15. Ağustos 2020, 17:05:25

Anket

Trabzonsporun TT Arena'da oynamasına izin verilmesini doğru buluyor musunuz?

Evet
15 (36.6%)
Hayır
26 (63.4%)

Toplam Oy Verenler: 40

Oylama kapandı: 18. Ağustos 2011, 21:10:11

Gönderen Konu: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da  (Okunma sayısı 64492 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ridonix

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2011
  • İleti: 2088
  • Yaş: 28
  • Yer: Uşak
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #160 : 08. Ağustos 2011, 17:31:26 »
var fark var fb değil lütfen bu sene bizi evimizde ts yendi hiç üzülmedim fb yendi içimden parça koparıldı.
Biz gibi taraftara müstehak bu. İnş BJK'yede sezon boyu oynamya izin verirlerde o zamana görürsünüz !!!!

ultrAslan_38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 2128
  • Yaş: 37
  • Yer: avusturya
  • ERZURUM carsi pazar,Cimbom koyar hevesin KACAR!!
    • batuhan38kocak@hotmail.de
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #161 : 08. Ağustos 2011, 17:34:45 »
iyiki verilmiş trabzon eleyemezse burda artık çok sinirlenirim. İlk avrupa  kupasını biz yapmalıyız diyen renktaşlar olmuş.Gideydikde yapaydık yani biz 10 sene gidemezsek 10 sene izine karşısınız yapıncamı başka takımlara izin vereceniz.Yemiyolar ya stadı bırakın bi maç yapsınlar. Sanki stad 100 kullanımlık 99 a düşüyo böle olunca

Sacma sapan konusma ya nereye gitmiyorsun 10 sene yaa!!adamlar hem dalgasini gecicek birsÜrÜ laf edicek macini oynicak ondan sonra bize heryer trabzon felan mactan sonra kiclariyla gÜlÜcekler yaas nssilda sizin stadta oynadik diye!ya gidin isinize!
SOW yapacaklarini söyleyen Fenerbahceliler KUYT´u
köselerde.Bir UMUT ettiler kupayi aliriz diye.
Hayalleri BULUT oldu gökyüzünde...

herevelazim

  • Ziyaretçi
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #162 : 08. Ağustos 2011, 17:34:48 »
Sinirimiz geçsin biraz hadi. :)

Eski Açık - Nede güzel oluyor Trabzona koyması Galatasaray - Trabzonspor 18.10.09 Küçük | Büyük

deniz50

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1869
  • Yer: amsterdam
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #163 : 08. Ağustos 2011, 17:35:21 »


turkiye nin bir takimi avrupa macina cikio onu en iyi sekilde avrupada desteklemek lazim.

maden avni aker olmio TTa olsun avrupali insanlar desiki  'aha stada bak ne mis lan bu ''  arastirsinlar baksinlar beyensinler
UAsker50            http://www.erepublik.com/en/referrer/UAsker50

uye olamayan fbli olsun

Caner ALOĞLU

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Oca 2008
  • İleti: 11578
  • Yer: Mersin
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #164 : 08. Ağustos 2011, 17:36:46 »
Kötü oldu..Zarar vermeseler bariya...

Sadri şener önce selçuk inan transferinden sonraki konuşmalrına açıklık getirsin..İşi düşünce nasıl oluyor ama..

sevgi _GS

  • Editör
  • Mimar Sinan
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2009
  • İleti: 15469
  • Yaş: 40
  • Yer: izmirrrr
  • Gercekleri Tarih Yazar, Tarihide Galatasaray
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #165 : 08. Ağustos 2011, 17:38:15 »
bizden başkası oynayacaksa trabzonspor oynasın. 3-1'lik türkiye kupası finalinden yanlış anons maçından sonra cok sevdım ts bize karşı yalnışmını hatırlamıyorum taraftarlarını hiç sevmem ama himsi gafalilarrr zararda v erseler öderler :kahkaha:

Biz Galatasaray Cumhuriyeti Değil, Cumhuriyet'in Galatasaraylı Çocuklarıyız

Ridonix

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2011
  • İleti: 2088
  • Yaş: 28
  • Yer: Uşak
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #166 : 08. Ağustos 2011, 17:39:47 »
Allah bize akıl fikir verir inşallah.

