24. Şubat 2020, 06:39:44

Anket

En son fotoğraflara göre çalışmaları nasıl buluyorsunuz?

Çok hızlı ilerliyor
Hızlı ilerliyor
Normal seyrinde ilerliyor
Yavaş ilerliyor
Çok yavaş, hatta duruyor

Gönderen Konu: 24 Kasım Fotoğrafları  (Okunma sayısı 116927 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

lastredlion1905

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2008
  • İleti: 24
  • Yaş: 41
  • Yer: istanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #640 : 25. Kasım 2008, 21:09:46 »
fotoğraf gelecekmi arkadaşlar  :sabirsiz:  :sabirsiz:  fenerin mağlubiyetinin üstüne  :emzik:  birde fotoğraflar gelirse deymeyin keyfimize  :atki:  :atki:  :atki:

fx35

  • Ziyaretçi
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #641 : 25. Kasım 2008, 21:13:03 »
cimbomcakal;
multialıntı yapmayı ne zaman öğrenecen :)

Levent05

  • 05-05-1975 Doğuştan Galatasaraylı
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4160
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #642 : 25. Kasım 2008, 21:20:34 »
Merhaba arkadaşlar keyifli sohbetler.Harbiden Mehmet abi o nasıl bi alıntıdır alıntı içinde alııntı var 4 mü 5 mi :hehe: :hehe: :hehe:
sevdaların en karşılıksızı aynı zamanda en karşılıklısıdır. en kötü zamanlarda sevinç, en iyi zamanlarda keder gözyaşlarıyla ıslattırır yanakları.

TYAMAN

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 5449
  • Yaş: 51
  • Yer: AYDIN/MİLAS
  • Hayata güzel bak,herşey güzel görünsün...
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #643 : 25. Kasım 2008, 21:22:03 »
Merhaba arkadaşlar keyifli sohbetler.Harbiden Mehmet abi o nasıl bi alıntıdır alıntı içinde alııntı var 4 mü 5 mi :hehe: :hehe: :hehe:


Adnan hoşgeldin..
Acemi forumcu,aslantepe.biz'de öğrenir multialıntıyı :)
Ümitvar isen,ümit vardır...

Levent05

  • 05-05-1975 Doğuştan Galatasaraylı
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4160
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #644 : 25. Kasım 2008, 21:23:34 »

Adnan hoşgeldin..
Acemi forumcu,aslantepe.biz'de öğrenir multialıntıyı :)

Merhaba abi güzel cümle oldu multialıntı ne abi bende acemi bi forumcu olarak sorayım  :hehe: :hehe: forum sessiz bu akşam
sevdaların en karşılıksızı aynı zamanda en karşılıklısıdır. en kötü zamanlarda sevinç, en iyi zamanlarda keder gözyaşlarıyla ıslattırır yanakları.

TYAMAN

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 5449
  • Yaş: 51
  • Yer: AYDIN/MİLAS
  • Hayata güzel bak,herşey güzel görünsün...
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #645 : 25. Kasım 2008, 21:25:16 »
fotoğraf yok belki ondandır :)
anca toparlanır millet.
Ümitvar isen,ümit vardır...

hido09

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 580
  • Yaş: 42
  • Yer: Nürnberg-Nazilli
  • ILK ASKIMSIN
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #646 : 25. Kasım 2008, 21:25:38 »
Merhaba abi güzel cümle oldu multialıntı ne abi bende acemi bi forumcu olarak sorayım  :hehe: :hehe: forum sessiz bu akşam
Adnanim hosgeldin foto varmi acaba bugün senden  :-[
YENSEN YENILSEN KALBIM HEP SENLE

Mehmet Akif

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 3052
  • Yaş: 25
  • Yer: Hollanda Zaandam
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #647 : 25. Kasım 2008, 21:26:45 »
arkadaslar size birazcik bilgi vereyim:d3 betonlandi ve f2 kaliplama bitti :iyi:


not: bu bilgiler sallama :iyi:

Levent05

  • 05-05-1975 Doğuştan Galatasaraylı
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4160
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #648 : 25. Kasım 2008, 21:27:33 »
Adnanim hosgeldin foto varmi acaba bugün senden  :-[

Hoşbuldum Hayır yok ben 6 da işten çıkıyorum ve gece çekimlerine uygun makinem yok malesef tripot filan gerekli onun için
sevdaların en karşılıksızı aynı zamanda en karşılıklısıdır. en kötü zamanlarda sevinç, en iyi zamanlarda keder gözyaşlarıyla ıslattırır yanakları.

