12. Aralık 2018, 08:28:32

Anket

Maç Sonucu Ne olur?

şikebahçe kazanır
13 (20.3%)
Berabere
12 (18.8%)
Galatasaray Kazanır
39 (60.9%)

Toplam Oy Verenler: 61

Oylama kapandı: 13. Mayıs 2012, 13:19:22

Gönderen Konu: STSF l F enerbahçe 0-0 Galatasaray (6. HAFTA)  (Okunma sayısı 43062 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Murat Temur

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2008
  • İleti: 5700
  • Yaş: 38
  • Yer: İstanbul
STSF l F enerbahçe 0-0 Galatasaray (6. HAFTA)
« : 08. Mayıs 2012, 13:18:07 »
Spor Toto Süper Final'de 6.Hafta Maçımız

http://i282.photobucket.com/albums/kk270/Halil_Yaman/Logos/fb.png
STSF l F enerbahçe 0-0 Galatasaray (6. HAFTA)


fb



 


0-0



Galatasaraysaray

http://i55.tinypic.com/59wur.png
STSF l F enerbahçe 0-0 Galatasaray (6. HAFTA)
Maç Tarihi: 12.04.2012-Cumartesi
Maç Saati: TSİ 20:00
Yer:
Şükrü Saracoğlu Stadı
Hakem: -
Yayın: Lig Tv

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/163097_494665089129_575899129_6261593_3894594_n.jpg
STSF l F enerbahçe 0-0 Galatasaray (6. HAFTA)


ARTIK KADIKÖY'DEKİ ŞANSSIZLIĞIMIZI KIRIP GEÇEN SENE YAPAMADIĞIMIZI BU SENE YAPMAK, MAÇIN SONUNU BEKLEMEDEN STADI TERK EDEN FENERBAHÇELİLERİ GÖRMEK İSTİYORUZ.. ŞAMPİYONLUK YAKIN!
« Son Düzenleme: 13. Mayıs 2012, 01:09:23 Gönderen: Emre Geçim »

Berk35

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 2033
  • Yer: İzmir
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #1 : 08. Mayıs 2012, 13:22:12 »
Artık şansızlık falan bilmem..eğer Galatasaray takımında futbol oynuyosan bu maç için ölümüne oynayacaksın...ve fenevlilere o stadı YAKTIRICAZ !!
Nevizade Geceleri...

gskadir41

  • Ali Samiyen Size Hakkını Helal Etmiyor...
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 5684
  • Yaş: 27
  • Yer: kOcaELı
  • Galatasaray Anfield Road gibi atesli olmalııı !!
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #2 : 08. Mayıs 2012, 13:24:16 »
en onemli etken taraftar baskısı ve bizimkilerin davranısı olucak ilk macta 2 0 one gecince taraftarta macı izledi o yüzden biz golu atıp onları strese sokmamız lazım  panik olmaları lazım

asmatasma

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2009
  • İleti: 2525
  • Yaş: 25
  • Yer: İSTanbul
  • Aslanız KRALIZ
    • RESMİ SİTEMİZ
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #3 : 08. Mayıs 2012, 13:38:40 »
Bu maçı izle(ye)meme olasılığım yüksek. Biraz korku, biraz stres, bir tutam da kalp korkusuyla çokça zorunluluktan ötürü maçı kaçıracağım ama, o maç anını ve sonrasında eziklerin "o halini" nasıl atlatacağım; şimdiden kara kara düşünüyorum ya...!
7.Galatasaray'lı olmak; "Gerektirdikleriyle sadece bir takım tutmayı değil, onu bir yaşam tarzı olarak benimsemeyi" gerektirir

aslantepeasy

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 686
  • Yaş: 29
  • Yer: ankara
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #4 : 08. Mayıs 2012, 13:59:30 »
ben şahsen artık hiç bir maçı izlemeyeceğim ne digitürk alırım nede bir cafede para verir izlerim internetten link bulurum olmadı radyodan dinlerim

serseri6789

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 1008
  • Yer: duisburg zonguldak
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #5 : 08. Mayıs 2012, 14:14:32 »
ben şahsen artık hiç bir maçı izlemeyeceğim ne digitürk alırım nede bir cafede para verir izlerim internetten link bulurum olmadı radyodan dinlerim

