlular locadan televizyona bakıp skoru futbolculara iletmesin diye bu söylemin amacı maçı trabzonlular braksın diye yapıldı ben 90 dakika izledim maçı futbolcuları psikolojik olarak bitirmekti fakat eştikleri kuyuya kendileri düştü
Dünkü maçta Allahın adaletini yaşadılar haksız yere aldıkları puanların hesabını verdiler
Yeni stadımızda değişmesi gerekenler
Lig tv ye istediği yerden görüntü almasına izin verilmesin çünkü febeş haksız aldığı görüntülerin tekrarını yayınlatmıyor
herkes unuttu ben söyliyim

16 mayıs
bursa plaka 16
ve şampiyonluk

resize

  • TOKI Baskani ISTIFA etmeli !
  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 277
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #908 : 17. Mayıs 2010, 11:22:58 »
Tek dileyim yonetim bedava bilet dagitmasin, kalani kendinden duzelir zaten.
Galatasaray'liyim diye gecinen belesciler/rantcilar bedava bilet alamadiklarindan stada gelmeyince bizde adam gibi, yerimize oturarak, hissettigimiz tepkiyi vererek hakemi ve rakibi baski altina aliriz. hemde esimizle, cocugumuzla, kiz/erkek arkadasimizla, annemizle babamizla... yeterki artik yonetimler bilet dagitmasin !
Yuru aslanim guzel gunler bizi bekliyor, yeterki basini egme, dik tut. Asaletin yeter !

milan-alp

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 2187
  • Yer: istanbul
  • tedavisi olmayan hastalık..GALATASARAYLILIK !!
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #909 : 17. Mayıs 2010, 11:55:33 »
ezikler 18 nci sampiyonlugu alamadilar...seneye aslantepe de 18 nci sampiyonlugu biz alacaz ve siz son macta stattaki atmosferi dusunun...bu arada butun renkdaslarin 17 MAYIS  i kutlu olsun...

TURKIYE'NIN ILK VE TEK AVRUPA SAMPIYONU Galatasaray !!!   :atki: :atki: :atki: :atki: :atki:

ultraArda

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 554
  • Yaş: 43
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #910 : 18. Mayıs 2010, 12:42:14 »
Aslantepede lig tvyi kısıtlayıcı önlemler alınması gerekiyor çünkü bizim taraftar olay çıkardığı zaman geniş açıdan her türlü resimleri ve görüntüleri medyaya dağıtan lig tv febeş-trabzon maçında çıkan olayları ve trübünlerin ateşe verilmesinin sadece bir bölümünü gösterip yayını kesmeleridir bizim taraftar yapsaydı futbol teröristleri diye yazarlardı bütün kanallar arkadaşlar bursa şampiyon olduğunda bütün kanallardaki fb amigo sunucuların kimler olduğunu gördük  sunucuların yüzleri asıktı sözde objektifler digitürkün en çok abonesi olan Galatasaray taraftarıdır bu lig tv febeşin haksız şekilde aldığı penaltı,ofsaytan gol,sarı kart vs.. olan pozisyonların tekrarını lig tv fb stadında nedense göstermiyor spikerler tek kelime etmiyor aynı spikerler Galatasarayın pozisyonları hakkında yorum yapabiliyorlar dalga geçer gibi lig tv ASY deki maçlarda tekrarları sürekli gösteriyor çifte standart yapan ve Galatsaraylı taraftarlarımızın parasıyla  ayakta duran lig tv ye gerektiği zaman kısıtlayıcı ve her yere kamera koymalarına izin vermemeliyiz
son olarak bizim maçları Galatasaraylı olan sipiker istiyoruz.ve lig tvde febeş amigoluğu yapan ve sürekli Galatasaray aleyhinde yorum yapan azizenin yeni kalemi serdar Ali çelikleri lig tvde istemiyoruz bu kişinin gazetesini lütfen kimse almasın .
« Son Düzenleme: 18. Mayıs 2010, 12:45:58 Gönderen: ultraArda »

Tayfun Can Demir

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 1674
  • Yaş: 39
  • Yer: Yalova
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #911 : 18. Mayıs 2010, 12:53:38 »
Tek dileyim yonetim bedava bilet dagitmasin, kalani kendinden duzelir zaten.
Galatasaray'liyim diye gecinen belesciler/rantcilar bedava bilet alamadiklarindan stada gelmeyince bizde adam gibi, yerimize oturarak, hissettigimiz tepkiyi vererek hakemi ve rakibi baski altina aliriz. hemde esimizle, cocugumuzla, kiz/erkek arkadasimizla, annemizle babamizla... yeterki artik yonetimler bilet dagitmasin !
İLERLEDİĞİN YOLDA HİÇBİR ZORLUKLA KARŞILAŞMIYORSAN O YOL SENİ DOĞRUYA GÖTÜRMEZ