Levent05

  • 05-05-1975 Doğuştan Galatasaraylı
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4160
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #649 : 25. Kasım 2008, 21:28:16 »
arkadaslar size birazcik bilgi vereyim:d3 betonlandi ve f2 kaliplama bitti :iyi:


not: bu bilgiler sallama :iyi:

Mehmet Akif zaten videoda var D3 ün betonlanması dün gece betonlandı o bölüm
sevdaların en karşılıksızı aynı zamanda en karşılıklısıdır. en kötü zamanlarda sevinç, en iyi zamanlarda keder gözyaşlarıyla ıslattırır yanakları.

Levent05

  • 05-05-1975 Doğuştan Galatasaraylı
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4160
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #650 : 25. Kasım 2008, 21:30:06 »
fotoğraf yok belki ondandır :)
anca toparlanır millet.

Abi fotoğraf yoksa (Osman beyden gelmiyecekse yok demektir)yavaş yavaş sohbet bölümüne doğru harekete geçelim.
sevdaların en karşılıksızı aynı zamanda en karşılıklısıdır. en kötü zamanlarda sevinç, en iyi zamanlarda keder gözyaşlarıyla ıslattırır yanakları.

E.Batur

  • Fotoğrafçı
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 6751
  • Yaş: 40
  • Yer: İstanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #651 : 25. Kasım 2008, 21:30:27 »
belki biraz erken ama E ve D bloklar çelik taşıyıcılar için 1 ay sonrasına yavaş yavaş hazırlanır gibi,

teknik olarak şimdilik hiçbir bilgim yok ama çelikten yapılacak olan "V" taşıyıcılarına acaba örnek olabilir mi?

İst-Bahçelievler-kuleli bölgesinden bir alışveriş merkezinden çekilen bir fotoğraf,
fotoğraf 23.11.2008 tarihinde tarafımdan çekilmiştir.

http://i321.photobucket.com/albums/nn369/very_nice_album/atuVtaycrnek.jpg
24 Kasım Fotoğrafları

TYAMAN

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 5449
  • Yaş: 51
  • Yer: AYDIN/MİLAS
  • Hayata güzel bak,herşey güzel görünsün...
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #652 : 25. Kasım 2008, 21:31:02 »
arkadaslar size birazcik bilgi vereyim:d3 betonlandi ve f2 kaliplama bitti :iyi:


not: bu bilgiler sallama :iyi:


Mehmet Akif,
salladın ama tuttu :)
Ümitvar isen,ümit vardır...

cimbomcakal-MCAKAL

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 8978
  • Yaş: 49
  • Yer: Türkiyem/Köln
  • Merhaba Dostlar...
    • http://www.ttarena.biz/index.php
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #653 : 25. Kasım 2008, 21:31:31 »
cimbomcakal;
multialıntı yapmayı ne zaman öğrenecen :)

Merhaba abi güzel cümle oldu multialıntı ne abi bende acemi bi forumcu olarak sorayım  :hehe: :hehe: forum sessiz bu akşam

Merhaba abi güzel cümle oldu multialıntı ne abi bende acemi bi forumcu olarak sorayım  :hehe: :hehe: forum sessiz bu akşam

Gecin dalganizi Gecin.... :hehe: :hehe: :hehe:
"Haksizliga karsi susan Dil,bizden degildir..!!" Hz.Muhammed S.A.V.

TYAMAN

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 5449
  • Yaş: 51
  • Yer: AYDIN/MİLAS
  • Hayata güzel bak,herşey güzel görünsün...
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #654 : 25. Kasım 2008, 21:33:17 »
Abi fotoğraf yoksa (Osman beyden gelmiyecekse yok demektir)yavaş yavaş sohbet bölümüne doğru harekete geçelim.


ben aynı anda  oradayım zaten :)
Ümitvar isen,ümit vardır...

Levent05

  • 05-05-1975 Doğuştan Galatasaraylı
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 4160
  • Yaş: 44
  • Yer: istanbul
Ynt: 24 Kasım Fotoğrafları
« Yanıtla #655 : 25. Kasım 2008, 21:33:39 »
Gecin dalganizi Gecin.... :hehe: :hehe: :hehe:

Vay abim bildiğinide belgelemiş oluyorsun böylece utandım şimdi  :-[
sevdaların en karşılıksızı aynı zamanda en karşılıklısıdır. en kötü zamanlarda sevinç, en iyi zamanlarda keder gözyaşlarıyla ıslattırır yanakları.