Aynisi bende dusnuyodum renkdas digiturku iptal ettim bile maca bakmayida dusunmuyorum ne olursa olsun ama izine geldigimde gsstore umuzdan alis verisimi yaparim ama futboldan soguttular artik Galatasaray sevdam ise bi okadarda artti
büyük takımlar aldıkları kupalarla, küçük takımlar büyük takımları yenmeleriyle övünürler...

asmatasma

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2009
  • İleti: 2525
  • Yaş: 25
  • Yer: İSTanbul
  • Aslanız KRALIZ
    • RESMİ SİTEMİZ
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #6 : 08. Mayıs 2012, 14:57:04 »
Hıncal Uluç : "şikebahçe şampiyon. Hiçbir Galatasaraylı, Şükrü Saracoğlu Stadı'nda berabere kalabileceğini düşünmesin" diye konuştu.

1- Saracoğlu Stadı'nın hakemleri yüzde yüz etkileyen bir atmosferi var.
İşin psikolojik yanlarını söylüyorum.
2- Galatasaray'a seyirci yasak. Tek taraflı bir müthiş seyirci baskısı var.
3- Federasyon bugüne kadar bütün kurullarıyla zaten şikebahçe'nin arkasında olduğunu gösteriyor. Bundan evvelki de... Alınan her karar şikebahçe'nin lehine...
Bu koşullarda Galatasaray'ın, Saracoğlu'ndan yenilmeden ayrılması zaten mucize...

Ne yazık ki %90 katılmadığım Hıncal Uluç'a bu konuda %90 katılıyorum...
7.Galatasaray'lı olmak; "Gerektirdikleriyle sadece bir takım tutmayı değil, onu bir yaşam tarzı olarak benimsemeyi" gerektirir

aslantepeasy

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 686
  • Yaş: 29
  • Yer: ankara
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #7 : 08. Mayıs 2012, 15:07:20 »
Hıncal Uluç : "fb şampiyon. Hiçbir Galatasaraylı, Şükrü Saracoğlu Stadı'nda berabere kalabileceğini düşünmesin" diye konuştu.

1- Saracoğlu Stadı'nın hakemleri yüzde yüz etkileyen bir atmosferi var.
İşin psikolojik yanlarını söylüyorum.
2- Galatasaray'a seyirci yasak. Tek taraflı bir müthiş seyirci baskısı var.
3- Federasyon bugüne kadar bütün kurullarıyla zaten fb'nin arkasında olduğunu gösteriyor. Bundan evvelki de... Alınan her karar fb'nin lehine...
Bu koşullarda Galatasaray'ın, Saracoğlu'ndan yenilmeden ayrılması zaten mucize...

Ne yazık ki %90 katılmadığım Hıncal Uluç'a bu konuda %90 katılıyorum...
1-Hakemleri etkileyen saraçoğlu atmosferi felan değil hekemleri nelerin etkilediği tapelerde ortaya çıktı
2-bu zamanda sseyirci baskısımı kaldı tek baskı maçın önemi
3-fenerasyon kısmına katılıyorum ama en herşey bizim elimizdeydi kendi evimizdeki maçı şansız bir şekilde verdik birazda beceriksizlikle
hıncal uluç ya tutarsa die sallayan gerizekalı herifin biri onu çok takma kafana sen

asmatasma

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2009
  • İleti: 2525
  • Yaş: 25
  • Yer: İSTanbul
  • Aslanız KRALIZ
    • RESMİ SİTEMİZ
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #8 : 08. Mayıs 2012, 15:11:39 »
1-Hakemleri etkileyen saraçoğlu atmosferi felan değil hekemleri nelerin etkilediği tapelerde ortaya çıktı
2-bu zamanda sseyirci baskısımı kaldı tek baskı maçın önemi
3-fenerasyon kısmına katılıyorum ama en herşey bizim elimizdeydi kendi evimizdeki maçı şansız bir şekilde verdik birazda beceriksizlikle
hıncal uluç ya tutarsa die sallayan gerizekalı herifin biri onu çok takma kafana sen
Renktaş, tek diyebileceğim; İnşallah yine sallamıştır o zaman...
7.Galatasaray'lı olmak; "Gerektirdikleriyle sadece bir takım tutmayı değil, onu bir yaşam tarzı olarak benimsemeyi" gerektirir

