www.aslantepe.biz - 2007'den bugüne

Galatasaray Bölümü => Haberler => Konuyu başlatan: etoo1905 - 16. Mayıs 2008, 21:52:51

Başlık: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: etoo1905 - 16. Mayıs 2008, 21:52:51
Soru: Aslantepe projesi ne durumda?

Cevap: 3 ay geri kalmış durumdayız projede. Bazı sıkıntılarımız var. Finansmanında da zaman zaman sıkıntılar olabiliyor ama 2009 yılında bitmesi lazım .Gecikme olsa bile 2010 hazır olur...

Stat 52.000 kişilik, 3.000 tane araçlık park yeri olan, üstü kapanabilir bir stat olacak. Şişli Etfal Hastanesi de oraya taşınacak, yeni stat gerekli olduğunda seyyar hastane oarak da kullanılabilecek.

Soru: Stat locaları ne zaman satışa çıkıyor? Ciddi bir talep var...

Cevap: Stat'ın 'görünürü' meydana çıksın o zaman satışa çıkartmayı düşünüyoruz. 10. 000 VIP koltuğu da localarla beraber satışa çıkartmayı düşünüyoruz. Tahmin ediyorum Eylül ayında satışa başlarız. Bu satıştan 275 milyon dolar nakit gelir bekliyoruz...
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: samwise57 - 16. Mayıs 2008, 22:11:22
ben bu 275milyona takıldım...
yırttık abicim!! :atki:  :D
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Ultrakral - 16. Mayıs 2008, 22:24:40
desene köseyi döndük :D

sadece bu satislar bile borcumuzu kapatabilir, vay be  :iyi:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: turnusol - 16. Mayıs 2008, 22:32:21
Çıldırdıııınnnn :atki:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: UA-mehmet - 18. Mayıs 2008, 12:43:10
arkadaşlar lig tv'de yayınlanan bu programın tekrarları yanınlanıyor bence imkanınız varsa kesinlikle izleyin başkanımız herşeyi anlatıyor
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Atahan - 18. Mayıs 2008, 12:51:17
bencede cildirin hocam cok önemli miktar bu para kiskananlar catlasin diyoruz
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: ua_dodo_Bumblebee - 23. Mayıs 2008, 09:13:23
çıldırmaya ve çıldırtmaya devam :atki: :kupa1:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: sercangs - 24. Mayıs 2008, 01:28:50
bu gelirle avrupa için önemli yatırım yaparız. tekrar başarılı bir dönemden sonra cl kupasını alabiliriz.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: tek _ aşk GALATASARAY - 24. Mayıs 2008, 01:30:12
adnan polat işini iyi bilir ;)
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: asteca39 - 26. Haziran 2008, 11:24:25
cıldırın abı 275 mılyon dolar gelıyo
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: İsmail Demir - 26. Haziran 2008, 15:46:09
Yanlis bilgi var. Stadin 4500 araclik otoparki olacak. Yapilan metronun oraya da otopark yapilacakmis. Mac günleri orayi da kullanirsak, kapasite oldukca yükselir.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: cankan78 - 27. Haziran 2008, 21:38:37
Adnan Polat arastirmadan cevap vermis veya unutmus olabilir
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: emmare - 02. Temmuz 2008, 09:27:56
Bu Fb az.......değil..devamlı medyada olumsuz haberler çıkarttırıyorki millet şüpheye düşüp te loca ve vıp koltuklarını almasın...daha dur azize 275 bu işin başlangıcı bide bunun devamı var :boks:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Demirh - 02. Temmuz 2008, 22:08:09
ben bu 275milyona takıldım...
yırttık abicim!! :atki:  :D

benimde hoşuma gitti:D
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: AntiFener - 09. Temmuz 2008, 19:25:04
valla süper para ya!.kimse tutamaz o zaman bizi.. :atki: :atki:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: uAefe - 01. Ağustos 2008, 11:24:42
Paraya Para demicez beyler başka bişey bulmak lazım ;D
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: cimbomcakal-MCAKAL - 01. Ağustos 2008, 11:26:56
Çıldırdıııınnnn :atki:

