www.aslantepe.biz - 2007'den bugüne

Aslantepe.biz => Çalışma Alanı => Konuyu başlatan: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 10:47:30

Başlık: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 10:47:30
resimlerden anlayabildigim kadarıyla çizdim.hata varsa özür dilerim
(http://img251.imageshack.us/img251/3055/47078737.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: crackbaba - 02. Şubat 2010, 10:51:48
Çatısınıda yapsaydın be renktaş ama yinede ellerine sağlık süper olmuş.... :atki: :iyi:
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: sevgi _GS - 02. Şubat 2010, 11:00:00
ellerine sağlık süper olmuş  :atki:
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 11:05:26
teşekkür ederim.bu arada bu daha inşaat.çatı işlemlerine daha sonra baslayacagım
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 16:41:51
izmirli arkadaşlar stadı çizdim.koltuk rengiyle ilgili fikir verirseniz sevinirim
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: pest_1 - 02. Şubat 2010, 16:53:50
koltuklar gri olur büyük ihtimalle
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Gokhan(bond35) - 02. Şubat 2010, 18:44:27
vay ellerine sağlık çok güzel olmuş:)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Kürşat G. - 02. Şubat 2010, 18:46:35
resimlerden anlayabildigim kadarıyla çizdim.hata varsa özür dilerim
([url]http://img251.imageshack.us/img251/3055/47078737.jpg[/url])
rüzgar sorun olmasın :)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 19:19:15
o hatayı bir kere yaparlar(olimpiyat stdyumu). :)burda rüzgarı düşünmüşlerdir
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Serhat HIZLI - 02. Şubat 2010, 19:19:56
yusuf dıştan resim yok mu?
tek bir açıdan mı çektin?
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 19:22:09
resim var serhat abi.şimdi eklerim.
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Kürşat G. - 02. Şubat 2010, 19:24:22
stad inşaat halindemi
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 19:31:07
daha başlanmadı herhalde
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 19:37:49
dıştan görünüşe fazla özenmedim
(http://img3.imageshack.us/img3/3154/52246248.jpg)
(http://img208.imageshack.us/img208/3711/15925201.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: anıl korkmaz - 02. Şubat 2010, 19:42:05
çok güzel çizim, proje böyleyse güzel stad olur. fakat bir şeyi merak ettim, çizimleri hangi programı kullanarak yapıyorsunuz?
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 19:49:26
solidworks ile çizip,hypershot ile renderliyorum
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: bigadicking - 02. Şubat 2010, 19:52:16
bu çizimi neye dayanarak yaptın kardeşim. güzel bi proje olacağa benziyor inşallah alırız da türkiye mizin nice güzel stadyumları olur
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: anıl korkmaz - 02. Şubat 2010, 19:53:21
çok teşekkürler, sketchupta çok çizdim bilimum şey ama çok amatörceydi hepsi :) . bir de bu bu programda şansımı deneyeyim :)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 20:07:36
bu çizimi neye dayanarak yaptın kardeşim. güzel bi proje olacağa benziyor inşallah alırız da türkiye mizin nice güzel stadyumları olur
valla türkiyedeki stadyumlar köşesinde,izmirin yeni projesi var.oradan bakarak yaptım
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 02. Şubat 2010, 20:08:53
çok teşekkürler, sketchupta çok çizdim bilimum şey ama çok amatörceydi hepsi :) . bir de bu bu programda şansımı deneyeyim :)
rica ederim
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Sercan - 03. Şubat 2010, 00:39:47
benim anladigim kadar diger kale arkasi 2 katli olacak
yani yaklasik böyle


ve böyle güzel resimler yapinca isminizi yazmaya unutmayin
basin gercek diye kullanir
Hakan yapti
http://img191.imageshack.us/img191/5130/izmirstadium.jpg (http://img191.imageshack.us/img191/5130/izmirstadium.jpg)

kirmizi 2. kat
http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2009/11/13/fft16_mf425126.Jpeg (http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2009/11/13/fft16_mf425126.Jpeg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Sercan - 03. Şubat 2010, 00:41:16
bu ara su 2. kat ovalligi nasil yaptin?
ben bir ekre izmir icin denedim ama baya zorlandim
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 06:27:34
bilgi için sagol sercan abi.2.kattaki ovallik konusuna gelince ben farklı bir program kullandıgım için değişik bir yolla yaptım.yinede anlatmamı istersen şoyle anlatıyım.trübünü düz olarak çizip oval çizgi çizip boşaltarak yaptım.solidworksun çizim mantıgı sketchupa gore odukça farklı
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 08:02:06
(http://i47.tinypic.com/fp827t.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 08:20:45
arkadaşlar stadyum çizimi bitti.eklemek istediginiz bir ayrıntı veya benim unuttuğum bir yer varsa söylerseniz memnun olurum.
(http://img208.imageshack.us/img208/6844/81787535.jpg)
(http://img171.imageshack.us/img171/3024/71622837.jpg)
(http://img697.imageshack.us/img697/1875/55596303.jpg)
(http://img136.imageshack.us/img136/9417/izmir511.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Sercan - 03. Şubat 2010, 13:27:51
Skecthupda iste o zor :)