agecu

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2010
  • İleti: 2144
  • Yaş: 37
  • Yer: istanbul
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #9 : 08. Mayıs 2012, 15:48:57 »
Kim ne derse desin vallahi ben anlam veremiyorum, gün gelir devran döner, sap döner kasap döner, allah büyüktür, elbet birgün acısı çıkar faln filan vs. vs. vs...
şu maçlara tekrar bakınca hiçbirşeyin döneceği falan  yok kardeşim, ben inançlı bir insanım kendime görede biraz fazla inançlı bir insanım, hatta dahada ileri gidiyorum Allah ın şansı takdiri her zaman fenerin yanında diyip acaba, haksızlık yapan bizmiyiz diye bile düşünmüyor değilim...
şu feneve son dakka çakalımda unutamasınlar diyorum, hoop onlar bize son dakka...
hadi trabzon 2-2 yapda acılarını hatırlasınlar diyorum, hoop bizim maç 2-2 olurken onlar rahat rahat maç kazanıyorlar.. biz bi taraflarımızı yırtarız kendi kalemize gol atarız, adamlar top oynamazlar, rakipleri kendi kalesine gol atarlar...
baskı stress hepsi bi tarafa takdiri ilahi hepmi fenere gülecek...
hadi medya, hakemler, fedarasyon baskı falan filan hepsi bi tarafada ilahi adalet bile bunların yanında yahu...!!!
Bu son olacak galiba, bu maçı ballı bir şekilde çarpa çurpa bir gol atıp yenemessek, ilk 10 dakikada 3 oyuncuları sakatlanmassa, ilk 45 dakikada 9-10 kişi kalmazlarsa, onlar tek kale oynasa biz tek posizyonla gol atıp kazanmassak ben daha hiçbir fenev muhabbeti yapmıyacağım...
Estağfurullah, ben sadece "Haddimi" biliyorum.

gskadir41

  • Ali Samiyen Size Hakkını Helal Etmiyor...
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 5684
  • Yaş: 27
  • Yer: kOcaELı
  • Galatasaray Anfield Road gibi atesli olmalııı !!

qaafein

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 329
  • Yaş: 33
  • Yer: ankara
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #11 : 08. Mayıs 2012, 16:40:43 »
Kim ne derse desin vallahi ben anlam veremiyorum, gün gelir devran döner, sap döner kasap döner, allah büyüktür, elbet birgün acısı çıkar faln filan vs. vs. vs...
şu maçlara tekrar bakınca hiçbirşeyin döneceği falan  yok kardeşim, ben inançlı bir insanım kendime görede biraz fazla inançlı bir insanım, hatta dahada ileri gidiyorum Allah ın şansı takdiri her zaman fenerin yanında diyip acaba, haksızlık yapan bizmiyiz diye bile düşünmüyor değilim...
şu feneve son dakka çakalımda unutamasınlar diyorum, hoop onlar bize son dakka...
hadi trabzon 2-2 yapda acılarını hatırlasınlar diyorum, hoop bizim maç 2-2 olurken onlar rahat rahat maç kazanıyorlar.. biz bi taraflarımızı yırtarız kendi kalemize gol atarız, adamlar top oynamazlar, rakipleri kendi kalesine gol atarlar...
baskı stress hepsi bi tarafa takdiri ilahi hepmi fenere gülecek...
hadi medya, hakemler, fedarasyon baskı falan filan hepsi bi tarafada ilahi adalet bile bunların yanında yahu...!!!
Bu son olacak galiba, bu maçı ballı bir şekilde çarpa çurpa bir gol atıp yenemessek, ilk 10 dakikada 3 oyuncuları sakatlanmassa, ilk 45 dakikada 9-10 kişi kalmazlarsa, onlar tek kale oynasa biz tek posizyonla gol atıp kazanmassak ben daha hiçbir fenev muhabbeti yapmıyacağım...