Ben basladim bile cildirmaya :GSbayrak: :dans1:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: asteca39 - 10. Ağustos 2008, 02:18:40
baskanımız bu işi biliyo gelsın paralar gelsın yıldız transferler
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Germanium - 10. Ağustos 2008, 13:45:25
275 milyon gercekten cok guzel bir rakam fakat bir sey merak ettim..Bu localarin ve vip koltuklarin ortalama degeri ne kadara denk geliyor?  :S Bir yerde okumustum localar 5 yıllik satılacakmıs.Loca satın alan kisi ne kadar odeyecek?Bu konu hakkında bilgisi olan var mi? ???
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: dr_epinefrin - 10. Ağustos 2008, 18:06:46
bakalım fbliler bu 275 milyon galatasarayımızın kasasına girdikten sonra da hava atabilecekmi paralarıyla  :atki:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: footballwolfx9 - 10. Ağustos 2008, 18:58:32
Artık deva avrupa takımları arasında adımız anılacak en geç 5 seneye kadar. Ne mutlu GS'li olana.  :atki:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: crackbaba - 10. Ağustos 2008, 19:17:36
valla resmen darphane olduk yawww para basıcak mübarek yakında :atki:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: NidaAksoy - 10. Ağustos 2008, 20:44:59
275 dolar para,of of buna inanamadim  :)
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: ersin-kasa - 14. Ağustos 2008, 23:23:51
arkadaslar bu durumda bir iki sene sonra yaklasik olarak bir 15 sene falan bizi kimse tutamaz
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Burak Y. - 15. Ağustos 2008, 02:18:29
1 yıldan mı 275.000.000 $ yoksa 5 yıllığına mı satacaklar? 1 yıllığınaysa yırttık biz :iyi:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Emre Yürekli - 15. Ağustos 2008, 02:22:31
1 yıldan mı 275.000.000 $ yoksa 5 yıllığına mı satacaklar? 1 yıllığınaysa yırttık biz :iyi:

10 yıllıgına koltuk satışları sanırım
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Burak Y. - 15. Ağustos 2008, 02:33:21
10 yıllıgına koltuk satışları sanırım

iyidir yinede
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: TYAMAN - 15. Ağustos 2008, 23:03:18
iyidir iyiiiiii.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Mehmet Akif - 16. Ağustos 2008, 15:05:05
cildirin cildirin Cimbom icin cildirin oleyyyy
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: AmasyaUA - 22. Ağustos 2008, 16:50:26
275.000.000 usd çıldırmak için bence güsel bir mebla. haydin renkdaşlar hep beraber çıldıralım:)))
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: €€€((KRONOS))€€€ - 22. Ağustos 2008, 17:01:17
275 milyon dolar ha!
WELCOME TO DARPHANE :)
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: mert_35 - 31. Ağustos 2008, 13:21:03
Gerçekten te bu rakamlar minumum rakamlar.Daha fazlası da gelebilir.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: mD - 31. Ağustos 2008, 14:52:07
210 da açılacaksa bu stat hiç 52.000 kapasite olmasaydı hatta dış görünüşü bile değiştirselerdi beklerdik 1 sene daha - Valencia nın Stadı ortalığı kasıp kavuracak sizler hala 52.ooo in derdine düşmüşsünüz
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: JaymZ - 31. Ağustos 2008, 19:12:35
bizde kasıp kavururz meraklanma.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: nctdcl - 31. Ağustos 2008, 21:06:43
kesin köseyi döndük
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: harak1ry - 04. Eylül 2008, 20:10:49
Soru: Aslantepe projesi ne durumda?

Cevap: 3 ay geri kalmış durumdayız projede. Bazı sıkıntılarımız var. Finansmanında da zaman zaman sıkıntılar olabiliyor ama 2009 yılında bitmesi lazım .Gecikme olsa bile 2010 hazır olur...

Stat 52.000 kişilik, 3.000 tane araçlık park yeri olan, üstü kapanabilir bir stat olacak. Şişli Etfal Hastanesi de oraya taşınacak, yeni stat gerekli olduğunda seyyar hastane oarak da kullanılabilecek.

Soru: Stat locaları ne zaman satışa çıkıyor? Ciddi bir talep var...

Cevap: Stat'ın 'görünürü' meydana çıksın o zaman satışa çıkartmayı düşünüyoruz. 10. 000 VIP koltuğu da localarla beraber satışa çıkartmayı düşünüyoruz. Tahmin ediyorum Eylül ayında satışa başlarız. Bu satıştan 275 milyon dolar nakit gelir bekliyoruz...


hava fotoğraflarıında arkada inşaası görülen yapı, şişli eftal mi olcak acaba? bilgisi olan var mı?
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: biRdfcukeR - 15. Eylül 2008, 03:40:31

daha statin temelindeyken donen paralar bakin

bu stat 2000 yilinda yapilsaydi keske . . .
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: aykut akar - 08. Ekim 2008, 17:31:25
Bu  söylemden ilk defa haberim oldu.
 Sayın Başkanımız Adnan POLAT, 2010 da olabilir diyor.Stad bitimi için.

