20. Kasım 2017, 22:59:36

Anket

En son fotoğraflara göre çalışmaları nasıl buluyorsunuz?

Çok hızlı ilerliyor
Hızlı ilerliyor
Normal seyrinde ilerliyor
Yavaş ilerliyor
Çok yavaş,Hatta duruyor

Gönderen Konu: 31 Ekim Fotoğrafları  (Okunma sayısı 65963 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kreator

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 48
  • Yaş: 37
  • Yer: ankara
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #368 : 01. Kasım 2008, 02:55:22 »
teşekkürler fotograflar için
o kadar çok imreniyorumki size,istanbulda yaşıyıpta sizle beraber oraya gitmeyi o kadar çok isterdimki..

[a.s.t]

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 730
  • Yaş: 29
  • Yer: İst
  • |͇̿ ͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| [T.C]
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #369 : 01. Kasım 2008, 03:59:51 »
ooooo vinç fotoları gelmiş....sürpriz oldu bu saattee......ellerinize saglık...durmak yok inşaata devam...seviyorum herkesi...civcivler hariç...

fx35

  • Ziyaretçi
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #370 : 01. Kasım 2008, 09:31:58 »
iyi geceler   ...

bugun islerim coktu ve anca girebildim . . .

Allah ' tan zamanim var ve okuyabiliyorum her yorumu . . .

Zamani olmayan biri girseydi inanin cok sinirlenirdi 5_6 sayfa neredeyse hosgeldin hosbulduk yine bekleriz modunda gecmis . . .

tesekkur ederim diye post atacagimiza + puan vermek daha mantikli diye dusunuyorum . . .

neyse aslinda resimlerle ilgili 2 baslik olsa boyle birsey kalmaz . . .

ilk baslik burada olsa ve sadece gelismelerin yer aldigi bi yazi olsa diger baslikta muhabbet bolumunde olsa cok daha rahatlayacaz . . .

Saygilar . . .
Buna aynen katılıyorum. Bazen ben bile ilgisiz mesaj atabiliyorum ama azami dikkati gösteriyorum. Bu fotoğraf başlığında ilgisiz mesajlara ve onlarca sayfayı kaplayacak tşk. mesajlarına bir çözüm bulunması lazım.

ajanxxx1905

  • Ziyaretçi
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #371 : 01. Kasım 2008, 10:24:32 »
artık kasım ayına gırdık bence cok belırleyıcı bır ay olacak....bu aydakı ılerlemeler ocak ayındakı kaba ınsaat bıtımı ıcın fıkır verecektır...super kolon betonu bugun dokulur...tokının su ızınlerı gec gelmese...

TDMC

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Şub 2008
  • İleti: 398
  • Yaş: 45
  • Yer: istanbul
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #372 : 01. Kasım 2008, 10:48:20 »
1. kat girişi C-F blok birleşiminde
2. kat girişi B blok ortasında, hatta bir giriş belli, ikinci girişin demirleri kesilmemiş
1. kat ile 2. kat arasında iki rampa var

3. kat girişi ise A bloktan, zaten bu kat VIP, takım girişi ve de soyunma odalarının olduğu kat (saha seviyesi)
4. kata ise 3. kattan içeriden çıkılıyor

ben teknik resimlerden bunu okudum

forza rampa..  hehehe...   :tez1: :tez1: :tez1:
stand by...

fsvnc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 573
  • Yaş: 35
  • Yer: Bursa/Orhaneli
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #373 : 01. Kasım 2008, 11:10:02 »
    Gunaydın renkdaslar..Bugun yorumları okurken d blokda mısafır trubun gırır var dıye okudum..D blokda mısafır trıbun oldugunu bılıyodum ama mısafır gırıslerını hıc hesaba katmadım..Isın ozu o gırıste kocaman bır meydan var ..Sırf mısafır seyırcılerı gırıcek dıye o meydanda bız rahat edemıcekmıyız yaa :duvar: :duvar:
ÖLÜNÜZ, DİRİNİZ, HER GÜN BİRİNİZ, BİR GÜN HEPİNİZ GALATASARAYLI OLACAKSINIZ!!!

