06. Temmuz 2020, 13:12:12

Anket

Maçın sonucu ne olur?

Galatasaray Kazanır
72 (83.7%)
Berabere
6 (7%)
fb kazanır
8 (9.3%)

Toplam Oy Verenler: 84

Oylama kapandı: 08. Aralık 2011, 11:33:41

Gönderen Konu: STSL l Galatasaray 3-1 fb (14.Hafta)  (Okunma sayısı 51370 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 15484
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #112 : 05. Aralık 2011, 22:20:22 »
Renkdaşım aldığın bir duyummu var yoksa bu bilgiyi bir yerde mi okudun?Benim forumlardan görebildiğim kadarıyla da misafir tribünü sponsor ve taşeron firma çalışanlarına ayrılmış :(
Hımm oda olabilir.Duyum falan değil çalışmaları gördüm.
2600 kişi böyle birşey için çok değilmi?Biletix satış yaptımı ordan?

serdar05

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 1074
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #113 : 05. Aralık 2011, 22:34:39 »
Haydi maç havasına girelim yavaş yavaş    :atki: :atki: :atki:

Küçük | Büyük
Bize her sevdadan geriye kalan sadece Galatasaray...

burAk35

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 3191
  • Yaş: 34
  • Yer: izmir
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #114 : 05. Aralık 2011, 22:34:52 »
dolar orası sponsor,veya bedavadan çalışanlara,tanıdıklara bilet dağıtılırsa...biletix ordan satış yapmadığına göre böyle olacaktır.


Hayatım Sarı Kırmızı

  • ''Sizin hayallerinizin bittiği yerde,bizim gerçeklerimiz başlar''
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2011
  • İleti: 1255
  • Yaş: 115
  • Yer: PEGASUS 407
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #115 : 05. Aralık 2011, 22:35:40 »
Hımm oda olabilir.Duyum falan değil çalışmaları gördüm.
2600 kişi böyle birşey için çok değilmi?Biletix satış yaptımı ordan?
Madem öyle demek ki yönetim sonunda güzel işler yapmaya başlamış.Elbette 2600 kişi çok,bana öyle geliyor ki,GSstore alışveriş biletlerini de 418-419-420-421 bloklara verebilirler.103 ve 123 bloklarında satışı yapılmadı.116 ve 216 bloklar da kadın ve çocuklara ayrılmış. :tez1:
Üzgünüm kızlar,tek aşkım ♥Galatasaray♥

hoperen

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2011
  • İleti: 1548
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #116 : 05. Aralık 2011, 22:39:25 »
arkadaşlar rahat olun bu maçı alıcaz aksti taktirde zaten intihar ederim kesin..neyse geçen sene yine arenadaki maçı düşünüyordum pc başında sonra 2 kağıda febe ve GS yazdım karıştırdım febe çıktı tekrar karıştırdım bu sefer GS çıktı ama ilk febe çıktı diye üzüldüm ki zaten yenildik.

az öncede aynısını yaptım bu sefer GS çıkt o zaman gerçekleşti şimdide gerçekleşicek  :atki:  :atki:

serdar05

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 1074
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #117 : 05. Aralık 2011, 22:42:17 »
arkadaşlar rahat olun bu maçı alıcaz aksti taktirde zaten intihar ederim kesin..neyse geçen sene yine arenadaki maçı düşünüyordum pc başında sonra 2 kağıda febe ve GS yazdım karıştırdım febe çıktı tekrar karıştırdım bu sefer GS çıktı ama ilk febe çıktı diye üzüldüm ki zaten yenildik.

az öncede aynısını yaptım bu sefer GS çıkt o zaman gerçekleşti şimdide gerçekleşicek  :atki:  :atki:
:yalvar: :yalvar: :yalvar:

İnş renkdaş
Bize her sevdadan geriye kalan sadece Galatasaray...

burAk35

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 3191
  • Yaş: 34
  • Yer: izmir
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #118 : 05. Aralık 2011, 22:43:47 »
arkadaşlar rahat olun bu maçı alıcaz aksti taktirde zaten intihar ederim kesin..neyse geçen sene yine arenadaki maçı düşünüyordum pc başında sonra 2 kağıda febe ve GS yazdım karıştırdım febe çıktı tekrar karıştırdım bu sefer GS çıktı ama ilk febe çıktı diye üzüldüm ki zaten yenildik.

az öncede aynısını yaptım bu sefer GS çıkt o zaman gerçekleşti şimdide gerçekleşicek  :atki:  :atki:

