14. Aralık 2017, 08:04:46

Anket

Son fotoğraflara göre inşaat hızını nasıl buluyorsunuz?

Çok hızlı ilerliyor
4 (5.5%)
Normal seyrinde ilerliyor
36 (49.3%)
Yavaş ilerliyor
27 (37%)
Çok yavaş ilerliyor,durmak üzere
6 (8.2%)

Toplam Oy Verenler: 67

Gönderen Konu: 26 Mayıs Fotoğrafları  (Okunma sayısı 26745 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #16 : 26. Mayıs 2008, 21:17:29 »
Anlamadım valla bi tarif edermisin? :yalvar:

Ben resimleri köprünün üstünden çekiyorum.Ona göre tarif et :)

üst köprüye geçmiycen ordan aşağıya eskisi gibi inilmiyo :)
 araba hurdalıgın orda  aşagıya iniceksin.  saten şantiye alanı dışı tellerle kapalı.  kale arkasının orası  prefabrikler falan varya oraya kadar yürüdünmü orda teller yok  sarı kırmızı baraka şeridi var orası çok müsait  resim çekmek için.  ama orasıda yasakmı bilmiyorum  sanırım deildir :)
ben 2 defa gittim iksindede selam vere vere şantiye alanına indim.

ultrAti

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 93
  • Yaş: 27
  • Yer: İstanbul
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #17 : 26. Mayıs 2008, 21:23:58 »
Ya abi yine anlamadım desem :agla:

Ya Maslaktan Tem'e girdin.En sağ Şerit köprünün üstünde yine Şiketaş,Maslak yoluna bağlanıyor.Ortadaki şerit direk şantiye'ye iniyor(Güvenlik klübesi var).En sol şerit ise Tem'e bağlanıp,edirne havaalanı tarafına gidiyor.

Yine bi tarif etsen :sabirsiz:
Marcelo Adrian Carrusca

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #18 : 26. Mayıs 2008, 21:27:15 »
Ya abi yine anlamadım desem :agla:

Ya Maslaktan Tem'e girdin.En sağ Şerit köprünün üstünde yine Şiketaş,Maslak yoluna bağlanıyor.Ortadaki şerit direk şantiye'ye iniyor(Güvenlik klübesi var).En sol şerit ise Tem'e bağlanıp,edirne havaalanı tarafına gidiyor.

Yine bi tarif etsen :sabirsiz:

araba ile gidiyosan  tabiki ortdaki şerit ile   güvenliğin ordan geçiceksin

dear_star

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 737
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #19 : 26. Mayıs 2008, 21:29:21 »
resimler için teşekkürler
inşaat işlerini pek bilmediğim için ilerleme normal mi yoksa yavaş mı pek anlamış değilim ama yinede stadın zamanında biteceğini düşünüyorum

Ölünüz , diriniz , hergün biriniz , bir gün hepiniz GALATASARAYLI olacak demiştik.... yanılmadık !!!!!!  
Bu ülkede bir büyük  ( Galatasaray ) 17 küçük vardır !!!!!!

ultrAti

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 93
  • Yaş: 27
  • Yer: İstanbul
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #20 : 26. Mayıs 2008, 21:34:50 »
araba ile gidiyosan  tabiki ortdaki şerit ile   güvenliğin ordan geçiceksin

Sonuçta şantiye'ye girmek değil mi o?
Marcelo Adrian Carrusca

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #21 : 26. Mayıs 2008, 21:39:14 »
Sonuçta şantiye'ye girmek değil mi o?

hayırr ordan bişey olmaz. ya sana önerim. arabayı hiç sokma oraya çevreye falan parket.  metro inşaatının oldugu  herangi bi yere.  arabadan ürke bilirler :) hem her işini daha rahat halledersin.
ordan ayrı içerde    bi güvenlik yeri var orası şantiye alanı asıl.
ordan bişey olmaz yinede gerek yok derim ben :)

ultrAti

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 93
  • Yaş: 27
  • Yer: İstanbul
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #22 : 26. Mayıs 2008, 21:40:35 »
Zaten araba değil motor :atki:
Marcelo Adrian Carrusca

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 16091
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #23 : 26. Mayıs 2008, 21:43:40 »
Arkadaşlar özel mesaj olarak yol tarifini yaparsak çok daha iyi olmazmı?

JaymZ

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 2110
  • Yaş: 29
  • Yer: izmir
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #24 : 26. Mayıs 2008, 21:44:24 »
demir rülmeye devam edililiyor.güzell. :)

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #25 : 26. Mayıs 2008, 21:49:12 »
Arkadaşlar özel mesaj olarak yol tarifini yaparsak çok daha iyi olmazmı?

bilerek özel yazmadım . oraya gidecek olan  bu forumda  herhangi bi rengdaşımız olabilir. genel bilgi sahibi olunması amacıyla söyledim.

esgogo

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 711
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #26 : 26. Mayıs 2008, 21:55:02 »
herşey yolunda super gidiyor her şey yalnızca biraz sabır :atki:

selami

  • Yeni Üye
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 4
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #27 : 26. Mayıs 2008, 21:56:26 »
arkadaşlar slm. hagi resimleri gördü bana yine baskı yaptı yaz diye bende yazmak zorunda kaldım. hagi diyoki bana muhalefet olanlar inşaat süper ilerliyor diyenler hala bu lafı diyebiliyorlar mı? yok bunu diyebiliyorlarsa orda toplamda çalışan 5 kişi 500 kişiye bedel herhalde diyor. elçiye zeval olmazmış. kolay gelsin.

hell

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 402
  • Yer: Eskişehir
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #28 : 26. Mayıs 2008, 22:07:58 »
vaybe gergün resim geliyoo süper çeken arkaşların ellerine ayaklarına sağlık
Adınla Stadınla Taraftarınla En Buyuk Sensin CİMBOMBOM

ilkerdevrim

  • Ziyaretçi
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #29 : 26. Mayıs 2008, 22:18:01 »
resimler için teşekkürler.Bu arada slaytları (ileri-geri-Xkapat)şeklinde yapmanız daha güzel olmuş daha seri bakabiliyorum(z).Galatasaray.org taki gibi olmuş güzel olmuş.Ellerinize sağlık

ultrass

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 3907
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #30 : 26. Mayıs 2008, 22:21:45 »
resimler için teşekkürler elleriniz dert görmesin ilk defa böyle yakın fotolar gördük daha bir değişik geldi sağolun

ahmetatila

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 1266
  • Yaş: 34
  • Yer: bursa
Ynt: 26 Mayıs Fotoğrafları
« Yanıtla #31 : 26. Mayıs 2008, 22:29:58 »
resimleri çeken arkadaşın eline emeğine sağlık.inşaat çalışması gayet güzel gidiyor :kupa1:
Şereftir seni sevmek, senle ağlayıp gülmek.Galatasaray sevgisi sürecek sonsuza dek..