26. Nisan 2026, 12:04:53

Gönderen Konu: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar  (Okunma sayısı 264676 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ncumik

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 65
  • Yaş: 40
  • Yer: İstanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #16 : 24. Mayıs 2008, 15:40:29 »
Oturarak maç izlemek ve öylece takımı desteklemek mi?

Bunu savunan arkadaşlarım yıla kaç kez Ali Sami Yen'de maç izlemeye geliyor? Ya da Saraçoğluna İnönüye deplasman kovalamaya geliyor mu?

Arkadaşlar oturarak tribün olmaz.. Oturarak maç izlemek isteyen ya alt tribünlerde oturur ya da Numaralı tribünde yer alır.. Aksi taktirde oturması ve insanları oturunda maç izleyelim diye uyarması komik olur.. Numaralı ya da alt kat tribünler gibi belirli tribünler dışında zaten kimseyi oturtmakta başarılı da olmazsınız..

Kimse kimsenin yanındaki bayanı ya da çocuğunu rahatsız etmiyor.. Eğer siz inatla belli grupların içerisine girmezseniz eğer hiç bir rahatsızlık yaşamazsınız..

Oturup tezahürat mı yapılırmış? Atkı gösterisi oturarak daha güzel mi oluyormuş? :D  :D
 


Ayrıca sahaya yabancı madde atılması ve taraftarların sahaya girmesi dışında dünya'da küfür sebebiyle hiç bir yerde saha kapanması yok! Küfreden kamera ile tespit edilecekmişmiş. Mümkün mü bu? O atmosferde hiç kimse dikkat etmiyor ki buna! Toplu tezahüratta da bazı bestelerde küfür var tıpkı bazı müzik albümlerinde olduğu gibi..

Ali Sami Yen'de de açık tribünler dışında hemen hemen herkes kendi yerine gidiyor.. Yeni stadyum ile bu konuda zaten bir otokontrol mekanizması işeleycektir..

Lisanlı olmayan ürün satışı-yiyecek ve içeceklerin tezgahlarda satışı gibi şeylerin yasaklanması ve engellenmesi konusunda haklısınız.. Bunun mutlaka engellenmesi lazım..
« Son Düzenleme: 24. Mayıs 2008, 15:50:23 Gönderen: Ncumik »
Nazmi Cumik

customadam

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 397
  • Yaş: 53
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #17 : 02. Haziran 2008, 15:02:56 »
Oturarak maç izlemek ve öylece takımı desteklemek mi?

Bunu savunan arkadaşlarım yıla kaç kez Ali Sami Yen'de maç izlemeye geliyor? Ya da Saraçoğluna İnönüye deplasman kovalamaya geliyor mu?

Arkadaşlar oturarak tribün olmaz.. Oturarak maç izlemek isteyen ya alt tribünlerde oturur ya da Numaralı tribünde yer alır.. Aksi taktirde oturması ve insanları oturunda maç izleyelim diye uyarması komik olur.. Numaralı ya da alt kat tribünler gibi belirli tribünler dışında zaten kimseyi oturtmakta başarılı da olmazsınız..

Kimse kimsenin yanındaki bayanı ya da çocuğunu rahatsız etmiyor.. Eğer siz inatla belli grupların içerisine girmezseniz eğer hiç bir rahatsızlık yaşamazsınız..

Oturup tezahürat mı yapılırmış? Atkı gösterisi oturarak daha güzel mi oluyormuş? :D  :D
 


Ayrıca sahaya yabancı madde atılması ve taraftarların sahaya girmesi dışında dünya'da küfür sebebiyle hiç bir yerde saha kapanması yok! Küfreden kamera ile tespit edilecekmişmiş. Mümkün mü bu? O atmosferde hiç kimse dikkat etmiyor ki buna! Toplu tezahüratta da bazı bestelerde küfür var tıpkı bazı müzik albümlerinde olduğu gibi..

Ali Sami Yen'de de açık tribünler dışında hemen hemen herkes kendi yerine gidiyor.. Yeni stadyum ile bu konuda zaten bir otokontrol mekanizması işeleycektir..

Lisanlı olmayan ürün satışı-yiyecek ve içeceklerin tezgahlarda satışı gibi şeylerin yasaklanması ve engellenmesi konusunda haklısınız.. Bunun mutlaka engellenmesi lazım..


