24. Ağustos 2019, 10:51:11

Anket

En son fotoğraflara göre çalışmaları nasıl buluyorsunuz?

Çok hızlı ilerliyor
Hızlı ilerliyor
Normal seyrinde ilerliyor
Yavaş ilerliyor
Çok yavaş, hatta duruyor

Gönderen Konu: 26 Kasım Fotoğrafları  (Okunma sayısı 72514 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ultraozan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 3117
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #16 : 26. Kasım 2008, 19:51:38 »
bnce son resimdeki betonlanan yerler bugece bitmiş olur. sıra kalıplama zamanı :D
Tribün aşkıma engel olacaksan peder , Rahat ol sanada gider!!!

Emre Geçim

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 7706
  • Yaş: 26
  • Yer: Elvankent/ANKARA
  • Selçuk İnan 8
    • Emre Geçim Facebook
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #17 : 26. Kasım 2008, 19:54:34 »
Yarın ya da bugün d blok betonlanır,f blok betonlanır ve D3 oluyo galiba (A bloğun yanı)oradada demirleme işlemleri başlar...                     
Ünal Aysal:Sizlere ileriye dönük tek bir vaadde bulunacağım. “Başarı, başarı, başarı”..

Ahmetilke

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 217
  • Yaş: 37
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #18 : 26. Kasım 2008, 19:57:23 »
Bu gün 20-21 arası fotoğraf  çekilecek denmişti. Şimdide çok fena yağmur başladı inşallah zor durumda kalmamışlardır  :(

ultraozan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 3117
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #19 : 26. Kasım 2008, 19:58:40 »
anadolu tarafına kar yağmaya baslamış :(
Tribün aşkıma engel olacaksan peder , Rahat ol sanada gider!!!

İsmail Sağlık

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ekm 2008
  • İleti: 2003
  • Yaş: 38
  • Yer: Bursa
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #20 : 26. Kasım 2008, 20:00:35 »
Yarın ya da bugün d blok betonlanır,f blok betonlanır ve D3 oluyo galiba (A bloğun yanı)oradada demirleme işlemleri başlar...                     

A3 betonlama bitmiştir muhtemelen, E3 bu gece betonlanır diye bekliyorum, daha sonra da D1
Biz GALATASARAYLIYIZ!!
http://80.108.15.126:8000/listen.pls ---> RadyoAslantepe

ultraozan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 3117
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #21 : 26. Kasım 2008, 20:01:30 »
yani bu 2 gün betonlama günü
Tribün aşkıma engel olacaksan peder , Rahat ol sanada gider!!!

İsmail Sağlık

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ekm 2008
  • İleti: 2003
  • Yaş: 38
  • Yer: Bursa
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #22 : 26. Kasım 2008, 20:03:02 »
yani bu 2 gün betonlama günü

aynı zamanda kalıplama çalışmaları da yoğun olacaktır
Biz GALATASARAYLIYIZ!!
http://80.108.15.126:8000/listen.pls ---> RadyoAslantepe

ultraozan

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 3117
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #23 : 26. Kasım 2008, 20:04:12 »
aynı zamanda kalıplama çalışmaları da yoğun olacaktır
inş en kısa sürede kaba inşaat biter
Tribün aşkıma engel olacaksan peder , Rahat ol sanada gider!!!

sheker

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2008
  • İleti: 14
  • Yaş: 31
  • Yer: istanbul
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #24 : 26. Kasım 2008, 20:06:58 »
arkdaşlar istanbulda çok fena bi yagmur var meleklerimiz acaba nasıl şartlaarda çalısıyoo inanın ben evde huzursuz oluyorum allah yardım etsin meleklerimize

alparslan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 159
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #25 : 26. Kasım 2008, 20:12:03 »
resim ceken arkadaşların eline ayağına sağlık ama ilerleme hala çok yavaş

Fat'h ی۱۹٥

  • GaLaTaSaRaY
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 2747
  • Yaş: 40
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #26 : 26. Kasım 2008, 20:13:11 »
arkdaşlar istanbulda çok fena bi yagmur var meleklerimiz acaba nasıl şartlaarda çalısıyoo inanın ben evde huzursuz oluyorum allah yardım etsin meleklerimize
öyle bir havada çalışılmaz fırtına olabilir inşaat alanı allah korusun irşey yıkılsa çok kötü olur o yüzden çalışılmaz iş güvünliği için

fx35

  • Ziyaretçi
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #27 : 26. Kasım 2008, 20:13:36 »
Aperatif fotolar geldi.

cimbomcakal-MCAKAL

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 8978
  • Yaş: 49
  • Yer: Türkiyem/Köln
  • Merhaba Dostlar...
    • http://www.ttarena.biz/index.php
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #28 : 26. Kasım 2008, 20:14:15 »
Osman Babaaaaaaaaaaaaa.......
Allah Razi Olsun Senden.............
Insaat hala cok hizli ve planli bir sekilde  devam ediyor.
"Haksizliga karsi susan Dil,bizden degildir..!!" Hz.Muhammed S.A.V.

Khaos

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2008
  • İleti: 14
  • Yaş: 28
  • Yer: Olmayan Ülke
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #29 : 26. Kasım 2008, 20:14:37 »
2. fotoğrafa hasta oldum. Çok heybetli duruyor yapı.
Gerçekten bu vinç fotoğrafları çok güzel oluyor. Çekenlere minnettarız.
Ummadığın şey oluverir(...)
(...) işlerimizi yazgı yönetir.
Hey çocuk, Falernum şarabı getir.

pavase

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2008
  • İleti: 170
  • Yaş: 41
  • Yer: ankara
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #30 : 26. Kasım 2008, 20:14:47 »
resim ceken arkadaşların eline ayağına sağlık ama ilerleme hala çok yavaş
 Sen ne pesimist bi adamsın ya..bi günde 1 kat çıkmalarınımı bekliyosun acaba  ;)

İsmail Sağlık

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Ekm 2008
  • İleti: 2003
  • Yaş: 38
  • Yer: Bursa
Ynt: 26 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #31 : 26. Kasım 2008, 20:15:02 »
resim ceken arkadaşların eline ayağına sağlık ama ilerleme hala çok yavaş

ankette belirtmişsin zaten fikrini, burada tekrarlamana gerek yok, buradaki herkes görüyor gelişmeleri bir sen görmüyorsun, orada 700' ün üzerinde çalışan var, nal toplamıyo bu insanlar orada
Biz GALATASARAYLIYIZ!!
http://80.108.15.126:8000/listen.pls ---> RadyoAslantepe