20. Ağustos 2019, 02:08:49

Gönderen Konu: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)  (Okunma sayısı 53069 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Baros-15

  • Febe li olmak ayıp deil yeterki çaktırma!!!
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 574
  • Yaş: 35
  • Yer: istanbul
  • >>>MiLaN BaRos<<<
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #32 : 04. Eylül 2008, 07:40:48 »


disardan gorunumu cok guzel ama teknikte sinifta kalinmis gibi


eee ne kadar para o kadar köftee dimi  ;) ;D
Delikanlı adam kanatlı takım tutmaz , tutsada Delikanlı olmaz. GALATASARAYLI olmak bi ayrıcalıktır anlatılmaz yaşanır...

biRdfcukeR

  • Ziyaretçi
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #33 : 04. Eylül 2008, 07:43:56 »


stat yapimi ne olursa olsun guzel bisi herkeslere tavsiye ediyorum

bakin ben stat yapmasam bile kendi stadim yapiliyormus gibi seviniyorm

Baros-15

  • Febe li olmak ayıp deil yeterki çaktırma!!!
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 574
  • Yaş: 35
  • Yer: istanbul
  • >>>MiLaN BaRos<<<
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #34 : 04. Eylül 2008, 07:50:35 »
rusya futbol da baya ilerle di ee para da var ülkede iyi yaşam çok soguk bi stad olcak cünkü havalar çok soguk rusya da hep  ;D
Delikanlı adam kanatlı takım tutmaz , tutsada Delikanlı olmaz. GALATASARAYLI olmak bi ayrıcalıktır anlatılmaz yaşanır...

biRdfcukeR

  • Ziyaretçi
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #35 : 04. Eylül 2008, 07:58:58 »


statlara koyarlar UFO lari 7/24 mac izlerler artk hic cikmazlar statlardan :)

Baros-15

  • Febe li olmak ayıp deil yeterki çaktırma!!!
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 574
  • Yaş: 35
  • Yer: istanbul
  • >>>MiLaN BaRos<<<
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #36 : 04. Eylül 2008, 08:01:37 »


statlara koyarlar UFO lari 7/24 mac izlerler artk hic cikmazlar statlardan :)


ufo deil alev topu koysalar nafile rusya fena soguk oluyo cünkü  :yuvarlan:
Delikanlı adam kanatlı takım tutmaz , tutsada Delikanlı olmaz. GALATASARAYLI olmak bi ayrıcalıktır anlatılmaz yaşanır...

biRdfcukeR

  • Ziyaretçi
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #37 : 04. Eylül 2008, 08:10:59 »


ya yaparlariz sistemi

her koltuk alttan yanmali _ isitmali degil yalniz yanmali _

catinin altina da cok guzel bi ufo sistemi _ tabi cati yanmayacak sekilde :) _

soguk falan kalmaz cimlerin altida alttan isitma zate misss

Baros-15

  • Febe li olmak ayıp deil yeterki çaktırma!!!
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 574
  • Yaş: 35
  • Yer: istanbul
  • >>>MiLaN BaRos<<<
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #38 : 04. Eylül 2008, 08:13:57 »


ya yaparlariz sistemi

her koltuk alttan yanmali _ isitmali degil yalniz yanmali _

catinin altina da cok guzel bi ufo sistemi _ tabi cati yanmayacak sekilde :) _

soguk falan kalmaz cimlerin altida alttan isitma zate misss


ya o kadar ısıtıcı ya ne gerek var üstünü kapat bari ugraştırma bizi  ;D
Delikanlı adam kanatlı takım tutmaz , tutsada Delikanlı olmaz. GALATASARAYLI olmak bi ayrıcalıktır anlatılmaz yaşanır...

biRdfcukeR

  • Ziyaretçi
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #39 : 04. Eylül 2008, 08:22:54 »


yok ustu sadece bizimkinin kapali kalsin :)

Emre Geçim

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 7706
  • Yaş: 26
  • Yer: Elvankent/ANKARA
  • Selçuk İnan 8
    • Emre Geçim Facebook
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #40 : 04. Eylül 2008, 14:23:33 »
Çok güzel bi stad kapasiteside iyi...Şu anda yapımda mı bitti mi ve hangi takım kullanacak  :S
Ünal Aysal:Sizlere ileriye dönük tek bir vaadde bulunacağım. “Başarı, başarı, başarı”..

toxic

  • Ziyaretçi
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #41 : 04. Eylül 2008, 14:30:20 »
zenit kullanıcak gibi duruyo isminden

Emre Geçim

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 7706
  • Yaş: 26
  • Yer: Elvankent/ANKARA
  • Selçuk İnan 8
    • Emre Geçim Facebook
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #42 : 04. Eylül 2008, 14:34:30 »
zenit kullanıcak gibi duruyo isminden
Zaten zenitin sponsoruda gazprom zenit kullanacak galiba doğru  ::)
Ünal Aysal:Sizlere ileriye dönük tek bir vaadde bulunacağım. “Başarı, başarı, başarı”..

Sercan

  • Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 36
  • Yer: Hagen
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #43 : 04. Eylül 2008, 15:21:43 »
Çok güzel bi stad kapasiteside iyi...Şu anda yapımda mı bitti mi ve hangi takım kullanacak  :S
mesaj yazmadan ilk önce diger mesajlari okuyun lütfen
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

toxic

  • Ziyaretçi
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #44 : 04. Eylül 2008, 15:27:15 »
ben tüm mesajları okudum stadın inşaası devam ediyor ama hiç bi takım adı geçmiyo ama zaten isminden ve koltuk renklerinden zenitin olacağı izlenimini veriyo

Baros-15

  • Febe li olmak ayıp deil yeterki çaktırma!!!
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 574
  • Yaş: 35
  • Yer: istanbul
  • >>>MiLaN BaRos<<<
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #45 : 04. Eylül 2008, 15:48:59 »
tabili zanit takımı kullancak adamlar m.united i bile yedi  ;D
Delikanlı adam kanatlı takım tutmaz , tutsada Delikanlı olmaz. GALATASARAYLI olmak bi ayrıcalıktır anlatılmaz yaşanır...

MES_GS

  • MES_GS
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 804
  • Yaş: 30
  • Yer: Ankara-Çankaya
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #46 : 05. Eylül 2008, 12:56:24 »
Gercekten cok guzel olmus.denız kenerı sahıl kenarı havası super.gece aydınlatması.dısardan gece cok guzel gozukuyor.Ortamı super.(4 uncu fotoda yukardan bakınca bızım stadı andırıyor hafıften).

commandos1905

  • Yeni Üye
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2008
  • İleti: 8
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
Ynt: SANKT PETERBURG - Gazprom Arena (62,167)
« Yanıtla #47 : 18. Aralık 2008, 03:10:58 »
ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum ama rusları düşününce gayet normal geliyor
sıkı durun
stada bira fabrikasından boru hattı döşenecekmiş çünkü zenit taraftarına şuanki stadlarında bira yetiştiremiyolarmış
bu şaka değil ama ne kadar doğru bilemiyorum

 :hehe: