22. Eylül 2018, 00:32:20

Gönderen Konu: ANKARA STADI  (Okunma sayısı 5589 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
ANKARA STADI
« : 12. Nisan 2011, 17:09:30 »
uzun süredir ANKARA için bir stad yapmayı düşünüyodum şimdi başladım. BAŞKENTE büyük bir stad lazım  :kupa1:
http://i56.tinypic.com/2a686fa.jpg
ANKARA STADI
« Son Düzenleme: 29. Nisan 2011, 23:06:40 Gönderen: sisyrc »

Hasan Aktas

  • 3D ARTIST
  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Tem 2010
  • İleti: 2612
  • Yer: Ankara/Birlik
  • SÖYLE azize yıldırım NEDEN İNKAR EDERSİN !!!
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #1 : 12. Nisan 2011, 17:19:06 »
Renderda Sorun Var. Hiçbirşey Belli Olmuyor. Işığın Gelişini Değiştir İstersen Bi  ;)

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #2 : 12. Nisan 2011, 17:46:47 »
http://i52.tinypic.com/2hekg9h.jpg
ANKARA STADI

render ı düzelttim görünmüyorsa daha düzeltebilirim

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #3 : 12. Nisan 2011, 18:46:12 »
http://i56.tinypic.com/358z2u0.jpg
ANKARA STADI

yusufgundogan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2009
  • İleti: 237
  • Yaş: 27
  • Yer: adana
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #4 : 12. Nisan 2011, 18:57:07 »
güzel görünüyor.tebrik ederim.bu arada ne yaptın solidi kurdunmu.

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #5 : 12. Nisan 2011, 19:20:02 »
güzel görünüyor.tebrik ederim.bu arada ne yaptın solidi kurdunmu.
sağol daha indiremedim programı bilgisyayr fazla açamadım birde program 3 gb zor inior

Gs_Alper_Gs

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 604
  • Yer: Ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #6 : 12. Nisan 2011, 23:51:40 »
Eline sağlık güzel görünüyor keşke melih beyde sizin gibi düşünsede bir stad yaptırsa Türkiyenin B'AŞK'entine verilen sözler tutulmadı...
Konuşmayı Ögrendim Önce Galatasaray Dedim ! Yazmayı Öğrendim Önce Galatasaray Yazdım ! ßayramlarda Çubuklu Galatasaray Formamı Giydim , Sokaklarda Metin Oktay , Kral Hakan Oldum ! Güzelim Kendini iLk Aşkım Sanıyorsun Ama Ben Önce Galatasaray'ı Sevdim

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #7 : 13. Nisan 2011, 16:54:33 »
Eline sağlık güzel görünüyor keşke melih beyde sizin gibi düşünsede bir stad yaptırsa Türkiyenin B'AŞK'entine verilen sözler tutulmadı...
sağol türkiyenin başkentinde doğru düzgün güzel bir stad yok olacak iş değil yani ne zaman sözler tutuldu ki...

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #8 : 13. Nisan 2011, 16:56:49 »
http://i54.tinypic.com/fvk2a1.jpg
ANKARA STADI

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #9 : 13. Nisan 2011, 17:49:47 »
http://i55.tinypic.com/2mrbbso.jpg
ANKARA STADI

stadı çatısında güneş panelleri olacak elektiriğini burdan karşılayacak

RasHakan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2011
  • İleti: 58
  • Yaş: 30
  • Yer: Bursa
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #10 : 13. Nisan 2011, 21:29:46 »
merdivenlerin biraz dar olmus galba hocam.. asagiya inen birisiyle yukar cikan biri karsilastiginda birinin kenari cekilip digerine yol vermesi gerekecek..  :)
bence biraz genisletmen gerekiyo.. düsünsene macin devre arasinda asgiya inen, yukari cikan binlerce kisiyi.. kaos cikar orda valla  :D

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #11 : 14. Nisan 2011, 18:32:31 »
merdivenlerin biraz dar olmus galba hocam.. asagiya inen birisiyle yukar cikan biri karsilastiginda birinin kenari cekilip digerine yol vermesi gerekecek..  :)
bence biraz genisletmen gerekiyo.. düsünsene macin devre arasinda asgiya inen, yukari cikan binlerce kisiyi.. kaos cikar orda valla  :D
doğru söyldin valla bir de ankara stadda kavga çıkar valla sen bana omuz mu attın lan attım var mı pat küt sonra bütün stad birbirine girer işin için çıkamayız iyi söyledin sağol :yuvarlan: :yuvarlan: :yuvarlan: :D :D :)

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #12 : 14. Nisan 2011, 19:28:52 »
http://i56.tinypic.com/2a8rkn8.jpg
ANKARA STADI

Kürşat G.

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 7623
  • Yaş: 10
  • Yer: İzmir
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #13 : 15. Nisan 2011, 00:08:49 »
tribünleri az dik yapsaydın millet biribirinin kafasını izlicek :D sonra pat küt :D  :D

RasHakan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2011
  • İleti: 58
  • Yaş: 30
  • Yer: Bursa
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #14 : 15. Nisan 2011, 02:23:56 »
 :yuvarlan:  :hehe:  :yuvarlan:

sisyrc

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ara 2010
  • İleti: 528
  • Yer: ankara
Ynt: ANKARA STADI
« Yanıtla #15 : 15. Nisan 2011, 15:13:39 »
bu fotoğraf ikinci kattan saha gayet iyigözüküyo yeterince dik