24. Ekim 2019, 02:59:49

Anket

Maç Nasıl Sonuçlanır?

Galatasaray Kazanır
18 (23.4%)
Berabere Biter
5 (6.5%)
Trabzonspor Kazanır
54 (70.1%)

Toplam Oy Verenler: 75

Gönderen Konu: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)  (Okunma sayısı 54979 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 39
  • Yer: İstanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #544 : 11. Nisan 2011, 16:16:12 »
  Aynı Elano'da olduğu gibi. Adamın dünya kupası performansı ortadayken bile nasıl Brezilya milli takımında oynuyor dediler. Şimdi hafta bir Elano'nun gollerini izliyoruz. Adama frikik kullandırmadık adam her hafta frikikten takıyor.

boraydn

  • Bora AYDIN
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2010
  • İleti: 1817
  • Yaş: 33
  • Yer: Küçükçekmece/İstanbul
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #545 : 11. Nisan 2011, 16:23:53 »
devletin,medyanın,hakemlerin hepsinin Galatasaraya bu şekilde muamele etmesinin tek nedini yönetimdir...
gerisi hep teferruattır..kulüp değil apartman yöneticisi olmaz bunlardan,bi ark. demiş "sen tenis kulübü yöneti gibi yönetirsen" valla bence onlar daha iyi yönetiliyordur,eğilip bükülen her röp.da saçmalayan bi başkanları yoktur...devamlı taraftarını suçlu gören bi başkanları yoktur...
69.999.998 kişinin takımı mahvedeceğini bildiği bi insanı tek başına savunan bi başkanları yoktur..

adnan sezgin için koca takım ne hallere geldi...bucanın maçlarını takip ediyorum , daha ne olsun...
Fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür..

tigris

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Ekm 2009
  • İleti: 426
  • Yaş: 43
  • Yer: Tekirdağ
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #546 : 11. Nisan 2011, 19:25:39 »
İçine düştüğümüz durumda taraftarında önemli payı var.

Calypso

  • "Ali Sami Beylerin, Hasnun'ların, Metin'lerin Ahvadıyız. Bu Ülkede Hem Sporun Hem İrfanın Ecdadıyız"
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 2530
  • Yer: Galatia
  • Galat yani " CESUR ve ONURLU"
    • 2288 Yıl Önce
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #547 : 11. Nisan 2011, 19:29:14 »
takım olarak çok büyük sorunlarımız olabilir, yönetim olarakta olabilir hiç birşey demiyorum zaten bunlara ama medyanın bize karşı iğrenç yaklaşımını da görmezden gelemem ve abartıyorsun diyenlerede sert cevap veririm kusura bakmayın..

ben 3 yıldır fanatik-fotomaç-fotospor almıyorum, 1 yıldır hürriyet kesinlikle almıyor aldırmıyorum, 1 yıldır da bir tane bile tvde spor programı izlemedim! sorarım size, ben kendi kendime mi gelin güvey oluyorum.. tabiki hayır.. eğer ben okuduğum gazetede ve izlediğim programlarda sürekli sinirlerim bozuluyor ve fazla fazla tahrik ediliyorsam buna dur derim.. adamlar işini yapıyor denilemez buna..

burda defalarca başımıza geldi.. gazete haberine yada tvden duyduğu birkaç şeye inanıp forumu ayağa kaldıran arkadaşlarımız oldu.. ikili tartışmalara girdik defalarca sonunda hep anlaşıldıki haberin gerçeklik payı yok.. Bizim futbolcumuza fazla seks yaptığı için sakatlandı diyen bir medya adamı varki siz hala polyanacılık oynuyorsunuz.. hatırlayın bu haberin üzerine arda röportaj verirken gözleri dolmuştu.. neden? çocuğa öyle bir haberle yıktılarki çocuk annesine babasına tanıdıklarına milyonlarca Galatasaray taraftarına karşı resmen "UTANDI" yerin dibine girdi.. mide bulandırıcı medyayı lütfen savunmayın artık.. LÜTFEN.
dudullu

Celikdelen1905

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 1848
  • Yaş: 23
  • Yer: Istanbul, Turkey
  • #SampiyonlukSarkisiDüsmesinDillerden tribünlerde..
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #548 : 11. Nisan 2011, 20:02:48 »
O değilde beyler diyelim Manisa deplasmanından ve içeride Kayseri'ye yenilirsek sizce protestolar ne şekilde olur artık ?
Sarıyla Kırmızıyla...