içimden geçenleri yazmışsın her zaman neden bu şans onlardan yana olur ki, 1 defa değil 2 değil ama yıllardır şansla öyle böyle yeniyolar bi keremi şans bizden yana olmıcak son maçı aklım almıyo jonsonla 1 gol atıp yendikleri maç 1-2 yenildiğimiz maçın yanında hiç kalır

bu maç onca yılın o kadar yenilginin acısını hafifletir diyorum ama sonra düşünüyorum bu kadar yıl adamları evinde kaç kere yendik takım şuan moral olarak fiziksel olarak iyi durumda değil çok zzorrrr febeliler aldılar gazı zaten hakem etkisini yapacakları pislikleride kattıkmı maçın sonrasını pek düşünmek istemiyorum

şans yine onlardan yana olursa konuşmanın yorum yapmanın anlamı yok

bu kadar negatif düşüncelerime rağmen maç sonunda şampiyonuz yazılarıyla rengarenk doldururuz inş. renktaşlar bu şampiyonluğu biz hakettik biz alalım o kupayı Allah yardımcımız olsun şans bizden yana olsun bu sefer bizim vurduğumuz gol olsun... :yalvar: :yalvar: :yalvar:
Taraftar İnandi Herzaman Size İcabinda Ölümü Alırız Göze 14 Sene Çile Çekeriz Yine Asaletin Yetiyor Cimbomum Bize!!

adanali yusuf

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 342
  • Yaş: 38
  • Yer: almanya
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #12 : 08. Mayıs 2012, 16:46:22 »
renktaslar inanin galatasarayin kazanip sampiyon olmasini cok isterim, sirf kendini bir bok sanan volkan ne digiturke inat. ama malesef bu sikeciler ne yapar eder alir bu maci.
ruya gibi gecen bir sezon ancak böyle zehir edilebilirdi digitürkün ve şikeci yandasi federasyonun allah belasini versin.
´maksadimiz, Ingilizler gibi toplu halde oynamak, bir renge ve bir isme malik olmak ve türk olmayan takimlari yenmek.´Ali Sami Yen

Hayatım Sarı Kırmızı

  • ''Sizin hayallerinizin bittiği yerde,bizim gerçeklerimiz başlar''
  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2011
  • İleti: 1255
  • Yaş: 113
  • Yer: PEGASUS 407
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #13 : 08. Mayıs 2012, 17:25:17 »
Tanıdığım bütün fenevlilere;şampiyon sizsiniz,şimdiden tebrik ederim diyorum.Hiiiiiç muhatab bile olmuyorum.Çünkü biliyorum ki hüsrana uğrayan yine onlar olucak.Eğer adalet gerçekten varsa,bu maçda yerini bulucak.Sonuna kadar inanıyorum :yalvar:
Üzgünüm kızlar,tek aşkım ♥Galatasaray♥

gskadir41

  • Ali Samiyen Size Hakkını Helal Etmiyor...
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 5684
  • Yaş: 27
  • Yer: kOcaELı
  • Galatasaray Anfield Road gibi atesli olmalııı !!
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #14 : 08. Mayıs 2012, 17:27:19 »
Tanıdığım bütün fenevlilere;şampiyon sizsiniz,şimdiden tebrik ederim diyorum.Hiiiiiç muhatab bile olmuyorum.Çünkü biliyorum ki hüsrana uğrayan yine onlar olucak.Eğer adalet gerçekten varsa,bu maçda yerini bulucak.Sonuna kadar inanıyorum :yalvar:

totem onlarınkii  :hehe: :hehe:

Berk35

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 2033
  • Yer: İzmir
Ynt: STSF l F enerbahçe - Galatasaray (6. HAFTA)
« Yanıtla #15 : 08. Mayıs 2012, 18:07:54 »
derste bir fenevliyle konuşuyoz...diyom alıcaz maçı görceniz o zaman dedim... yok diyo siz bizi kadıköyde yenemezsiniz...matematik hocası da yanımızdan geçiyodu dedi ki Galatasaray'ın şansı daha yüksek beraberlik de onlara yarıyo yani %75 olasılık konusunu işlediğimde daha iyi anlıyacaksın dedi fenevliden ses yok  ;D
Nevizade Geceleri...