Bence bir Galatasaray lı olarak  Bitmesi herşeyden önce, 1 yıl veya dünyada çok aksilik olmazsa 2 yıl da geçikse
Galatasaray lı olarak bu projedern gurur duyuyorum.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: akide - 08. Ekim 2008, 17:52:08
bu sadece localardan ve vip deb gelecek para bunun kombinesi günlük kazancıda var burda biz Galatasaray taraftarına büyük iş düşüyor ohh locadan para geliyo diyip yan gelip yatmamız lazım bu stadı yıllarca bekledik ve bize bu stadı armağan eden yönetimimiz için ve çok sevdiğimiz GALATASARAYIMIZ için maçlara gitmeli stattan gelecek paraları katlamalıyız... hayırlısıyla bi bitse şu stat görecem ben azizeyi... :boks:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: AmasyaUA - 09. Ekim 2008, 11:08:33
Bu  söylemden ilk defa haberim oldu.
 Sayın Başkanımız Adnan POLAT, 2010 da olabilir diyor.Stad bitimi için.

Bence bir Galatasaray lı olarak  Bitmesi herşeyden önce, 1 yıl veya dünyada çok aksilik olmazsa 2 yıl da geçikse
Galatasaray lı olarak bu projedern gurur duyuyorum.

Bir taraftar bence böyle duyarlı olmalı eleştirmekle bir yerlere varılmıyor inşaat işi insan gücüyle yapılan birşey. hemde o açıklma mayıs ayında yapılmış bir açıklmama
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: mert_35 - 25. Ekim 2008, 13:14:53
Büyüksün Adnan Başkan
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Gheorghe_Hagi10 - 25. Ekim 2008, 13:38:03

 Bu 275 mılyon dolar kac yıllık acaba merak ettım
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: smhbin905 - 14. Aralık 2008, 05:52:26
arkadaşlar bu para eger biletlerler satılırsa bütün iş taraftara düşüyor biletleri aldıktan sonra transferler ve f5 olacak üstünlüklerimizi göreceklerini beklemeleri kalacak yani 52 bin kişiyi doldurmamız gerekiyorrrrrrrrrrr başka yolu yok bu işin
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: ultrAslan96 - 14. Aralık 2008, 10:02:14
inşallah bı sene uzar ama kapasite 75 000 olur gec olsun  guc olmasın :D :)      tek ıstegım 75 000 kapasıte olsun :)
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Murat A - 14. Aralık 2008, 14:40:04
bence 275 miyon fazla abartilmis yada 10yilda beklenilen para!!!! biz 275 milyon alacaksak bayern münih allinaz arenadan en az 500 milyon mu aliyor o zaman??? sacma degil mi biraz
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Cenk Olgaç - 17. Aralık 2008, 18:37:16
Gurbetci Aslan renkdaş bu rakamlar 5 senelik VIP koltuk + Localardan gelecek rakam.

Şöyle ki...

Kulüp bu koltukların ve locaların hepsini 5 senelik satışa çıkaracak.Bir senelik değil.

Numaralı tribündeki bir koltuğa ortalama 5000 dolar desek 10.000 koltuktan hesapla senelik 50 milyon dolar eder.5 senelik rakamda 250 milyon dolar eder.

Bir bankayla anlaşıp kombine almak isteyecek taraftarlara kredi sağlanacak.Taraftar bu parayı taksitle ödeyecek.Kulübün kasası da dolacak.

Hesap budur.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: emre666 - 16. Ocak 2009, 19:59:52
para basacak bu stad
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: cimbomcakal-MCAKAL - 16. Ocak 2009, 20:01:53
para basacak bu stad
Bi tek Para mi?...Basacak... ;D ;D ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Gökhan Aytekin - 20. Ocak 2009, 21:48:10
peki bu 275 milyon €
bi yillik loca satsindan mi elde edilecek???
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: susturdular (obaytar) - 23. Ocak 2009, 10:03:06
Gurbetci Aslan renkdaş bu rakamlar 5 senelik VIP koltuk + Localardan gelecek rakam.

Şöyle ki...

Kulüp bu koltukların ve locaların hepsini 5 senelik satışa çıkaracak.Bir senelik değil.

Numaralı tribündeki bir koltuğa ortalama 5000 dolar desek 10.000 koltuktan hesapla senelik 50 milyon dolar eder.5 senelik rakamda 250 milyon dolar eder.

