15. Kasım 2018, 16:16:59

Gönderen Konu: 8 Mayıs 2008 Fotoları  (Okunma sayısı 78932 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

akazcioglu

  • Yeni Üye
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 5
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #400 : 12. Mayıs 2008, 19:06:03 »
vizem vardı bugün akşamüstü.fotoları görücem diye acele ettim erken çıktım geldim ama daha yükleme bitmemiş :-\

uAemre

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 102
  • Yaş: 27
  • Yer: Belcika ~ Ayvalik
  • Ölümüne Vatan ...
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #401 : 12. Mayıs 2008, 19:06:18 »
kacc dakka  daha  sürerr  bilgi  verseler sevimiriz
boyle dakika soruyorsan arkadas bir omur surer ;)
sabretmeni diliyorum , baska birsey degil :) kendinide her sonuca hazirla bence
"Aslantepe sevgisi bu forum'a sigarmii...?"

...ultraslanbe...

GSamsun

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 106
  • GS
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #402 : 12. Mayıs 2008, 19:07:39 »
nasil  her sonuca  hezirlicam  arkadas

uAemre

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 102
  • Yaş: 27
  • Yer: Belcika ~ Ayvalik
  • Ölümüne Vatan ...
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #403 : 12. Mayıs 2008, 19:08:31 »
hmm nasil yani ??? basliktaki fotolar harika cekenler hakkini helal etsin ellerine saglik ne diyeyim!!!

:) oyle yani ..katiliyorum sana..fotograflari cekenede , siteye koyanada minnetariz , uyeler olarak :)
"Aslantepe sevgisi bu forum'a sigarmii...?"

...ultraslanbe...

NecaTTi_1905

  • Necati Ünlü
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 919
  • Yaş: 28
  • Yer: Liechtenstein
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #404 : 12. Mayıs 2008, 19:09:29 »
keske fotoyu yükleyen arkadaslar haber vermeseydi hem nezaman gelcek bittimi bittimi diye sabirsizlanmazdik hemde sürpriz olurdu!!!! ::)
Ölmeden gidilmesi gereken iki yer : Mekka - TT Arena =

GSamsun

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 106
  • GS
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #405 : 12. Mayıs 2008, 19:09:38 »
emegi  gecen  herkese  sükranlarimizi sunariz     NE  MUTLU  GALATASARAYLIYIM DIYENE  :kupa1: :kupa1: :kupa1:

etoo1905

  • Yeni Üye
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 6
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #406 : 12. Mayıs 2008, 19:10:02 »
sabır sabır başka yapacak birşeyimiz yok

uAemre

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 102
  • Yaş: 27
  • Yer: Belcika ~ Ayvalik
  • Ölümüne Vatan ...
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #407 : 12. Mayıs 2008, 19:10:14 »
nasil  her sonuca  hezirlicam  arkadas

gelismeler istedigin gibi olabilir ,olmayabilirde , yani hayal kirikligi yasama diye , cunku biraz fazla sabirsizlaniyorsunda
"Aslantepe sevgisi bu forum'a sigarmii...?"

...ultraslanbe...

Berkant Kocapınar

  • Global Moderator
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 6940
  • Yaş: 35
  • Yer: Welcome The Hell..!
  • www.aslantepe.biz
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #408 : 12. Mayıs 2008, 19:12:49 »
Bir daha büyük harflerle yazmayın yazdığınızda hemen siliyorum! Bu sitenin kuralları var eğer uymak istemiyorsanız üyeliğinizi iptal edin!

GSamsun

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 106
  • GS
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #409 : 12. Mayıs 2008, 19:14:37 »
fotolara  cok heycanliyim  :atki: :atki:

uAemre

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 102
  • Yaş: 27
  • Yer: Belcika ~ Ayvalik
  • Ölümüne Vatan ...
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #410 : 12. Mayıs 2008, 19:15:57 »
fotolara  cok heycanliyim  :atki: :atki:
arkadasim sana yenice uyari geldi.. ustteki buyuk harfle yazdigin bolumu editlersen iyi olacak..
"Aslantepe sevgisi bu forum'a sigarmii...?"

...ultraslanbe...

cash

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 372
  • Yaş: 31
  • Yer: BALIKESİR
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #411 : 12. Mayıs 2008, 19:16:59 »
ya harbiden suyu çıktı sayfanın yaaa :duvar:
ah sensiz ATATÜRK

GSamsun

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 106
  • GS
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #412 : 12. Mayıs 2008, 19:18:42 »
büyük harfle yazmanin ne  kusuru var  onu anlamadim ama  ginede kücük istiyorlarsa  kücük yazalim

Emre Yürekli

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 10863
  • Yaş: 30
  • Yer: Çankaya / ANKARA
  • мαкiиє мüнєи∂iѕi
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #413 : 12. Mayıs 2008, 19:19:42 »
Bu ne sabırsızlık arkadaşlar daha yarım saat sabredemiyorsanız, bu stadın acılısını nasıl bekleyeceksiniz şaşırdım...

Ortalama 100 resim koyacagını bekliyorsunuz, bunu beklerken acaba dusunuyor musunuz ?? 100 resmin Upload edilme süresi[nerden baksanız 40 mb ve ort. 1 mbit internetle 25 dk süre alır , ve forum konusu açarken linkleri tek tek düzenlemek ne kadar zaman alır biliyor musunuz ??

GSamsun

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 106
  • GS
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #414 : 12. Mayıs 2008, 19:21:04 »
arkadas doru diyo sabir  arkadaslar sabreden dermis  muradina ermis  :atki:

aLpGiRaY 66

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 260
  • Yaş: 34
  • Yer: (66) YoZGaT
Ynt: 8 Mayıs 2008 Fotoları
« Yanıtla #415 : 12. Mayıs 2008, 19:22:07 »
bilmiyoruz aydınlattıgın için tşk ler :) umarım saat 20:00 dan önce yüklenir iş bitti kapatamıyorum dükkanı :)
Bir çiçekle baharı getirdiklerini sananlar,Galatasaray'ın ektiği gül bahçelerini unuttular...