ultrAslan_38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 2128
  • Yaş: 37
  • Yer: avusturya
  • ERZURUM carsi pazar,Cimbom koyar hevesin KACAR!!
    • batuhan38kocak@hotmail.de
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #167 : 08. Ağustos 2011, 17:41:02 »

turkiye nin bir takimi avrupa macina cikio onu en iyi sekilde avrupada desteklemek lazim.

maden avni aker olmio TTa olsun avrupali insanlar desiki  'aha stada bak ne mis lan bu ''  arastirsinlar baksinlar beyensinler

Yemisim onlarin reklamini biz kendi reklamimizi kendimiz yapariz merak etme! Insallah elenirler!yencekleri yokya herhangi bir tarlada oynasalarda olur!
SOW yapacaklarini söyleyen Fenerbahceliler KUYT´u
köselerde.Bir UMUT ettiler kupayi aliriz diye.
Hayalleri BULUT oldu gökyüzünde...

_jackalgs_

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Mar 2010
  • İleti: 2341
  • Yaş: 34
  • Yer: Karşıyaka
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #168 : 08. Ağustos 2011, 17:43:50 »
Ya adam seciyorsunuz ya dalga geciyorsunuz!:@ ya nerede görÜlmÜs böyle birsey defolsunlar baska yerde oynasinlar!avrupa maci oyniyamicak stadlari yoksa hic oynamasinlar olimpiyatlarda balik tutsunlar!! Bizim stadin heryer bordo mavi dÜsÜnebiliyormusunuz siz?nasil bir migdeniz var? Ben sabahlara kadara trabzon oynasin diye insaat nöbeti tutmadim kusura bakmayin!!burdaki diger arkadasarim gibi!! Kocaman bir HAYIR!!

ben sizin kadar katı düşünmüyorum. aynı nöbetleri bu forumdaki insanların bi çoğu tuttu. inşaat mühendisi çıkacaktık nerdeyse :) bu sonuçta avni akerin zemini bakımda olduğu için bi maçlığına verilmiş bi izin. arkası yok. yoksa bende karşı çıkardım.
Kalamazsın bu hayatta bakire, en azından hayat koyar bir kere

Ridonix

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Oca 2011
  • İleti: 2088
  • Yaş: 28
  • Yer: Uşak
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #169 : 08. Ağustos 2011, 17:45:45 »
ben sizin kadar katı düşünmüyorum. aynı nöbetleri bu forumdaki insanların bi çoğu tuttu. inşaat mühendisi çıkacaktık nerdeyse :) bu sonuçta avni akerin zemini bakımda olduğu için bi maçlığına verilmiş bi izin. arkası yok. yoksa bende karşı çıkardım.
Tek stat bizmiyiz ? Olimpiyat - Kadir has - İnönü - R.Tayyip Stadı.

ultrAslan_38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 2128
  • Yaş: 37
  • Yer: avusturya
  • ERZURUM carsi pazar,Cimbom koyar hevesin KACAR!!
    • batuhan38kocak@hotmail.de
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #170 : 08. Ağustos 2011, 17:50:56 »
ben sizin kadar katı düşünmüyorum. aynı nöbetleri bu forumdaki insanların bi çoğu tuttu. inşaat mühendisi çıkacaktık nerdeyse :) bu sonuçta avni akerin zemini bakımda olduğu için bi maçlığına verilmiş bi izin. arkası yok. yoksa bende karşı çıkardım.

Üc aydan beri yenimi akillarina geldi tadilatlari banane kardesim isterse tÜm stadlariyok olmus olsun banane!100lerce stad var!bukadar laflardan sonra gidip bide stadimizi veremeyiz!hamsilerin forumlarindaki yorumlari okumadiniz galiba sinir etmeyin insani
SOW yapacaklarini söyleyen Fenerbahceliler KUYT´u
köselerde.Bir UMUT ettiler kupayi aliriz diye.
Hayalleri BULUT oldu gökyüzünde...

deniz50

  • Mühendis
  • ****
  • Kayıt Tarihi: Haz 2009
  • İleti: 1869
  • Yer: amsterdam
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #171 : 08. Ağustos 2011, 17:55:45 »
Üc aydan beri yenimi akillarina geldi tadilatlari banane kardesim isterse tÜm stadlariyok olmus olsun banane!100lerce stad var!bukadar laflardan sonra gidip bide stadimizi veremeyiz!hamsilerin forumlarindaki yorumlari okumadiniz galiba sinir etmeyin insani


avrupa maci oynanacak birak 100 , 3 tane anca vardir.

