12. Aralık 2018, 07:52:59

Anket

Maç Nasıl Sonuçlanır?

Orduspor Kazanır
1 (4.2%)
Berabere Biter
4 (16.7%)
Galatasaray Kazanır
19 (79.2%)

Toplam Oy Verenler: 23

Oylama kapandı: 28. Eylül 2012, 15:53:07

Gönderen Konu: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)  (Okunma sayısı 21883 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

blizzard

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 3985
  • Yaş: 28
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #240 : 30. Eylül 2012, 00:05:17 »
Bu arada Ordu taraftarı dün kimliğini ortaya koymuştur. Rövanşta ağızlarının payını vermek lazım.
aynen aynen.nasıl uyuz oldum dün
blizzard1905

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 20
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #241 : 30. Eylül 2012, 00:39:27 »
kafalarda braga var ondan kaybetik bence.

hakan38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 2051
  • Yaş: 37
  • Yer: belcika
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #242 : 30. Eylül 2012, 00:56:55 »
hamit noldu  beyler   sakatligi  oynuycakmi  braga ya  karsi

sevgi _GS

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 15469
  • Yaş: 38
  • Yer: izmirrrr
  • Gercekleri Tarih Yazar, Tarihide Galatasaray
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #243 : 30. Eylül 2012, 00:59:17 »
hamit noldu  beyler   sakatligi  oynuycakmi  braga ya  karsi
yetismez de oynamaz deli ediyo zaten butun mac boyunca milleti engin oynasin

Biz Galatasaray Cumhuriyeti Değil, Cumhuriyet'in Galatasaraylı Çocuklarıyız

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 20
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #244 : 30. Eylül 2012, 00:59:53 »
hamid in mr iyi cikmis braga macinda oynarmi bilmem. :-\

hakan38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 2051
  • Yaş: 37
  • Yer: belcika
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #245 : 30. Eylül 2012, 01:05:28 »
yetismez de oynamaz deli ediyo zaten butun mac boyunca milleti engin oynasin
bence artik  duzelmeye  basladi hamit engin cok  severim  amma  kac  haftadir oynamiyo  neyapaca  belli  olmaz

Deniz53

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2009
  • İleti: 5564
  • Yaş: 27
  • Yer: Zürich
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #246 : 30. Eylül 2012, 01:44:59 »

Jack Sparrow

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 2298
  • Yaş: 23
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #247 : 30. Eylül 2012, 09:06:08 »
Abi nasıl bir artniyetle izlemişsin anlamıyorum. Dünkü maçta Elmander Buraktan daha iyi oynadı. Tüm takım kötüydü en kötüsüde Buraktı. Anlamıyorum internette bazı taraftarlarımız Elmandere cephe almış resmen adam seneye gitmeli diyeni gördüm yedek çıksın diyeni de gördüm. Geçen sene golmanderdi vikingdi aslandı ne oldu da Burak denen adama kurban ediliyor çözemiyorum.

Ben de rest çekiyorum Burak Yılmaz, Selçuk İnanın performans düşüklüğünün görülmeyen sebebidir. Selçuk Burak' ı görmeliyim diye düşünüyor sürekli çok pozisyon yiyoruz. Burak oyunda hava topu alamıyor Umut varken yine ona şişiriliyor toplar. Uyumsuzluk çok net ortada.

aynen katılıyorum. Ne zaman top selçukta olsa direk burağı görmeye çalışıyor ve topları ona atmak istiyor. Mesela geçen maçta normalde selçuk frikik'te topu kimseye vermez ancak burağa verdi ve bu olaydan öncesinde hamit bir maçta topu selçuktan istemiş ama selçuk vermemişti. Burada gruplaşma olmasından korkuyorum açıkçası.

Burak Hcvl

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2012
  • İleti: 68
  • Yaş: 22
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #248 : 30. Eylül 2012, 09:16:23 »
Beyler yaz boyu Atilla Turan dedik dedik Orduspor aldı :D Atilla çok iyi oynuyor bizim maçta da süperdi 92 dogumlu. Hakanın yerine geçerdi senelerce rahat ederdik hem takım da gençleşmiş olurdu. Şimdi de bizim gündemimize yeniden gelmiş galiba ordu kiralamış biz sportingten alabiliriz belki.

Edit: Ordu 800.000€ vermiş kiralama ücreti.
« Son Düzenleme: 30. Eylül 2012, 09:18:08 Gönderen: Burak Hcvl »

asmatasma

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2009
  • İleti: 2525
  • Yaş: 25
  • Yer: İSTanbul
  • Aslanız KRALIZ
    • RESMİ SİTEMİZ
Ynt: STSL l Orduspor 2-0 Galatasaray (6.Hafta)
« Yanıtla #249 : 30. Eylül 2012, 13:39:18 »
Hamit iyileşmiş. Braga maçında oynaması kesin gibi.

Ama Ordu maçı umarım iyi bir ders olur. Çünkü, tekrardan kenetlenmenin, ortaklaşa mücadele etmenin önemi Ordu'da çok net olarak görüldü.

Zor maç olur, diyordum. Ne yazık ki zor da oldu.
Şimdi tahminimi (ki ben bile bilmiyorum daha) bana saklayacağım;
"DİLERİM Kİ, BRAGA'yı YENERİZ!!!!" diyeceğim.
7.Galatasaray'lı olmak; "Gerektirdikleriyle sadece bir takım tutmayı değil, onu bir yaşam tarzı olarak benimsemeyi" gerektirir