Bir bankayla anlaşıp kombine almak isteyecek taraftarlara kredi sağlanacak.Taraftar bu parayı taksitle ödeyecek.Kulübün kasası da dolacak.

Hesap budur.

numaralı derken VİP localarda bunun içindemi yoksa onlarda ayrı mı hesaplanacak. çünkü vip 5000 dolarsa çok ucuz bence
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: c.caglar - 31. Ocak 2009, 14:50:44
peki bu 275 milyon €
bi yillik loca satsindan mi elde edilecek???
galiba öle renktaş
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: kryss - 31. Ocak 2009, 19:50:03
galiba öle renktaş

Bir yıllık loca satışından o kadar para gelirmi arkadaşlar... 5 yıllık fiyatlar bunlar...
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: ismailsimsek - 10. Şubat 2009, 23:32:02
darphane diyorum baskada bi sey demiyorum
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: umtnyr - 11. Şubat 2009, 09:37:41
Arkadaşlar bir şeyi atlıyorsunuz bu 275 milyon doların içinde Stadın ismi için Türk Telekomdan gelecek 100 milyon dolar yok , ettimi 375 milyon dolar ;D ,ayrıca daha normal kombine satışları filan hariç :D
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: apokılipto - 04. Mart 2009, 09:18:25
  bencede adnan polat başkanımız bu işi biliyor bizi cok güzel başarılar bekliyor arkadaşlar  :atki:
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Fat'h ی۱۹٥ - 04. Mart 2009, 10:06:30
azmış ya ben 400 felan bekliyordum sevmedim :P
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: SteeveGS - 05. Mart 2009, 14:09:47
Arkadaşlar yine bir sorun olmuş galiba :(

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/11143214.asp?gid=229
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: serktheturk - 05. Mart 2009, 23:20:24
baskan biraz ucmus bence dunyanin hicbir yerinde bir staddan $275mil gelir cikmaz
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Şehzade - 17. Mart 2009, 15:26:53
baskan biraz ucmus bence dunyanin hicbir yerinde bir staddan $275mil gelir cikmaz

Başkan satışların 5 yıllık olacağını söylemişti doğal olarak o rakamlarda 5 yıllık gelirleri gösteriyor..
275/5=55M$

Yıllık 55M$ ediyor.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Lion Hill - 26. Mart 2009, 00:47:50
Görende bizim stadın ya ingilterede ya da ispanya gibi bir yerde maçlara açılacağını sanar, :D bayağı bir havadan uçmuş bir stadtan $277 yuh be olmaz böyle bir şey ne de olsa Türkiye değil mi inan da çok olur ;D
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: ultrass - 26. Mart 2009, 00:50:23
Görende bizim stadın ya ingilterede ya da ispanya gibi bir yerde maçlara açılacağını sanar, :D bayağı bir havadan uçmuş bir stadtan $277 yuh be olmaz böyle bir şey ne de olsa Türkiye değil mi inan da çok olur ;D
Verdiğin rakamı tam olarak belirt ondan sonra eleştir ama.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Lion Hill - 26. Mart 2009, 01:07:49
Şimdi bana ukalalık taslamayın ne yani $277 milyonla $277 ne farkı var ki aaaaaaa tabi ya arada milyon var değil mi ya bırak bu incelemeyi, milyonu yazmadığımda ne olacak ki, herkes anlar neyin ne olduğunu, ben buraya yorum yazmak için geldim seninle veya bir başkasıyla tartışarak ortamı germek için gelmiyorum.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: ultrass - 26. Mart 2009, 01:18:30
Şimdi bana ukalalık taslamayın ne yani $277 milyonla $277 ne farkı var ki aaaaaaa tabi ya arada milyon var değil mi ya bırak bu incelemeyi, milyonu yazmadığımda ne olacak ki, herkes anlar neyin ne olduğunu, ben buraya yorum yazmak için geldim seninle veya bir başkasıyla tartışarak ortamı germek için gelmiyorum.
Çocukluğuna sayıyorum bu mesajı şimdi ben GS li olduğundanda şüphelenmmeye başladım.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Lion Hill - 26. Mart 2009, 01:28:38
bende senin GSli olduğunu sanmıyordum ki sen olsan olsan fbşli olursun, sen konuştuğun ve yazdığın kelimeler iyi bak öyle yaz ve beni özelden tehdit etme.
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar
Gönderen: Kâbus - 29. Mart 2009, 10:16:49
şu stad bitsin bizde paradan bol bişey olmayacak galiba  ;D
Başlık: Ynt: Adnan Polat'ın Maratonda Aslantepe Hakkında Yaptığı Açıklamalar