16. Ekim 2018, 07:12:31

Gönderen Konu: BAKI - Yeni Stad (60,000)  (Okunma sayısı 9678 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sercan

  • Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 35
  • Yer: Hagen
BAKI - Yeni Stad (60,000)
« : 07. Haziran 2008, 02:51:44 »
Baküye yeni bir futbol stadi
http://img.photobucket.com/albums/v303/bakuganja/S-1.jpg
BAKI - Yeni Stad (60,000)


http://img.photobucket.com/albums/v303/bakuganja/S-2.jpg
BAKI - Yeni Stad (60,000)


TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

acit

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 101
  • Yaş: 33
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #1 : 07. Haziran 2008, 11:04:45 »
keşke dikdörtgen olsaymış
domates biber patlıcan

Emre Yürekli

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 10863
  • Yaş: 30
  • Yer: Çankaya / ANKARA
  • мαкiиє мüнєи∂iѕi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #2 : 07. Haziran 2008, 11:11:04 »
Bu oval statlaraa futbol için bi turlu ısınamıyorm, kale arkası cok uzakta :S

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #3 : 07. Haziran 2008, 11:30:46 »
ewet dünya bi olimpic stad daha kazanıyo.  herkes çok memnun bu stadlardan. adeta kale arkasına 1 er saha daha yapılır...
atletizim için ideal bi stad daha yapılıyo.  isterse 300 milyon euro olsun 5 para etmez benim gözümde

Emre Yürekli

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 10863
  • Yaş: 30
  • Yer: Çankaya / ANKARA
  • мαкiиє мüнєи∂iѕi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #4 : 07. Haziran 2008, 11:32:20 »
ewet dünya bi olimpic stad daha kazanıyo.  herkes çok memnun bu stadlardan. adeta kale arkasına 1 er saha daha yapılır...
atletizim için ideal bi stad daha yapılıyo.  isterse 300 milyon euro olsun 5 para etmez benim gözümde

Fakat bu tip statlar olimpiyatları alabilmek adına yapılıyor, ilerde alıp iş bittikten sonra, kale arkalari yıkılır , sahaya yakınlastırılır stat, hem kapasite de artar, yeterki büyütme payı bulunsun :)

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #5 : 07. Haziran 2008, 11:47:32 »
tmam işte bu olimpiyat işine ben çok karşıyım :) ya ben  bizim olimpiyat stadında  maçı görmüyodum bile. üstüne  hep teşvik yapılıyor. düşün şampiyonlar ligi final maçıda oynatabilmek için 70.000+ olimpik şartı var.  şahsen hiç stadda olmadıgım halde seyir zewki bile kötü. ama uefa finali öylemi daha zewkli valla:)
iide elim  kenyalısı koşucak diye  stadların hepsi mahvoluyor. iyi valla stadın yanınada halter ve güreş merkezide yapılsın.

Sercan

  • Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 35
  • Yer: Hagen
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #6 : 07. Haziran 2008, 13:04:07 »
arkadaslar
bu stadyumda pist yok
sadece futbol stadi
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

Emre Yürekli

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 10863
  • Yaş: 30
  • Yer: Çankaya / ANKARA
  • мαкiиє мüнєи∂iѕi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #7 : 07. Haziran 2008, 13:13:54 »
arkadaslar
bu stadyumda pist yok
sadece futbol stadi


hocam fark ettim onu da :) atletizim dısında bazi dallar burda yapılır diye dusundum :)

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #8 : 07. Haziran 2008, 13:15:46 »
atletizim pisti yok ama kale arkasına basket salonu yapılır kesin :)

maliks

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 24
  • Yaş: 45
  • Yer: şarkışla
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #9 : 07. Haziran 2008, 13:26:16 »
ama güzel bir stad

Sercan

  • Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 14054
  • Yaş: 35
  • Yer: Hagen
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #10 : 07. Haziran 2008, 13:27:12 »
vallahi
benim icin bu sadece futbol stadi
böyle oval yaparsan az siraylan yüksek kapasite olur ;)
TAM PARCALi ve DOGRU KOMBINASYON
http://www.galatasarayformalari.com/tamparcali/index.htm
Galatasaray BİR HİS TAKIMIDIR ("Baba" Gündüz Kılıç)

Mehmet Akif

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 3052
  • Yaş: 24
  • Yer: Hollanda Zaandam
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #11 : 12. Ağustos 2008, 14:26:51 »
iyi ki olimpik olmuyor

€€€((KRONOS))€€€

  • TTArena
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 1812
  • Yaş: 28
  • Yer: İZMİR/BAYRAKLI
  • I want to see next match
    • Space Alanım
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #12 : 12. Ağustos 2008, 14:35:48 »
azeri kardeşlerime yakışır.eğer pist yoksa uzaklığın o kadar olacağını sanmıyorum.sadece resimde öyle durmuştur.
Türk futbolunun değeri zifiri karanlıkta kupa kaldırmaktır,soyunma odasında kirli çorapların yanında madalya almaktır

sercangs

  • sercan ersoy
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 3529
  • Yaş: 33
  • Yer: istanbul/izmir
  • istatistikçi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #13 : 12. Ağustos 2008, 15:37:33 »
distan goruntusu guzel bir stad. ici daha iyi olabilirmis
Sen Şampiyon Olacaksın !!!:atki:

MayheM

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 979
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #14 : 12. Ağustos 2008, 18:14:08 »
düşün şampiyonlar ligi final maçıda oynatabilmek için 70.000+ olimpik şartı var. 

Böyle bi şart yok.70.000+ olimpik olmasada olur.
sadece min. kap. 70.000 şartı var.

toxic

  • Ziyaretçi
Ynt: BAKI - Yeni Stad (60,000)
« Yanıtla #15 : 12. Ağustos 2008, 18:28:56 »
Böyle bi şart yok.70.000+ olimpik olmasada olur.
sadece min. kap. 70.000 şartı var.

o zaman bizim stadda cl finali olamıcak :S