TTa daki macta GS kar de yapabilir belki bilmiyorum bilet satislaindan pay alarak mesala.

hamisler forumlarinda ne yazmislar ?


« Son Düzenleme: 08. Ağustos 2011, 18:01:35 Gönderen: Deniz50 »
UAsker50            http://www.erepublik.com/en/referrer/UAsker50

uye olamayan fbli olsun

ultrAslan_38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 2128
  • Yaş: 37
  • Yer: avusturya
  • ERZURUM carsi pazar,Cimbom koyar hevesin KACAR!!
    • batuhan38kocak@hotmail.de
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #172 : 08. Ağustos 2011, 18:05:13 »
avrupa maci oynanacak birak 100 , 3 tane anca vardir.

TTa daki macta GS kar de yapabilir belki bilmiyorum bilet satislaindan pay alarak mesala.

hamisler forumlarinda ne yazmislar ?
(Alıntıdaki resim/ler gizlendi.)


Bir görÜsleri var oda stadi devlet yaptirdi Üc kurus para harcamadik onlarin ödedigi vergilerle yapildigi icin onlar istedikleri zaman gelip oynayabilirlermis bizim söz hakkimiz yokmus felan filan ve bu dÜsÜnce kulÜplerindede var ama bizim yÜnetim asiri beyfendi olunca hic kimseye agzinin payini veremiyoruz ne medyasina ne tv programlarina ne federasyona möl möl bakiyorlar ben sadece buna izin verenlere ve destek verenlere yaziklar olsun diyorum!
SOW yapacaklarini söyleyen Fenerbahceliler KUYT´u
köselerde.Bir UMUT ettiler kupayi aliriz diye.
Hayalleri BULUT oldu gökyüzünde...

Kerem BULUT

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: Ksm 2010
  • İleti: 523
  • Yer: Adana
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #173 : 08. Ağustos 2011, 18:08:23 »
Böyle olumlu düşünen arkadaşlar var 

eğer maç esnasında Galatasaray'A herhangi bir şekilde kötü tezhurat  yapılırsa
stadımıza zarar verirlerse o zaman görürler onlar yahu ne demek bu trabzona vermek bi kere verdikmi sürekli isiticekler  :duvar: :duvar: :boks: :boks:

gskadir41

  • Ali Samiyen Size Hakkını Helal Etmiyor...
  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 5684
  • Yaş: 28
  • Yer: kOcaELı
  • Galatasaray Anfield Road gibi atesli olmalııı !!
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #174 : 08. Ağustos 2011, 18:17:48 »
TT Arena kale arkalarindaki tel orguler TFF izin vermedigi icin kaldirilamiyor ne kadar dogru bu arkadaslar

ultrAslan_38

  • Mimar
  • *****
  • Kayıt Tarihi: Nis 2010
  • İleti: 2128
  • Yaş: 37
  • Yer: avusturya
  • ERZURUM carsi pazar,Cimbom koyar hevesin KACAR!!
    • batuhan38kocak@hotmail.de
Ynt: Trabzonspor - A.Bilbao Maçı TT Arena'da
« Yanıtla #175 : 08. Ağustos 2011, 18:18:28 »
Böyle olumlu düşünen arkadaşlar var 

eğer maç esnasında Galatasaray'A herhangi bir şekilde kötü tezhurat  yapılırsa
stadımıza zarar verirlerse o zaman görürler onlar yahu ne demek bu trabzona vermek bi kere verdikmi sürekli isiticekler  :duvar: :duvar: :boks: :boks:

Valla seninle bu konuda yanliz kaldik megersem nekadar meraklisi varmis kendi stadimizi baskasinin sÜslemesini baska takimin oynamasini!ben taraftarim Galatasaray taraftari o galatasarayin stadi!özhan canaydinin ugruna can verdigi göremeden gözÜ acik gittigi stad!icim icime sigmiyor kahroluyorum!keyife izlersiniz maci gidip bide bilet alirsiniz trabzona katki olsun sal forma felan!vay anam vay ne gÜnlere kaldik yas
SOW yapacaklarini söyleyen Fenerbahceliler KUYT´u
köselerde.Bir UMUT ettiler kupayi aliriz diye.
Hayalleri BULUT oldu gökyüzünde...