 :hehe: :hehe: renkdaş 10 numara totem,ama sınırları zorlamışın biraz  :)


serdar05

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 1074
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #119 : 05. Aralık 2011, 22:46:42 »
:hehe: :hehe: renkdaş 10 numara totem,ama sınırları zorlamışın biraz  :)

 ;D ;D olsun renkdaş her türlü toteme motivasyona ihtiyacımız var  :kupa1:
Bize her sevdadan geriye kalan sadece Galatasaray...

hoperen

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2011
  • İleti: 1548
  • Yer: istanbul
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #120 : 05. Aralık 2011, 22:48:38 »
;D ;D olsun renkdaş her türlü toteme motivasyona ihtiyacımız var  :kupa1:
:hehe: :hehe: renkdaş 10 numara totem,ama sınırları zorlamışın biraz  :)

valla çok takıntılı biriyim o yüzden ihtiyacım vardı korkarakta yaptım daha önceki faciadan dolayı ama şuan sanki 2-0 yenmişiz gibi rahatım  :atki:


<RİcheSSe>

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2010
  • İleti: 2292
  • Yaş: 36
  • Yer: İstanbul - PENDIK
  • Sennn... varyaaa.. Seenn...
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #121 : 05. Aralık 2011, 22:50:02 »
Bizim için fenere de koyyyyy...... Cimbom koyyyy....... Istiyorum bu maçı
Tek Tutkum (GS)

sevgi _GS

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 15469
  • Yaş: 40
  • Yer: izmirrrr
  • Gercekleri Tarih Yazar, Tarihide Galatasaray
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #122 : 05. Aralık 2011, 22:54:26 »
Galatasarayın yeni Marşı - Şereftir Seni Sevmek.. Küçük | Büyük



 :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki:

Biz Galatasaray Cumhuriyeti Değil, Cumhuriyet'in Galatasaraylı Çocuklarıyız

deniz50

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1869
  • Yer: amsterdam
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #123 : 05. Aralık 2011, 23:03:47 »
Galatasarayın yeni Marşı - Şereftir Seni Sevmek..


 :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki: :atki:


bunu bende cok beyeniyorum keske her mac bunu topluca tezahurata donusture bilseler, ki aslinda musait gibi
UAsker50            http://www.erepublik.com/en/referrer/UAsker50

uye olamayan fbli olsun

sevgi _GS

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 15469
  • Yaş: 40
  • Yer: izmirrrr
  • Gercekleri Tarih Yazar, Tarihide Galatasaray
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #124 : 05. Aralık 2011, 23:05:15 »
Sami Yeni yeniden görünce bir garp oldum  :agla: :agla: :agla: :agla: :agla: :agla:


nevizade geceler,ultrAslan,kapalı Küçük | Büyük

Biz Galatasaray Cumhuriyeti Değil, Cumhuriyet'in Galatasaraylı Çocuklarıyız

serdar05

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 1074
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #125 : 05. Aralık 2011, 23:09:01 »
Bu emre paragözçocuğunun adı şikede falan geçmiyo mu ya  :S :S
Bize her sevdadan geriye kalan sadece Galatasaray...

Deniz53

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2009
  • İleti: 5564
  • Yaş: 28
  • Yer: Zürich
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #126 : 05. Aralık 2011, 23:14:22 »
biliyorum geçen yıl bende stadyumdaydım çoğu maç başlamadan fenerli oyunculara atanlar bile oldu kartonları ama daha yaratıcı bişeyler bekliyo insan.
Yurtdisi kulübleri kulübleri icin koreokrafi yapiyor...bizimkiler ultrAslan diye bayrak aciyorlar...

serdar05

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Şub 2010
  • İleti: 1074
  • Yaş: 29
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL l Galatasaray - fb (14.Hafta)
« Yanıtla #127 : 05. Aralık 2011, 23:19:07 »
Yurtdisi kulübleri kulübleri icin koreokrafi yapiyor...bizimkiler ultrAslan diye bayrak aciyorlar...

Bunu ben de çok yadırgıyorum...2000 döneminde bu böyle değildi,adamlar kendilerini Galatasaraydan soyutlayıp farklı bi marka yaratma peşindeler.Koskoca Galatasaray yazısının köşesinde ultrAslan yazabilir,ama bunlar sadece ultrAslan yazılı bayraklar falan açıyolar ayar oluyorum
Bize her sevdadan geriye kalan sadece Galatasaray...