onurgner

  • Ziyaretçi
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #374 : 01. Kasım 2008, 11:56:19 »
dün sanırım DHA kameranı bi arkadaş  video çekmişti kaliteli. ne zaman gelir o görüntüler?

ultrAslan_1984

  • GalataSaray
  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 571
  • Yaş: 33
  • Yer: K o n y a
  • 2000 Uefa kupası & Süper kupa şampiyonu
    • GalataSaray
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #375 : 01. Kasım 2008, 12:09:53 »
dün sanırım DHA kameranı bi arkadaş  video çekmişti kaliteli. ne zaman gelir o görüntüler?

Cidden ya epeydir video görüntüsü izleyemiyoruz inş bugün gelir o görüntüler renkdaş.

6maç seyircisiz,
6maç teknik direktörsüz,
6yabancısız,[/color] 6puan farkla, 6gol averajla, 6.aziz şampiyonluğu.

blitzm

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 56
  • Yaş: 36
  • Yer: istanbul
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #376 : 01. Kasım 2008, 12:11:18 »
fotoğraflar için teşekkürler  yine çok güzel olmuş ah yaa şu stadımız bi bitse bir bitse daha ne isterimki ocak atı bitecekmi acaba yetişirmi bilen varmı en büyük Galatasaray :atki:
« Son Düzenleme: 01. Kasım 2008, 12:31:35 Gönderen: typhoongs77 »
sarıyla kırmızıyla alnımızın akıyla

korel

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 2426
  • Yaş: 44
  • Yer: Almanya/Berlin
  • Türk Telekom Arena
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #377 : 01. Kasım 2008, 12:42:09 »
selam renkdaslar bugünkü gazetelerde rakibimiz ezeli dostumuzun baskani aziz yildirim kendi kacak yapilarinin önünde fotoraf cektirip kendi trafdarina mesaj vermis bence maksatli kullanilan bir foto ne dersiniz bizim baskanimiz hem yakisikli hemde ultra lüks stadda resimlerini düsünüyorumda heyy allahim aradaki farka bir bakarmisiniz söyle gözünüzün önüne bir getirin skorbordun altinda anormal bir yapi  :D
Galatasaray:::TÜRKIYEDIR!!

Firat0534

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Mar 2008
  • İleti: 175
  • Yer: Almanya,Münih
  • shok musik
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #378 : 01. Kasım 2008, 13:01:12 »
slm arkadaslar,asil heycan beni simdi sardi,5.kataki demirliri görünce o ne denim birden yaa birde demircilere bakinca acayip ilerleme var demirlemede yaa süper bide su kaliplama sok bi patlama yapsa ozaman daha hizli gider bu stad :atki: :atki:
shok musik

nolamaz

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 8035
  • Yaş: 27
  • Yer: Isparta
  • İnşaat Mühendisi Adayı
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #379 : 01. Kasım 2008, 13:46:11 »
Aman Allah'ım Aman Allah'ım sen aklıma sahip çık  :o

Ya en son 24 ekim'de bakmıştım inşaatımıza Aman Allah'ım şimdi baktım yemin ediyorum tanıyamadım yaa süper süper süper hatta süper ötesi bi hızla ilerliyor. Gerçekten ağzım açık fotolara bakıyorum şuan. Harika gidiyor yaa bunu görmek çok mutlu etti beni  :)
Kupalara Layıksın Sen Galatasaray...

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 16091
Ynt: 31 Ekim Fotoğrafları
« Yanıtla #380 : 01. Kasım 2008, 13:57:06 »
dün sanırım DHA kameranı bi arkadaş  video çekmişti kaliteli. ne zaman gelir o görüntüler?

Videolar bizde.Ne yaptımsa avi formatına dönüşmüyor video.İsmail Demir gelince yapabilir onu.

1 Kasım Fotoğrafları
http://forum.aslantepe.biz/kasim-2008/1-kasim-fotograflari/msg176072/?topicseen#msg176072
« Son Düzenleme: 01. Kasım 2008, 14:00:32 Gönderen: Murat Berber »