Senin yerinde olsam simdi devam etmeyi birakirdim. Cünkü illerde daha detayli planlar gelecek.
Sira sayisi, dikligi vs
O zaman suan yaptigin kesin yanlis olur diye bosbosuna is yapmis olursun.
Bunu ben maalesef defalarca yasadim :D


Catiyda güzel yapmisim yahu.
Hangi programmi kullaniyorsun? Uln su skecthup böyle seylerde iste kötü
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Sercan - 03. Şubat 2010, 13:29:12
bu ara benim izmir projemde ben mavi tonlari kullandim
ama bu proje zaten illerde karsiyakanin olacak gibi
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 15:18:56
sercan abi yüzde yüz haklısınama .şuanda bildigin gibi izmir projesi kabaca çizilmiş.izmirli arkadaslar rica edince bende resimlerden bakarak çizmeye çalıştım.benimki sadece genel bir gosterimdi.yeni proje resimleri gelince zaten benim rsimlere gerek kalmaz
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Gokhan(bond35) - 03. Şubat 2010, 17:32:08
sercan abi yüzde yüz haklısınama .şuanda bildigin gibi izmir projesi kabaca çizilmiş.izmirli arkadaslar rica edince bende resimlerden bakarak çizmeye çalıştım.benimki sadece genel bir gosterimdi.yeni proje resimleri gelince zaten benim rsimlere gerek kalmaz

yusuf senin çizimine göre sağ taraftaki kale arkası tribünü 2 katlı yapman mümkün mü?
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 17:50:52
yapmaya çalışırım.yalnız merak ettim.projemi oyle yoksa senin fikrinmi
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Gokhan(bond35) - 03. Şubat 2010, 17:54:01
yapmaya çalışırım.yalnız merak ettim.projemi oyle yoksa senin fikrinmi


yok öyle diye duydumda o yüzden dedim...buna benzer şekilde.yani direk tribün kesilmeden devam etcek şekilde ama sadece bir taraf.

(http://www.lrsdc.ie/_fileupload/INT_RUGB%201200%20x%20872.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 18:21:31
kardeş yaptımda yalnız kale arkası çatı yüzünden oval degilde düz oldu.sakıncası varmı
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Gokhan(bond35) - 03. Şubat 2010, 18:43:47
kardeş yaptımda yalnız kale arkası çatı yüzünden oval degilde düz oldu.sakıncası varmı


çatıya göre şu şekilde olması gerekmiyormu?
(http://i46.tinypic.com/2cscft1.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 18:46:08
(http://img403.imageshack.us/img403/2019/izmir514.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Gokhan(bond35) - 03. Şubat 2010, 18:48:05
böylede güzel olmuş bakalım duyduğumuz gibi 2 katlı mı çıkcak..
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Caner ALOĞLU - 03. Şubat 2010, 18:49:21
görünen oki  olipiyat stadı gibi fiyasko olcak :S
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 18:49:44
eğimli olsa iyi olurdu ama.artık bilgisayar çok kasıyor.serhat abi başlarsa çizime dogrusunu yapsın
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Gokhan(bond35) - 03. Şubat 2010, 19:03:27
görünen oki  olipiyat stadı gibi fiyasko olcak :S

neden öyle diyorsun ki gayet güzel bence hem taslak bunlar daha böyle olduğu bile kesin değil...

eğimli olsa iyi olurdu ama.artık bilgisayar çok kasıyor.serhat abi başlarsa çizime dogrusunu yapsın

serhat abi başlamıcak sanırım sen yapınca.ama projeler falan şubatda açıklanırsa belki yapar...bu arada ellerine sağlık hemde teşekkür ediyorum ben benim isteğimi kırmayarak çizdiğin için.;)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 03. Şubat 2010, 19:06:36
rica ederim.beğenildiyse ne mutlu bana
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Serhat HIZLI - 04. Şubat 2010, 16:45:52
Skecthupda iste o zor :)

Senin yerinde olsam simdi devam etmeyi birakirdim. Cünkü illerde daha detayli planlar gelecek.
Sira sayisi, dikligi vs
O zaman suan yaptigin kesin yanlis olur diye bosbosuna is yapmis olursun.
Bunu ben maalesef defalarca yasadim :D


Catiyda güzel yapmisim yahu.
Hangi programmi kullaniyorsun? Uln su skecthup böyle seylerde iste kötü

kesinlikle..Ama zaten solidworks daha çok makina çizimleri, gemi ve yat çizimleri için kullanılan daha prof. bir çizim programı.
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Serhat HIZLI - 04. Şubat 2010, 16:47:13
yusuf çok güzel çizmişsin, ilk çizimlerini hatırlıyorumda bayağı geliştirdin kendini.

Sercan kale arkası iki katlı olacağından emin misin?
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: yusufgundogan - 04. Şubat 2010, 17:32:55
(http://img713.imageshack.us/img713/498/izmir519bxl.jpg)
(http://img200.imageshack.us/img200/7456/izmir520.jpg)
Başlık: Ynt: 2016 izmir stadyumu
Gönderen: Adnan Sezgin - 18. Şubat 2010, 03:15:08
nekadar da Dragão ya benzemis :D