16. Temmuz 2018, 17:44:28

Anket

En son fotoğraflara göre çalışmaları nasıl buluyorsunuz?

Çok hızlı ilerliyor
Hızlı ilerliyor
Normal seyrinde ilerliyor
Yavaş ilerliyor
Çok yavaş,Hatta duruyor

Gönderen Konu: 30 Ağustos Fotoğrafları  (Okunma sayısı 115981 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

nolamaz

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 8035
  • Yaş: 28
  • Yer: Isparta
  • İnşaat Mühendisi Adayı
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #480 : 02. Eylül 2008, 22:16:01 »
İnşalah ayrıntılıdır fotolar.  :P
Kupalara Layıksın Sen Galatasaray...

gs_ffm

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 232
  • Yaş: 35
  • Yer: igdir
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #481 : 02. Eylül 2008, 22:19:40 »
İnşalah ayrıntılıdır fotolar.  :P
insaallah

TYAMAN

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 5589
  • Yaş: 50
  • Yer: AYDIN/MİLAS
  • Hayata güzel bak,herşey güzel görünsün...
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #482 : 02. Eylül 2008, 22:35:47 »
Arasıra böyle ara vermek güzel.Gelişmeleri daha iyi fark ederiz.


doğru diyorsunda güzel kardeşim,hergün resim olsa doymuyoruz.güzel oluyor aslında,gün be gün takip etmek.kötü alıştık.ama bugün resim gelse bile 3 günlük fark çok olacak kanaatindeyim.hakikaten 5 eylülde temel bitmiş olacak gibi.
Ümitvar isen,ümit vardır...

Attack

  • Usta
  • ***
  • Kayıt Tarihi: May 2008
  • İleti: 542
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #483 : 02. Eylül 2008, 22:39:16 »
arkadaşlar aslında bu hafta içi resim çekmeye gitmeye kararlıydım ama şirket dışı eğitim çıktı tüm hafta. Beklenti olmasın diye yazmadım ama yinede bi akşam inşallah erken kaçıp uğruyacam.
İT ürür, CİMBOM yürür

MR_Aslan

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 79
  • Yer: Rotterdam
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #484 : 02. Eylül 2008, 22:46:12 »
su an maslaktayim eve gelince birkac foto aticam mod arkadaslardan birisibna oyelden msn adresini atabilirse iyi olur qrsmek uzere... demiş (elsaleh10) arkadaşımız... :atki:
Konuyla alakasiz ama

Murat Elsaleh vefat eden ultrAslan fotografcisi degilmiydi ben mi yanlis hatirliyorum, ismi gorunce biran aklima geldi de.

uA_Marmaris

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 389
  • Yaş: 27
  • Yer: marmaris
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #485 : 02. Eylül 2008, 22:54:55 »
yeni resimlere sahura kalkınca bakarız...
söz konusu Galatasaray ise gerisi teferruattır[/color]

M.B

  • Mimar Sinan
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Ara 2007
  • İleti: 16091
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #486 : 02. Eylül 2008, 23:05:32 »
Arkadaşlar resim çektiğini söyleyen arkadaşla hertürlü iletişim yolunu denedim ama cevap vermedi.

uA_Marmaris

  • Kalfa
  • **
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 389
  • Yaş: 27
  • Yer: marmaris
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #487 : 02. Eylül 2008, 23:07:39 »
Arkadaşlar resim çektiğini söyleyen arkadaşla hertürlü iletişim yolunu denedim ama cevap vermedi.

yoldadır belki?:S
söz konusu Galatasaray ise gerisi teferruattır[/color]

09 aydinli

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 93
  • Yaş: 45
  • Yer: Aydin Bonn Almanya
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #488 : 02. Eylül 2008, 23:08:35 »
Desenize bu gece de fotolari rüyamisda hayal edices
« Son Düzenleme: 02. Eylül 2008, 23:10:14 Gönderen: 09 aydinli »

desperado_romeo

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 76
  • Yaş: 28
  • Yer: kapalı
  • 19 v A t A n Y e N i Y o L M e K a N
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #489 : 02. Eylül 2008, 23:09:57 »
 :-\ :-\dalga geçmiyorlardır inş. ama inanmıyorum böyle bişi yapacaklarına :yalvar:
19 v A t A n Y e N i Y o L M e K a N

09 aydinli

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Haz 2008
  • İleti: 93
  • Yaş: 45
  • Yer: Aydin Bonn Almanya
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #490 : 02. Eylül 2008, 23:12:27 »
Of Of Istanbulda yasamak varmis gidibte her zaman insati görürdük o zaman :hehe: :hehe:

LiOn

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Nis 2008
  • İleti: 193
  • Yaş: 28
  • Yer: İSTANBUL/Pendik
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #491 : 02. Eylül 2008, 23:17:07 »
maalesef bugünde resim yok inş.yarın gelir
haydi bastır Galatasaray en büyüksün Galatasaray yönetim futbolcu taraftar şampiyonsun Galatasaray inşallah

Cihan Lale

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 1801
  • Yaş: 29
  • Yer: istanbul~kocaeli
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #492 : 02. Eylül 2008, 23:18:42 »
Of Of Istanbulda yasamak varmis gidibte her zaman insati görürdük o zaman :hehe: :hehe:

valla renktaş öle diosun ama aslında o kadar da kolay değil, stada şu anda ulaşım özel araç dışında mümkün değil ve de boğaz köprüsünden geçmiiceksen de yol üzerinde kalmıyo, o yüzden çeken renktaşlar gerçekten büyük fedakarlık yapıolar

uA_umut_uA

  • Çırak
  • *
  • Kayıt Tarihi: Tem 2008
  • İleti: 22
  • Yaş: 29
  • Yer: İSTANBUL KARTAL
  • Benim en büyük eserim CUMHURİYETTİR
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #493 : 02. Eylül 2008, 23:22:20 »
herkese iyi geceler gecen pazar gunu cektıgım fotolar su an elımde eger ıstersenız yollayayım fotoları tabı mod abılerımın yardımcı olması lazım
Toprak uğrunda ölen varsa vatandır.

Cihan Lale

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 1801
  • Yaş: 29
  • Yer: istanbul~kocaeli
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #494 : 02. Eylül 2008, 23:22:48 »
maalesef bugünde resim yok inş.yarın gelir
bu kadar pesimist olma renktaş, belli olmaz hiç

Cihan Lale

  • Editör
  • Mühendis
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2008
  • İleti: 1801
  • Yaş: 29
  • Yer: istanbul~kocaeli
Ynt: 30 Ağustos Fotoğrafları
« Yanıtla #495 : 02. Eylül 2008, 23:24:34 »
herkese iyi geceler gecen pazar gunu cektıgım fotolar su an elımde eger ıstersenız yollayayım fotoları tabı mod abılerımın yardımcı olması lazım

ismail abi ilgilen kardeşle  :),
sanırım 31 ağustos fotosu görücez eğer gelirse
birde ua_marmaris renktaş sende ki fotolar nooldu?