Merhaba Arkadaşım,

Evet oturarak seyretmeye alışacağız, alışmak zorundayız. Bunun çeşitli sebepleri var. Birinci sebep ayakta izlenen maçlarda kombine alan taraftarın yerini taraftar grupları alıyor. Nasıl mı oluyor? Eğer siz kombine aldığınız yerde oturmaz iseniz, taraftar grupları 2 sıra yan tarafta dursan ne olur diye müdahelede bulunuyor. Tabi bunu savunabilirsiniz, ancak bu durum evinde oturan ve Digitürk seyreden taraftarı aslan tribüne çekmez. Kulüp, mevcut taraftarı değil, asıl dışarıda bulunan taraftarı kombine almayan ve evinde konforlu maç izleyen taraftarı kombine almaya ikna etmelidir. Bunun da ilk şartı satın alınan koltuğa taraftarın oturmasıdır. Oturulmazsa başta da dediğim gibi yer kayıpları olur ve 2. hafta o 52500 kişilik stad boş tribünler şeklinde kalır.

Mesela bugün kapalı üst, veya kale arkası tribünlerden kombine almak isteyen çok parası olmayan ama o tribünlerde oturmak isteyen onbinlerce Galatasaray' lı var. Ancak gelmiyorlar ve kombine de almıyorlar. Gidiyorlar, ya evde ya da kahvede Digitürk' te maçlarını seyrediyorlar. Her taraftar kapalı alt alacak kadar zengin değildir, ancak mevcut parası ile kapalı üstte ve üstüne basarak söylüyorum kapalı üstte yer almak isteyebilir ve buna mecburdur mali olarak. Şimdi bu adam nasıl gelecek tribüne garanti vermezsen? Ha diyebilirsin ki : Gelmesin kardeşim banane. Ama işte o zaman 52 bini bırak doldurmayı, ancak Ali Sami Yen' deki kadar kombine satarsın.

Bu yüzden bunlara mutlaka alışacağız ve alıştırılacağız. Alışmayan arkadaşlar ise büyük sıkıntı çekecek, çünkü artık her yer numaralı olacak ve kulüp bunları denetleyecek. Siz bunda başarılı olamazsınız demişsiniz ama öyle değil. şikeci bunu başardı. Şu anda kimse kimsenin yerine oturmuyor, oturamıyor. Hatta fenere gelen en büyük şikayette kombine alanların aldıkları yerde oturamaması.

Oturarak tezahürat olur mu? Bal gibi olur. Bakın İngiltere deki tribünlere. Eskiden şehirlerarası otobüste sigarasızlık olur mu diye soruluyordu, ancak herkes alıştı, alışmak zorunda kaldı.
---------------------------------------------------------------------------------------

Küfreden kamera ile tespit edilecek. Bu mümkün olacak, çünkü stadın her yerine kamera konacak ve olay çıkaran seyirci anında merkez kamera sisteminden tespit edilip kelepçelenecek. Hatta bu konuda mecliste yakında Fransa' ya benzer bir yasa çıkıyor.



ultrass

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 3720
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #18 : 02. Haziran 2008, 15:21:17 »
doğru söylüyonda renktaş bizim tarftarın oturarak maç izleyeceğimi zannetmiyorum

customadam

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 397
  • Yaş: 53
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #19 : 02. Haziran 2008, 15:27:16 »
doğru söylüyonda renktaş bizim tarftarın oturarak maç izleyeceğimi zannetmiyorum

Oturmazlar ise yer kavgası başlar, kavga başlarsa da kimse kombine almaz, o koca stadta 8 bin kişiye oynarız. Futbolun gerçeği bu...

Sercan

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 42
  • Yer: Hagen
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #20 : 02. Haziran 2008, 15:29:39 »
kale arkasi icin ama gecerli olmaz diyorum
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #21 : 02. Haziran 2008, 15:29:48 »
Doğru yer olayı çok karışır, şu an ki Ali Sami Yen de kimse fazla takmıyor yer meselesini ama yeni stadda karmaşa çıkar yer yüzünden.

customadam

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 397
  • Yaş: 53
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #22 : 02. Haziran 2008, 15:35:15 »
kale arkasi icin ama gecerli olmaz diyorum

2 hafta önce ben önemli bir insan ile  görüştüm. Herkes oturacak. Zaten Da Luz stadını da o yüzden problemsiz gördüm ben. Yani herkes numaralı olacak. Bir görevli herkesi yerine oturtacakmış. Hatta ilk açılıştan 6 ay boyunca herkes kontrol edilecek. Bir takım gruplar %100 itiraz edecek ve kendi arkadaşlarından ayrılmak istemeyecektir. Ancak kulüp bu konuda son derece kararlı. Çünkü kulüp mevcut taraftara değil, evinde oturan taraftara kombine satmak istiyor. Zaten adam ayakta maç izleyip yer konusunu önemsemese gider kombineyi ASY' den alır. Almamasının en büyük sebebi yer garantisinin verilmemesidir.

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #23 : 02. Haziran 2008, 15:40:47 »
kombine fiyatları parça parça palı yada ucuz olucagına göre bi düzenin olması şart saten.