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 21
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #549 : 11. Nisan 2011, 20:06:11 »
O değilde beyler diyelim Manisa deplasmanından ve içeride Kayseri'ye yenilirsek sizce protestolar ne şekilde olur artık ?
ozaman haram olsun taraftarin er kurusu ruhsuzlar deriz heral  :S  :(

Celikdelen1905

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: May 2010
  • İleti: 1848
  • Yaş: 23
  • Yer: Istanbul, Turkey
  • #SampiyonlukSarkisiDüsmesinDillerden tribünlerde..
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #550 : 11. Nisan 2011, 20:11:19 »
ozaman haram olsun taraftarin er kurusu ruhsuzlar deriz heral  :S  :(

Beste hazirlamak gerek, şimdiden başlanmalı çalışmalara :)
Sarıyla Kırmızıyla...

junior12

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 6166
  • Yaş: 21
  • Yer: Almanya
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #551 : 11. Nisan 2011, 20:12:16 »
Beste hazirlamak gerek, şimdiden başlanmalı çalışmalara :)
durmaylim hemen baslayalim :iyi:

qaafein

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 329
  • Yaş: 33
  • Yer: ankara
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #552 : 12. Nisan 2011, 09:46:48 »
O değilde beyler diyelim Manisa deplasmanından ve içeride Kayseri'ye yenilirsek sizce protestolar ne şekilde olur artık ?

bişeyler değişsin birazda şans bizden yana olsun inanamıyorum 14. sıradayız diyorum bu zamana kadar o kadar şampiyonluk başarı gösteren takım bu durumda olamaz artık mağlubiyet istemiyorum yaa  :duvar:

artık düzelsin bişeyler, aha diyorum bu maç güzel oynuyoruz yenecez aha öne de geçtik bu maç gol yeme bari diyorum. sonuç mağlubiyet kafayı yiyorum sizler gibi

Taraftar İnandi Herzaman Size İcabinda Ölümü Alırız Göze 14 Sene Çile Çekeriz Yine Asaletin Yetiyor Cimbomum Bize!!

tuncaygunes21

  • Ziyaretçi
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #553 : 12. Nisan 2011, 10:30:53 »
İçine düştüğümüz durumda taraftarında önemli payı var.

en az sahadaki ruhsuzlar kadar önemli payı var taraftarın

Keita14

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 4493
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #554 : 12. Nisan 2011, 10:42:25 »
kümeden az uzaklaşalımda seneye ruhsuz karaktersiz adamların hepsi gider zaten bu sene için alacakları parayı nasıl gönül rahatlığıyla harcayacaklar merak ediyorum...

antikus1234

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 2385
  • Yaş: 46
  • Yer: istanbul- Kadıköy
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #555 : 12. Nisan 2011, 11:01:13 »
ben seneye bu futbolcuların cogunun kalacagını dusunuyom anca kadroya gıremeyen 1-2 adam yollarlar .seneye bu kafayla 8 yada 12lik arasında devam ederiz.
bu sene bası  en ıyı ıhtımalle 9. oluruz demiştim ama cok ıyımsermısım.
Red or Death

Carnador

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 2664
  • Yaş: 566
  • Yer: İstanbul-Beykoz / Ankara-Bilkent
  • Graffiti sanatçısı!
Ynt: STSL | Galatasaray 0-1 Trabzonspor (28.Hafta)
« Yanıtla #556 : 12. Nisan 2011, 11:26:33 »
O değilde beyler diyelim Manisa deplasmanından ve içeride Kayseri'ye yenilirsek sizce protestolar ne şekilde olur artık ?
ultrAslan adnancılık oynamasa en baştan takımına sahip çıksa böyle olmazdı.