20. Ekim 2018, 01:22:54

Gönderen Konu: CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)  (Okunma sayısı 4845 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sercan

  • Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 35
  • Yer: Hagen
CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)
« : 07. Haziran 2008, 01:50:56 »

NFL
Cincinnati Bengals


2000de acildi


http://img159.exs.cx/img159/8756/193244737plzjbmfsresize3cs.jpg
CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)


http://img49.exs.cx/img49/3095/paulbrown2resize5mg.jpg
CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)








« Son Düzenleme: 14. Haziran 2008, 13:15:31 Gönderen: Sercan »
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

Emre Yürekli

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 10863
  • Yaş: 30
  • Yer: Çankaya / ANKARA
  • мαкiиє мüнєи∂iѕi
Ynt: CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)
« Yanıtla #1 : 07. Haziran 2008, 01:54:25 »
vay anasını statta yürüyen merdiven var :))) Rugby stadi sanırım sadece, futbol a ait bi iz göremedim...demekki rugby statlari böyle bişi ::))

MayheM

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 979
Ynt: CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)
« Yanıtla #2 : 07. Haziran 2008, 01:54:46 »
Bengals takımının ponpon kızlarından birisiyle uzun süre konuştum.Şimdi noldu hatuna bilmiyorum  ;D

MayheM

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 979
Ynt: CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)
« Yanıtla #3 : 07. Haziran 2008, 01:55:51 »
vay anasını statta yürüyen merdiven var :))) Rugby stadi sanırım sadece, futbol a ait bi iz göremedim...demekki rugby statlari böyle bişi ::))
Rugby değil hacı.Football stadı bu ama soccer da oynayabiliyorsun  :D

Emre Yürekli

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 10863
  • Yaş: 30
  • Yer: Çankaya / ANKARA
  • мαкiиє мüнєи∂iѕi
Ynt: CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)
« Yanıtla #4 : 07. Haziran 2008, 01:58:39 »
Rugby değil hacı.Football stadı bu ama soccer da oynayabiliyorsun  :D

ben o direkleri gorunce sahadak cizgilere bakınca rugby diorm ya hep :D

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul
Ynt: CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)
« Yanıtla #5 : 20. Şubat 2009, 02:15:16 »
Rugby değil hacı.Football stadı bu ama soccer da oynayabiliyorsun  :D

     Canım Amerikan Futbol'un bir iki kural ve korumalı yapılması dışında Rugby'den ne kadar farkı varki? Ayrıca footbal dediğin olay bizim futbol dediğimiz şey. Amerkan İngilizcesinde Avrupa Futboluna soccer, kendi futbollarına football diyorlar. Ben Türküm Türkçemize football futbol olarak geçmiş onu kullanırım bana ne Amerikalılar soccer diyorsa. Ayrıca Amerkian Futbolu'nun foot yani ayakla ne alakası var. Top ayağa ancak gol vuruşu sırasında değiyor.

biRdfcukeR

  • Ziyaretçi
Ynt: CINCINNATI - Paul Brown Stadium (65,790)
« Yanıtla #6 : 20. Şubat 2009, 02:27:19 »
olimpiyat stadina benzettim nedense ilk resmi