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #24 : 02. Haziran 2008, 15:41:43 »
2 hafta önce ben önemli bir insan ile  görüştüm. Herkes oturacak. Zaten Da Luz stadını da o yüzden problemsiz gördüm ben. Yani herkes numaralı olacak. Bir görevli herkesi yerine oturtacakmış. Hatta ilk açılıştan 6 ay boyunca herkes kontrol edilecek. Bir takım gruplar %100 itiraz edecek ve kendi arkadaşlarından ayrılmak istemeyecektir. Ancak kulüp bu konuda son derece kararlı. Çünkü kulüp mevcut taraftara değil, evinde oturan taraftara kombine satmak istiyor. Zaten adam ayakta maç izleyip yer konusunu önemsemese gider kombineyi ASY' den alır. Almamasının en büyük sebebi yer garantisinin verilmemesidir.

Kimle görüştün acaba customadam ? :)

customadam

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 397
  • Yaş: 53
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #25 : 02. Haziran 2008, 15:42:49 »
Stada gelmeyen bir sürü arkadaşım var. Dedikleri şu: "Ne diye gidip tuvaleti olmayan, oturduğun yeri belli olmayan, seçtiğin yere oturtmayan bir stada 1500 YTL para bağlıyayım. Önemli maçların alırım biletlerini, gerisini Digitürk' ten seyrederim." Aynısını eski açık tribün içinde düşünebilirsin. Bir de şu var. Adam kombine almış, maça işten çıkıp gidecek mesela. Şimdi bu adam 15 dk içinde stada girebilecek mi? Girebilecekse satın aldığı koltuğa oturabilecek mi? İşte o adama sen şu garantiyi vereceksin: "kardeşim sen o gün stada gelmesen bile senin koltuğun boş kalacak, kimse senin koltuğuna oturmayacak" Buna kale arkaları da dahil. İşte bu garantiyi alan adam kombine alır ve ilk yılında Aslantepe' de 40-43 bin kombine rahatlıkla satılır.Yok böyle olmazda eski sistem uygulanırsa 12-18 bin anca kombine satılır ve yeni stadta büyük hayal kırıklığı olur.

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #26 : 02. Haziran 2008, 15:43:05 »
ama bu daha çok kapalı ve nymaralıda etkili olur. alt üst  fiyatı  çok etkili olur. ayrıca köşelere doğru  aşırı şekilde ucuzlar. iki kale arkasının fiyatı tahminimce sabit  fiyat oldugundan.  orasına bişe yapamazlar gibi geliyor :)

customadam

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 397
  • Yaş: 53
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #27 : 02. Haziran 2008, 15:44:02 »
Kimle görüştün acaba customadam ? :)

İsim vermeden tarif edeyim. Hani şu "rockçı" gibi olan. İsim vermeyin çıkmasın burda. ;)

customadam

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 397
  • Yaş: 53
  • Yer: istanbul
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #28 : 02. Haziran 2008, 15:45:54 »
ama bu daha çok kapalı ve nymaralıda etkili olur. alt üst  fiyatı  çok etkili olur. ayrıca köşelere doğru  aşırı şekilde ucuzlar. iki kale arkasının fiyatı tahminimce sabit  fiyat oldugundan.  orasına bişe yapamazlar gibi geliyor :)

Misafir tribünün olduğu kale arkası kesinlikle kombine olarak satılmayacak. Onun dışında tüm stad kombine ve numaralı.

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #29 : 02. Haziran 2008, 15:51:11 »
İsim vermeden tarif edeyim. Hani şu "rockçı" gibi olan. İsim vermeyin çıkmasın burda. ;)

Tamam teşekkürler :) Yani dediğin olay gerçekleşirse stada gelen aile sayısı önemli oranda artar.

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 42
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #30 : 02. Haziran 2008, 15:52:22 »
Misafir tribünün olduğu kale arkası kesinlikle kombine olarak satılmayacak. Onun dışında tüm stad kombine ve numaralı.

Ya misafir takım tribünü çok sakat bir yerde duruyor keşke ona bir çözüm bulsalar, yani tvden baktığın zaman görünmeyecek bir köşe

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: Aslantepe Stadı ile değişmesi gereken alışkanlıklar
« Yanıtla #31 : 02. Haziran 2008, 15:54:35 »
Ya misafir takım tribünü çok sakat bir yerde duruyor keşke ona bir çözüm bulsalar, yani tvden baktığın zaman görünmeyecek bir köşe

kapısız olan köşe  misafir tribünü sanırım. kamera karşısımı orası
 umarım aşagısı olur :) ama sanırım değişir o  ince ayrıntı